Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Tijdens de demonstratie op 28 juni in Den Haag voor de vrijlating van Milosevic sprak onder meer Vladimir Krsljanin. De volgende demonstratie zal op 8 november plaatsvinden. Door dat verotte kapitalistische systeem zit de oh-zo-onschuldige milosoviç vast en wordt die lieve stalin beschuldigt van moord op ten minste 20 miljoen mensen. Bah, vieze kapitalisten! ![]() Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 15:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En van zoiets als objectiviteit heeft niceman nog nooit gehoord. (Of hij is natuurlijk naief, iets wat je toch wel kan opmaken uit zn reacties ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, Milosevic is zeker niet het engie kwade genius achter de Joegoslavië-oorlog. Sterker nog, hij heeft zeker een rol gespeeld in het vredesproces. Ik twijfel aan zijn volledige schuld, er lopen daar nog mannen rond die meer bloed aan hun handen hebben dan Milosevic. Bovendien is zijn proces niet echt een eerlijk proces. |
![]() |
||
Citaat:
Maar alleen de VS de schuld geven begint een beetje de gewoonte te worden op scholieren.com, he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de jaren waarin je op dit forum een gek was als je in durfde te gaan tegen de VS was ik één van de weinigen die dat wel heeft gedaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Ik wordt alleen af en toe zo moe van die mensen die maar wat anti-VS roepen omdat dat 'in' is, terwijl ze er geen verstand van hebben. En dan heb ik het niet over jou.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|