Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 19:26
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 03-02-2004 @ 20:24:
Roman is idd te oud voor Billie, maar ik vind ze ook helemaal niet bij elkaar passen.
Boeiend. Is leuk als ze wat met elkaar krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 20:14
Irresistible
Irresistible is offline
kheb het vandaag helaas gemist....iemand die me kan vertellen of er nog iets interessants gebeurd is??
thnX
Oud 06-02-2004, 20:21
HuubNightwish
HuubNightwish is offline
Days of our Lives ken ik ook. SBS6 had hem vroeger uitgezonden en zijn ze er gewoon mee gestopt. De belg doet hem nu uitzenden.
Oud 06-02-2004, 21:47
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
HuubEpica schreef op 06-02-2004 @ 21:21:
Days of our Lives ken ik ook. SBS6 had hem vroeger uitgezonden en zijn ze er gewoon mee gestopt. De belg doet hem nu uitzenden.
Dat zeg ik.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 21:57
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 06-02-2004 @ 21:14:
kheb het vandaag helaas gemist....iemand die me kan vertellen of er nog iets interessants gebeurd is??
thnX
Billie is echt een bitch geworden. Ze gaf de schuld van de miskraam aan Hope. Ze liegt nu dat de baby nog leefde toen ie geboren was en dat de baby pas geboren was toen zij een auto ongeluk kreeg. Ze zegt nu dat ze daarvoor ruzie met Hope had en dat het daardoor komt. Zo probeert ze Bo zover te krijgen dat ie anders over haar gaat denken. Mijn zusje zo van.. dat duurt nu weer een eeuw voor ze daar weer achterkomen.. ik ga de komende 2 maanden niet kijken. En verder.. Sami ging koffie drinken met Austin (als vrienden) en toen kwam Darrel (of hoe je dat mag schrijven) langs. Austin gelijk van.. kennen jullie elkaar? Smoesje verzonnen natuurlijk.
Enne verder.. ow jah met vrouw van Austin(ik kan er ff niet op komen.. ben ook heel slecht in namen, hadden jullie al gemerkt).. zei heeft gezien dat de concurrent van Mike allemaal sneaky dingen doet(Mike moest eigenlijk werken, maar hij zou uitgaan met dat wijf.. duss dat wijf haalde Mike over om toch te gaan(heeft die concurrent als tip gegeven) en toen ging hij dus voor Mike in de plaats werken.. belt ie gelijk iemand op zodat de jury langs komt en hem aan het werk ziet ) Uhm.. verder gebeurde er geloof ik niet zoveel boeiends.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:39
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 06-02-2004 @ 22:57:
Billie is echt een bitch geworden. Ze gaf de schuld van de miskraam aan Hope. Ze liegt nu dat de baby nog leefde toen ie geboren was en dat de baby pas geboren was toen zij een auto ongeluk kreeg. Ze zegt nu dat ze daarvoor ruzie met Hope had en dat het daardoor komt. Zo probeert ze Bo zover te krijgen dat ie anders over haar gaat denken. Mijn zusje zo van.. dat duurt nu weer een eeuw voor ze daar weer achterkomen.. ik ga de komende 2 maanden niet kijken. En verder.. Sami ging koffie drinken met Austin (als vrienden) en toen kwam Darrel (of hoe je dat mag schrijven) langs. Austin gelijk van.. kennen jullie elkaar? Smoesje verzonnen natuurlijk.
Enne verder.. ow jah met vrouw van Austin(ik kan er ff niet op komen.. ben ook heel slecht in namen, hadden jullie al gemerkt).. zei heeft gezien dat de concurrent van Mike allemaal sneaky dingen doet(Mike moest eigenlijk werken, maar hij zou uitgaan met dat wijf.. duss dat wijf haalde Mike over om toch te gaan(heeft die concurrent als tip gegeven) en toen ging hij dus voor Mike in de plaats werken.. belt ie gelijk iemand op zodat de jury langs komt en hem aan het werk ziet ) Uhm.. verder gebeurde er geloof ik niet zoveel boeiends.
aha..okee dankje
woow dat van billie vind ik wel erg laag..dat had ik niet verwacht.
maar bo kan het toch ook gewoon aan die dokter vragen??:-/
Ik vind sami trouwens de laatste tijd wel meevallen...ze is alleen echte bitch tegenover kate. haha
en ik vind dat die craig moet ophouden met dat geniepige gedrag van hem...want mike die wint het waarschijnlijk toch wel van hem. Carrie is trouwens overduidelijk verliefd op mike..
Tis alleen een beetje lullig tegenover austin wanneer dat uitkomt..
ach jaa..
Oud 07-02-2004, 15:45
Auntie M
Auntie M is offline
*zucht* ik moet ook maar weer eens gaan kijken
Oud 07-02-2004, 16:28
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
CraZyG!rL schreef op 07-02-2004 @ 16:39:
aha..okee dankje
woow dat van billie vind ik wel erg laag..dat had ik niet verwacht.
maar bo kan het toch ook gewoon aan die dokter vragen??:-/
Ik vind sami trouwens de laatste tijd wel meevallen...ze is alleen echte bitch tegenover kate. haha
en ik vind dat die craig moet ophouden met dat geniepige gedrag van hem...want mike die wint het waarschijnlijk toch wel van hem. Carrie is trouwens overduidelijk verliefd op mike..
Tis alleen een beetje lullig tegenover austin wanneer dat uitkomt..
ach jaa..
Ik had het van Billie ook niet verwacht.. maar jah.. met DOOL weet je gewoon dat er wel weer iets zal gebeuren waardoor het toch niet goed komt. Nee ze kan het niet aan de dokter vragen, want de dokter liegt met haar mee. Hij heeft zelfs voor zo'n grafkist gezorgd enzo. (met een andere baby ofzo?) Want Bo wilde afscheid nemen van de baby.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:16
Irresistible
Irresistible is offline
aha..op die manier. ze begint net op kristen te lijken..die loog ook de hele tijd over haar baby..haha
maarja tis een soap he..
Oud 12-02-2004, 16:56
xMelissax
xMelissax is offline
zo kheb het al een week niet meer gezien. Wat is dat nou precies met billie en die baby? hope, de moordenaar, kgeloof er niets van.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:12
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 12-02-2004 @ 17:56:
zo kheb het al een week niet meer gezien. Wat is dat nou precies met billie en die baby? hope, de moordenaar, kgeloof er niets van.
Is ze ook niet.. maar Billie zegt dat het door Hope komt. Echt wel minder voor Hope.. ze trapt er nog in ook.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Martijn schreef op 28-12-2003 @ 16:04:
Ik ken het alleen uit Friends
Ik wist niet eens dat het echt bestond.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:19
happy human being
happy human being is offline
Billie vind ik ook maar n bitch, bo en hope horen bij elkaar. Hope wil alleen maar aardig zijn en dat doet billie zo stom. Eerst wilde ik altijd heel graag dat Carrie en Austin bij elkaar waren, maar nu vind ik Carrie ook stom. Die is gewoon verliefd op mike. John heeft idd ook in maison blanche geweest, ben wel benieuwd wat er allemaal met John en Hope is gebeurd toen. Maar dat zal nog wel ff duren voordat we weten wat dat is.
Oud 25-02-2004, 08:20
Shadina
Shadina is offline
Ik begin me echt te irriteren aan Lucas.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 11:37
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 25-02-2004 @ 09:20:
Ik begin me echt te irriteren aan Lucas.
Ja echt he..
En kvind het zo lullig voor sami dat ze bedrogen word door franco, maargoed ze verdiend het eigenlijk wel.
En dan hebben we billie die doet ook al zo schijnheilig de laatste tijd..Tis maargoed dat bo eventjes weg is.
En ik wil weten wat er met hope is gebeurd in die 4 jaaar!! aargh...
Oud 25-02-2004, 12:46
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 25-02-2004 @ 12:37:
Ja echt he..
En kvind het zo lullig voor sami dat ze bedrogen word door franco, maargoed ze verdiend het eigenlijk wel.
En dan hebben we billie die doet ook al zo schijnheilig de laatste tijd..Tis maargoed dat bo eventjes weg is.
En ik wil weten wat er met hope is gebeurd in die 4 jaaar!! aargh...
Haha ja, wil ze hem naaien, naait hij haar.
Ben ook benieuwd naar Maison Blanche.. maar ze zeggen er maar niks over. Denk dat dat meisje een soort tweelingzusje van Hope was ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:28
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 25-02-2004 @ 13:46:
Haha ja, wil ze hem naaien, naait hij haar.
Ben ook benieuwd naar Maison Blanche.. maar ze zeggen er maar niks over. Denk dat dat meisje een soort tweelingzusje van Hope was ofzo.
een tweelingzus denk ik niet, want hope's familie enzo is toch wel bekend ...maar kdenk wel dat ze beide het slachtoffer zijn van stefano aleen zij heeft kunnen ontsnappen uit het ziekenhuis en hope niet. Wat ik wil weten is voor wat voor doeleinden hij hope heeft gebruikt...
Oud 28-02-2004, 16:36
Shadina
Shadina is offline
Ik heb zo het gevoel dat Hope niet de echte Hope is. Dat dat moerasmeisje de echte Hope is.. en dat Stefano toen de huidige Hope alle eigenschappen van de originele Hope heeft gegeven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:44
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-02-2004 @ 17:36:
Ik heb zo het gevoel dat Hope niet de echte Hope is. Dat dat moerasmeisje de echte Hope is.. en dat Stefano toen de huidige Hope alle eigenschappen van de originele Hope heeft gegeven ofzo.
Ja, dat zou best kunnen...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 16:56
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Shadina schreef op 28-02-2004 @ 17:36:
exactly my thoughts!!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:24
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 29-02-2004 @ 17:56:
exactly my thoughts!!
Dat zal het dus wel niet zijn.
Want tis altijd iets wat je helemaal niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:36
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Shadina schreef op 29-02-2004 @ 18:24:
Dat zal het dus wel niet zijn.
Want tis altijd iets wat je helemaal niet verwacht.
Ja, misschien... Maar ik weet eigenlijk nix anders te verzinnen... Tis en blijft natuurlijk wel DOOL he.... Alles is mogelijk
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 14:09
Shadina
Shadina is offline
Hebben jullie trouwens al is bij SBS6 gekeken naar DOOL? Jezus hej.. wat hebben we daar nou weer aan? Dat is 4 jaar later ofzo.. en je snapt er toch geen ene flikker van.

Niet lezen als je niet wilt weten wat er dan gebeurt!
Spoiler

Verder weet ik ook niet wat er gebeurt, ga het waarschijnlijk ook niet kijken. (dat zeg ik nu wel, maar zal het toch wel af en toe kijken). Ik snap echt niet dat SBS6 zo dom is om deze afleveringen uit te zenden. Konden ze nog beter vanaf het begin uitzenden ofzo. Maar dan ga je ook weer gelijk zoveel jaar terug. Wat hebben wij hier nou weer aan??
Het komt trouwens precies na DOOL bij de belgische zender.

Weet iemand trouwens wat er gister is gebeurd? Ik vroeg het mijn zusje.. maar ze wilde het niet vertellen en zegt dat er veel is gebeurd. Ze is echt minder.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 19:57
Auntie M
Auntie M is offline
Het wordt op Yorin uitgezonden, niet op SBS6 maar dat terzijde.
Ik snap echt niet met welk seizoen ze daar nu begonnen zijn. Alle kleintjes zijn al groot en de helft van de cast die nu op de belg te zien is, is er niet meer. Niet te volgen dus.

Trouwens wat er zich nu op de belg afspeelt ten aanzien van Hope vind ik eigenlijk een beetje vergezocht. Toen ik ooit de serie ben gaan volgen was Hope Gina en heftig op zoek naar haar identiteit als Hope. Nu is het weer andersom. Maar ja dat zal wel de kracht van soaps zijn.
Oud 05-03-2004, 13:50
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 03-03-2004 @ 20:57:
Het wordt op Yorin uitgezonden, niet op SBS6 maar dat terzijde.

Foutje..

Citaat:
Ik snap echt niet met welk seizoen ze daar nu begonnen zijn. Alle kleintjes zijn al groot en de helft van de cast die nu op de belg te zien is, is er niet meer. Niet te volgen dus.

Trouwens wat er zich nu op de belg afspeelt ten aanzien van Hope vind ik eigenlijk een beetje vergezocht. Toen ik ooit de serie ben gaan volgen was Hope Gina en heftig op zoek naar haar identiteit als Hope. Nu is het weer andersom. Maar ja dat zal wel de kracht van soaps zijn.
Ik kijk het nog niet zo lang..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:17
Irresistible
Irresistible is offline
ik heb ook het gevoel dat hope niet de echte hope is en dat dat moerasmeisje de eigenlijke hope. Volgens mij heeft stefano gina gebruikt om schilderijen te vervalsen en dan weer door te verkopen, maar dat klinkt ook al weer zo onwaarschijnlijk.

En ik vind echt kut van yorin dat ze iets van 4 jaar verder zijn...hmm kga daar dus niet naar kijken dan raak ik alleen maar in de war en het is helemaal niet leuk. En kvind het jammer dat al die oorspronkelijke acteurs dus later weggaan uit die serie..
Oud 06-03-2004, 12:33
Shadina
Shadina is offline
De nieuwe acteurs bij Yorin doen me denken aan 'As the world turns' en 'Bold and the beautiful' acteurs.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:59
xMelissax
xMelissax is offline
Citaat:
Shadina schreef op 06-03-2004 @ 13:33:
De nieuwe acteurs bij Yorin doen me denken aan 'As the world turns' en 'Bold and the beautiful' acteurs.
wanneer zijn die nieuwe afleveringen eigenlijk? hoe laat , welke dag?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:03
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
xMelissax schreef op 07-03-2004 @ 15:59:
wanneer zijn die nieuwe afleveringen eigenlijk? hoe laat , welke dag?
Geloof gewoon van maandag tot en met vrijdag ofzo.. 17.35 uur bij yorin.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:51
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 07-03-2004 @ 16:03:
Geloof gewoon van maandag tot en met vrijdag ofzo.. 17.35 uur bij yorin.
ik kon het dus gewoon niet volgen vandaag
kbegreep niet wie wie nou was echt heel vaag!
Oud 09-03-2004, 13:59
Cruz
Cruz is offline
Ik volgde het eerst wel altijd op België, maar op een gegeven moment werd het allemaal wel héél erg overdreven en debiel Dus nu kijk ik nooit meer..
Oud 09-03-2004, 15:54
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 08-03-2004 @ 18:51:
ik kon het dus gewoon niet volgen vandaag
kbegreep niet wie wie nou was echt heel vaag!
Dat komt omdat ze met een seizoen zijn begonnen wat al tig keer verder is dan dat op de belg. Alle kinderen van daar zijn op Yorin al groot en een heel groot gedeelte van de cast die nu op de belg speelt is er niet meer. Als je dus van de Belg overstapt naar Yorin, mis je een heel stuk. Zeg maar een tijdspanne van minimaal 5 jaar (soaptechnisch gezien dan).
Oud 09-03-2004, 17:48
Shadina
Shadina is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:50
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Shadina schreef op 09-03-2004 @ 18:48:
Spoiler
hahaha vreselijk toch
nah ik vermoed dat de inspiratie van de scriptschrijvers op is
Oud 12-03-2004, 11:42
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 09-03-2004 @ 16:54:
Dat komt omdat ze met een seizoen zijn begonnen wat al tig keer verder is dan dat op de belg. Alle kinderen van daar zijn op Yorin al groot en een heel groot gedeelte van de cast die nu op de belg speelt is er niet meer. Als je dus van de Belg overstapt naar Yorin, mis je een heel stuk. Zeg maar een tijdspanne van minimaal 5 jaar (soaptechnisch gezien dan).
haha..okee ik dacht al. khoop alleen dat ze het bij de belg door blijven zenden en niet omdat die nieuwe te zien is bij yorin ophouden. En kweiger om naar yorin te kijken want anders is het allebei niet meer te volgen..
Oud 12-03-2004, 11:59
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 12-03-2004 @ 12:42:
haha..okee ik dacht al. khoop alleen dat ze het bij de belg door blijven zenden en niet omdat die nieuwe te zien is bij yorin ophouden.
Als ze dat gaan doen..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:00
Shadina
Shadina is offline
Roman en Billie samen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 14:06
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 12-03-2004 @ 12:42:
haha..okee ik dacht al. khoop alleen dat ze het bij de belg door blijven zenden en niet omdat die nieuwe te zien is bij yorin ophouden. En kweiger om naar yorin te kijken want anders is het allebei niet meer te volgen..
Op de Belg gaan ze vast wel door, want in België kunnen de meeste mensen geen yorin ontvangen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 15:02
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-03-2004 @ 13:00:
Roman en Billie samen.
ik vind dat dus totaal geen goed match!! ik vind het eerder pervers..hoe die roman naar haar kijkt *walgt*
En nicole moet eens ophouden met liegen tegen eric..jeejtje hij begrijpt het vast wel, wat haar verleden dan ook mag zijn.
En het moerasmeisje gaat eindelijk praten..yesss!!
en GOOO sami! (heerlijk hoe ze manipuliert en liegt echt geniaal!! )
Oud 12-03-2004, 17:25
Shadina
Shadina is offline
Vandaag kwam het niet.. door dat domme wielrennen. Ze zei iets over wanneer het wel zou komen.. maar ik hoorde dat niet. Iemand die het weet?
Ik hoorde net trouwens dat DOOL al 36/37 jaar ofzo bestaat.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:12
Irresistible
Irresistible is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-03-2004 @ 18:25:
Vandaag kwam het niet.. door dat domme wielrennen. Ze zei iets over wanneer het wel zou komen.. maar ik hoorde dat niet. Iemand die het weet?
Ik hoorde net trouwens dat DOOL al 36/37 jaar ofzo bestaat.
ECHT WAAR?? khad iets van 10/15 jaar verwacht maar 36/37 jaar gaat toch echt te ver!! en ja dat stomme wielrennen interesseert mij dus geen reet..grrrr
het gebeurt best wel vaak trouwens dat het wielrennen het overneemt maarja...er valt weinig aan te doen..die stomme belgen ook
Oud 12-03-2004, 20:52
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 12-03-2004 @ 20:12:
ECHT WAAR?? khad iets van 10/15 jaar verwacht maar 36/37 jaar gaat toch echt te ver!! en ja dat stomme wielrennen interesseert mij dus geen reet..grrrr
het gebeurt best wel vaak trouwens dat het wielrennen het overneemt maarja...er valt weinig aan te doen..die stomme belgen ook
Jah kut wielrennen. Wat boeit ons dat nou! Alsof wielrennen belangrijker is dan DOOL.
Dan kunnen ze toch op zijn minst DOOL erna doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:05
Shadina
Shadina is offline
Ik heb ff op wat sites gekeken van DOOL en zag dat de 1e aflevering al in 1965 was. Dus het bestaat al 39 jaar. Ik had het ook nooit zo lang geschat.. ook idd 15 jaar ofzo. Ik zal wel heeel wat hebben gemist dan.

Ow wat gaat het later ook spannend worden enzo!
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 15:11
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-03-2004 @ 18:25:
Ze zei dat DOOL maandag weer komt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:31
Irresistible
Irresistible is offline
hey kheb maandag DOOL niet gezien en vandaag geburen er opeens allerlei rare dingen met dat moerasmeisje(vage herinneringen en opeens zo'n pop van bo??) dus kan iemand even kort samenvtten wat er maandag gebeut is?
dank!
Oud 17-03-2004, 14:49
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 16-03-2004 @ 20:31:
hey kheb maandag DOOL niet gezien en vandaag geburen er opeens allerlei rare dingen met dat moerasmeisje(vage herinneringen en opeens zo'n pop van bo??) dus kan iemand even kort samenvtten wat er maandag gebeut is?
dank!
Uhm ik weet niet precies, want ik heb ook wat gemist. Maar ik geloof dat dat moerasmeisje Bo wilde helpen, en net ging doen alsof ze hem had vermoord. Die 2 mannen dachten dus dat zij Bo had vermoord.. want zij waren op zoek naar Bo. Ze willen hem daar niet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:14
Irresistible
Irresistible is offline
*wacht in spanning* hoe zal het verdergaan in de rechtbank...
Oud 31-03-2004, 12:34
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Irresistible schreef op 28-03-2004 @ 21:14 :
*wacht in spanning* hoe zal het verdergaan in de rechtbank...
Ik vond dat eigenlijk niet eens zo interessant. Dat van Hope enzo vind ik veel leuker. Het wordt eigenlijk wel is tijd dat er wat duidelijk wordt over Nicole.

Oh ja.. ff een vraagje.. laatst dacht ik eraan dat Susan nooit meer komt. Maarre komt ze nog terug? En wat gingen ze ook alweer doen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 16:03
innuendo
innuendo is offline
Citaat:
Shadina schreef op 31-03-2004 @ 13:34 :
Ik vond dat eigenlijk niet eens zo interessant. Dat van Hope enzo vind ik veel leuker. Het wordt eigenlijk wel is tijd dat er wat duidelijk wordt over Nicole.

Oh ja.. ff een vraagje.. laatst dacht ik eraan dat Susan nooit meer komt. Maarre komt ze nog terug? En wat gingen ze ook alweer doen?
pleeg zelfmoord, dan kan je je tijd beter besteden dan naar zulke kankerseries te kijken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 17:13
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
innuendo schreef op 01-04-2004 @ 17:03 :
pleeg zelfmoord, dan kan je je tijd beter besteden dan naar zulke kankerseries te kijken
Als jij het zo'n 'kankerserie' vindt.. wat doe je hier dan? Jij kon je tijd ook wel beter besteden.. of niet soms?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten