Advertentie | |
|
![]() |
||
Hmm ik zag vandaag een mooi exemplaar..
beetje vale spijkerbroek witte blouse heel nonchi donkerblauw afgeragd colbertje donkerblauw dun stropdasje slordig geknoopt En dan blond haar voor z'n ogen.... Echt té corporaal maar wel lekker ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En zo'n meisje heb ik net nog gezien bij een afstudeerborrel ![]() Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 00:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus, als er iemand een foto heeft van dit meisje, laat dan zien: - korte haren (kleur maakt me niet echt veel uit, maar als ik moest kiezen, dan zwart). - blauwe ogen. - 1.65 m tot 1.80 m lang. (Dat is dus een stuk groter dan ik ben...) - slank - cup b - gespierde armen - tatoeage (maar niet te veel) of piercing in de neus en/of oren - gekleed in leer (broek met top of catsuit) Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb m'n droomjongen al gevonden, hij alleen mij nog niet (helemaal)
![]() ![]() omschrijving: blond warrig haar heeeel erg blauw ogen lieve lach mooie tanden niet zo groot (1.75m) een beetje 'dun' heeeel erg leuke kleren heel lief en je kunt oook nog 's goed met 'm praten oja, en hij is ook nog een beetje slim en sportief en muzikaal ![]()
||
Citaat:
![]() Over het algemeen kijk ik wel even 2x over mijn schouder als ik een Chris Zegers-typetje voorbij zie komen. Halflang haar, warrig, beetje voor zijn ogen. Blond of donker maakt niet echt uit. Beetje baggy broek, die afzakt, en een strak shirt, zodat een heel klein stukje van zijn buik te zien is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn ideale man op het moment... Roodblond haar, blauwe ogen, beetje gespierd, nonchi broeken met leuke shirtjes met leuke print/tekst. Plus stylish schoenen. Lieve lach, sprekende ogen... Oeh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nieuwe droomjongen....
![]() wijde broeken, ipath schoenen, shirts van o.a. blackalicious en anticon maar ook gewoon loze shirts, kort donker haar, sikje dat erg goed staat, vaak vage petjes op en/of emo bril, lief hoofd, denkt erg veel na, schrijft mooie teksten, heel erg slim, treed veel op, begrijpt me....
|
![]() |
Dat waren er vandaag 2.
De eerste: -Heel erg lang -Vrij licht haar (normaal vind ik dat vreselijk ![]() -Hele blauwe ogen -Hele ondeugende blik -Gewoon wel leuk gekleed -Heel erg veel te oud De tweede: -Gewone lengte -Grijs kort haar -Blauwe ogen -Vreselijke kleding vandaag ![]() -Ook heel erg veel te oud En gisteren was het m'n exvriendje, maar die is gewoon mooi ![]() |
![]() |
|
Ben er van het weekend achtergekomen dat hij toch wel heel vee leuker is dan k dacht (ken hem al een jaartje of 5
![]() Blond haar, nochalant door elkaar Lang (rond 1.90) Mooie jeukbeenderen Felblauwe ondeugende oogjes ![]() Leuke kledingstijl (beetje kak en hipverantwoord door elkaar ![]() Humor Gewoon perfect ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
leather fetish |
![]() |
|
|