Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
om ff ontopic te blijven: Vond gabber vroeg wel erg leuk maar ik kleedde me niet zo.. alleen de muziek was leuk.. (natuurlijk zijn party animals wel kick, allemaal kaal en in trainingspak op een rijtje hakken
![]() |
![]() |
|
ik kreeg vroeger van een vriendje z'n moeder van die aussie klere.. ik heb het wel is gedragen. Maar ik hield toen al niet van gabbers. IK von happy hardcore wel leuk, nu ook wel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat scholen het verbieden vind ik raar, dat gedrag van die bepaalde mensen verander je echt niet, omat ze geen Londsale meer mogen dragen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
prea , laat die stomme mongolen maar denken dat ze er verstand van hebben en laat ze maar blaten, dat ben ik wel gewend
![]() stelletje wannabe hippe indo's , weet je wat pas discriminatie is? als je niet met een polo met rood-wit-blauwe kraag een disco binnekomt, of dat alle gabbers voor racisten worden uitgemaakt das pas racisme |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook verboden om hakenkruizen en white powers op een muur te tekenen, en niet alleen omdat het vandalisme is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mevrouw HaKkUhBrEeZaH is gabber omdat ze het stoer vindt, dat zie je zelf toch ook wel.
|
Misschien wordt het tijd om wakker te worden en te accepteren dat kleding die je draagt nu eenmaal consequenties met zich meebrengt. Kijk, ik kan het wel leuk vinden om in oudhollandse klederdracht door Slotervaart-Overtoomse Veld te gaan lopen. Maar ik kan er donder op zeggen dat dat me problemen gaat opleveren. Dus dan is het een keus die ik moet maken. En als ik er dan toch voor kies om met mijn oudhollandse zooi door Amsterdam West te gaan lopen, dan moet ik ook zelf de consequenties dragen.
Je kunt wel blijven zeggen; ja, Lonsdale wordt gedragen door racisten, maar ik ben het niet. Tuurlijk, het merendeel van de mensen die Lonsdale draagt durf ik het voordeel van de twijfel te geven. Maar blijf jezelf nou niet voor de gek houden dat er geen negatief imago aan het merk kleeft. Het is een keus die je dan zelf maakt. Je kunt er ook voor kiezen om er niet in te lopen. Maar dat doe je wel, en dan is de consequentie dat je aan iedereen duidelijk moet maken dat jij geen racist bent. Deal with it. |
![]() |
|
fuck it i draag ook wel eens lonsdale en ben redelijk links. Mensen die er moeilijk over gaan doen welk merk je draagt hebben waarschijnlijk niets beters te doen.
||
Citaat:
Je kiest gewoon voor t imago... t zelfde als dat anderen weer persé in een polo van ralph lauren lopen.. |
![]() |
||
Citaat:
Nog nooit meegemaakt dat lonsdale werd geweigerd in discotheken, maarja zoals je ziet de Media maakt teveel ophef over lonsdale en discotheek eigenaren beginnen al paniekerig het merk lonsdale te weigeren, bang dat ze negatief in het daglicht worden gesteld en dus zich maar zo anti-racistisch mogelijk voor gaan doen (bang dat er discriminatie bureautjes langskomen die nog wel eens hoge boetes willen geven), en dan krijg je dit soort acties. Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 18:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zagen er heel normaal en aardig uit) Hitler zag er ook heel normaal en aardig uit. De grootste seriemoordenaars uit de geschiedenis zagen er heel normaal en aardig uit. Loop 's nachts eens door alphabet city in Lower Manhattan! Wedden dat je ook heel veel mensen tegenkomt die er heel aardig en normaal uitzien? Helaas zullen ze heel wat minder aardige en normale dingen met je van plan zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat al weet, en je wil het toch zo graag dragen moet je ook voor de gevolgen instaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat Lonsdale verhaal is nou wel uitgemolken, en ieder weldenkend mens weet nu dat als je Lonsdale draagt, je jezelf daarmee een imago aanmeet. Dat JIJ weet dat je niet racistisch bent als je die kleren aan hebt is ok, maar de rest van de wereld denkt er anders over over, tough love, deal with it. Draag je die kleding wel, aanvaardt dan de consequenties over jouw imagobeeld.
Om ontopic te blijven: ik zat in groep 8 toen dat in was, ik was het zelf niet, maar ik hoorde wel vaak jongens uit mijn klas tegen elkaaar van: "ben jij gabber?" "Alleen in het weekend, want van mijn moeder mag ik niet zo op school komen." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Al die kut skaters die rondlopen met hun wijde broeken en slonserige kut kleertjes, heb ik het recht te zeggen dat het allemaal schooiers zijn? Nee, ik accepteer ze hoe ze zich kleden en dat doen ze ook bij mij, althans op mijn school iig wel.
Wat jullie ook vinden van lonsdale, boeit me niet. Als de ene zich stoer bij voelt om te zeggen dat het een racisten merk is, dan doet die dat toch lekker. De echte lonsdale dragers weten wel hoe het in elkaar zit. Maar ach laat de meute maar lekker roepen, ze weten het toch weer beter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Respect aan de mensen die dragen wat ze mooi vinden ipv mensen die iets dragen om ergens bij te horen. Merkneukertjes... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je accepteert die "kutskaters" met hun "kut kleertjes"? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Juist, het is belachelijk om te spreken van ECHTE Lonsdaledragers. Zoals jij het stelt gaat het dus wel degelijk om een statement uitdragen via het dragen van Lonsdale. Je draagt het niet omdat je het mooi vindt. Maar om tot de groep van ECHTE Lonsdaledragers te horen. Wie was er triest zei je? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |