![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je ze maar niet in het echt ook zit te imiteren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom zijn dat zijn slechtste stukken? Ik vind dat juist best opvallende stukken... dus grof... dus wel lachen...
||
Citaat:
Dan vind ik bijvoorbeeld de imitaties of het badmeester verhaal een stuk beter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In deze show heb ik me soms gewoon echt verveeld. Hij was wel aardig, maar had lang niet het niveau van de eerste drie. Alleen Circus Baf en de koning van de lach medley waren écht goed.
||
Citaat:
vind ik
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En er was niks lulligs aan, als je naar een show van Hans gaat kijken wéét je dat er iets dergelijks kan gebeuren. Ik vond deze show overigens erg grappig. Er zaten wel wat saaiere stukken in, maar al met al was het heel erg vermakelijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik dacht dat er altijd maar één show voor tv werd opgenomen en dat daar dan stukken uitgemonteerd werden, maar niet dat er van andere voorstellingen wat wordt ingemonteerd. Erg klote is dat ja... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder is seksueel misbruikt. Door dr paps ja. Hup, incest. En toch kan ik erom lachen hoor, en zij ook. Kom op zeg, niet zo op je teentjes getrapt joh. Bij zo'n Josti-band. Die muziek klinkt toch ook nergens naar, het is toch ook geen gehoor? Teeuwen zegt het alleen hardop. Hij kaart aan dat het eigenlijk belachelijk is om geld neer te gaan leggen voor lelijke muziek, alleen omdat het door geestelijk gehandicapten gemaakt is. En mensen belachelijk maken alleen om grappig te zijn? Dan mis je echt iets, volgens mij. Natuurlijk doet hij dat niet alleen om grappig te zijn. Door zijn manier lijkt het misschien zo en heeft hij misschien honderden minderjarige fans die het gewoon stoer vinden dat iemand Anus zegt op een podium. Hij wil ook een iets verkondigen, in zijn shows, alleen zijn er slechts weinig mensen die het oppikken door zijn absurdistische stijl. Wordt hij ook niet gelukkig van denk ik zo. Sterker nog, toen hij in 'Industry of Love' met een zielig en belachelijkmakend stemmetje zei 'en dan wil ik soms zelfmoord plegen enzo' meende hij dat voor zover ik weet hardstikke. In ieder geval heeft hij twee jaar lang in een diepe depressie gezeten. Hij is echt niet zo stom als hij eruit ziet hoor. Hij is zich echt wel bewust van de onderwerpen die hij aankaart. Bovendien is hij zelf toch wel de persoon die hij nog het meest belachelijk maakt. En dat liefdesgedicht vind ik echt zo ronduit geniaal. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet niet of je met kazaa zoekt, maar daar kan k m niet vinden.. als je m wilt hebben wil ik m je ook wel sturen via msn, brands_eva@hotmail.com ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn punt is dat het echt niet een of andere oetlul is die mensen belachelijk maakt om grappig te zijn zonder enig idee te hebben van de lading die bepaalde dingen voor sommige mensen hebben. En het is, volgens mij, ook echt niet zijn bedoeling om mensen te kwetsen of om een inhoudsloze voorstelling op het toneel te zetten. Natuurlijk zit niet overal een diepere betekenis achter en zijn bepaalde dingen klinkklare onzin. Net als dat er achter Bert Visschers verhaaltje over origami ook geen diepere betekenis zit. Ik bedoel alleen te zeggen dat dat nog niet betekent dat iemand niet de bedoeling heeft met de voorstelling in het geheel iets te verkondigen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten tweede: ik spreek niet alleen voor mezelf. Ik spreek ook voor anderen die hem net zoals ik te grof vinden. Hou je vast aan je flanellen panties: ja, die zijn er!!! Niet alle 18-jarigen vinden Hans "tha bomb". Ten derde: fijn dat jij en je moeder hard om hem kunnen lachen. Moet je ook vooral blijven doen. Dat je hem goedpraat voor het voor lul zetten van gehandicapte mensen, omdat hij er zogenaamd iets mee bedoeld, moet je zelf weten. Is voor jouw rekening. Dat jij zo naiëf bent om te denken dat hij anderen voor lul zet omdat hij er iets mee bedoelt ipv om mee te scoren, moet je zelf weten. Mij overtuig je in ieder geval niet, dus je had je de moeite kunnen besparen. Ten vierde: ik vind hem nog steeds een klootzak en ik kijk nog steeds niet naar hem. Sue me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nooit gezegd dat ik hem the bomb vind. Ik vind hem niet de beste cabaretier die ik ken en ik moet ook niet heel hard lachen om zijn shows. Met het spreek voor jezelf doelde ik toch echt alleen op de opmerking over het serieus nemen van een grap over incest wanneer je iemand kent die het heeft meegemaakt. En naïef, ik? Jahoor, het is goed met je ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik haakte af bij het afruk-stukje :\ |
![]() |