Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ghehe.. of we gaan naar Daan's pand ![]()
|
hehe, 't is weer 'n paar dagen vantevoren natuurlijk.. nu komen alle afzeggingen en 'ik ben eigenlijk te stoer voor 'n meeting'-dingen binnen en komen er uiteindelijk 3 mensen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik heb er nu echt geen zin in. Gezelligheid enzo. Alles is bah. Bluuuh. En het wordt wss pas 's avonds gezellig, en dan moet ik weg want ik heb andere plannen. Dus ja. Whatever. Ik kijk wel. Misschien denk ik vrijdag "jeeeeeej meetiiiiing" ofzo. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan kunnen we een keer in het echt met elkaar praten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zijn er plannen voor deze meet overdag? Of gaan we de hele dag alleen op het station zitten wachten op niets? ![]() Of heb ik er weer overheen gelezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK meet # 15 Verwijderd | 500 | 20-01-2008 21:28 | |
De Kantine |
DK-meet #10! Cherry Springs | 500 | 16-10-2007 23:39 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
Liefde & Relatie |
[Meeting, Utrecht, 28 december a.s., 12.00 uur] Hoe lang ben jij? #2 WolterB | 343 | 05-01-2006 22:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel-Palestina meeting v1.2 Gatara | 35 | 22-05-2003 22:58 |