![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we hadden het nu over Ajax ![]() ik denk maar zo: Feyenoord is Europees een ronde verder gekomen dan Ajax ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wint wint er denk je?
Poll: ??[*]Galatasaray[*]Gelijkspel[*]R. Sociedad Tussenstand: Ik hoop GaLaTaSaRaY ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat voor een kutscheids is die Kim Milton Nielsen ![]()
|
Verwijderd
|
Hier de loting voor de tweede ronde:
VfB Stuttgart - Chelsea FC Porto - Manchester United Real Sociedad - Olympique Lyon Celta de Vigo - Arsenal Bayern München - Real Madrid Sparta Praag - AC Milan Deportivo La Coruña - Juventus Lokomotiv Moskou - Monaco meteen een absolute topper: Bayern vs. Real. Ik hoop dat Real wint, omdat zij over het algemeen aantrekkelijker voetballen. Maar Makaay kan er nog voor zorgen dat Bayern door bekert. Wordt nog spannend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien was de poule van P$V aanzienlijk eenvoudiger dan die van Ajax, zelfs objectieve beoordeelaars zien dat..
||
Citaat:
![]() Wat is het fijn om dagen aan een stuk door met een blauw-zwarte sjaal rond te lopen ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
beetje jammer van die blunder maarja. Lekker goaltje van Makaay
![]() ik ergerde me wel de hele tijd aan de presentator dat ie de spelers van real zo arrogant vond. Tis gewoon een kwaliteit van de spelers dat ze de bal zo makkelijk rond kunnen laten gaan, so what, moet je dan gaan zeiken dat het arrogant is ofzo? |
![]() |
|
klopt wel een beetje wat je zegt, ook over dat doelpunt van bayer. Makaay werd even de hemel ingeprezen door ter Napel.
Kijk als hij een solo maakt of een mooie actie afrond, heb je al het recht van spreken, maar kom op zeg, het enige wat hij bij dit doelpunt goed deed was het positie kiezen. Verder had elke willekeurige spits uit de HCE deze bal er ook ingekopt en dus in Oranje gekunt. Nee dit was een matige wedstrijd van Evert.
|
evert ten napel was echt rtl5 stijl vandaag (ben sowieso niet zon fan van hem)
als makaay de voorzet had gegeven en pizarro hem in had gekopt op identieke wijze was het enige wat je gehoord had: wat een schitterende voorzet, wereldklasse
|
![]() |
Tering zeg, wat irriteerde ik me aan de pro- Real Madrid uitspraken van de presentator. Tja, dat je een wereldster bent, betekent niet dat je bal effe moet natrappen nadat de scheids duidelijk heeft gefloten. Terecht dat Ronaldo een gele kaart kreeg.
Kahn heeft het overduidelijk verknald. Zo'n overdreven duik...kom op zeg. ![]()
|
Pfff, wat een kutwedstrijd.
Inderdaad een doelpunt van Scholes onterecht afgekeurd. Maar Manchester had het ook al kunnen beslissen als die kans van van Nistelrooy erin was gegaan. Maar goed, toch zijn ze onterecht uitgeschakeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*maakt zich op voor de Kahn-avond in Madrid* Hoop dat die gast zo gespannen is dat ie blunders gaat maken waar je eng van word
![]() ![]() |
![]() |
|
Voor het eerst in mijn leven ga ik Bayern supporteren...
![]() Ik heb echt een hekel aan die arrogante spelertjes van Real, dan zie ik 100x liever die irritante duitsers. ![]() En sinds Makaay er speelt vind ik het een stuk minder vervelend om Bayern te zien spelen. ![]() Ik denk dat het 1-1 wordt, en dan maakt Makaay de winnende in de verlenging. ![]()
|
Code:
LOTING KWARTFINALES ******************** FC Porto - Olympique Lyon - Real Madrid - AS Monaco - Chelsea - Arsenal - AC Milan - Deport.La Coruña - De wedstrijden worden op 23 en 24 maart afgewerkt.Twee weken later volgen de returns. Halve finales: Real M./AS Monaco - Chelsea/Arsenal - Porto/Ol.Lyon - Milan/La Coruña -
|
leuke loting: de londense derby is geweldig, mar vergeet de underdog wedstrijd lyon-porto niet, want wie had van te voren verwacht dat 1 van die ploegen in de halve finale zou komen.
ook derportivo word altijd onderschat, maar ze schakelen juventus wel met gemak uit. ik denk dat milan daar nog een hele kluif aan zal hebben. en dan blijft real-monaco over. ja, monaco speelt met een huurling van real... ik denk dat dat genoeg zegt over het krachtsverschil
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
UEFA Cup 2003/2004 Verwijderd | 174 | 22-04-2004 18:22 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Vrije tijd |
Champions League voorspellingen - praat hier over de wedstrijden ErHaN | 3 | 28-09-2003 18:43 |