|
|
Bekijk resultaten poll: Een eeuwige vraag!? Wat was er het eerst: de kip of het ei? | |||
De kip |
![]() ![]() ![]() ![]() |
67 | 55.37% |
Het ei |
35 | 28.93% |
Overige |
19 | 15.70% |
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij in dezen het meest beklijft (gebruikte ik dat woord nu goed? Ik weet niet zeker hoe het moet) Tenminste, voor wie gelooft in de evolutietheorie, En die zijn er hier meer, wis en wel drie! Voor wie gelooft in een scheppingsverhaal, Is mijn eiertheorie gewoon een hoop kabaal, God schiep de dieren, niet hun embryo's Dus als een gelovige denkt 'het ei!', dat is dat een doos. |
![]() |
||
Citaat:
meewerkend tot "beklijven" kwam, dan klopte dat wel, want ik geloof, overgankelijk is beklijven nooit! Iets heeft beklijfd aan een of ander, een toets, een boek, een salamander? ![]() en een gelovige die "eitje" riep, die kent echt haar bijbel! |
![]() |
||
Citaat:
ik ben volledig overbluft door dergelijk diepgaand inzicht en zulk vermakelijk groot vernuft! |
![]() |
||
Citaat:
en dat jij nu hebt kunnen rijzen, tot een inzicht, o zo groot, maakt dat ik mijn borst ontbloot, en in apenkreten schreeuw! "BLOO BLOO wat een leeuw!" |
![]() |
|
Mensen, we dwalen af van het onderwerp
Hoe het komt weet ik niet, maar we zijn minder scherp In van elkaars mening overtuigen, Soms valt een topic als deze helemaal in duigen Dit rijmen gaat me nu vervelen, ook omdat ik net 4 rijmpjes heb gemaakt, die ik vanavond uit mag delen Een beter antwoord op de vraag KIP OF EI heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik weet dat mijn arrogantie soms irritatie op kan wekken Maar wat jullie van me vinden maakt me niet zoveel uit, GEGROET zeg ik u, heel luid
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschap in de Bijbel ~> Eilidh <~ | 253 | 28-06-2008 13:25 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
De Kantine |