Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het symboliseert mijn liefde voor mijn overleden katten, ik zal hun nooit voor m'n leven vergeten dus ook niet op m'n 40e |
![]() |
|
Ik heb er nog geen, binnenkort misschien eentje. Ik vind bij een man een tattoo in de nek wel leuk staan of een hele grote over de hele arm, wel gespierd. Bij een meisje ook op de arm, wel gespierd en geen bleke huid. Maarja ik ben meer into piercings eigenlijk.
|
Ik wil er ooit nog wel een nemen, een die ik zelf ontworpen heb. Maar niet voor mn 20e, want ik ben bang dat mn smaak nu nog veranderd.
En ik ga em zoiezo niet op mn buik nemen want als je zwanger wordt rekt dat ding helemaal uit en wordt ie nooit meer zoals ie was.
|
Ik wil ook al een jaar of 2 een poolsterretje laten tattoeren. Was laatst bij een tattooartiest en toen hebben we er lang over zitten praten. Dus ik denk dat het dit jaar nog wel gaat gebeuren, op mijn heupbot. Het is maar een kleintje en bij mijn kledingkeuze kan ik heel bewust kiezen of ik er iets van wil laten zien of niet. Word ik ouder heb ik nog een herinnering aan mijn jeugd en kan ik hem altijd in mijn onderbroekjes verstoppen.
|
![]() |
|
Ik zie een tatoeage meer als een herinnering. Als ik nu bijvoorbeeld een sxe tatoeage zou nemen en ik ben later niet meer sxe... sja jammer dan, maar zelfs als ik volgende week de edge drop dan heeft het toch 5 jaar een behoorlijke impact op mijn leven gehad (om maar even een voorbeeld te noemen).
En over uitzakken... een oud uitgezakt lichaam vind ik sowieso niet mooi, of er nou tatoeages op staan of niet.
||
Citaat:
gewoon doen! ![]()
||
Citaat:
ik vind het trouwens ook juist heel mooi, oude mensen JUIST met tattoos [moeten ze wel wat te betekenen hebben].
|
Ik heb geen tattoo maar wil er wel graag een.
Ik heb met een vriendin afgesproken dat zodra zij 18 is, we samen een tattoo gaan laten zetten. Ik moet nou alleen de plek nog weten.. Het wordt of 'm'n onderrug, of vlak naast m'n heup zodat alleen die ene persoon 'm kan zien ![]() M'n vriend heeft een tattoo op z'n linkerschouderblad. Een adelaar. Heeft voor hem wel een speciale betekenis. Dat wil ik iig wel, een tattoo met een betekenis. Niet zomaar iets alleen maar omdat het wel grappig staat...
|
![]() |
Een vriendin van mij heeft 6 jaar lang een tattoo gewild. Zo eentje als de zanger van HIM heeft, op je onderbuik...Nu zei ze laatst dat ze hem eigenlijk niet meer wilde...Geluk dat ze hem nooit gezet heeft...
Ik denk dat dat toch iets is waar je echt aan moet denken...wil je hem nog na een tijdje? Ik denk sowieso dat je goed moet nadenken of je hem echt wel wil, en dat het niet een bevlieging moet zijn ofzo... |
![]() |
|
ik wil op zich wel een tattoo, maar ik wil natuurlijk wel iets aparts, en ook na lang beraad met mezelf. ik vind het zo go with the flow, en dat wil ik voorkomen. want op zich is het wel mooi dat je iets hebt waar je je leven lang lol van hebt. mits je het goede plaatje kiest. zo'n tribal of chinees teken komt er bij mij niet in, ik kies eerder voor een tekst die bij me past, of een persoonlijke afbeelding. ik zit net te denken... misschien is
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb een nijntje op mijn enkel en dat heeft ook geen betekenis. Op dat moment wou k het gewoon en na 2 jaar heb ik er nog steeds geen spijt van. Ikzelf vindt tribal tatoos mooi. Sommige dan. Om iets mooi te vinden vindt ik niet dat het persé een betekenis moet hebben. Voor mij is het ook een bepaald deel/fase uit mijn leven. Mijn 14e jaar, later als ik dan naar mijn tatoo kijk denk ik daar aan terug en komen waarschijnlijk allemaal dingen boven. Erg leuk ![]() En trouwens, ik snap jouw reden niet helemaal. Ik vind cavia's superleuk en heb er ook zat gehad, maar om er nou een tatoo van te hebben ![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 20:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het moment dat je de vrouw van je dromen tegenkomt en ze knapt gigantisch af op die tattoo, omdat ze het dom en kortzichtig en gemaakt rebels van je vond dat je er éen liet zetten - en nou niet gaan zeiken van 'dan is het ook niet mijn droomvrouw' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij schaamt je dus nooit voor dingen die je zelf gedaan hebt? Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() vroegah..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik geef veel om ze. En ja als ik helemaal gek zou zijn van cavia's had ik mischien wel een cavia laten tatoeren. maar goed natuurlijk iedereen zijn eigen. |
![]() |
||
Citaat:
ohmylord, besef je wel wat je zegt? je gaat toch verdorie niet met een cavia of een kat op je bovenarm rondlopen??? ![]() |
![]() |
|
|