Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 11:20
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 13:34 :

Oh ja.. ff een vraagje.. laatst dacht ik eraan dat Susan nooit meer komt. Maarre komt ze nog terug? En wat gingen ze ook alweer doen?
Nee, Susan komt volgens mij niet meer terug
Ze woont nu in Engeland, en af en toe belde ze nog met Stefano om te laten weten dat alles goed gaat (hij denkt nog steeds dat ze Kristen is).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2004, 12:56
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 02-04-2004 @ 12:20 :
Nee, Susan komt volgens mij niet meer terug
Ze woont nu in Engeland, en af en toe belde ze nog met Stefano om te laten weten dat alles goed gaat (hij denkt nog steeds dat ze Kristen is).
kvind het jammer dat kristen weg is..kvond haar eigenljk best wel cool maargoed..
Oud 02-04-2004, 13:17
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 02-04-2004 @ 13:56 :
kvind het jammer dat kristen weg is..kvond haar eigenljk best wel cool maargoed..
Ja, dat is heel jammer, zij was eigenlijk mijn favoriete personage
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:08
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 02-04-2004 @ 14:17 :
Ja, dat is heel jammer, zij was eigenlijk mijn favoriete personage
Jaaaa..die van mijne ook!!!
Oud 02-04-2004, 20:55
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Vroeger was ik er echt verslaafd aan , nu volg ik het niet echt meer, ook de verhaal lijn vind ik niet echt leuk. Ik zou graag nog wel ff willen weten waar Kristen gebleven is.
Ik vind al die nieuwe acteurs ook minder dan de vorige( Austin, Kate, Bo).
Oud 04-04-2004, 10:58
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Bertine schreef op 02-04-2004 @ 21:55 :
Vroeger was ik er echt verslaafd aan , nu volg ik het niet echt meer, ook de verhaal lijn vind ik niet echt leuk. Ik zou graag nog wel ff willen weten waar Kristen gebleven is.
Ik vind al die nieuwe acteurs ook minder dan de vorige( Austin, Kate, Bo).
Waren het eerst andere acteurs dan?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:11
Mu
Mu is offline
Wie kijkt er nog meer naar deze fantastische soap? Ik kijk nu een week en vind het nu al prachtig. Volledig absurd en overtrokken, maar wel superlachen!

De kijkcijfers vallen helaas tegen dus ik roep jullie allemaal op te gaan kijken, zodat de kijkcijfers omhoog gaan en de soap behouden blijft voor de Nederlandse Televisie!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:10
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Mu schreef op 28-05-2004 @ 12:11 :
Wie kijkt er nog meer naar deze fantastische soap? Ik kijk nu een week en vind het nu al prachtig. Volledig absurd en overtrokken, maar wel superlachen!

De kijkcijfers vallen helaas tegen dus ik roep jullie allemaal op te gaan kijken, zodat de kijkcijfers omhoog gaan en de soap behouden blijft voor de Nederlandse Televisie!!
kijk je naar de serie op yorin of op de belgsche kanaal?
Oud 28-05-2004, 14:55
Mu
Mu is offline
Op Yorin (dus) daarom hoop ik ook dat het behouden blijft. Waar zijn ze nu precies in België? Op Yorin zijn ze in juli 2002 geloof iK
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:33
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Mu schreef op 28-05-2004 @ 15:55 :
Op Yorin (dus) daarom hoop ik ook dat het behouden blijft. Waar zijn ze nu precies in België? Op Yorin zijn ze in juli 2002 geloof iK
ohw haha in belgië lopen ze zwaar achter, weet niet precies hoeveel..al die mensen die jij daar ziet zijn hier nog peuters. Daarom weiger ik ook te kijken naar die van yorin omdat ik er dan helemaal niets meer begrijp

edit:heel dom foutje
Oud 28-05-2004, 19:53
Mu
Mu is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 28-05-2004 @ 20:33 :
ohw haha in belgië lopen ze zwaar achter, weet niet precies hoeveel..al die mensen die jij daar ziet zijn hier nog peuters. Daarom weiger ik ook te kijken naar die van yorin omdat ik er dan helemaal niets meer begrijp

edit:heel dom foutje
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:46
Shadina
Shadina is offline
Echt minder dat ze het 2 weken ofzo niet hebben uitgezonden. Maar ja.. morgen komt het eindelijk weer! Kutwielrennen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 08:45
Mu
Mu is offline
Wat gebeurt er in België? Welke verhaallijnen zijn er?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:28
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mu schreef op 31-05-2004 @ 09:45 :
Wat gebeurt er in België? Welke verhaallijnen zijn er?
Je kunt denk ik beter maar naar 1 van de 2 kijken.. anders raak je door de war en weet je ook wat er gaat gebeuren bij de belgische zender. Op dit moment gaat het vooral om Hope en Bo. Hope is op zoek naar haar verleden.. de 4 jaar dat ze in Maison Blanche was.. ze weet er niks van.. en is op zoek naar antwoorden. Ze weet nu dat ze prinses Gina was, maar wil nog weten wat ze voor Stefano deed in die tijd (waarschijnlijk iets met die kunstwerken). Bo is naar het moeras om ook meer over Hopes verleden te komen weten.. Hij vindt daar het moerasmeisje. Stefano had altijd beweerd dat Hope na een ongeluk heel erge littekens had op haar gezicht.. en dat dat 4 jaar duurde voordat het weer normaal was geworden. Dat zij daarom zo lang in Maison Blanche moest blijven. Maar blijkt nu dus dat Hope helemaal niet dat ongeluk heeft gehad.. maar dat moerasmeisje. En toen heeft Stefano van Hope een prinses gemaakt. En na die 4 jaar weer haar geheugen als Hope teruggeven.. Beetje vaag verhaal.. denk ook niet dat je er iets van zult snappen. Tis een erg lang en best ingewikkeld verhaal. Maar ja.. dit is alleen nog maar Bo en Hope. De rest is er ook nog.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:43
Mu
Mu is offline
Hihi ik vind het niet erg om spoilers te weten hoor, en ik heb al een beetje geleen op soapcentral.com over Hope en Gina enzo. Blijft lastig, ik begrijp het nog niet helemaal. Days is echt zo'n soap waarbij de illusie van de illusie een illusie blijkt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:51
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 30-05-2004 @ 23:46 :
Echt minder dat ze het 2 weken ofzo niet hebben uitgezonden. Maar ja.. morgen komt het eindelijk weer! Kutwielrennen.
ja echt heel vervelend alsof dat wielrennen belangrijker is dan days of our lives!
Oud 31-05-2004, 13:59
Mu
Mu is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 31-05-2004 @ 14:51 :
ja echt heel vervelend alsof dat wielrennen belangrijker is dan days of our lives!
Ik houd van wielrennen maar ik vind dat ook niet goed! Maar voor Belgen is wielrennen suppppperrrbelangrijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:58
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mu schreef op 31-05-2004 @ 14:59 :
Ik houd van wielrennen maar ik vind dat ook niet goed! Maar voor Belgen is wielrennen suppppperrrbelangrijk
Rare mensen dan.
Wat kan er nou belangrijker zijn dan Days?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:04
Mu
Mu is offline
As The World Turns
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:27
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Mu schreef op 01-06-2004 @ 20:04 :
As The World Turns
haha..weet je, daar kijk ik ook naar.
maar het past ook zo mooi in mijn schema: 16.05-16.55 ATWT en daarna 16.55-17.30 DOOL. En dan heb ik mijn portie soaps wel gehad
Oud 05-06-2004, 08:49
Mu
Mu is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 04-06-2004 @ 21:27 :
haha..weet je, daar kijk ik ook naar.
maar het past ook zo mooi in mijn schema: 16.05-16.55 ATWT en daarna 16.55-17.30 DOOL. En dan heb ik mijn portie soaps wel gehad
Ik vind de Yorin-DOOL op dit moment leuker. Ik kijk ook wat jij kijkt, maar dan neem ik DOOL van Yorin altijd op om dat vervolgens later een keertje af te spelen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 09:42
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mu schreef op 05-06-2004 @ 09:49 :
Ik vind de Yorin-DOOL op dit moment leuker. Ik kijk ook wat jij kijkt, maar dan neem ik DOOL van Yorin altijd op om dat vervolgens later een keertje af te spelen.
Maar dan is het toch niet meer leuk? Ik heb het ook een paar keer gekeken.. maar tis te anders, en je weet dan al heel veel. Het is dan niet meer spannend.. duss ik kijk niet meer naar Yorin. Ik snap ook echt niet dat ze dat uitzenden. Konden ze beter vanaf het moment uitzenden waarmee ze toen gestopt waren.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 12:17
Mu
Mu is offline
Citaat:
Shadina schreef op 05-06-2004 @ 10:42 :
Maar dan is het toch niet meer leuk? Ik heb het ook een paar keer gekeken.. maar tis te anders, en je weet dan al heel veel. Het is dan niet meer spannend.. duss ik kijk niet meer naar Yorin. Ik snap ook echt niet dat ze dat uitzenden. Konden ze beter vanaf het moment uitzenden waarmee ze toen gestopt waren.
SBS6 zond het vroeger uit

ik weet niet helemaal waar ze nu zijn in België, maar ik gok 1999?

Ik wil iig zo lang naar België blijven kijken totdat ze zijn waar Yorin begonnen is.

Bovendien heb ik toch al heel veel geschiedenis over de karakters gelezen en lees ik heel veel spoilers op internet, dus ik weet toch veelal wat er gaat gebeuren.

Stom van me eigenlijk he?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:18
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Mu schreef op 05-06-2004 @ 13:17 :
SBS6 zond het vroeger uit

ik weet niet helemaal waar ze nu zijn in België, maar ik gok 1999?

Ik wil iig zo lang naar België blijven kijken totdat ze zijn waar Yorin begonnen is.

Bovendien heb ik toch al heel veel geschiedenis over de karakters gelezen en lees ik heel veel spoilers op internet, dus ik weet toch veelal wat er gaat gebeuren.

Stom van me eigenlijk he?
Hehe, best wel. Das juist het leuke aan DOOL.. je weet nooit wat er gaat gebeuren. En als je dan weet wat er gaat gebeuren.. is er toch niks meer aan?
Ik heb geen idee in welk jaar ze zitten in Belgie. Oh ja.. SBS 6 kan wel.. weet het niet meer. Keek jij het toen ook dan?
Ga je die opgenomen banden trouwens dan pas kijken? Als Belgie bij yorin is?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:58
Mu
Mu is offline
hihi nee ik keek toen niet
maar ik denk ik ben wel weer eens toe aan een extra verslaving dus toen ben ik gaan kijken

de banden van Yorin kijk ik 's avonds...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:37
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Mu schreef op 05-06-2004 @ 14:58 :
hihi nee ik keek toen niet
maar ik denk ik ben wel weer eens toe aan een extra verslaving dus toen ben ik gaan kijken

de banden van Yorin kijk ik 's avonds...
Dan is toch geen reet meer aan
Oud 23-06-2004, 17:39
Verwijderd
Hmm, ik wist helemaal niet dat er een topic over was. Ik vind het echt de geweldigste serie die er is..
Spoiler

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:25
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-06-2004 @ 18:39 :
Hmm, ik wist helemaal niet dat er een topic over was. Ik vind het echt de geweldigste serie die er is..
Ik kijk het op yorin trouwens. Een paar jaar geleden keek ik het ook (op SBS), toen waren ze nog bij het "is Gina Hope?" gedeelte.
Spoiler
Jij als Forumbaas zou toch moeten weten dat je hier een spoiler voor moet gebruiken?

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:39
Verwijderd
aangepast.. Maar ik dacht dat ik gewoon iets heel algemeens over de afgelopen 3, 4 maanden, niet speciale info ofzo.. ik snap het nl zelf niet.

Maar kun je t me please vertellen? Desnoods via PM.. ik wil t weten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:16
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-06-2004 @ 20:39 :
aangepast.. Maar ik dacht dat ik gewoon iets heel algemeens over de afgelopen 3, 4 maanden, niet speciale info ofzo.. ik snap het nl zelf niet.

Maar kun je t me please vertellen? Desnoods via PM.. ik wil t weten.
Ik heb geen idee, want ik kijk het alleen bij de belgische zender. Heb het wel een paar keer bij Yorin gezien, maar het verhaal is heel anders.. en ze zijn een hele tijd later. Dan is het bij de belg ook niet meer spannend als je alles al weet.
Er is wel een site van DOOL.. moet je ff op google zoeken. Daar staat alles. Kun je daar ff kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:49
Shadina
Shadina is offline
Kan iemand mij misschien vertellen wat er de laatste tijd (afgelopen week ofzo) allemaal is gebeurd? Ik kon/kan het namelijk niet kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 16:21
Shadina
Shadina is offline
Niemand?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:30
Shadina
Shadina is offline
Vrt TV1 is gestopt met het uitzenden van DOOL!! Je kunt het wel vanaf 1 oktober bekijken op vijfTV.. maar wat heb ik daar nou aan? Ik heb die hele zender geeneens!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:41
ESCO
ESCO is offline
schotel nemen
Oud 04-09-2004, 14:29
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
ESCO schreef op 04-09-2004 @ 14:41 :
schotel nemen
Dat heb ik al. Maar geen idee of ik daar ook die zender mee kan krijgen.. en hoe.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:00
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 04-09-2004 @ 12:30 :
Vrt TV1 is gestopt met het uitzenden van DOOL!! Je kunt het wel vanaf 1 oktober bekijken op vijfTV.. maar wat heb ik daar nou aan? Ik heb die hele zender geeneens!
We zijn nu dus eigenlijk gedwongen om over te stappen op Yorin. Die liggen dan wel jaren voor, maar ja, het is niet anders
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:20
ESCO
ESCO is offline
hoever waren ze bij belgie dan.
Met de duivel of de vrouw met de sluier.
Oud 05-09-2004, 17:22
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
ESCO schreef op 05-09-2004 @ 14:20 :
hoever waren ze bij belgie dan.
Met de duivel of de vrouw met de sluier.
Bij het proces van Sami (ze werd beschuldigd van de moord op Franco Kelly)
Oud 05-09-2004, 18:21
Irresistible
Irresistible is offline
ja kheb het gehoord, echt heel vaag. Net nu het zo spannend begint te worden stoppen ze ineens...

edit: mijn vriendin zegt net dat ze vrijdag hebben gezgd dat ze er 'even' tussenuit gaan voor het wielrennen...hebben we dus nog hoop??

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 18:53
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 05-09-2004 @ 19:21 :
ja kheb het gehoord, echt heel vaag. Net nu het zo spannend begint te worden stoppen ze ineens...

edit: mijn vriendin zegt net dat ze vrijdag hebben gezgd dat ze er 'even' tussenuit gaan voor het wielrennen...hebben we dus nog hoop??
Nee denk het niet. Als ze alleen voor het wielrennen ertussen uit gaan zeggen ze dat er altijd bij. En ik had op de site van VRT TV1 gekeken.. en daar heb ik in het forum gelezen dat ze het bij vijfTV gaan uitzenden.. vanaf 1 oktober.. waar ze bij VRT TV1 waren gebleven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 20:11
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 05-09-2004 @ 19:53 :
Nee denk het niet. Als ze alleen voor het wielrennen ertussen uit gaan zeggen ze dat er altijd bij. En ik had op de site van VRT TV1 gekeken.. en daar heb ik in het forum gelezen dat ze het bij vijfTV gaan uitzenden.. vanaf 1 oktober.. waar ze bij VRT TV1 waren gebleven.
Ja, maar toch is het vervelend dat TV1 daar niet duidelijk over is, op teletekst staat volgens mij nog steeds "tijdelijk geen days of our lives vanwege wielrennen", en de omroepster zei ook zoiets.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:44
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 05-09-2004 @ 21:11 :
Ja, maar toch is het vervelend dat TV1 daar niet duidelijk over is, op teletekst staat volgens mij nog steeds "tijdelijk geen days of our lives vanwege wielrennen", en de omroepster zei ook zoiets.
ja dat bedoel ik op teletekst 211 staat idd 'tijdelijk'. En wat is vijfTV? volgens mij heb ik die zender helemaal niet..
pfffff *gefrusteerd is*
Oud 08-09-2004, 18:08
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 08-09-2004 @ 17:44 :
ja dat bedoel ik op teletekst 211 staat idd 'tijdelijk'. En wat is vijfTV? volgens mij heb ik die zender helemaal niet..
pfffff *gefrusteerd is*
Is een belgische zender. Ik heb het ook niet.. denk niemand in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:49
Irresistible
Irresistible is offline
oh, dat is wel erg vervelend. Zullen we een boze brief sturen en een handtekeningverzamelactie starten?
Oud 08-10-2004, 17:59
Verwijderd
Is d'r nog iemand die het op yorin kijkt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 15:17
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-10-2004 @ 18:59 :
Ik ga er denk ik maar mee beginnen. Aangezien ik het bij de belgische zender niet meer kan zien. Dan moet ik wel eerst ff de verhaallijn tussen die tijd ergens lezen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:38
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-10-2004 @ 18:59 :
Ja, ik kijk het ook op Yorin, maar ik heb ergens gelezen dat ze er in november mee gaan stoppen, dus dan is het uit met de pret en kunnen we in Nederland helemaal niet meer naar Days kijken .
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:45
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 10-10-2004 @ 13:38 :
Ja, ik kijk het ook op Yorin, maar ik heb ergens gelezen dat ze er in november mee gaan stoppen, dus dan is het uit met de pret en kunnen we in Nederland helemaal niet meer naar Days kijken .
correctie: ik lees net op een andere site dat yorin er de komende maanden gewoon mee doorgaat!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten