Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
hmm
was mij verteld, mqaar goed je hebt gelijk kheb t ff opgezocht Citaat:
bron |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik wil me verder niet met je levensstijl bemoeien, maar ik zie je logica gewoon niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Zoek op wat hypocrisie betekend. 3. Lees grondiger: Ik zeg niet dat je kiest voor een hoger risico op kanker, zou een vrij idiote stelling zijn. Je kiest voor het genot van een sigaret. Iedereen kent de gevolgen van roken. Zij die vinden dat die verwaarloosbaar zijn, die roken, de anderen niet. Dus: moet je voor jezelf uitmaken of de gezondheid van je longen het genot van een sigaret waard is. En daar heeft niemand anders iets over te zeggen dan jij. Wie heeft trouwens gezegt dat dat mijn levensstijl is? Ik rook toevallig niet. En het kan me ook geen zak schelen of jij rookt of niet. Moet jij maar uitmaken. |
![]() |
||
Citaat:
En meeroken dan? Vind jij dat je over iemand andes zijn gezondheid mag beslissen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
NATUURLIJK vind ik dat niet, maar als jij dat kan veranderen, be my guest. Roken is nu eenmaal maatschappelijk aanvaard, kan je toch niks aan veranderen. Er bestaat ook wel zoiets als niet-rokersruimtes op de meeste openbare plaatsen. Het feit dat rokers in nabijheid van niet-rokers roken komt door de houding van de maatschappij daartegen. We laten het allemaal toe, dus hebben we er zelf ook fout aan. En nu zitten we op een punt dat we screwed zijn. Pech, maar that's life... |
![]() |
||
Citaat:
roken wordt naar mijn idee steeds minder maatschappelijk aanvaardt en dat is wat mij betreft een goede ontwikkeling, als jij wil roken moet je dat maar zelf weten (waarmee ik niet zeg dat ik het er mee eens ben) maar dat je mensen die er bewust voor kiezen niet te roken met die klotemeur opzadelt en de onvermijdelijke gevolgen is ontzettend egocentrisch. @ Linchpin: ik weet heel goed wat 'hipocriet' betekend, misschien moet je het ook eens bij jezelf zoeken
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 10:49. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind btw ook dat mensen die roken, dat maar lekker BUITEN moeten doen. Als ik in een openbare ruimte ben vraag ik er niet om om mee te roken. Je kunt van meeroken net zo goed longkanker krijgen en dan leef je zelf gezond, maar krijg je die ziekte door iemand anders' toedoen. Ik ben dus een groot voorstander van die nieuwe wet, al krabbelen ze weer terug las ik laatst. Stelletje mietjes. Gewoon afschaffen dat roken in openbare ruimtes. Als je wilt roken ga je dat maar met je mederokers in een aparte ruimte doen of lekker buiten, dan hebben andere mensen geen last van jouw verslaving. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het roken wordt niet verboden. Neem dan hardere maatregelen,d oor het extreem duur te maken. Verhoog dan de accijnzen, het zijn halfbakken maatregelen. Ik ben een tegenstander van de wet. Ik rook en ik vind dat het bij een goed concert hoord. Ik kan bijv. geen goed concert zien zonder daarbij te genieten van een sigaret. Het is een meerwaarde...voor mij. Fuck zeg, zelfs een huis heeft een licht radioactieve straling (bakstenen). In LA wonen is slechter voor je gezondheid dan meeroken, maar ach, ver van je bed. over bed gesproken..
||
Citaat:
![]()
|
Roken hoort bij uitgaan. Relatief veel mensen die uitgaan roken. Ook zou je niet veel last hebben van rook bij een concert als er niet veel mensen zouden roken. Blijkt dus dat er behoefte aan is. Tis lullig ja, maar maak dan bijv. het balkon in een concertzaal rookvrij. Je hebt goede afzuiginstallaties tegenwoordig(hadden wij op school ook. Zat geen muur tussen roken en niet roken ruimtes, maar je had er absoluut geen last van). Maargoed ik moet zeker weten stoppen. Rook al 8 jaar(ben 21) hehe.
||
Citaat:
Die afzuiginstallatie van DeadNation is idd wel een goed idee. Dat mag wel van de accijns op sigaretten&shag betaald worden (die daarvoor evt. wordt verhoogd..?)
|
Accijns gaat per 1 januari toch alweer 50 cent omhoog, dus dat kan er ook nog wel bij. En een veelgemaakt vergissing is natuurlijk ook dat de accijns dient om de roker tegen zichzelf te beschermen doormiddel van outreagous tabaksprijzen. Zelfde verhaal met flitsers.
||
Citaat:
Hadden ze maar geen astma moeten hebben Het is zoals deadnation zei onlosmakelijk met elkaar verbonden. De zuiginsginstallatie kan, maar zal waarschijnlijk nooit uitgevoerd worden in discotheken in Nederland. In scholen kan het, maar goed. Je kan ook geen rookvrije danszaal maken etc.
|
laat ik ook maar even meedoen:
het stoort me niet dat mensen in concertzalen/kroegen roken, ik rook zelf immers ook ik kan me alleen wél inleven dat andere mensen er last van hebben, en daarom doe ik het ook zo min mogelijk in een compleet afgesloten ruimte waarin geen ramen/deuren openstaan enzo. ik vind het ook walgelijk als ik in de auto zit met iemand die zonder raam open rookt. maar dat mensen klagen om teveel rook in concertzalen is utlieme bullshit, het valt ontzettend mee...
||
Citaat:
sinds wanneer rook jij dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sXe Verwijderd | 21 | 03-12-2010 03:56 | |
Muziek |
hardcore summer madness 28 juni Blenderhead | 72 | 28-06-2005 12:21 | |