Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en alient ant farm is niet bepaald punk, maar boeie
||
Citaat:
de manier waarop ze vaak van die uhm geoctaveerde solootjes hebben zeg maar, is wel beetje van die 80ies stijl metal vind ik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() juh, dan zal je dit al wel gelezen/gehoord hebben en/of vet vinden: Stray Cats are reforming for a Summer 2004 EUROPEAN TOUR! ![]()
|
![]() |
Waar gaat dit topic nou eigenlijk over, ik weet dat punkers vaak met de term Anarchy strooien, maar zelfs in dit topic is het een complete anarchy/chaos.
Gaat het hier nou om de meest geliefde band of om de BESTE band? Bij de beste punkband denk ik eerder aan een band die 1.technisch/muzikaal boven de grote grijze massa uitsteekt. 2.Daarnaast lijkt het me logisch dat de band originaliteit moet hebben, zonder originaliteit was punk er niet meer, in mijn ogen dan. 3.De teksten moeten goed zijn, en op punkgebied zullen dat dan lyrics moeten zijn die protesteren, want dat is waar punk om gaat. 4.De band moet daarnaast live ook een goede performance kunnen leveren, het publiek entertainen EN goed blijven spelen de band die in mijn ogen zeker boven de rest uitsteekt is The Living End, met hun rockabilly jazz punk scoren ze mijn inziens het hoogst van alle punkbands op de punten 1, 2 en 4. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Punk adoratietopic! :D Crocodi1e | 10 | 28-04-2012 17:13 | |
Muziek |
zondag 19 maart HC/PUNK: Vitamin X, Remain, Sharp End, On Fire, Dipsomania in Sneek! Crucial Attack | 3 | 15-03-2006 15:03 | |
Muziek |
7/1/06[HARDCORE/PUNK]Career Suicide (can) e.a. Adam Warlock | 28 | 10-11-2005 18:23 | |
Muziek |
Raad het liedje topic M-Bas | 33 | 13-05-2005 19:58 | |
Muziek |
Beste punk cover ooit! Visceral | 28 | 15-08-2002 13:31 | |
Muziek |
Potshot (ska punk) Visceral | 29 | 14-07-2002 14:59 |