Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
woow dat van billie vind ik wel erg laag..dat had ik niet verwacht. maar bo kan het toch ook gewoon aan die dokter vragen??:-/ Ik vind sami trouwens de laatste tijd wel meevallen...ze is alleen echte bitch tegenover kate. haha en ik vind dat die craig moet ophouden met dat geniepige gedrag van hem...want mike die wint het waarschijnlijk toch wel van hem. Carrie is trouwens overduidelijk verliefd op mike.. Tis alleen een beetje lullig tegenover austin wanneer dat uitkomt.. ach jaa..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Billie vind ik ook maar n bitch, bo en hope horen bij elkaar. Hope wil alleen maar aardig zijn en dat doet billie zo stom. Eerst wilde ik altijd heel graag dat Carrie en Austin bij elkaar waren, maar nu vind ik Carrie ook stom. Die is gewoon verliefd op mike. John heeft idd ook in maison blanche geweest, ben wel benieuwd wat er allemaal met John en Hope is gebeurd toen. Maar dat zal nog wel ff duren voordat we weten wat dat is.
||
Citaat:
En kvind het zo lullig voor sami dat ze bedrogen word door franco, maargoed ze verdiend het eigenlijk wel. En dan hebben we billie die doet ook al zo schijnheilig de laatste tijd..Tis maargoed dat bo eventjes weg is. En ik wil weten wat er met hope is gebeurd in die 4 jaaar!! aargh...
||
Citaat:
![]() Ben ook benieuwd naar Maison Blanche.. maar ze zeggen er maar niks over. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hebben jullie trouwens al is bij SBS6 gekeken naar DOOL? Jezus hej.. wat hebben we daar nou weer aan? Dat is 4 jaar later ofzo.. en je snapt er toch geen ene flikker van.
Niet lezen als je niet wilt weten wat er dan gebeurt!
Spoiler
Verder weet ik ook niet wat er gebeurt, ga het waarschijnlijk ook niet kijken. (dat zeg ik nu wel, maar zal het toch wel af en toe kijken). Ik snap echt niet dat SBS6 zo dom is om deze afleveringen uit te zenden. Konden ze nog beter vanaf het begin uitzenden ofzo. ![]() Het komt trouwens precies na DOOL bij de belgische zender. Weet iemand trouwens wat er gister is gebeurd? Ik vroeg het mijn zusje.. maar ze wilde het niet vertellen en zegt dat er veel is gebeurd. Ze is echt minder. ![]() |
![]() |
|
Het wordt op Yorin uitgezonden, niet op SBS6 maar dat terzijde.
Ik snap echt niet met welk seizoen ze daar nu begonnen zijn. Alle kleintjes zijn al groot en de helft van de cast die nu op de belg te zien is, is er niet meer. Niet te volgen dus. Trouwens wat er zich nu op de belg afspeelt ten aanzien van Hope vind ik eigenlijk een beetje vergezocht. Toen ik ooit de serie ben gaan volgen was Hope Gina en heftig op zoek naar haar identiteit als Hope. Nu is het weer andersom. Maar ja dat zal wel de kracht van soaps zijn.
|||
Citaat:
Foutje.. Citaat:
|
![]() |
|
ik heb ook het gevoel dat hope niet de echte hope is en dat dat moerasmeisje de eigenlijke hope. Volgens mij heeft stefano gina gebruikt om schilderijen te vervalsen en dan weer door te verkopen, maar dat klinkt ook al weer zo onwaarschijnlijk.
![]() En ik vind echt kut van yorin dat ze iets van 4 jaar verder zijn...hmm kga daar dus niet naar kijken dan raak ik alleen maar in de war en het is helemaal niet leuk. En kvind het jammer dat al die oorspronkelijke acteurs dus later weggaan uit die serie..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nicole moet eens ophouden met liegen tegen eric..jeejtje hij begrijpt het vast wel, wat haar verleden dan ook mag zijn. En het moerasmeisje gaat eindelijk praten..yesss!! en GOOO sami! (heerlijk hoe ze manipuliert en liegt echt geniaal!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() het gebeurt best wel vaak trouwens dat het wielrennen het overneemt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dan kunnen ze toch op zijn minst DOOL erna doen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja.. ff een vraagje.. laatst dacht ik eraan dat Susan nooit meer komt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|