Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Doe mij maar de stem van God Hates Us All. Ben niet zo'n fan van z'n vocalen. En het is niet zo dat het me te bot is, kan heel wat hebben. Maar zet er dan een ECHT lompe zanger neer. Muzikaal super band en qua zang op God Hates Us All ook cool dus.
|
Nouja, voor dat het alleen nog maar over Slayer gaat hier, ik heb nou door de jaren heen niet echt het idee gehad dat ze progressief en vernieuwend bezig waren.
||
Citaat:
(zou hem ook niet herkennen, maar dat is een tweede)
|
Behalve dat de muziek van die band behoorlijk saai is, is hun podium presentatie ook WAARDELOOS. Ze staan allemaal maar een beetje stil en die chick staat een beetje zogenaamd wulps te doen met een ventilator om haar haren te laten wapperen... zet die ventilator ff anders zodat die jurk omhoog wappert (M. Monroe style) en het wordt al een stuk interessanter... alle aankondigingen e.d. worden door die gitarist gedaan omdat da waif te verlegen is ofzo...
Geef mijn portie maar aan fikkie.
|
Oh en over de Slayer discussie:
god tering wat is God Hates Us All een kut album, zo mogelijk nog slechter dan Diabolus in Musica. Divine Intervention is het laatste echt goede album wat ze gemaakt hebben (hoewel ik zelf meestal Reign In Blood of eerder prefereer... Show No Mercy!).
||
Citaat:
![]() Idd. k vond die opmerking ook zwaar overdreven ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij weet helemaal niet wat origineel is, je bent alleen maar een klaagmuur. ![]() Op 13 mei komt hun alweer hun derde single "Cry for the Moon" uit. Epica is de allerbeste Gothic-Metalband in de wereld. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij de Gay-games in Amsterdam willen ze je vast en zeker ermee helpen, dus wacht maar je moment af als het weer zo ver is. ![]()
|
Jezus tering, de beste gothic metalband van de hele wereld?
Nou dat zal dan waarschijnlijk de reden zijn dat ik gothic metal over het algemeen kut vind. Het lijflied voor alle gothic chicks zou gewoon 'black #1' van Type O Negative moeten zijn. edit: en ga eens in op mijn kritiek op de podiumact verdomme!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja, met z'n handtasje... Ik vroeg me al een tijdje af waar deze retards aan het bivakkeren waren. Maarre....."Huub"Epica. niemand zit op zo'n up te wachten dus misschien kan je gewoon beter je hand in de blender stoppen. Ik was gister in dorp Zeeland naar een bandje kijken dat punk moest zijn. Haha, het was in de Kobus, Punk a la Bad Candy dus.... maar die zangeres <33333333333333333333333333333 Ohja, (Hed)-pe nog gezien, kent iemand die nog??
||
Citaat:
|
Epica vind ik zuigen.
die ene clip, waar ze zo'n jonkvrouwtje speelt en dat die bandleden zo'n ridderpakken aan hebben, lieve help wat is DIE erg zeg. de muziek vind ik ook niet om aan te horen. nog liever Tristania dan dit.
|
Ik iig niet.. Muziek is over het algemeen redelijk ruk.. Live zijn ze nog wel om aan te horen, maar die ventilator is gewoon lachwekkend. Maar wat ik helemaal dom vind, is dat ze gewoonweg nummers van After Forever gebruiken en dan kan et me niet schelen dat die gitarist of wie dan ook eerst bij AF zat..
|
Wat een stelletje kankermongeauwlen, stelletje over het paard getilde stront hippies. Backstage only for Epica + Crew, No smoking. BAH BAH BAH BAH...... Zo kut en toch ster allures, die drummer was nog schever als theo de king en de zang werd recht getrokken DOOR EEN FUCKING VOCODER.
Dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.........
||
Citaat:
|
Ik heb Epica op het metalfest in de 013 mogen aanschouwen en ik blijf erbij dat ik me afvraag wat ze op een festival met Morbid Angel, Krisiun en Brutus deden
![]() Maargoed, het was dus übersaai, de zangeres durfde de nummers nog niet eens zelf aan te kondigen dat mocht het gitaristje doen Enige pluspunt is dat de zangeres wel lekker is, maar dat maakt een saai concert niet goed
||
Citaat:
nou, ik heb gister voor de zangeres een band afgekeken. Kwa muziek had k al lang weg moeten zijn. ik ga me hier wel vermaken vanmiddag denk ik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
neemt niet weg dat ik het nooit gedaan heb ![]() maar die zangeres van gister wil ik nog wel eens vaker zien hoop ik.
||
Citaat:
Daarnaast vind ik juist de drummer de beste muzikant in die band, beetje jammer dat je hem aanvalt.
||
![]() |
Citaat:
|
Goh, het is iets te commercieel en gelijk dient het massaal uitgekotst te worden?
Of ze spelen dan toevallig niet de muziek die je bevalt en dus moet het maar vergeleken worden met de muziek waar je wel van houd? (als in: Appels met peren vergelijken) Muzikaal gezien zit het prima in elkaar en doen ze zeker niet onder voor andere bands in het genre. After Forever heeft met hun nieuwe album overduidelijk een andere richting gekozen en is eigenlijk niet meer vergelijkbaar met wat Epica doet dus die vergelijkingen moet je opzich ook niet meer maken. En iemand klaagde over dat Epica enkele oude After Forever nummers speelde.... Meer dan de helft van alle oude After Forever nummers komen bijna volledig van de hand van Mark Jansen dus dan is het vrij normaal dat hij ze gewoon nog speelt. (Ik bedoel, zelfs de subtitels van het eerste After Forever album worden op The Phantom Agony voortgezet. Dat geeft toch best wel aan hoeveel invloed Mark heeft (gehad) op de muziek)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het mag best zo wezen, hij heeft de meeste nummers geschreven en crap.. maar hij begint met een compleet nieuwe band, dan vind ik et zeker niet logisch dat ie nummers gaat spelen van zijn oude band, ook al blijft hij in hetzelfde genre.. Je ziet Textures toch ook geen nummers van Brainshake spelen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Festival: Epica+Heideroosjes WhiteDragon | 11 | 08-06-2006 14:51 | |
Muziek |
Day Six+Epica+Within Temptation Troll | 35 | 12-08-2004 10:53 | |
Seksualiteit |
Mooie mannen/jongens topic. Mindfields | 348 | 18-02-2004 14:51 | |
De Kantine |