Advertentie | |
|
![]() |
|
bij ons in de klas is het zo'n beetje gewoonte dat de helft van de meisjes een pashmina sjaal aan heeft, zo ookik gisteren. en het is ook gewoonte dat een paar jongens die dan aandoen, zo ook gisteren. zei een jongen dat mijn sjaal zo lekker rook, en dat mijn geur er in zat... ik had em al een half jaar niet gewassen ofzo..
![]()
|
guss Fenne die trui is echt zooo uhm jah niet jij *mijn oma over m'n mooie blauwe truitje
![]() ooow Fenne wat en leuke Trui past echt helemaal bij jou!@! *men andere oma over precies dezelfde trui ![]() en mijn tante over mijn broek goh dat is wel een apart model zeg hoort dat gat daar te zitten?? *oepss ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
"jij draagt alleen maar jongenskleren!"
k had me baggybroek aan. "jah...nirvana he?....jah....uhm....jah geef mij jim maar" zon huppelkutje over mn nirvanashirt "je moet je broek optrekken meisje" opaatje in het centrum ghegheghe "wat heb JIJ nou om?" he een grotespike aan me spikeband gemaakt" "gave broek! (3x)"
|
![]() |
'Hee is die broek nieuw?' 'nee..'
'Owhh hijs wel mooi! Die zit teminste strak bij je reet' aldus een vriendin van me.. ![]() Enneh 'stoere schoene zeg!' 'wow die schoene zijn wel geil' 'kun je daar op lopen?' 'zijn die schoene nieuw?' nee.. 'ze zijn wel leuk zeg!' Over mijn witte diesel pumps ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Verwijderd | 496 | 27-05-2004 11:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Nieuw verhaal van mij, iemand commentaar? Anne | 7 | 31-10-2001 15:24 |