Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kirsten
![]() ![]() maar niemand kan het uitspreken. mensen die me net kennen en vooral leraren zeggen altijd kirstin, kersten, kerstin, kristen, kirste, en weet ik wat nog meer. mn vrienden zeggen meestal kirs ![]() op de basisschool werd het altijd kirbord (verkeersbord) en dat haate ik echt heel erg. maja dit was mijn oninteresante verhaal over mijn lelijke naam Kirsssie (kirsssie-pirsssie, mn zusje: hesssie-pesssie met 3 s-en.) natuurlijk ook nog en nog 100 andere denk ik maar kom ik nu ff niet op ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 22:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() al1 kende ik vorig jaar een Kirsten en dat was kirsten-sjaggerijn ![]() ![]() ![]() Jah dr was 1 dag toen ze vrolijk was, op valentijs dag, meeen da was egt lacheh met dat mens, hele dag had ze big-smile ![]() ![]() maar kirsten vink wel mooie naam hoor ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn naam is nog niet genoemd..
![]() Ik heet Astrid. Wordt (nogal logisch) afgekort tot As en soms tot Assie. Buitenlanders kunnen het niet uitspreken en niet schrijven, de s-t-r achter elkaar schijnt nogal een probleem te zijn ![]() Verder schijn ik ook te luisteren naar Kip (lang verhaal).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (ik vond het vroeger he-le-maal niks als mensen me 'as' noemden, zo lang is m'n naam ook weer niet, waarom afkorten? maar nu mag het wel, iedereen doet het dus het zo moeilijk tegenhouden dan he..)
|
ik was het eerst ook niet eens dat ze mijn naam af gingen korten maar iedereen doet het en ja ik geef toe mijn naam is heel moeilijk uit te spreken (niet maar ja tegendeel word bewezen)
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hehe thanx eindelijk eens mensen die mijn naam wel mooi vinden!!! ik snap eigenlijk ook niet hoe mensen het doen om het fout te schrijven. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Karel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Programmeren batch en HTML DiegoH_Concepts | 17 | 24-03-2014 16:49 | |
Psychologie |
Wat is jouw voornaam en ben je er blij mee? Rivka | 181 | 25-07-2010 15:41 | |
De Kantine |
Melanie, Christophe, Rik, Colin, Helene, Matthias, Linda, Mark e.v.a Briseïs | 84 | 04-03-2005 19:23 | |
De Kantine |
Wat is jouw adres? Verwijderd | 20 | 20-11-2003 20:51 |