Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ook nogal ontactisch van hem, bah!
|
![]() |
Het is nu een paar dagen uit, we hebben er samen een punt achter gezet. Ik had mijn ongenoegen gëuit over dat ik het geen volwaardige verkering/relatie vond,
toen zei hij dat we het misschien beter konden uitmaken omdat wel duidelijk was dat hij niet de ware voor mij was, hij vond het jammer maar wilde niet doorgaan als ie wist dat ik het eigenlijk niet meer wilde. Ik stemde in. Dus nu zijn we gewoon goede vrienden, en nog steeds heel close gelukkig, in feite is er heel weinig veranderd. Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 00:26. |
![]() |
|
sinds gisteren is het uit...
omdat er eerder al kleine dingen waren waarom ik het uit wilde maken maar hem dan toch vergaf. Nu had hij nog niet verteld dat ie verhuist als ie over 3 weken terugkomt uit afrika, omdat hij nog niet zeker wist waar hij heen ging verhuizen. Heeft ie denk ik alleen gedaan omdat ik niet van onduidelijkheid hou, maar dat ik dan van zijn beste vriend/huisgenoot moet horen dat zijn kamer leeggehaald is... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet je nog waarom je het deed? ![]()
|
hij was niet meer verliefd....
het gevoel wat hij eerst had, was er niet meer.... hij was er nog niet aan toe om een viendin te hebben... *zucht* ![]()
|
omdat hij heel vaak dronken was.
1x zo erg dat hij me niet herkende en tegen me aan stond te duwen alsof ik een van zn vrienden was.. dat was voor mij de druppel.. ![]() was een relatie van 6 maand, in het begin kon ik het nog wel hebben en dacht ik : van ach als hij lol heeft... maar na een tijdje werd ik er dus helemaal niet meer goed van.. vandaar dat t nog 6 maand geduurd heeft. ![]()
|
ik was vreemdgegaan met mijn ex, en eigenlijk wilde ik het ook uitmaken, maar op de een of andere vreemde manier was ik nog emotioneel gebonden aan mijn vriend ( als je elkaar maar vaak genoeg ziet kunnen er rare dingen gebeuren) dus liet ik hem er maar achter komen, nog heleboel heisa etc, maar uiteindelijk maakte hij het uit, kon ik even lekker janken, en had daarna de relatie die ik wilde, met mijn ex dus....
ik was 17..als dat helpt...
||
Citaat:
jah da was bij mij ook zo!! ik snap het nie hoor je komt er nie na 2 maanden pas achter da je nog nie toe ben aan een relatie ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ontopic: we bleven hangen zeg maar. We bleven maar dat eeuwige vrolijke verliefde stel, dat niet verder dan de dag van morgen dacht. Dat vond hij niks. Ik vond het wel gezellig, mja.
|
uhhhm ..
Tis nu bijna 3 weken geleden dat hij 't uitmaakte en denk natuurlijk nog super veeel aan hem.. Maar hij maakte het uit omdat... meerdere redenen : Hij was niet meer verliefd, had 't vaak geprobeerd om het trug te krijgen maar was uiteindelijk niet gekomen...snik ![]() Niet meer met plezier naar mij toe komen. of als die bij mij was. Dit vond ik eigelijk nog wel de beste reden : Dat hij er niet altijd voor me was als ik hem nodig had... ik zag hem dus nogal weinig omdat ie 't zelf veeel te druk had met andere dingen en weinig tijd voor mij had. wat die wel vaker aan had gegeven. maar toch ging 't door met ons.. Ene kant begin ik hem langzamerhand te begrijpen maar echt begrijpen dat kan ik niet... en vind 't natuurlijk nog super super jammer maar we gaan wel normaal met elkaar om dus dat is wel mooi ! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kon het niet echt een relatie noemen, maar ik heb een definitieve punt achter het geklooi gezet toen hij me heel nuchter vertelde dat hij ook wel eens met andere meisjes zoende ...
Waarom ik het niet gedaan heb toen hij me heel nuchter vertelde dat hij onze "relatie" geheim wou houden... ik weet het niet. Was beter geweest, had me een hele hoop pijn bespaard ![]() Ach, ben nu alweer een hele tijd gelukkig met een jongen die me wel respecteerd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? kiddin | 151 | 06-02-2009 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |