Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 16:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 02-01-2004 @ 15:50 :
idd,
hij is niet grappig, hij vindt zichzelf te leuk
In zijn laatste interview zei hij nog dat hij nooit lachte om zijn shows.
Oud 12-05-2004, 16:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Philemon schreef op 20-01-2004 @ 17:43 :
Hans Teeuwen is naar mijn mening een smaakeloze man, zonder ook maar enige inhoud, dit het als zijn doel ziet om mensen belachelijk te maken omdat ze verschillen van het grote geheel...
Of je weet niet wat het grote geheel is, of je weet niet wat ironie is.
Oud 15-05-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-01-2004 @ 09:45 :
zijn stem klinkt heerlijk tussen de hardcore nummers.
KUTMUZIEK!!!!! heerlijk..
Oud 15-05-2004, 21:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hans Teeuwen is in 1 woord: FANTASTISCH!!!

Ken echt alles van hem en donderdagavond Nederland 3 komt-ie op TV met zijn nieuwste show. Ben ik heen geweest!

"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT!"

"EEN BOOOOHOOOOOM!"

"Alle vrouwen zijn kuthoeruhuhuh!"

"Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zijn strakke groene broek!"

En zo kunnen we wel doorgaan...
Oud 16-05-2004, 09:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-05-2004 @ 22:02 :
Hans Teeuwen is in 1 woord: FANTASTISCH!!!

Ken echt alles van hem en donderdagavond Nederland 3 komt-ie op TV met zijn nieuwste show. Ben ik heen geweest!

"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT!"

"EEN BOOOOHOOOOOM!"

"Alle vrouwen zijn kuthoeruhuhuh!"

En zo kunnen we wel doorgaan...
Met het noemen van zijn slechtste stukken...

Als je ze maar niet in het echt ook zit te imiteren
Oud 19-05-2004, 22:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-05-2004 @ 10:43 :
Met het noemen van zijn slechtste stukken...

Als je ze maar niet in het echt ook zit te imiteren
Een jaar geleden wel vaak maar valt nu wel mee.
Waarom zijn dat zijn slechtste stukken? Ik vind dat juist best opvallende stukken... dus grof... dus wel lachen...
Oud 20-05-2004, 11:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-05-2004 @ 23:58 :
Een jaar geleden wel vaak maar valt nu wel mee.
Waarom zijn dat zijn slechtste stukken? Ik vind dat juist best opvallende stukken... dus grof... dus wel lachen...
Vooral kuthoeren en stoned gaan gewoon om steeds maar doorgaan op iets, en een beetje schreeuwen, alleen leuk omdat je in die show zit en al melig gemaakt bent.

Dan vind ik bijvoorbeeld de imitaties of het badmeester verhaal een stuk beter.
Oud 20-05-2004, 19:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-05-2004 @ 12:51 :
Dan vind ik bijvoorbeeld de imitaties of het badmeester verhaal een stuk beter.
Imitaties zijn ook wel leuk. Badmeester mwah... gaat in een laag tempo, maar ik vind eigenlijk bijna alle stukjes wel grappig van hem.
Oud 20-05-2004, 22:20
ethere
ethere is offline
mmmm net die show stuk gekeken op tv, maar heb hem maar uitgezet (kijk hem nog wel eens helemaal). Wel geinige stukjes soms, maar hij heeft betere shows gemaakt dacht ik zo
Oud 21-05-2004, 01:40
red_and_black
red_and_black is offline
Hans Teeuwen is de meester!!!!!!!
zoals hij is er geen ander
Oud 21-05-2004, 07:56
Uice
Uice is offline
Ik vond Industry of Love zwaar tegenvallen.

Een groot gedeelte van de grappen waren gebaseerd op het idee dat schreeuwen grappig is en over de anale zaken heeft ie nu ook wel genoeg gezegd lijkt me. Een flauwe herhalingsoefening. Ik heb zelfs niet één keer moeten huilen van het lachen (dat benk wel gewend bij teeuwen)
Oud 21-05-2004, 08:34
Verwijderd
Ik ken hem niet door en door, maar wat ik van hem ken is best goed te pruimen
Oud 21-05-2004, 11:03
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ben down met teeuwen. Het is waar dat hij vaak nogal grof is, maar als je verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat er genoeg inhoud is. In zijn laatste show bijvoorbeeld.....dat serieuze stuk over de liefde. Genialiteit. En verder ben ik gewoon een scumbag die kan lachen om de meest groffe dingen.
Oud 21-05-2004, 11:09
The Ox
The Ox is offline
INDUSTRY OF LOVE had best leuke dingen, zoals de kikvorsman, Dreckige Daisy, en die hitsige Duitse matroos ("nenn mich mahl Daddy..."), maar ook érg flauwe stukjes.

Hij doet me altijd denken aan RIK MAYALL ("Rick" uit Bottom/Young Ones): zelfde kapsel, zelfde hysterische lachje, en zelfde gelaatsuitdrukkingen. Alleen deed Mayall het 15 jaar eerder.
Oud 21-05-2004, 11:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Ox schreef op 21-05-2004 @ 12:09 :
Hij doet me altijd denken aan RIK MAYALL ("Rick" uit Bottom/Young Ones): zelfde kapsel, zelfde hysterische lachje, en zelfde gelaatsuitdrukkingen. Alleen deed Mayall het 15 jaar eerder.
En bleef op de één of andere manier wél altijd leuk.

In deze show heb ik me soms gewoon echt verveeld. Hij was wel aardig, maar had lang niet het niveau van de eerste drie. Alleen Circus Baf en de koning van de lach medley waren écht goed.
Oud 21-05-2004, 11:42
Myuki
Myuki is offline
Hans Teeuwen is geniaal
Oud 21-05-2004, 11:48
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-05-2004 @ 12:42 :
Hans Teeuwen is geniaal
precies!! hij is echt g-e-w-e-l-d-i-g!!

vind ik
Oud 21-05-2004, 12:21
Balance
Balance is offline
Ik had het vrij snel gezien. Hoezo saai
Nee, dat is dus duidelijk niet mijn humor.
Oud 21-05-2004, 12:30
Daangerous
Daangerous is offline
circus baf heeft geen opbouw en geen hoogtepunt, terwijl je daar wel op zit te wachten. idd is dat stuk over de liefde erg mooi, alleen brengt hij dat op een rare manier, maar de tekst is zeker mooi...

Verleid me, verstik me,
pak me vrijheid af.
Bemin me, beperk me,
ga je gang, ik ben laf.

Je wil samensmelten,
- een onnozel idee -
Maar ik ben romantisch,
ik ga d’r in mee...

Kneed me en knecht me,
wees lief en gemeen.
Gun me de plek
van het blok aan je been.

Als jij mijn vrouw bent,
ben ik je man.
Dan vechten we samen,
voor dat wat niet kan.

We doen nóg meer water bij onze wijn,
totdat er alléén nog maar water zal zijn.
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
zo leven we samen de dood tegemoet.

Weg met de eenzaamheid, leve de sleur,
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur.
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in.

Steeds dezelfde fouten,
steeds dezelfde pijn.
Bijna net zo gruwelijk,
als helemaal alleen te zijn.

Misschien is het deze keer anders,
misschien is het deze keer waar.
Is alle wijsheid van de wereld maar een fout,
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar.

Het spel is weer begonnen,
ik zit er midden in.
Verslaafd als een verslaafde,
verzetten heeft geen zin.

Ik kan alleen verliezen,
mijn hart en mijn verstand.
De liefde laat pas los,
als ze is opgebrand.

Dan ben je weer jezelf,
alleen en onbemind.
Maar volwassen en verstandig,
totdat het weer begint.
Oud 21-05-2004, 13:05
melkpakje
melkpakje is offline
hij is de koning van de lach
Oud 21-05-2004, 13:23
fubar
fubar is offline
hij is super grappig!!!

Weet je wat ik ook leuk vind om te doen?
Dan ga ik naar een uuhm dan ga ik naar een shoarma tent met uuh 300 gulden op zak en dan ga ik daar zitten en dan zeg ik: "Mag ik een broodje shoarma! Ik wil graag een broodje shoarma! Mag da? Mag ik shoarma? Doe mij een broodje shoarma ja! Vind ik lekker een broodje shoarma! Ik mag toch wel een broodje shoarma of niet dan!
Doe mij dan een broodje shoarma, kost me klauwen met geld, kom op met dat broodje shoarma man, graag 1 broodje shoarma… voor mij..shoarma tent man..shoarma!"

Nou en dan krijg ik dat broodje shoarma. Eet ik helemaal niet op..
Nee, ik kijk er niet eens naar, ik blijf maar die Turk aan kijken..

(En dan naar de Griek) "mag ik een broodje shoarma?"
En dan tussendoor ook saus vragen.. "Mag ik SSSaussss?!!!!"

En dan vraagt ie om, waarom eet je het niet op, ja dat moet ik toch zelf weten man!
En als ie dan weg is vragen, weten jullie nog een goede shoarma tent in de buurt?

das toch gewoon geniaal!!!!!
Oud 21-05-2004, 13:59
Daangerous
Daangerous is offline
das echt irritant
Oud 21-05-2004, 14:24
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik heb gisteravond een poging tot kijken naar zijn show gedaan.
Mislukt. Ik vind het verschrikkelijk en het kan me nog geen 3 minuten boeien.
Oud 21-05-2004, 15:16
Verwijderd
Ik vond deze show erg matig in vergelijking met zijn vorige shows. Natuurlijk kent elke show van hem pieken en dalen, en in Industry Of Love zaten ook leuke acts, maar lag ik bij geen enkele act écht in een deuk.

Over zijn 'groffe' grappen: Soms vind ik ze leuk, soms zijn ze ontzettend flauw. Vaak gaat hij ergens te lang over door en wordt het zelfs irritant.

Trouwens, die ene improvisatie waarbij hij iemand tas afpakte en alles eruit haalde, vond ik vrij lullig. Maar viel iemand op dat hij op een gegeven moment een plantje op zijn vleugel had staan die even later weer weg was? Ik zag Teeuwen dat plantje niet teruggeven...Was dit gewoon een loze montage-cut?
Oud 21-05-2004, 15:38
Verwijderd
ik vond deze show heel erg tegenvallen, hij ging echt teveel door op z'n vorige stemmetjes en personages. De moppen vond ik ook niet goed.
Het enige wat ik heel goed vond was dat gedicht over liefde (maarja ,dat was niet grappig )

Ik denk eerlijk gezegd dat ie dat plantje wel terug heeft gegeven dan. Anders is 't wel heel lullig..
Oud 21-05-2004, 15:44
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-05-2004 @ 16:16 :
Ik vond deze show erg matig in vergelijking met zijn vorige shows. Natuurlijk kent elke show van hem pieken en dalen, en in Industry Of Love zaten ook leuke acts, maar lag ik bij geen enkele act écht in een deuk.

Over zijn 'groffe' grappen: Soms vind ik ze leuk, soms zijn ze ontzettend flauw. Vaak gaat hij ergens te lang over door en wordt het zelfs irritant.

Trouwens, die ene improvisatie waarbij hij iemand tas afpakte en alles eruit haalde, vond ik vrij lullig. Maar viel iemand op dat hij op een gegeven moment een plantje op zijn vleugel had staan die even later weer weg was? Ik zag Teeuwen dat plantje niet teruggeven...Was dit gewoon een loze montage-cut?
er zijn 3 shows opgenomen, vandaar. en dat was errug slecht gemonteerd, ergerde ik me echt dood aan. merkte je dat niet dan?
Oud 21-05-2004, 15:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-05-2004 @ 16:16 :
Ehm, like..; let je wel op, uberhaupt? Hij vraagt toch op een gegeven moment of hij het terug moet geven, en die man (vrouw?) zei dat 'ie het mocht houden.
En er was niks lulligs aan, als je naar een show van Hans gaat kijken wéét je dat er iets dergelijks kan gebeuren.

Ik vond deze show overigens erg grappig. Er zaten wel wat saaiere stukken in, maar al met al was het heel erg vermakelijk.
Oud 21-05-2004, 15:57
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 21-05-2004 @ 16:46 :
Ehm, like..; let je wel op, uberhaupt? Hij vraagt toch op een gegeven moment of hij het terug moet geven, en die man (vrouw?) zei dat 'ie het mocht houden.
Ehm, like..; lees je wel wat hij schrijft?
Oud 21-05-2004, 16:02
tinus11
tinus11 is offline
op zijn hans teeuwens gezegt: wat een ontigelijke kut show!

echt ik heb geen moment plezier gehad. hans moet eens leren dat hard zijn niet altijd grappig is!
Oud 21-05-2004, 16:08
Endomychus
Endomychus is offline
Ik was al naar deze show geweest, hij heeft er veel aan veranderd voor TV. Hij deed echt zo van'kijk mij eens ver gaan voor tv'' En 'neuk de maatschappij" Dat met Beatrix ging gewoon way over the line. Von ik echt niet kunnen.
Soms werd het een beetje langdradig zoals met dat ijsje en die Bootsjongen(en daar was al een heel stuk uitgeknipt!)
Industry of Love is een van zijn slechtere shows idd.
Oud 21-05-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 21-05-2004 @ 16:44 :
er zijn 3 shows opgenomen, vandaar. en dat was errug slecht gemonteerd, ergerde ik me echt dood aan. merkte je dat niet dan?
Nou dat was dus het enige wat ik merkte Oh, en dat op een gegeven moment een paar haren tegen zijn voorhoofd zaten geplakt die, zonder ze weg te strijken, opeens weer 'goed' zaten.

Maar ik dacht dat er altijd maar één show voor tv werd opgenomen en dat daar dan stukken uitgemonteerd werden, maar niet dat er van andere voorstellingen wat wordt ingemonteerd. Erg klote is dat ja...
Oud 21-05-2004, 16:18
duifeltje
duifeltje is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 21-05-2004 @ 17:08 :
Soms werd het een beetje langdradig zoals met dat ijsje en die Bootsjongen(en daar was al een heel stuk uitgeknipt!)
Industry of Love is een van zijn slechtere shows idd.
inderdaad. Ik weet verder niet zoveel van wat hij heeft gemaakt enzo maar 'k vond het niet zo geweldig. 'k heb eigenlijk alleen in een deuk gelegen bij dat stukje van de banaan uit de kraan .
Oud 21-05-2004, 16:34
REIE
REIE is offline
Amusant, maar hard heb ik niet gelachen. Dat je grof bent, çava, maar 5 minuten horen wat hij met hij zogezegd voor vunzigs met koningin heeft uitgevoerd getuigt echt van wansmaak.
Oud 21-05-2004, 16:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 21-05-2004 @ 16:57 :
Ehm, like..; lees je wel wat hij schrijft?
Oeps
Oud 21-05-2004, 17:10
Verwijderd
kvond de bootjongen heel erg leuk! (Gunter Schneider)

ik vond hem ook niet zo goed als de voorgaanden. wat ik me afvroeg, hij stond aan het begin in die lift, en kwam er midden in de show ook nog wel op terug, dat hij er nog steeds stond. later heeft hij het er niet meer over gehad. dat heeft hij gewoon laten vallen. komt dat door de montage of is het gewoon een slordige fout van mr teeuwen?
Oud 21-05-2004, 17:11
Luna
Luna is offline
Gister gedeeltelijk op tv gezien, wilde het wel afzien maar dat kon niet want ik zat op een camping. Ik vond het heel grappig(kan ook liggen aan de daarvoor gerookte jointjes) maar wel voorspelbaar af en toe. Het was hoe dan ook typisch hans teeuwen. Ik vond het leuk.
Oud 21-05-2004, 19:33
*Rupsje*
weet iemand hoe dat stukje uit zijn show 'Industry of Love' heet, waarin hij in allerlei liedjes zijn eigen naam laat voorkomen? Want dan kan ik het downloaden, ik heb t gister namelijk gemist. Maar ik kan nergens vinden hoe dit stukje heet!
Oud 21-05-2004, 19:45
Endomychus
Endomychus is offline
Hm nee dat zou ik niet weten, ik zat er echt op te wachten tot'ie En when the Hans...en when the hans, en when the hans goes marching in... ging zingen maar die bleef uit! Was eerder wel te horen namelijk
Oud 21-05-2004, 19:48
Uice
Uice is offline
Kan iemand me uitleggen waarom deze voorstelling in hemelschnaam als hard en schokkend wordt gezien?
Oud 21-05-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 22-01-2004 @ 15:39 :
Als je iemand kent die seksueel misbruikt is, ga je het wel serieus opvatten. Gek, he?
Spreek even voor jezelf!
Mijn moeder is seksueel misbruikt. Door dr paps ja. Hup, incest. En toch kan ik erom lachen hoor, en zij ook.

Kom op zeg, niet zo op je teentjes getrapt joh. Bij zo'n Josti-band. Die muziek klinkt toch ook nergens naar, het is toch ook geen gehoor? Teeuwen zegt het alleen hardop. Hij kaart aan dat het eigenlijk belachelijk is om geld neer te gaan leggen voor lelijke muziek, alleen omdat het door geestelijk gehandicapten gemaakt is.

En mensen belachelijk maken alleen om grappig te zijn? Dan mis je echt iets, volgens mij. Natuurlijk doet hij dat niet alleen om grappig te zijn. Door zijn manier lijkt het misschien zo en heeft hij misschien honderden minderjarige fans die het gewoon stoer vinden dat iemand Anus zegt op een podium. Hij wil ook een iets verkondigen, in zijn shows, alleen zijn er slechts weinig mensen die het oppikken door zijn absurdistische stijl. Wordt hij ook niet gelukkig van denk ik zo.

Sterker nog, toen hij in 'Industry of Love' met een zielig en belachelijkmakend stemmetje zei 'en dan wil ik soms zelfmoord plegen enzo' meende hij dat voor zover ik weet hardstikke. In ieder geval heeft hij twee jaar lang in een diepe depressie gezeten.

Hij is echt niet zo stom als hij eruit ziet hoor. Hij is zich echt wel bewust van de onderwerpen die hij aankaart. Bovendien is hij zelf toch wel de persoon die hij nog het meest belachelijk maakt.

En dat liefdesgedicht vind ik echt zo ronduit geniaal.
Oud 21-05-2004, 20:19
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
REIE schreef op 21-05-2004 @ 17:34 :
Amusant, maar hard heb ik niet gelachen. Dat je grof bent, çava,
goed, en met jou

Citaat:
lizzyxxxie schreef op 21-05-2004 @ 18:10 :
wat ik me afvroeg, hij stond aan het begin in die lift, en kwam er midden in de show ook nog wel op terug, dat hij er nog steeds stond. later heeft hij het er niet meer over gehad. dat heeft hij gewoon laten vallen. komt dat door de montage of is het gewoon een slordige fout van mr teeuwen?
nee komt hij in de show ook niet meer op terug

Citaat:
*Rupsje* schreef op 21-05-2004 @ 20:33 :
weet iemand hoe dat stukje uit zijn show 'Industry of Love' heet, waarin hij in allerlei liedjes zijn eigen naam laat voorkomen? Want dan kan ik het downloaden, ik heb t gister namelijk gemist. Maar ik kan nergens vinden hoe dit stukje heet!
Hans Teeuwen, maar ik denk dat het nog niet op internet staat

Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-05-2004 @ 21:10 :
Spreek even voor jezelf!
Mijn moeder is seksueel misbruikt. Door dr paps ja. Hup, incest. En toch kan ik erom lachen hoor, en zij ook.

Kom op zeg, niet zo op je teentjes getrapt joh. Bij zo'n Josti-band. Die muziek klinkt toch ook nergens naar, het is toch ook geen gehoor? Teeuwen zegt het alleen hardop. Hij kaart aan dat het eigenlijk belachelijk is om geld neer te gaan leggen voor lelijke muziek, alleen omdat het door geestelijk gehandicapten gemaakt is.

En mensen belachelijk maken alleen om grappig te zijn? Dan mis je echt iets, volgens mij. Natuurlijk doet hij dat niet alleen om grappig te zijn. Door zijn manier lijkt het misschien zo en heeft hij misschien honderden minderjarige fans die het gewoon stoer vinden dat iemand Anus zegt op een podium. Hij wil ook een iets verkondigen, in zijn shows, alleen zijn er slechts weinig mensen die het oppikken door zijn absurdistische stijl. Wordt hij ook niet gelukkig van denk ik zo.

Sterker nog, toen hij in 'Industry of Love' met een zielig en belachelijkmakend stemmetje zei 'en dan wil ik soms zelfmoord plegen enzo' meende hij dat voor zover ik weet hardstikke. In ieder geval heeft hij twee jaar lang in een diepe depressie gezeten.

Hij is echt niet zo stom als hij eruit ziet hoor. Hij is zich echt wel bewust van de onderwerpen die hij aankaart. Bovendien is hij zelf toch wel de persoon die hij nog het meest belachelijk maakt.

En dat liefdesgedicht vind ik echt zo ronduit geniaal.
wat is nu je punt? echt niet alles wat hij zegt heeft een diepere betekenis, veel wel, maar echt niet alles.
Oud 21-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
*Rupsje* schreef op 21-05-2004 @ 20:33 :
Het het 'Hans Teeuwen'
Weet niet of je met kazaa zoekt, maar daar kan k m niet vinden.. als je m wilt hebben wil ik m je ook wel sturen via msn, brands_eva@hotmail.com
Oud 21-05-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 21-05-2004 @ 21:19 :
wat is nu je punt? echt niet alles wat hij zegt heeft een diepere betekenis, veel wel, maar echt niet alles.
Dat zeg ik toch ook niet?

Mijn punt is dat het echt niet een of andere oetlul is die mensen belachelijk maakt om grappig te zijn zonder enig idee te hebben van de lading die bepaalde dingen voor sommige mensen hebben.

En het is, volgens mij, ook echt niet zijn bedoeling om mensen te kwetsen of om een inhoudsloze voorstelling op het toneel te zetten.

Natuurlijk zit niet overal een diepere betekenis achter en zijn bepaalde dingen klinkklare onzin. Net als dat er achter Bert Visschers verhaaltje over origami ook geen diepere betekenis zit. Ik bedoel alleen te zeggen dat dat nog niet betekent dat iemand niet de bedoeling heeft met de voorstelling in het geheel iets te verkondigen.
Oud 21-05-2004, 20:40
yael
yael is offline
Hij is Geweldig!!
Oud 21-05-2004, 20:41
yael
yael is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 21-05-2004 @ 14:05 :
hij is de koning van de lach
Oud 21-05-2004, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-05-2004 @ 21:10 :
Spreek even voor jezelf! blablabla blaat buh lul verhaal
Ten eerste: bravo dat je de moeite hebt genomen om iets van me te quoten van de eerste pagina, wat ik vier maanden geleden heb geschreven. Typisch geval van teveel vrije tijd, lijkt me.

Ten tweede: ik spreek niet alleen voor mezelf. Ik spreek ook voor anderen die hem net zoals ik te grof vinden. Hou je vast aan je flanellen panties: ja, die zijn er!!! Niet alle 18-jarigen vinden Hans "tha bomb".

Ten derde: fijn dat jij en je moeder hard om hem kunnen lachen. Moet je ook vooral blijven doen. Dat je hem goedpraat voor het voor lul zetten van gehandicapte mensen, omdat hij er zogenaamd iets mee bedoeld, moet je zelf weten. Is voor jouw rekening. Dat jij zo naiëf bent om te denken dat hij anderen voor lul zet omdat hij er iets mee bedoelt ipv om mee te scoren, moet je zelf weten. Mij overtuig je in ieder geval niet, dus je had je de moeite kunnen besparen.

Ten vierde: ik vind hem nog steeds een klootzak en ik kijk nog steeds niet naar hem. Sue me.
Oud 21-05-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 00:12 :
Ten eerste: bravo dat je de moeite hebt genomen om iets van me te quoten van de eerste pagina, wat ik vier maanden geleden heb geschreven. Typisch geval van teveel vrije tijd, lijkt me.

Ten tweede: ik spreek niet alleen voor mezelf. Ik spreek ook voor anderen die hem net zoals ik te grof vinden. Hou je vast aan je flanellen panties: ja, die zijn er!!! Niet alle 18-jarigen vinden Hans "tha bomb".

Ten derde: fijn dat jij en je moeder hard om hem kunnen lachen. Moet je ook vooral blijven doen. Dat je hem goedpraat voor het voor lul zetten van gehandicapte mensen, omdat hij er zogenaamd iets mee bedoeld, moet je zelf weten. Is voor jouw rekening. Dat jij zo naiëf bent om te denken dat hij anderen voor lul zet omdat hij er iets mee bedoelt ipv om mee te scoren, moet je zelf weten. Mij overtuig je in ieder geval niet, dus je had je de moeite kunnen besparen.

Ten vierde: ik vind hem nog steeds een klootzak en ik kijk nog steeds niet naar hem. Sue me.
Misschien ben jij nog wel grappiger dan Hans Teeuwen

Ik heb nooit gezegd dat ik hem the bomb vind. Ik vind hem niet de beste cabaretier die ik ken en ik moet ook niet heel hard lachen om zijn shows.

Met het spreek voor jezelf doelde ik toch echt alleen op de opmerking over het serieus nemen van een grap over incest wanneer je iemand kent die het heeft meegemaakt.

En naïef, ik? Jahoor, het is goed met je
Oud 21-05-2004, 23:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-05-2004 @ 00:16 :
Misschien ben jij nog wel grappiger dan Hans Teeuwen
Dat is ook niet zo heel moeilijk.

Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik hem the bomb vind. Ik vind hem niet de beste cabaretier die ik ken en ik moet ook niet heel hard lachen om zijn shows.
Braaf.

Citaat:
Met het spreek voor jezelf doelde ik toch echt alleen op de opmerking over het serieus nemen van een grap over incest wanneer je iemand kent die het heeft meegemaakt.
Volgende keer beetje duidelijker zijn dan , he?

Citaat:
En naïef, ik? Jahoor, het is goed met je
Weet ik.
Oud 21-05-2004, 23:58
kiek
kiek is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 21-05-2004 @ 17:18 :
inderdaad. Ik weet verder niet zoveel van wat hij heeft gemaakt enzo maar 'k vond het niet zo geweldig. 'k heb eigenlijk alleen in een deuk gelegen bij dat stukje van de banaan uit de kraan .
Die vond ik ook leuk.

Ik haakte af bij het afruk-stukje :\
Oud 22-05-2004, 00:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MarkB schreef op 22-05-2004 @ 00:12 :

op al je punten kan ik inkomen, het is jouw mening, en dat moet je zoals je al zegt helemaal zelf uit zoeken. wat ik alleen al jaren bij je probeer te ontlokken is dat je toegeeft dat hij wel kwaliteiten heeft, alleen dat ze jou nie liggen. het is niet zo dat hij er 'zogenaamd' iets mee bedoelt, hij bedoelt er iets mee, wat? wie zal het zeggen, jij bent er duidelijk niet in geinteresseerd, je goed recht, maar hij wil met sommige onderdelen wel iets zeggen. dat moet je toch eens toegeven MarkB
Advertentie

Regels voor berichten