Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zitten twee homo's in een taxi. Vraagt de ene homo aan de taxichauffeur of hij een scheet mag laten. De taxichauffeur laat het toe en even later hoor je in de taxi heel vaag: "Prrrrt..." en die twee homo's beginnen te giechelen.
Even later vraagt de andere homo aan de taxichauffeur of hij ook een scheet mag laten. Nou, weer mag het en weer hoor je vaag door de taxi: "Prrrrt..." en weer beginnen die twee homo's te giechelen. Inmiddels voelt de taxichauffeur ook al de druk op zijn darmen toenemen. Daarom vraagt hij aan de twee homo's of hij ook een scheet mag laten. "Ja is goed, wij mogen het toch ook dus waarom niet," zeggen ze. Hoor je een knetterend geluid door de taxi: "PRRR-RRRR-RRR-RTTT!!!!" En weer beginnen die twee homo's te giechelen en zeggen ze: "Hee, hij is nog maagd!" ![]() ![]() ![]()
|
Er komt een man die niet kan praten bij de dokter. hij geeft de dokter een briefje en daar staat op: "ik kan niet praten" "Okeej", zegt de dokter, "leg je hand maar op tafel" De man zijn hand op tafel en de dokter slaat er keihard met een hamer op. " Aaaaaaawh", roept de man. "goed zo", zegt de dokter, " kom morgen maar terug, dan oefenen we de b".
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() jij kan tappen haaaah!!!! ![]() ![]() omg... waarom up je dit topic? ik kom erachter dat ik hier een gejatte grap van school heb gepost die nog fout geschreven is ook... argh, |
![]() |
||
Citaat:
Een half jaartje krijg je echt geen ban van hoor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
moppen die niet grappig zijn. Eye of Sauron | 80 | 14-09-2005 21:24 | |
De Kantine |
Ken je die mop van die mummie? Inge.... Femic | 271 | 19-07-2005 18:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moppen maken blondjes (nog) 'dommer' Gatara | 69 | 14-10-2004 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |