Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 00:09:
Ik zie het merk lonsdale als een soort symbool van rascisme omdat het ook 9 van de 10 keer met die rede gedragen wordt. Als hij één van die 9 is, en daarbij als avatar een soort anti-rascisme symbool heeft vrees ik dat hij of heel dom is, of maar de helft van de film heeft gekeken.

Hmmm...

Ja. Mogelijk... maarrrr misschien, vind ie het gewoon een goeie film en vind ie dat londsdale petjes 'm goed staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 08:06
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 00:00:
Aan de combinatie van je avatar en lonsdale petje te zien, heb jij de film American history X niet helemaal goed begrepen!
Bepaal jij dat in de hand van een avatar? Ik vind Edward Norton gewoon een goede acteur vandaar dat plaatje, dat jij die link legt is jouw probleem. ZOals ik al uitlegde ik draag dat petje voor mezelf en voor niemand anders, niks ruig niks stoer, ik vind het mooi. Begrepen?

ALERT
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 08:10
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 00:09:
Ik zie het merk lonsdale als een soort symbool van rascisme omdat het ook 9 van de 10 keer met die rede gedragen wordt. Als hij één van die 9 is, en daarbij als avatar een soort anti-rascisme symbool heeft vrees ik dat hij of heel dom is, of maar de helft van de film heeft gekeken.
Dus als veel neo-nazi's Nike gaan dragen, vindt je dat een racistisch merk? Kom nou met je dom gelul, de Lonsdale fabrikant is niet racistisch hoe wil je het merk dan als een racistisch merk zien, dat jij dat vindt omdat er een handjevol nazi's die kleding dragen, en je met de meute mee zit te blaten van 'jah man lonsdale is voor racisten' zo maak je het alleen maar nog erger. Maar ik had ook niet beter verwacht, ga fijn tmf kijken.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 09:10:
Dus als veel neo-nazi's Nike gaan dragen, vindt je dat een racistisch merk? Kom nou met je dom gelul, de Lonsdale fabrikant is niet racistisch hoe wil je het merk dan als een racistisch merk zien, dat jij dat vindt omdat er een handjevol nazi's die kleding dragen, en je met de meute mee zit te blaten van 'jah man lonsdale is voor racisten' zo maak je het alleen maar nog erger. Maar ik had ook niet beter verwacht, ga fijn tmf kijken.
Oh Puh-Lease, een handjevol rascisten, jij ziet het wel heel rooskleurig in! Bijna altijd (of moet ik zeggen altijd) als ik iemand met lonsdale zie lopen wordt het gecombineerd met kisten en een ranzig wijf met strakke haren en jongenskleren. Maar jij zal wel toevallig een uitzondering zijn. Verder weet ik dat de fabrikant niet rascistisch is, dat moest er ook nog bijkomen zeg. Maar jij weet net zogoed als ik dat het bijna altijd om die rede gedragen wordt, en als je dat niet wil zien, en vindt dat iedereen daar maar doorheen moet kijken ben jij misschien degene die tmf moet gaan kijken!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 09:06:
Bepaal jij dat in de hand van een avatar? Ik vind Edward Norton gewoon een goede acteur vandaar dat plaatje, dat jij die link legt is jouw probleem. ZOals ik al uitlegde ik draag dat petje voor mezelf en voor niemand anders, niks ruig niks stoer, ik vind het mooi. Begrepen?

En wil je niet zo brutaal doen tegen de rolleyes koningin!

Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:44
Verwijderd
Wxxrom gxxn we niet xllemxxl fijn TMF kijken??!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:30
Nokyaria
Nokyaria is offline
Ja TMF kijken!! Lekker aanhoren van die negers hoe stoer criminaliteit, sex, drugs, gangs enz wel niet is! Dat vinden die zwarte rappers toch echt Da BoMb!!

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 15:34.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:56
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:18
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 16:56:
haha
Zo is het wel, je ziet niks anders dan rappende negers op tmf.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:24
Kaps
Kaps is offline
nappende regers
Oud 23-09-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 10:12:
als ik iemand met lonsdale zie lopen wordt het gecombineerd met kisten en een ranzig wijf met strakke haren en jongenskleren.
uhhm dus als je er zo uit ziet ben je een rascist? Net zoiets als iedereen in een polo is arrogant... zoiets kan je toch niet van buiten zien? (tenzij diegene bordje draagt met ik ben nazi ofzo.. )
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:33
Verwijderd
om ff ontopic te blijven: Vond gabber vroeg wel erg leuk maar ik kleedde me niet zo.. alleen de muziek was leuk.. (natuurlijk zijn party animals wel kick, allemaal kaal en in trainingspak op een rijtje hakken ) gewoon leuk om ff uit je dak te gaan. Van de week toevallig weer heleboel oude gabber gedownload, geweldig!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:40
sans plomb
sans plomb is offline
ik kreeg vroeger van een vriendje z'n moeder van die aussie klere.. ik heb het wel is gedragen. Maar ik hield toen al niet van gabbers. IK von happy hardcore wel leuk, nu ook wel Ik hou ook niet van hardcore (thunderdome) vreselijk!! Ik vin gabbers ( de echte) agressieve mensen !! Tenminste dat is mijn ervaring.
Oud 23-09-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 23-09-2003 @ 17:28:
uhhm dus als je er zo uit ziet ben je een rascist? Net zoiets als iedereen in een polo is arrogant... zoiets kan je toch niet van buiten zien? (tenzij diegene bordje draagt met ik ben nazi ofzo.. )
Wat een vergelijking zeg. Waarom is Lonsdale anders verboden op sommige scholen? Leg mij dat maar eens uit.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:54
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 17:47:
Wat een vergelijking zeg. Waarom is Lonsdale anders verboden op sommige scholen? Leg mij dat maar eens uit.
Omdat sommige besturen van scholen daarmee denken dat ze het racisten probleem mee verhelpen wat duidelijk niet zo is, het gaat om de gedachten en dat heeft niks met kleding temaken. Best wel discriminatie eigenlijk, iemand geen toegang tot de school geven omdat diegene een kledingsmerk draagt wat wel eens zou kunnen betekenen dat diegene racistisch is, wat een gedachte.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 17:47:
Ik ben het wel met je eens dat het door veel rascistische mensen wordt gedragen, alleen ik vond jou voorbeeld niet echt logisch.
En dat scholen het verbieden vind ik raar, dat gedrag van die bepaalde mensen verander je echt niet, omat ze geen Londsale meer mogen dragen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 17:54:
Omdat sommige besturen van scholen daarmee denken dat ze het racisten probleem mee verhelpen wat duidelijk niet zo is, het gaat om de gedachten en dat heeft niks met kleding temaken. Best wel discriminatie eigenlijk, iemand geen toegang tot de school geven omdat diegene een kledingsmerk draagt wat wel eens zou kunnen betekenen dat diegene racistisch is, wat een gedachte.
Idem
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:04
LoNsDaLe2
LoNsDaLe2 is offline
prea , laat die stomme mongolen maar denken dat ze er verstand van hebben en laat ze maar blaten, dat ben ik wel gewend

stelletje wannabe hippe indo's , weet je wat pas discriminatie is?
als je niet met een polo met rood-wit-blauwe kraag een disco binnekomt, of dat alle gabbers voor racisten worden uitgemaakt das pas racisme
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
LoNsDaLe2 schreef op 23-09-2003 @ 18:04:
prea , laat die stomme mongolen maar denken dat ze er verstand van hebben en laat ze maar blaten, dat ben ik wel gewend

als je niet met een polo met rood-wit-blauwe kraag een disco binnekomt, of dat alle gabbers voor racisten worden uitgemaakt das pas racisme
Dus alle niet gabbers zijn wannabe hippe indo's? En ik dacht dat IK generaliseerde!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:11
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
LoNsDaLe2 schreef op 23-09-2003 @ 18:04:

Hahaha, ja, natuurlijk, hoe kan ik het vergeten? Het aantal mensen dat vanwege hun huidskleur een discotheek niet binnenkomt is natuurlijk vele malen kleiner dan die zeeeer grote groep van mensen met een rood/wit/blauwe polo
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 23-09-2003 @ 17:55:
Ik ben het wel met je eens dat het door veel rascistische mensen wordt gedragen, alleen ik vond jou voorbeeld niet echt logisch.
En dat scholen het verbieden vind ik raar, dat gedrag van die bepaalde mensen verander je echt niet, omat ze geen Londsale meer mogen dragen
Dat Lonsdale vaak door rascistische mensen gedragen wordt is een feit, en als je dat nou nog niet doorhebt moet je eens onder je steen vandaan komen.
Het is ook verboden om hakenkruizen en white powers op een muur te tekenen, en niet alleen omdat het vandalisme is.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 18:15:
Dat Lonsdale vaak door rascistische mensen gedragen wordt is een feit, en als je dat nou nog niet doorhebt moet je eens onder je steen vandaan komen.
Het is ook verboden om hakenkruizen en white powers op een muur te tekenen, en niet alleen omdat het vandalisme is.
Niet waar, zie kantine.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:30
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 18:15:
ah doe die bek eens dicht van je man ,als je nix van lonsdale afweet en alleen negatief erover denkt ben je zelf aan discriminineren. We weten heus wel dat lonsdale racistisch wordt gezien door velen maar hoeveel negers en marokkanen zie ik in mijn stad lopen met lonsdale,zeker ook racisten allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:47
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Noé schreef op 22-09-2003 @ 22:22:
Jij wil er net zogoed bijhoren schat! Waarom draag je anders lonsdale? Zeker omdat je het mooi vindt!
Ik ben gabber door de muziek. Gabbers kleden zich naar de muziek netzoals altos en hiphoppers. Dus ik kleed me als gabber, dus lonsdale ja.

Mevrouw HaKkUhBrEeZaH is gabber omdat ze het stoer vindt, dat zie je zelf toch ook wel.
Oud 23-09-2003, 17:52
Pan Am
Pan Am is offline
Misschien wordt het tijd om wakker te worden en te accepteren dat kleding die je draagt nu eenmaal consequenties met zich meebrengt. Kijk, ik kan het wel leuk vinden om in oudhollandse klederdracht door Slotervaart-Overtoomse Veld te gaan lopen. Maar ik kan er donder op zeggen dat dat me problemen gaat opleveren. Dus dan is het een keus die ik moet maken. En als ik er dan toch voor kies om met mijn oudhollandse zooi door Amsterdam West te gaan lopen, dan moet ik ook zelf de consequenties dragen.
Je kunt wel blijven zeggen; ja, Lonsdale wordt gedragen door racisten, maar ik ben het niet. Tuurlijk, het merendeel van de mensen die Lonsdale draagt durf ik het voordeel van de twijfel te geven. Maar blijf jezelf nou niet voor de gek houden dat er geen negatief imago aan het merk kleeft. Het is een keus die je dan zelf maakt. Je kunt er ook voor kiezen om er niet in te lopen. Maar dat doe je wel, en dan is de consequentie dat je aan iedereen duidelijk moet maken dat jij geen racist bent. Deal with it.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:53
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
fuck it i draag ook wel eens lonsdale en ben redelijk links. Mensen die er moeilijk over gaan doen welk merk je draagt hebben waarschijnlijk niets beters te doen.
Oud 23-09-2003, 17:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 23-09-2003 @ 18:53:
fuck it i draag ook wel eens lonsdale en ben redelijk links. Mensen die er moeilijk over gaan doen welk merk je draagt hebben waarschijnlijk niets beters te doen.
Grow up, zo werkt de wereld echt niet, hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:00
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 18:58:
Grow up, zo werkt de wereld echt niet, hoor.
de wereld is gewoon afgeneukt,daaromd it gezeik allemaal
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:08
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 23-09-2003 @ 19:00:
Ja, daar heb je een heeeeel goed punt hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:09
Verwijderd
ik was gabber in groep 5, dat was stoer. Lekker hakkuhhh in de woonkamer, met een gemillimeterde kop.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:13
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 23-09-2003 @ 19:00:
je loopt uiteindelijk toch wel met lonsdale voor t imago hoor.. en of je t imago nou ziet als dat racistische merk of als iets dat bij je lifestyle hoort maakt nix uit maar je kan die basiskledingstukken die lonsdale maakt ook van andere merken kopen...
Je kiest gewoon voor t imago... t zelfde als dat anderen weer persé in een polo van ralph lauren lopen..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:20
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 18:11:
Hahaha, ja, natuurlijk, hoe kan ik het vergeten? Het aantal mensen dat vanwege hun huidskleur een discotheek niet binnenkomt is natuurlijk vele malen kleiner dan die zeeeer grote groep van mensen met een rood/wit/blauwe polo
Ho ho zeg maar niet teveel, vorige week zaterdag zat ik in een discotheek in Eindhoven, en 2 normale mannen (zagen er heel normaal en aardig uit) kwamen niet binnen omdat ze shirtjes van lonsdale droegen, de reden was; geen londsale hier, en toen werden ze eruit geflikkerd door die klerenkasten.

Nog nooit meegemaakt dat lonsdale werd geweigerd in discotheken, maarja zoals je ziet de Media maakt teveel ophef over lonsdale en discotheek eigenaren beginnen al paniekerig het merk lonsdale te weigeren, bang dat ze negatief in het daglicht worden gesteld en dus zich maar zo anti-racistisch mogelijk voor gaan doen (bang dat er discriminatie bureautjes langskomen die nog wel eens hoge boetes willen geven), en dan krijg je dit soort acties.

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:26
Surjirro
Surjirro is offline
Ik wou altijd kunnen hakken
Oud 23-09-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 18:52:
Misschien wordt het tijd om wakker te worden en te accepteren dat kleding die je draagt nu eenmaal consequenties met zich meebrengt. Kijk, ik kan het wel leuk vinden om in oudhollandse klederdracht door Slotervaart-Overtoomse Veld te gaan lopen. Maar ik kan er donder op zeggen dat dat me problemen gaat opleveren. Dus dan is het een keus die ik moet maken. En als ik er dan toch voor kies om met mijn oudhollandse zooi door Amsterdam West te gaan lopen, dan moet ik ook zelf de consequenties dragen.
Je kunt wel blijven zeggen; ja, Lonsdale wordt gedragen door racisten, maar ik ben het niet. Tuurlijk, het merendeel van de mensen die Lonsdale draagt durf ik het voordeel van de twijfel te geven. Maar blijf jezelf nou niet voor de gek houden dat er geen negatief imago aan het merk kleeft. Het is een keus die je dan zelf maakt. Je kunt er ook voor kiezen om er niet in te lopen. Maar dat doe je wel, en dan is de consequentie dat je aan iedereen duidelijk moet maken dat jij geen racist bent. Deal with it.
Scherp
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:28
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 19:20:
Ho ho zeg maar niet teveel, vorige week zaterdag zat ik in een discotheek in Eindhoven, en 2 normale mannen (zagen er heel normaal en aardig uit) kwamen niet binnen omdat ze shirtjes van lonsdale droegen, de reden was; geen londsale hier, en toen werden ze eruit geflikkerd door die klerenkasten.
Jij weet echt niet hoe de wereld werkt, hè? Oh oh oh. You poor naive little boy. Ik quote:

(zagen er heel normaal en aardig uit)

Hitler zag er ook heel normaal en aardig uit. De grootste seriemoordenaars uit de geschiedenis zagen er heel normaal en aardig uit. Loop 's nachts eens door alphabet city in Lower Manhattan! Wedden dat je ook heel veel mensen tegenkomt die er heel aardig en normaal uitzien? Helaas zullen ze heel wat minder aardige en normale dingen met je van plan zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef op 23-09-2003 @ 18:47:
Ik ben gabber door de muziek. Gabbers kleden zich naar de muziek netzoals altos en hiphoppers. Dus ik kleed me als gabber, dus lonsdale ja.

Mevrouw HaKkUhBrEeZaH is gabber omdat ze het stoer vindt, dat zie je zelf toch ook wel.
Oh puh-lease, waarom kleed je je met Lonsdale als gabber? Waarom geen nike, adidas, ralph lauren etc? Die maken ook truien en polo's met een groot logo erop dus je maakt mij echt niet wijs dat je je alleen met Lonsdale naar gabbermuziek kleed.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 23-09-2003 @ 18:30:
ah doe die bek eens dicht van je man ,als je nix van lonsdale afweet en alleen negatief erover denkt ben je zelf aan discriminineren. We weten heus wel dat lonsdale racistisch wordt gezien door velen maar hoeveel negers en marokkanen zie ik in mijn stad lopen met lonsdale,zeker ook racisten allemaal
Je zegt het zelf dumb ass, ik quote: "We weten heus wel dat lonsdale racistisch wordt gezien door velen"
Als je dat al weet, en je wil het toch zo graag dragen moet je ook voor de gevolgen instaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:38
Verwijderd
En ADHD was natuurlijk al mijn schatje, maar mijn complimenten voor de posts op deze pagina!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:44
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 19:28:
Hitler zag er ook heel normaal en aardig uit. De grootste seriemoordenaars uit de geschiedenis zagen er heel normaal en aardig uit. Loop 's nachts eens door alphabet city in Lower Manhattan! Wedden dat je ook heel veel mensen tegenkomt die er heel aardig en normaal uitzien? Helaas zullen ze heel wat minder aardige en normale dingen met je van plan zijn.
Mag ik zeggen dat ik dit toch wel een geniale post vind
Oud 23-09-2003, 19:27
Scarlet-Q
Scarlet-Q is offline
Dat Lonsdale verhaal is nou wel uitgemolken, en ieder weldenkend mens weet nu dat als je Lonsdale draagt, je jezelf daarmee een imago aanmeet. Dat JIJ weet dat je niet racistisch bent als je die kleren aan hebt is ok, maar de rest van de wereld denkt er anders over over, tough love, deal with it. Draag je die kleding wel, aanvaardt dan de consequenties over jouw imagobeeld.

Om ontopic te blijven: ik zat in groep 8 toen dat in was, ik was het zelf niet, maar ik hoorde wel vaak jongens uit mijn klas tegen elkaaar van: "ben jij gabber?"
"Alleen in het weekend, want van mijn moeder mag ik niet zo op school komen."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:33
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 19:28:
Jij weet echt niet hoe de wereld werkt, hè? Oh oh oh. You poor naive little boy. Ik quote:

(zagen er heel normaal en aardig uit)

Wat kom je nou weer met je Hitler aan vieze tering kneus, krijg zo de schijt van die achterlijke tyfus ventjes die maar met meneer Hitlertje komen dit en dat. Jonge wat ik maar wilde zeggen was dat het LEUKE AARDIGE GASTEN WAREN. Sommige mensen begrijpen het gewoon niet he. Bah.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:36
Prea|K
Prea|K is offline
Al die kut skaters die rondlopen met hun wijde broeken en slonserige kut kleertjes, heb ik het recht te zeggen dat het allemaal schooiers zijn? Nee, ik accepteer ze hoe ze zich kleden en dat doen ze ook bij mij, althans op mijn school iig wel.

Wat jullie ook vinden van lonsdale, boeit me niet. Als de ene zich stoer bij voelt om te zeggen dat het een racisten merk is, dan doet die dat toch lekker. De echte lonsdale dragers weten wel hoe het in elkaar zit. Maar ach laat de meute maar lekker roepen, ze weten het toch weer beter.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 18:52:
Deal with it.
Kijk en dat is nou zo gruwelijk triest! JE kunt niet eens kleren dragen, die je misschien wel mooi vindt, zonder eerst een onderzoek te doen naar welke groepen zoiets misschien dragen en of jij daar wel geassocieerd mee wilt worden. Zo triest is het tegenwoordig met de maatschappij en jouw verhaal geeft dat aan...

Respect aan de mensen die dragen wat ze mooi vinden ipv mensen die iets dragen om ergens bij te horen. Merkneukertjes...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:42
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 19:37:
Je zegt het zelf dumb ass, ik quote: "We weten heus wel dat lonsdale racistisch wordt gezien door velen"
Als je dat al weet, en je wil het toch zo graag dragen moet je ook voor de gevolgen instaan.
ja maar kutwijffie snap dan HET is GEWOON GVD niet zo ,het wordt alleen door domme mensen zoals jij een racisten merk van gemaakt.

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:44
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 20:36:
Al die kut skaters die rondlopen met hun wijde broeken en slonserige kut kleertjes, heb ik het recht te zeggen dat het allemaal schooiers zijn? Nee, ik accepteer ze hoe ze zich kleden en dat doen ze ook bij mij, althans op mijn school iig wel.

Wat jullie ook vinden van lonsdale, boeit me niet. Als de ene zich stoer bij voelt om te zeggen dat het een racisten merk is, dan doet die dat toch lekker. De echte lonsdale dragers weten wel hoe het in elkaar zit. Maar ach laat de meute maar lekker roepen, ze weten het toch weer beter.
Skaters die over 30 jaar tijdens de presentatie van de jaarcijfers van Philips in een skate-outfit verschijnen worden ook niet serieus genomen. As simple as that.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 23-09-2003 @ 20:42:
ja maar kutwijffie snap dan HET is GEWOON GVD niet zo ,het wordt alelen door domme mensen zoals jij een racisten merk van gemaakt.
Darling, je HOEFT het niet te dragen. het zou in ieder geval een stuk beter zijn voor je bloeddruk!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:46
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 20:45:
Darling, je HOEFT het niet te dragen. het zou in ieder geval een stuk beter zijn voor je bloeddruk!
ej schatje pas op dat je geen hartaanval krijgt
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:46
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 20:33:
Wat kom je nou weer met je Hitler aan vieze tering kneus, krijg zo de schijt van die achterlijke tyfus ventjes die maar met meneer Hitlertje komen dit en dat. Jonge wat ik maar wilde zeggen was dat het LEUKE AARDIGE GASTEN WAREN. Sommige mensen begrijpen het gewoon niet he. Bah.
Dat zei je niet. Je zei dat ze aardig LEKEN. En wat ik daarmee wilde zeggen is dat niets is wat het lijkt dat het is. En je woordenschat en taalgebruik zakken met iedere reply. Denk je nu echt dat we je nog serieus nemen?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Hoezo tegenstrijdig?
Je accepteert die "kutskaters" met hun "kut kleertjes"?

Citaat:

Als het je echt niet boeit had je heel veel energie kunnen besparen door er niet op in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:52
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
De echte lonsdale dragers weten wel hoe het in elkaar zit. Maar ach laat de meute maar lekker roepen, ze weten het toch weer beter.
Geef eens de definitie van een ECHTE Lonsdaledrager? Wat zijn zijn ideeën, principes? In wat voor huis woont hij? Met wat voor mensen gaat hij om? Wat voor werk doet hij?

Juist, het is belachelijk om te spreken van ECHTE Lonsdaledragers. Zoals jij het stelt gaat het dus wel degelijk om een statement uitdragen via het dragen van Lonsdale. Je draagt het niet omdat je het mooi vindt. Maar om tot de groep van ECHTE Lonsdaledragers te horen.
Wie was er triest zei je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten