| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.En gitaar spelen, lukt me ook niet zogoed. Maar ik blijf het proberen tot me pa zo gek ervan word dat die me gitaar doomidden breekt
|
|
||
|
Citaat:
![]() En gitaar is ook toch niks anders dan zoveel mogelijk snaren zo snel mogelijk achter elkaar raken? ![]() (spank me, please )
|
|
||
|
Citaat:
wat bedoel je er eigenlijk mee? g d
|
|
||
|
Citaat:
d onder zet want dan is het god maar ook de afkorting van goddesofdarknes en da's natuurlijk raar want god woont juist in een hele lichte plek en niet in the darknes(s) maar dat is dan juist weer leuk omdat het twee verschillende dingen zijn en dan zo met streepjes ertussen is het allebei enzo of niet?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
1 bittere, bijtende spot |
||
|
|
|
|
Beter kijken voordat je je grafmuil open doet. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=919834
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Heb je niet op school gezeten?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
en ik ga nu slapies want morgen vroeg op en naar dancevalley, kom ik vast veel jongens met strakke hempies en coupe Chameleon2000 tegen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
Jouw creaties onder de aandacht van een breed publiek brengen? Dit is je kans! DeDivineSaga | 1 | 20-07-2013 09:07 | |
| Psychologie |
te veel gedachtes. maritbb | 14 | 08-06-2012 13:28 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 18:48 | |
| De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 21:14 | |
| De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 19:46 | |
| De Kantine |
het stel-een-vraag topic Vogelvrij | 493 | 01-08-2003 16:51 | |