Advertentie | |
|
![]() |
|
sjago
maakt het cijfer veel lager... ik wil met kerst bij m'n vriend zijn, ik wil hem vaker zien, nu kan het, tis tenslotte vakantie... maar als ik dan vraag wanneer ik hem weer zie, zegt hij dat het na kerst wordt waarschijnlijk. Het lijkt net of ik hem wel graag wil zien en het hem allemaal niets uitmaakt ![]() Pff. Durfte ik het hem maar gewoon te zeggen en uit te leggen, ben alleen bang dat hij het onzin vindt en me dom vindt ![]() ![]() ![]() ![]() Ok, dikke 2 nu... sorry voor het lange getyp... niet echt steekwoorden
|
warm
heel warm te warm pff *verwarming omlaag doet* gewerkt auw rug/schouder D ![]() ![]() ik mis um lezen slaap cadeautjes weten wat ik wil? yeah right! Was dat maar waar!
||
Citaat:
(Ik kan het mij heel goed voorstellen dat je tijdens de kerst (ook) je vriend wil zien/bij je wil hebben, vervelend dat hij dat niet door heeft, maar dit gaat waarschijnlijk onbewust, misschien reageert hij heel positief als jij er over begint, misschien is het voor hem ook een drempel er over te beginnen?.) Vandaag: Gezellie Logeren Vriendin Wel kort Nu Koud Thee Drinken Zin in Vanavond.
||
Citaat:
Tis iig uitgepraat ed...
|
Verwijderd
|
- Het lukt maar niet om aan m'n scriptie te beginnen, terwijl ik echt nog veel moet doen
- Hele dag alleen thuis - Heb het koud - Weer een zere enkel - Gaat niet goed met m'n opa - Een bepaald persoon gaat niet mee met biosuitje van onze teams - Kan niet meer tegen al die happy stelletjes om me heen + Oma komt straks + Heb dvd's gehuurd + Lief mailtje van een goede vriend Een 3,5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ziek
hoofd voelt wattig ogen hebben geen zin in openstaan slapen mag niet werkstuk maken dit weekend af hebben volgende week helemaal nix doen, als het even kan slapen slapen dromen onbereibaar ![]() wanneer durf ik te geloven in mezelf? ik weet niet of het goed gaat op t moment word alles enigzins afgestompt doordat ik verkouden ben en niets tot me doordringt behalve een ontzettende dufheid best ok eigenlijk 5.5 ongeveer... niet goed, maar omdat niks tot me doordringt ook niet heel slecht.. i want to sleep forever... |
![]() |
|
Ik vraag me af of je ergens hulp kunt krijgen zonder dat je ouders (rekeningen gaan door naar huis voordat ze naar de verzekering gaan), je huisarts en de decaan op school er wat van af hoeven te weten?
Ik weet dat dit geen steekwoorden zijn, maar ik wil er zelf ook geen topic voor openen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() voel me nog steeds wel beetje huilerig, alleen niet gehuild, vaag is dag ![]() straks hopelijk nog wat aan sk doen... 3 hoofdstukken nog in de planning lekker World Idols kijken toch al met al 6,4 oid ![]()
||
Citaat:
had ik maar niks gezegd ![]() post maar niet meer hmmja.. lkkr dagje word dit ![]() winkelen ![]() cd linkin park kopen dollars zijn op ![]() ![]() no problem, it's my holiday ![]() zonnetje schijnt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
warm
moe gloei pocohontas gekeken ![]() mooi man now matter how old ![]() vrijdag zenuwachtig nu al! bah mail gestuurd ik hoop dat hij niet boos is groetjes dat is een goed teken Iedereen een fijne kerst!!! M'n dagje is een 6,5 waard ![]()
|
kerst
hij is lief ik mis hem had ik maar iets gedaan ik wil naar hem toe te ver toch maar niet WEL ik mis hem alweer ( of nog steeds ![]() lieve oppaskindjes lekkere wijn lekker gegeten druk in huis, wel gezellig toch beetje alleen Dit is vaag.. I know. Maar ik voel me ook vaag. Leuke dingen en minder leuke dingen.
|
Het is Kerst.
![]() Ik ga straks gourmetten. Mijn ouders en ik hebben geen ruzie meer (vrede op aarde ![]() Maar ik heb het wel koud. Een 8.5
|
''Goh, wat leuk, ik wil net thee zetten, kom binnen...Wil je ook een kopje?''
Waarom is hij niet bij me? Waarom twijfel ik zo? Waarom ben ik hier alleen? Waarom ben ik bang dat hij me niet leuk vind? Dansend door de kamer, dromend...
||
Citaat:
oke: douchen koken zon sneeuw?!!!! Turkey!!! morgen skieen ![]() Charlie loop nou niet over de computer... (charlie is de kat hier ![]() Laatst gewijzigd op 25-12-2003 om 19:16. |
![]() |
|
hij is verliefd?
of toch niet gelogen? ik hoop het niet! smsje gewerkt zo cadeautjes uitpakken eerst douchen vanavond kerstmuts ![]() hihi ik weet al wat ik krijg maar niet alle cadeautjes hoor ![]() eten lekker alleen jammer dat mam moet werken...
|
+ gezellig ontbeten bij vriend
+ gigantisch gewonnen met moeders vriend van hem en z'n vader met klaverjassen + LOTR2 deels gekeken - moest om 4 uur alweer weg 8
|
Gisteren was echt een 8,5!
![]() courmetten was leuk foto's film lachen stappen kleding warm? Doze? Doze? Doze? geen Doze ![]() shit man! dansen muziek mooi gezellig uit je liegt! ![]() stad bon kleur voor in mijn nieuwe kamer ![]() bordeauxrood ![]()
|
![]() |
|
|