Advertentie | |
|
![]() |
|
koppijn
ziek misselijk blij verdrietig allebei *naam* irritante telefoon irritante muggebult irritant hoog geluid van de tv braaf vogeltje heeft ei gelegd ![]()
|
Verwijderd
|
moe
moet je niet in hp5 blijven lezen tot diep in de nacht eigen schuld hoor ![]() mjahgoed morgen amsterdam buikpijn *kreunt* ongesteld ![]() heel fijn precies goed uitgekiend *ahum* goed geen huiswerk iig voor morgen leesverslag van nederlands!!!! Zie, wat onzichtbaar is. Wat je gelooft is waar. Open je ogen maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() beterschap ({)(})
||
Citaat:
heb vannacht de telefoon niet gehoord, en toen ik je vannochtend terugbelde nam je niet op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dank je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwah, mensen op de hoogte houden doe ik wel irl of via msn/mail, als ik daar behoefte aan heb, daar heb ik deze topic niet voor nodig. 'k weet niet hoe het met anderen zit. |
![]() |
||
Citaat:
|
@ dreen, Fantome en Mies: dank je wel, t gaat vandaag al wat beter al ben ik er niet echt bij met mn kop.
vaag vergeten foutje proef omstoten oepsie niet boos gelukkig mazzel geluk gehad excursie 6. 40 ![]() herkansing vrij morgen squashen waarom reageer je nou weer zo? je vond het toch goed? kan geen hoogte meer van je krijgen maar ik heb wel zin zie je morgen wel
|
ffies vrij
mail van T tjah net zoals hem kan ik hier niks mee ![]() alleen? nee, nooit! stom mens M is lief!! hou op te roddelen! ![]() @Fantome, m'n broer is geslaagd voor z'n autotheorie, maar hoe ik hem feliciteerde werd niet goed opgevat en was ook wel stom van me ![]() vrijdag Groningen verstandskiezen eruit! ![]() AUW! zaterdag eerst werken dan sinterklaas hihi en dan naar M. Ook uit? mmhhh denk t niet ![]() *voelt zicht goed* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Psychologie |