Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De voornaamste bijnamen van me zijn Mies of Lies, al wil ik mezelf ook wel eens per ongeluk als Mies voorstellen. Ook in Peru was dit mijn naam. Lies is echt voor de mensen die me al het allerlangst kennen. En tegenwoordig hoor ik wel es Lieske of Marlieske. Al blijf ik toch bij Mies. |
![]() |
|
Ik heet Merle en mijn tweede naam is Marije. Ik ken één andere Merle en die is naar mij vernoemd (en een Marije ook overigens, maar die naam komt veel meer voor) en er zijn meer Merle's, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
En ik ben heel erg blij met mijn naam ![]()
|
@Alyssia: Mijn naam is apart geloof ik omdat hij Hebreeuws/Oost-Europees is
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heet Wim en ik las laatst ergens dat dat een steeds minder voorkomende naam is. Daar ben ik uiteraard heel trots op.
![]() Mijn bijnaam is luiwammus omdat ik zo lui als mogelijk ben. Het is ooit begonnen als Wimmus maar al snel veranderd omdat dit beter was. ![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 20:56. |
![]() |
|
Ik heet Wendy Neliesa
Ik ben er tevreden mee ![]() ![]() Neliesa is vernoemd naar de moeder van mijn moeder. Zij heette Nelie. Maar je spreekt mn tweede naam niet uit als Néliesa maar als Nuhliesa zeg maar ![]() Maakt ook niet uit, die hoeft bijna niemand uit te spreken. Niet veel mensen weten ook mn tweede naam. Ik ben er blij mee en ik ken niemand anders met die naam
|
Mijn doopnaam is Willemina Cornelia Johanna. Willemina naar mijn opa (Willem), Cornelia naar mijn tante (Corrie) en Johanna naar mijn moeder (Joke). Mijn roepnaam is Willemieke. Ik vind 'm eigenlijk niet zo bij me passen, maar gelukkig word ik alleen bij mijn 'officiële' roepnaam genoemt door leraren en mensen waar ik niet zo close mee ben. Verder wordt mijn naam altijd afgekort tot Miek, maar meestal tot Miekje. Sommige mensen noemen me ook wel Willie ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
Eric, en doopnamen ga ik niet vertellen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Angela, mijn roepnaam is Anne. Mijn andere namen ga ik niet opschrijven want die zijn lelijk.
Ik vind Anne wel mooi, wel jammer dat er heel veel mensen zijn die zo heten (vooral van mijn leeftijd), waaronder mijn beste vriendin. Ik heb een keer met 5 Anne's in de klas gezeten! Dat is iriitant. Angela spreek je echt uit zoals je het schrijft en dus niet als ansjela zeg maar. Dat vind ik wel leuk want dat is appart. Ik had misschien liever een bijzondere naam gehad, maar opzich ben ik tevreden!
|
Ik heet Lara Elea. Daar was ik al op mijn vijfde niet blij mee en toen heb ik het veranderd naar Elea. Dus nu noemt de ene helft van mijn familie me netjes Elea, en de andere helft nog steeds Lara. Terwijl ik al twaalf jaar Elea heet. Stel autisten.
![]() Maar goed, ik vind Elea een heel mooie en bijzondere naam. Ik ken niemand anders die zo heet. Er zijn wel veel namen die af te korten zijn tot 'lee' en daarom is het alsnog verwarrend, aangezien mijn vriendinnen mij zo vaak noemen. Allebei mijn namen komen van een boek: Dokter Zhivago en de Liefde van Elea. Dat vind ik wel tof ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk om de namen van iedereen te lezen. Ik wou mijn naam eigenlijk helemaal niet posten maargoed.
Hou het dus ook alleen bij mijn voornaam. Misschien dat ik dit berichtje later alsnog verwijder ![]() Ik heet Lauren.. Het komt van 'gelauwerde', laurierblad. Ik vond het vroeger niks aan. Aangezien ik het een jongensnaam vond. Het wordt wel vaak verkeerd uitgesproken: laura, laure, of loren(op z'n engels) En met dat laatste ben ik niet zo blij. Maar ik vind mijn naam overigens nu wel prima. Het past wel bij mij Laatst gewijzigd op 21-06-2009 om 18:59. |
![]() |
||
Lara is inderdaad een beetje een hondennaam fizzle
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |