Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En gitaar spelen, lukt me ook niet zogoed. Maar ik blijf het proberen tot me pa zo gek ervan word dat die me gitaar doomidden breekt ![]()
||
Citaat:
![]() En gitaar is ook toch niks anders dan zoveel mogelijk snaren zo snel mogelijk achter elkaar raken? ![]() (spank me, please ![]()
||
Citaat:
wat bedoel je er eigenlijk mee? g ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 bittere, bijtende spot |
![]() |
|
![]() |
Beter kijken voordat je je grafmuil open doet. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=919834
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je niet op school gezeten?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ga nu slapies want morgen vroeg op en naar dancevalley, kom ik vast veel jongens met strakke hempies en coupe Chameleon2000 tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Jouw creaties onder de aandacht van een breed publiek brengen? Dit is je kans! DeDivineSaga | 1 | 20-07-2013 08:07 | |
Psychologie |
te veel gedachtes. maritbb | 14 | 08-06-2012 12:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 15:51 |