Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jippie vandaag 2x ER...
Ik raak inmiddels wel in de war met alle verhaallijnen. Ook omdat ik afleveringen download heb ik nu ongeveer 3 seizoenen tegelijk. Het is nu op NL.2 die dat Eric (van Abby) in de penarie zit....toch? En die op Net5 met dat boulimia kind en die schietpartij? Ja? Okidoki |
![]() |
|
Ahh, echt zielig voor dat meisje (in een jongenslichaam dan).
![]() En die moeder die geslagen werd door d'r eigen zoon ![]() En arme Abby. Vond het echt zo zielig (maar ook weer mooi) hoe ze op het eind met Carter op de trap zat. Met d'r ideale sigaretje...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond de aflevering van vandaag niet echt geweldig. Erg verwarrend en vaag. Jammer. Hebben jullie ook gezien dat je het eerste seizoen op DVD kan bestellen? Wie van jullie gaat dit doen? Ik ga eens eerst even kijken wat het kost, maar ik vond het wel aantrekkelijk ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar wat houdt dat regiocode 2 in? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het heel apart gedaan met die flashbacks. Wel lastig te volgen natuurlijk, maar dat vind ik niet erg. Het was trouwens wel een erg trieste aflevering, volgens mij ligt Luka aardig overhoop.
![]() Nadat ik deze aflevering had gezien keek ik ook nog even die van Net 5. Die had ik opgenomen omdat ik om 7 uur niet thuis was. Die was ook al zo somber gestemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Regiocode 2 is voor Amerika dacht ik, maar met een regiovrije dvdspeler kan je 'm hier wel afspelen, tenminste mijne wel. ![]() De aflevering van gister vond ik wel een beetje raar met al die flashbacks, je kon het niet zo goed volgen zo. De aflevering van doordeweeks was mooi. ![]() |
![]() |
|
Ik vond 't een bijzondere aflevering. Wel leuk zo, voor een keertje.
Jammer dat je niet meteen de afloop ziet, hoe het verder gaat enzo. Ik had verwacht dat ze ook nog wel een stukje behandeling van Luca en dat meisje (ben naam kwijt) zouden laten zien. Maar volgende keer dan dus.
||
Citaat:
Ze hebben die regiocodes vanwege dat films enzo vaak in Amerika eerder uitkomen en je ze dus niet kan importeren. Gelukkig zijn er ook regiovrije dvd spelers.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het wel van plan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |