Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ben verliefd op die beelden bij space dementia & time is running out ha, oh het was zo leuk toet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder zijn 2 vrienden naar muse gegaan gister... ben benieuwd wat ze er van vonden, zal het vragen vanavond ![]()
||
![]() |
Ja, het was gemeen. Maar ik denk dat de zaal eerder juichte omdat ze zo blij waren dat Muse kwam. :-)
En ehh, ik vond dat Cave In gewoon niks. Misschien zijn ze wel goed op cd, maar gister live hoorde ik alleen een bas. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het geluid bij cave in was gewoon zwaar bagger
er vielen zoveel details weg, ja logisch dat t dan niet echt superklinkt. en daarna kwam muse met een supergebalanceert geluid, dus ja. zoveel oude dingen speelde ze trouwens ook niet hoor, paar dingetjes maar vooral nummers van antenna
|
![]() |
Waah, ik was er ook!
Op de terugweg in de metro was het wel knus, trouwens! Maar Cave In vond ik een beetje veel van hetzelfde, alles leek op elkaar! Muse zelf vond ik wel super! Vooral thoughts of a dying atheist, en Feeling good, en Butterflies &Hurricanes... Ja, alles eigenlijk wel. De beelden op de achtergrond waren ook gaaf ![]() Enenenen, de piano! Echt zo mooi, met die lichtjes waaraan je precies kon zien wat ie speelde!
||
Citaat:
|
![]() |
heej, ik zat in diezelfde metro, ik geloof tegen jou aangeplakt ofzo
![]() ik heb niet kunnen huilen op unintended, maar wel heel hard kunnen juichen en meezingen met de rest! ik vond vooral citizen erased, het begin met apocalypse please (heeeel gaaf, met die drums in het begin en iedereen gillen en klappen ![]() tja, cave-in, ze hadden de show wat spetterender kunnen maken, en ik had nogal moeite om te bepalen welk nummer nou toch anchor was, maar stiekem was dat de laatste ![]()
||
Citaat:
ik wil ze nog steeds live zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik stond pakweg vooraan maar halverwege werd ik wat naar achteren gebeukt. Vooral Space Dementia en Sunburn vond ik echt super, trouwens wel leip dat ze aan het eind ook weer van die ballonnen op het publiek los hebben gelaten.
Ik moest nog naar de EHBO-post omdat mijn lens achter mijn oog was geschoten ![]()
|
![]() |
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah twaz zoooo vet!!!! kwil nog n keer!! ghih.. oh slecht nieuws voor de eindexamenmensjes..! pinkpop valt dus gwoon midde in de exames
![]() ![]() ![]() en kben wel geïntereseerd in foto's as je goeje heb..?? dikke kus..
|
Verwijderd
|
De melkweg showcase was intiemer, maar in de Ahoy gingen ze meer uit hun dak (had ik het idee).
Verder vond ik de opkomende zon-beelden tijdens het rustige stukje van Citizen Erased ge-wel-dig, precies het gevoel wat ik altijd al tijdens dat stukje had ![]() Oh en de marcherende benen tijdens Time is Running out waren ook koel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw ik heb muse foto's http://www.xs4all.nl/~spoorend/Muse/foto's.rar Pas op het is wel 33mb, jammer dat ik zo ver weg zat en dus wazige foto's
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 12:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Muse in Ahoy was fucking amazing gewoon!!!
mooie lichtshow en sfeervolle achtergrond filmpjes (lees: volle maan bij Space Dementia, gaaf)!!! volgend jaar op PInkpop!!! ![]() ps. Cave-In was totally RUK gewoon bah
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
muse Malvolio | 3 | 15-02-2005 12:13 | |
Muziek |
Muse - European Tour 2003 Sticks | 193 | 23-07-2003 21:22 | |
Muziek |
Officiele Muse Site Sticks | 4 | 16-07-2003 20:06 | |
Muziek |