![]() |
||
Citaat:
![]() Maar die kan ik dus echt nie uitstaan, wat een teef. En veel te mager en te bleek.
|
![]() |
||
Citaat:
en een samenvatting: doe dat dan als het afgelopen is! dan heb je vaak nog een compilatie aflevering. maar waarom nou weer zomaar tussen de afleveringen door?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind die lui die in dat huis zaten dus echt nix....
Die Adrienne of zo (bruin haar, tot net onder de schouder) vind ik dan nog het leukst. Maar die oudste, Robin heet ze toch?, vond ik echt de bitch uithangen... Vooral toen ze die Elyse die bijbeltekst liet lezen. Ik bedoel, als zij niet in een god gelooft, laat haar dan, da's toch je eigen keuze??
||
Citaat:
dat overdreven gedoe. Ook hoe ze reageerde op het feit dat ..(weet ff de naam niet) lesbisch was. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
ik hòòp het iig wel ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als het goed is zijn het volgende week dus gewoon weer nieuwe stukjes.
|
Nee, niet Elyse. Die wil het helemaal niet echt, ze neemt het nog steeds niet echt serieus. Ik vind haar wel heel mooi (als je dat lijf wegdenkt .. ) en professioneel. Ze voelt zich ook zo superieur daar
![]() Adrienne gaat winnen. Vind ik. En ze heeft ook nog een goede muzieksmaak ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van elyse vonden ze dat haar scherpe randjes wat bijgeschuurd moesten worden (of hoe je dat ook zegt). Ze moest dus ook wat lieve eigenschappen hebben om door het publiek te worden gemogen. Van Shannon zeiden ze dat niet High Fashion (oid) was, maar dat ze dat haar dan nog maar moesten gaan leren. Maar persoonlijk lijkt me dat laatste lastiger dan dat van Elyse... Maar volgens mij is ze d'r gewoon uitgehaald omdat ze denken dat ze te weinig motivatie heeft. Dat komt elke keer naar voren: wil ze het wel echt? Ze was ook niet echt teleurgesteld ofzo...
|
Elyse eruit. That sucks.
![]() Maar waar sloeg het op dat het maar een half uur duurde? Vorige week waren er toch die herhalingen? Dan moest het toch deze week deel 1 van deze aflevering zijn? Of heeft Yorin het ingekort ![]()
||
Citaat:
Of misschien duurde hij oorspronkelijk 1,5 uur (dus 2 afleveringen herhaling en een half uur deze aflevering)
||
Citaat:
Ik ben voor Adrienne.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Elyse was echt fucking superieur natuurlijk, ik wou echt dat ze gewoon d'r kop had gehouden, maar goed, zo is ze, en Amerika heeft meer aan een hyperintelligent persoon dan nog een dumbass erbij. Als Shannon wint wordt ik echt pissed off met die fucking tandpasta smile. Sinds Tyra heeft gezegd dat ze met lachen d'r mond een beetje dicht zou moeten houden heeft ze hem alleen maar meer opengetrokken. Ik vind haar lichaam ook helemaal niet zo mooi, ze is heel dun & recht. Adrienne heeft tenminste een fatsoenlijk hoofd, een mooi hoofd en is heel veelzijdig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Elyse eruit
![]() ![]() ![]() En een aflevering van een half uur.. andere afleveringen zat er toch ook nog altijd iets van een foto-shoot bij? Dat was nu niet.. @zjoerd: zet je post even in een spoiler.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omdat je graag iets wil betekent ook niet gelijk dat je het verdient zoals Elyse ook al zei.Ik vind het jammer dat ze weg is omdat ze niet zo desperat was om america's next topmodel te worden.
||
Citaat:
In feite werden zij natuurlijk beledigd. Maar goed, Elyse had wel gelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj, ze heeft gewonnen!!!!!!
![]() adrianne dus!! stiekem wist ik het al, maar ik had het ergens ver weg verstopt, dus ik was alsnog benieuwd. Shannon deed het trouwens wel super op de catwalk en ik vond het stom dat Adrienne d'r mond open had waardoor je d'r tanden zag! Maar goed, al met al genomen was adrienne gewoon ver weg de beste. Maar wat moet ik nou op m'n woensdagavond? ![]()
|
Ah ik ben echt blij, Shannon was namelijk erg goed op de catwalk & ik was echt bang dat ze toch ging winnen. Adrianne <3 haar reactie was geweldig.
toch vind ik Elyse mooier.. Ik heb trouwens nergens in geen enkel blad Adrianne (of 1 van de andere meisjes) zien staan. Nou koop ik ook geen Amerikaanse bladen maar een beetje top model zie je toch overal.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Benelux' next topmodel Balance | 156 | 20-11-2009 14:13 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 8 x-spekkie-x | 189 | 27-03-2008 17:10 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 7 PV | 371 | 07-01-2008 20:58 | |