Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2004, 23:39
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Voor m'n eerste echte vriendin, waar ik overigens nog steeds contact mee heb, en een oud collega van me [vrouwelijk ja] ... Voor haar zou ik tot het einde der wereld gaan, ook al ziet ze dat zelf niet =\
Oud 20-01-2004, 14:25
Buskruitje
Buskruitje is offline
Zal altijd wel een zwak houden voor de eerste jongen waar ik verliefd op was, is toch bijzonder, al bleef de liefde onbeantwoord
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:53
sugrbabe
sugrbabe is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 31-12-2003 @ 21:08:
Een meisje wat ik al heel lang ken en waarmee ik altijd een beetje een onzekere relatie heb gehad op liefdesgebied. Tis nooit iets geworden, maar de sexuele spanning is er op een of andere manier altijd.
In mijn geval dan een jongen
Oud 20-01-2004, 14:57
Tactic
Tactic is offline
Het eerste meisje waar ik helemaal gek van was op de MAVO.

4 jaar lang bij haar in de klas gezeten, nooit gezegd dat ik gek op d'r was. Had echt het idee dat zij te hoog gegrepen was.

Tis wel vreemd, als ik bij haar huis langs rijd, komt dat oude gevoel altijd weer een klein beetje naar boven... Ben nog steeds een beetje verliefd, I guess.

Zag haar laatst lopen, maar volgens mij kende ze mij niet meer...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 15:18
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ach, dat zijn er vind ik wel heel wat:

H = (een basischoolverliefdheid)

op naar de middelbare school:

B,R,R en volgens mij nog wel wat, voor die mensjes heb ik gewoon op een of andere irritante manier een zwak
Oud 22-01-2004, 15:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 19:32:
Wat is gek...? Maar goed, er zijn idd wel een aantal mensen waar ik een zwak voor heb en die ik waarschijnlijk ook wel zal houden, maar dat zijn geen mensen waar ik wat mee gehad heb of waar ik gek op was ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 19:16
Luna
Luna is offline
Tja, of ik àltijd een zwak voor hem zal houden weet ik niet, dat kun je achteraf pas zeggen. Maar het is net uit, en ja, ik heb nu nog wel een zwak voor hem. Dat zal ik ook nog wel even houden, maar of het altijd zo blijft... Ik hoop het niet eerlijk gezegd.
Oud 22-01-2004, 21:54
Zlatansliefurd
Zlatansliefurd is offline
m'n (laatste) ex..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 22:15
Alistar
Alistar is offline
Mn beste vriend. Toen ik m leerde kennen, klikte het meteen en ik ben ook erg lang verliefd op hem geweest. Dat is overgegaan omdat ik verliefd werd op een ander, maar toch......het gevoel is toch weer een beetje terug, helaas....
Oud 25-01-2004, 18:23
kaboutertje#1
kaboutertje#1 is offline
gister ben ik er achter gekomen dat ik echt een enomr zwak heb voor een jongen waar ik al heel lang gek op ben! heb weer met hem gekust !
Oud 27-01-2004, 12:34
Jorryt
Jorryt is offline
Het vriendinnetje uit groep 1 dat altijd d'r hand op mijn hoofd legde...

De jongen (19) die ik (15 toen) in het zwembad ontmoette en die mij bij zich thuis verwende ...

En het indo-meisje dat me leerde dat vrouwen én lief én heel sensueel kunnen zijn...
Oud 28-01-2004, 15:20
herby
herby is offline
ayay
geen commentaar
Ze weet het zelf wel denk ik....
Oud 28-01-2004, 20:17
Hakkie
Hakkie is offline
Ik zal denk ik altijd een zwak blijven houden voor een jongen op wie ik rond m'n 17e verliefd ben geweest. Hij was toen ook op mij verliefd, en heeft me voor m'n 17e verjaardag een bos rode rozen gegeven Maar toen heb ik hem dus soort van afgewezen en het is nooit meer wat geworden...
Oud 28-01-2004, 20:21
Jurtje
Jurtje is offline
Ik heb nog steeds een heel groot zwak voor een jongen waar ik heel erg lang verliefd op ben geweest, en waar ik mee heb gezoend, maar hij durfde niets te beginnen, bang om uit de kast te komen en bang voor reacties van zijn vader...
Oud 28-01-2004, 21:27
madwoman
madwoman is offline
Nog steeds een enorm zwak voor een jongen waar ik heel lang verliefd op ben geweest, mee gezoend heb, maar verder nooit meer iets geworden. Ook al wisten we van elkaar dat we helemaal smoor op elkaar waren... was overigens toen ik 16/17 was (en nog steeds een zwak voor...zwaar ernstig mja...)
Oud 30-01-2004, 21:01
Verwijderd
Iemand waar ik een paar jaar geleden verliefd op was.. 10 jaar ouder dan ik en met vriendin.. geen succes...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 04:35
Verwijderd
ik ken wel een paar girls waarvoor ik altijd een zwak voor zal houden. no details
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 11:08
funkypunk
funkypunk is offline
een aantal jongens waar ik verliefd op was en mn eerste vriendje (cliche, but true)
Oud 31-01-2004, 11:13
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
M'n beste vriendin (ja ook cliche)

maar ok, I can't help it
Oud 31-01-2004, 13:22
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Mn eerste grote liefde... (tis nooit iets geworden.. )
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:49
Dennisss
Dennisss is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 11-01-2004 @ 13:12:
Voor die ene.. Neee, er is 1 jongen waarmee ik nog steeds goed bevriend ben en die is nog steeds zooooooooo lief...
Ben ik dat toevallig? Zo ja... Ben ik nog steeds lief dan? Ghehe...

Kus Dennis
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:14
D-But
D-But is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 18-01-2004 @ 23:54:
Mijn lerares Nederlands.

En mn aardrijkskunde leraar en mn leraar Nederlands.
Herkenbaar...
Oud 09-02-2004, 19:00
Laïs
Laïs is offline
Voor mijn ex-leraar Latijn.
Oud 09-02-2004, 19:03
Toet0r
Toet0r is offline
mn exvriendje..ook al heb ik sinds een paar dagen een klerehekel aan em
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 21:31
In Your Room
In Your Room is offline
Een meisje dat ik Heel Erg Lang leuk heb gevonden en waar ik zó weer voor zou kunnen vallen als ik dat wilde. Te erg..
En verder een paar mensen in vriendschappelijke zin.
Oud 09-02-2004, 21:44
Verwijderd
sinds mn huidige vriendje heb ik geen 'zwakken' meer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:35
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
jet666 schreef op 01-01-2004 @ 15:28:
iedereen zegt altijd dat ik op haar lijk
Hehe toen ik nog Dawnsons creek keek vonden ik en een vriendin van mij ook dat ik wel wat van haar weg had...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 21:28
beestje
beestje is offline
ik noem hem altijd (voor mezelf vooral) mijn grote liefde... al met al heeft onze relatie niet veel meer dan 2 a 3 maanden geduurd

tis al 2.5 jaar geleden, en uiteindelijk zijn we met een soort van 'ruzie' uit elkaar gegaan

ik denk nog iedere dag aan hem, omdat ie zo'n gigantische indruk op me heeft achtergelaten en al is het eigenlijk een ontzettende klootzak, ik denk dat als ik hem weer zou zien, regelmatig, dat ik opnieuw voor hem zou vallen, en dan heel erg hard. bah.
Oud 12-02-2004, 09:32
miss x
miss x is offline
mijn eerste grote liefde, die liefde was zo intens en puur tot onze grote spijt kon de relatie niet aanblijven, ik zal heb nooit vergeten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 09:45
ranonkel
ranonkel is offline
Voor mijn tweelingziel..alhoewel een zwak hebben te licht is uitgedrukt. Ik zal altijd een diepe liefde voor hem koesteren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:26
snoodaard
snoodaard is offline
Voor het kleine, lieve en onschuldige jongentje dat ik ooit was.

Ik mis me.
Oud 12-02-2004, 14:49
suikerprinses
suikerprinses is offline
voor mn ex..
die mooie, leuke, knappe
tis alleen mn eigen schuld dat ik een zwak voor hem houd, want ik zie m veel te vaak.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 13-02-2004 @ 00:26:
Voor het kleine, lieve en onschuldige jongentje dat ik ooit was.

Ik mis me.

Hehe onschuldig... jaja was het maar zo'n feest.
En voor dat jongetje hou ik ook een zwak
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 16:56
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
M'n ex, maar het is goed dat we uit elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:55
replaygirly17
replaygirly17 is offline
mijn buurjongen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 20:41
Laura_89
Laura_89 is offline
jongen waar ik een tijdje geleden mee gezoend heb.. hij is gewoon heel lief en ik kan hem niet vergeten.. best wel vervelend af en toe
Oud 19-02-2004, 17:29
wentie
wentie is offline
Nou ik heb meestal wel bewondering voor lieve, eerlijken sspontane mannen... en ik weet niet waarom ma k val meestal op donker haar bruine of blauwe ogen... sportief lichaam... dus ik heb voor die mensen wel een zwak..

verder heb k nog n zwak voor mijn 1e ex... hij was gewoon zo lief voor me ..droom...droom
Oud 19-02-2004, 18:28
Verwijderd
Of ik het een zwak kan noemen weet ik niet, maar er is wel een jongen waarbij ik in ieder geval altijd een speciaal gevoel zal houden. We waren verliefd, maar hebben anderhalf jaar lang een wel-niet-wel-niet [Wel? Nee, niet.]-situatie gehad. Er is in feite nooit iets gebeurd, maar die spanning bleef maar om ons heen houden. Ik moet zeggen dat het ook wel een beetje is verpest door de mensen om ons heen. Ook had hij al 3 jaar lang een vriendin. :/
Een paar maanden geleden kreeg ik opeens van iedereen te horen dat het uit was tussen hem en zijn vriendin en dat deed me toch wel wat, had ik niet verwacht.

Ook een speciaal gevoel bij een vriend van mij die nu in Antwerpen woont. Ik heb nog nooit met iemand zoveel gepraat en op één lijn gelegen als met hem. Was al erg lang verliefd op hem toen het wat werd - en als relatie heeft het nooit zo heel veel betekend, maar wanneer hij zegt dat hij een nieuw vriendinnetje heeft is het om de één of andere reden nooit een meisje dat ik mag.

En mijn enige èchte zwak blijf ik houden voor Joost, mijn beste vriendje & ook mijn ex. Ik ken hem sinds de zandbak en het heeft heel lang geduurd voordat we eindelijk bij elkaar kwamen - en toen was het ook weer snel afgelopen. Een typisch geval van niet met, maar al helemaal niet zonder elkaar kunnen.

Laatst gewijzigd op 19-02-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:08
kayce
kayce is offline
Ik ben ooit verliefd geweest op een vriend van mijn huidige vriend, dat was eigenlijk voordat ik mijn vriend leerde kennen. 2jaar heeft dat geduurd ik had 2 maanden een relatie, maar had nog steeds een zwak voor die jongen, ik dacht dat het eeuwig zo zou blijven. Zelfs toen ik mijn vriend leerde kennen had ik nog een zwak voor die ander, maar nu ga ik al een tijdje met mijn vriend en het is helemaal over. Ik ben helemaal gek van mijn vriend. En ik heb al gemerkt dat ik nu een zwak voor hem zal blijven hebben. Want het is al een keer heel lang uitgeweest
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:13
steentje
steentje is offline
2 exen van me en een jongen waar ik heel erg lang gek op ben geweest...
Oud 22-02-2004, 12:56
Luna
Luna is offline
Hmmja, voor mn gymleraar misschien wel een beetje.
Niet dat ik hem ooit echt leuk gevonden heb ofzo maar altijd als we elkaar zien is er een soort van spanning. We flirten ook vaak, ik doe dat niet eens bewust, een vriendin van me zegt het soms tegen me.
Oud 22-02-2004, 13:06
Verwijderd
Vooral voor m'n eerste vriendin, en een beetje voor m'n tweede vriendin. En ik weet eigenlijk wel zeker ook voor m'n huidige vriendin (mocht dat ooit uitgaan).
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:02
Verwijderd
erik jan...een internetliefde...we hadden elkaar ontmoet en heel lang goed contact nooit echt iets gebeurd...maar voor hem zal ik altijd een zwak houden...waarom weet ni, want is nogal een eikel geweest...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Frederiek schreef op 22-02-2004 @ 14:06:
Vooral voor m'n eerste vriendin, en een beetje voor m'n tweede vriendin. En ik weet eigenlijk wel zeker ook voor m'n huidige vriendin (mocht dat ooit uitgaan).
haha kortom voor al je exen??
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 20:23
sail fan
sail fan is offline
Ik zal altijd een zwak houden voor Anna denk ik. Ze is verlegen, maar toch spontaan. Gewoon onwijs gaaf. Heb gisteren nog met haar gezoend, dus mischien is dat niet helemaal eerlijk dat ik nu zeg dat ik altijd een zwak voor haar blijf houden
Oud 23-02-2004, 23:36
Verwijderd
een ex van me.. heb hem vorige week na heel lang nie gezien te hebben eventjes gezien, een minuutje met hem gepraat, maar alle gevoelens kwamen weer naar boven, en viel weer als een blok voor hem.. :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten