Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 13:23
regardless
regardless is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2004 @ 13:17:
Precies. Stel nou dat je éen of andere tattoo hebt die je op je 19e gaaf vond, maar je bent ondertussen al 40. Dan vind je toch niet meer dezelfde dingen leuk als toen je nog 19 was?

Ik geloof niet in dingen die je je hele leven leuk blijft vinden. Nouja, dat wil zeggen, ik dát geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je van dat soort dingen een tattoo moet laten zetten. Als je bijvoorbeeld nu die-hard vega of punk of whatever bent, is het te hopen dat je dat op je 40e niet nog steeds bent, want dan heb je wel desperately een leven nodig.
Ja het ligt eraan WAT je neemt he.
Ik vind tribals nergens op slaan dat heeft geen betekenis.
Maar ik ga een katten tattoo nemen.
Ik zal me hele leven lang wel gek op katten blijven.
Ik denk niet dat ik hem op mijn 40e lelijk vind.
En over dat uitzakken.
boeie.
je bent nu nog strak en mooi, dus kun je er nu nog van genieten,.
En als je dood bent dan verrot je lichaam toch onder de grond.
Je tast je lichaam aan en niet je ziel toch.
dus ik vind het niet uitmaken of je tattoo later belabberd en bezakt is ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 13:50
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2004 @ 13:17:
Precies. Stel nou dat je éen of andere tattoo hebt die je op je 19e gaaf vond, maar je bent ondertussen al 40. Dan vind je toch niet meer dezelfde dingen leuk als toen je nog 19 was?

Ik geloof niet in dingen die je je hele leven leuk blijft vinden. Nouja, dat wil zeggen, ik dát geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je van dat soort dingen een tattoo moet laten zetten. Als je bijvoorbeeld nu die-hard vega of punk of whatever bent, is het te hopen dat je dat op je 40e niet nog steeds bent, want dan heb je wel desperately een leven nodig.
Stel je voor als je zo klaplazerus bent dat je een teletubbie laat zetten. Ben je 40, en dan is het meer zo'n theo van gogh teletubbie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:53
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
regardless schreef op 16-03-2004 @ 14:23:
En over dat uitzakken.
boeie.
Ik ben toch benieuwd of je daar op je 40ste hetzelfde over denkt. Maar inderdaad het is jouw lichaam...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:55
flupkeflup
flupkeflup is offline
ik zou er wel 1 willen, een vlindertje ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:57
regardless
regardless is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-03-2004 @ 14:53:
Ik ben toch benieuwd of je daar op je 40ste hetzelfde over denkt. Maar inderdaad het is jouw lichaam...
er moet wel heel wat gebeuren als ik katten niet meer leuk vind.
En het symboliseert mijn liefde voor mijn overleden katten, ik zal hun nooit voor m'n leven vergeten dus ook niet op m'n 40e
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:34
muckymouse
muckymouse is offline
Ik heb sinds 2 weken een tattoo op m'n lies/buik ?
een dragonfly met sterretjes, zelf getekend en ik ben er erg blij mee

zo!
Oud 16-03-2004, 19:44
Elvira
Elvira is offline
Ik heb er nog geen, binnenkort misschien eentje. Ik vind bij een man een tattoo in de nek wel leuk staan of een hele grote over de hele arm, wel gespierd. Bij een meisje ook op de arm, wel gespierd en geen bleke huid. Maarja ik ben meer into piercings eigenlijk.
Oud 16-03-2004, 19:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 09-03-2004 @ 00:49:
en een Integrity skull.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef op 16-03-2004 @ 17:34:
Ik heb sinds 2 weken een tattoo op m'n lies/buik ?
een dragonfly met sterretjes, zelf getekend en ik ben er erg blij mee

zo!

gvd myrt maak es een foto!!! ik wil m ziiiieen!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 13:06
Luna
Luna is offline
Ik wil er ooit nog wel een nemen, een die ik zelf ontworpen heb. Maar niet voor mn 20e, want ik ben bang dat mn smaak nu nog veranderd.
En ik ga em zoiezo niet op mn buik nemen want als je zwanger wordt rekt dat ding helemaal uit en wordt ie nooit meer zoals ie was.
Oud 21-03-2004, 17:46
Fog
Fog is offline
een mic met roze/rode rozen eromheen op mn voet en dan kleiner wordende roosjes tot iets boven mn enkel. ga m na de zomer laten zetten.

zelf ontworpen en ik wil t al 2 jaar...
Oud 21-03-2004, 21:00
Gwen.
Gwen. is offline
Ik wil ook al een jaar of 2 een poolsterretje laten tattoeren. Was laatst bij een tattooartiest en toen hebben we er lang over zitten praten. Dus ik denk dat het dit jaar nog wel gaat gebeuren, op mijn heupbot. Het is maar een kleintje en bij mijn kledingkeuze kan ik heel bewust kiezen of ik er iets van wil laten zien of niet. Word ik ouder heb ik nog een herinnering aan mijn jeugd en kan ik hem altijd in mijn onderbroekjes verstoppen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 09:17
enema abortion
enema abortion is offline
Ik zie een tatoeage meer als een herinnering. Als ik nu bijvoorbeeld een sxe tatoeage zou nemen en ik ben later niet meer sxe... sja jammer dan, maar zelfs als ik volgende week de edge drop dan heeft het toch 5 jaar een behoorlijke impact op mijn leven gehad (om maar even een voorbeeld te noemen).

En over uitzakken... een oud uitgezakt lichaam vind ik sowieso niet mooi, of er nou tatoeages op staan of niet.
Oud 22-03-2004, 18:59
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 21-03-2004 @ 13:45:
gvd myrt maak es een foto!!! ik wil m ziiiieen!!!
kom gewoon naar leiden dan
ps- check me journal...
Oud 22-03-2004, 19:00
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 21-03-2004 @ 22:00:
Ik wil ook al een jaar of 2 een poolsterretje laten tattoeren. Was laatst bij een tattooartiest en toen hebben we er lang over zitten praten. Dus ik denk dat het dit jaar nog wel gaat gebeuren, op mijn heupbot. Het is maar een kleintje en bij mijn kledingkeuze kan ik heel bewust kiezen of ik er iets van wil laten zien of niet. Word ik ouder heb ik nog een herinnering aan mijn jeugd en kan ik hem altijd in mijn onderbroekjes verstoppen.
idd mijne kan ik ook onder m'n broek verstoppen als ik wil
gewoon doen!
Oud 22-03-2004, 19:23
Fog
Fog is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 22-03-2004 @ 10:17:
Ik zie een tatoeage meer als een herinnering. Als ik nu bijvoorbeeld een sxe tatoeage zou nemen en ik ben later niet meer sxe... sja jammer dan, maar zelfs als ik volgende week de edge drop dan heeft het toch 5 jaar een behoorlijke impact op mijn leven gehad (om maar even een voorbeeld te noemen).

En over uitzakken... een oud uitgezakt lichaam vind ik sowieso niet mooi, of er nou tatoeages op staan of niet.
precies, zo denk ik er ook over.

ik vind het trouwens ook juist heel mooi, oude mensen JUIST met tattoos [moeten ze wel wat te betekenen hebben].
Oud 22-03-2004, 21:07
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 22-03-2004 @ 20:00:
idd mijne kan ik ook onder m'n broek verstoppen als ik wil
gewoon doen!
Mooie plek, je kunt hem showen als je wilt, ook onder je bikini enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:20
Arwyn
Arwyn is offline
Ik heb geen tattoo maar wil er wel graag een.
Ik heb met een vriendin afgesproken dat zodra zij 18 is, we samen een tattoo gaan laten zetten. Ik moet nou alleen de plek nog weten.. Het wordt of 'm'n onderrug, of vlak naast m'n heup zodat alleen die ene persoon 'm kan zien
M'n vriend heeft een tattoo op z'n linkerschouderblad. Een adelaar. Heeft voor hem wel een speciale betekenis.
Dat wil ik iig wel, een tattoo met een betekenis. Niet zomaar iets alleen maar omdat het wel grappig staat...
Oud 23-03-2004, 18:03
Dani
Dani is offline
Een vriendin van mij heeft 6 jaar lang een tattoo gewild. Zo eentje als de zanger van HIM heeft, op je onderbuik...Nu zei ze laatst dat ze hem eigenlijk niet meer wilde...Geluk dat ze hem nooit gezet heeft...

Ik denk dat dat toch iets is waar je echt aan moet denken...wil je hem nog na een tijdje? Ik denk sowieso dat je goed moet nadenken of je hem echt wel wil, en dat het niet een bevlieging moet zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 19:23
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil op zich wel een tattoo, maar ik wil natuurlijk wel iets aparts, en ook na lang beraad met mezelf. ik vind het zo go with the flow, en dat wil ik voorkomen. want op zich is het wel mooi dat je iets hebt waar je je leven lang lol van hebt. mits je het goede plaatje kiest. zo'n tribal of chinees teken komt er bij mij niet in, ik kies eerder voor een tekst die bij me past, of een persoonlijke afbeelding. ik zit net te denken... misschien is wel wat.
Oud 23-03-2004, 19:26
Roos
Roos is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 21-03-2004 @ 18:46:
een mic met roze/rode rozen eromheen op mn voet en dan kleiner wordende roosjes tot iets boven mn enkel. ga m na de zomer laten zetten.

zelf ontworpen en ik wil t al 2 jaar...
Waarom laat je hem niet nu zetten? Dan kan je hem tenminste showen in de zomer..
Oud 23-03-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Zo'n gast schijnt XXX op zijn borst gehad te hebben en daarna een grote schuine stempel SOLD OUT erover te hebben laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 20:56
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
regardless schreef op 16-03-2004 @ 14:23:
En over dat uitzakken.
boeie.
Net zoals voor jou een 'kattentatoo'een betekenis of waarde heeft geldt dit weer voor ander mensen met een tribal.
Ikzelf heb een nijntje op mijn enkel en dat heeft ook geen betekenis. Op dat moment wou k het gewoon en na 2 jaar heb ik er nog steeds geen spijt van. Ikzelf vindt tribal tatoos mooi. Sommige dan. Om iets mooi te vinden vindt ik niet dat het persé een betekenis moet hebben. Voor mij is het ook een bepaald deel/fase uit mijn leven. Mijn 14e jaar, later als ik dan naar mijn tatoo kijk denk ik daar aan terug en komen waarschijnlijk allemaal dingen boven. Erg leuk

En trouwens, ik snap jouw reden niet helemaal. Ik vind cavia's superleuk en heb er ook zat gehad, maar om er nou een tatoo van te hebben

Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:

Tsja, en dan maar hopen dat je je over vijf jaar niet kapotschaamt dat je ooit sXe was en er het liefst maar niet meer aan herinnerd wordt.

Of het moment dat je de vrouw van je dromen tegenkomt en ze knapt gigantisch af op die tattoo, omdat ze het dom en kortzichtig en gemaakt rebels van je vond dat je er éen liet zetten - en nou niet gaan zeiken van 'dan is het ook niet mijn droomvrouw'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:16
Fog
Fog is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-03-2004 @ 20:26:
Waarom laat je hem niet nu zetten? Dan kan je hem tenminste showen in de zomer..
omdat er geen zon op mag als je m net hebt en ik wacht liever even tot ik 18 ben dan weet ik het echt helemaal 100% zeker...nu ook al wel, maar toch
Oud 23-03-2004, 21:18
Fog
Fog is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 22:02:
Tsja, en dan maar hopen dat je je over vijf jaar niet kapotschaamt dat je ooit sXe was en er het liefst maar niet meer aan herinnerd wordt.

Of het moment dat je de vrouw van je dromen tegenkomt en ze knapt gigantisch af op die tattoo, omdat ze het dom en kortzichtig en gemaakt rebels van je vond dat je er éen liet zetten - en nou niet gaan zeiken van 'dan is het ook niet mijn droomvrouw'
je kapotschamen voor iets wat je zelf gedaan hebt is gewoon triest. daar doe ik persoonlijk niet aan.
Oud 23-03-2004, 21:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 22:02:
als je die tijd toch lol hebt gehad , waarom schamen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 23-03-2004 @ 22:18:
je kapotschamen voor iets wat je zelf gedaan hebt is gewoon triest. daar doe ik persoonlijk niet aan.
Waarom is dat triest? Het lijkt me weinig toelichting behoeven dat je andere inzichten kunt krijgen en andere opvattingen kunt gaan aanhangen waardoor je ineens heel anders aan gaat kijken tegen je wilde, onwetende pubergedrag.

Jij schaamt je dus nooit voor dingen die je zelf gedaan hebt? Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:46
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 22:29:
Waarom is dat triest? Het lijkt me weinig toelichting behoeven dat je andere inzichten kunt krijgen en andere opvattingen kunt gaan aanhangen waardoor je ineens heel anders aan gaat kijken tegen je wilde, onwetende pubergedrag.

Jij schaamt je dus nooit voor dingen die je zelf gedaan hebt? Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.
Een vage herinnering aan "nare mans tiens vuistregels voor het leven" oid dringt zich op. Soms baal ik ervan dat berichten hier niet tot in de eeuwigheid bewaard worden
Oud 23-03-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 23-03-2004 @ 22:46:
Een vage herinnering aan "nare mans tiens vuistregels voor het leven" oid dringt zich op. Soms baal ik ervan dat berichten hier niet tot in de eeuwigheid bewaard worden
Nou, laatst deed ik een postsearch van mezelf en ik kwam nog berichten van eind 2001 tegen welke vuistregels bedoel je? Ik kan het me namelijk met de beste wil van de wereld niet meer herinneren
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:50
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 22:47:
Nou, laatst deed ik een postsearch van mezelf en ik kwam nog berichten van eind 2001 tegen welke vuistregels bedoel je? Ik kan het me namelijk met de beste wil van de wereld niet meer herinneren
De enige die me nog helder voor de geest staat is "een bierbuikje, hét symbool van de student". Je zal toen net sjaars geweest zijn denk ik. Verder had het voornamelijk betrekking op Gant, Paul & Shark en copulatie van hockeymeisjes

vroegah..
Oud 23-03-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 23-03-2004 @ 22:50:
De enige die me nog helder voor de geest staat is "een bierbuikje, hét symbool van de student". Je zal toen net sjaars geweest zijn denk ik. Verder had het voornamelijk betrekking op Gant, Paul & Shark en copulatie van hockeymeisjes

vroegah..
Ohja Ik was inderdaad best wel een heel vervelende sjaars, maar wijsheid komt met de jaren blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:07
Fog
Fog is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 22:29:

ik verander vaak zat van mening maar ik schaam me nergens voor, niet dat ik weet....
Oud 23-03-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 23-03-2004 @ 23:07:
ik verander vaak zat van mening maar ik schaam me nergens voor, niet dat ik weet....
Dat kan, maar ik denk niet dat je kunt weten hoe je je voelt over een paar jaar, het lijkt me sterk dat jij nu al met zekerheid kunt zeggen dat je je voor niks dat je ooit hebt gedaan zult schamen. Ik heb ook wel dingen gedaan waar ik honderd procent achterstond, maar als ik daar nu aan terugdenk krijg ik ook serieus last van gêne.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:37
Dree
Dree is offline
Citaat:
Bobby James schreef op 16-01-2004 @ 15:30:
Ik heb er een boven mijn lies.
Oh das wel lekker

Ik zou er nooit één nemen.

Nare, je bent een wijzerd.
Oud 23-03-2004, 23:39
Verwijderd
Mwah. Ik geloof gewoon dat niets blijvend is, behalve de verandering.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:44
Verwijderd
Nog twee jaar, dan laat ik heel groot 'Bacardi' op m'n schouderbladen tatoeëren, met zo'n vleermuis eronder.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:49
Fog
Fog is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2004 @ 00:32:
Dat kan, maar ik denk niet dat je kunt weten hoe je je voelt over een paar jaar, het lijkt me sterk dat jij nu al met zekerheid kunt zeggen dat je je voor niks dat je ooit hebt gedaan zult schamen. Ik heb ook wel dingen gedaan waar ik honderd procent achterstond, maar als ik daar nu aan terugdenk krijg ik ook serieus last van gêne.
kijk er zijn heus wel dingen die ik ooit gedaan heb waar ik spijt van heb. maar een tattoo is iets waar je altijd echt goed over nadenkt en ik denk niet dat je je voor zoiets snel gaat schamen. ik vind dat mensen me moeten nemen zoals ik ben en anders hoef ik ze verder ook niet. ik zal ook nooit zoiets als sXe of een naam van een geliefde tattoo nemen want daarvan heb je altijd kans dat je er niet meer aan herrinnert wil worden maar er zijn echt wel dingen waarvan je zeker weet dat je ze altijd mooi blijft vinden of dat je gewoon zo in elkaar zit. ik weet iig zeker dat ik altijd zo veel van muziek/poezie EN de stijl waarin laat tattoeren zou blijven houden, vandaar die mic.
Oud 23-03-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 24-03-2004 @ 00:49:
(...) maar er zijn echt wel dingen waarvan je zeker weet dat je ze altijd mooi blijft vinden of dat je gewoon zo in elkaar zit. (...)
Daar heb ik het dus juist over. Naar mijn mening bestaan die dingen niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 06:45
Fog
Fog is offline
mja dat is ook voor iedereen verschillend denk ik....

ik denk dat ze wel bestaan, maar niet bij iedereen.
Oud 24-03-2004, 07:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2004 @ 00:50:
Daar heb ik het dus juist over. Naar mijn mening bestaan die dingen niet.
Dan heb je er tenminste nog een tijd plezier van gehad. Wat boeit je uiterlijk je zowiso nog op je 60ste? Dan kan die vervallen tattoeage er ook nog wel bij
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 13:31
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-03-2004 @ 00:44:
Nog twee jaar, dan laat ik heel groot 'Bacardi' op m'n schouderbladen tatoeëren, met zo'n vleermuis eronder.
Nee toch....
Oud 25-03-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-03-2004 @ 08:50:
Dan heb je er tenminste nog een tijd plezier van gehad. Wat boeit je uiterlijk je zowiso nog op je 60ste? Dan kan die vervallen tattoeage er ook nog wel bij
Dat boeit vrij veel, maar het hangt af van waar je hem laat zetten. Ik zal me maar niet uitlaten over volwassenen die een tattoo hebben. Iedereen moet het zelf weten, maar als mijn dochters het flikken onterf ik ze.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:21
Otis
Otis is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2004 @ 15:08:
Iedereen moet het zelf weten, maar als mijn dochters het flikken onterf ik ze.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Jarahh schreef op 25-03-2004 @ 14:31:
Nee toch....
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:46
Eaglewing
Eaglewing is offline
Waarom mensen een tatto nemen is voor mij nog steeds een groot mysterie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:01
Fog
Fog is offline
omdat sommige mensen het mooi vinden
Oud 26-03-2004, 07:33
regardless
regardless is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 23-03-2004 @ 21:56:

En trouwens, ik snap jouw reden niet helemaal. Ik vind cavia's superleuk en heb er ook zat gehad, maar om er nou een tatoo van te hebben
Ik ben ECHT helemaal gek van katten. ik hou gewoon van de beesten.
En ik geef veel om ze.
En ja als ik helemaal gek zou zijn van cavia's had ik mischien wel een cavia laten tatoeren.
maar goed natuurlijk iedereen zijn eigen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 07:42
Otis
Otis is offline
Citaat:
regardless schreef op 26-03-2004 @ 08:33:
Ik ben ECHT helemaal gek van katten. ik hou gewoon van de beesten.
En ik geef veel om ze.
En ja als ik helemaal gek zou zijn van cavia's had ik mischien wel een cavia laten tatoeren.
maar goed natuurlijk iedereen zijn eigen.

ohmylord, besef je wel wat je zegt?

je gaat toch verdorie niet met een cavia of een kat op je bovenarm rondlopen???
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:50
Fog
Fog is offline
een hele "stoere" gast die ik ken heeft ook een kat op zn bovenarm en sindsdien word hij altijd en overal belachelijk gemaakt
Reageren

Regels voor berichten