Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet ook iemand hoe de MTV mash zelf heet, ik wil hem downloaden maar kan m niet echt vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die nummers van MTV Mash zijn niet te downloaden, ze zijn door MTV zelf in elkaar gemixt. Ik probeerde The Strokes Vs. 50 Cent - In Da Nite namelijk ook al te downloaden... |
![]() |
||
Citaat:
Modern Talking - You Can Win If You Want |
![]() |
|
![]() |
Gisteren was ik naar MTV aan het kijken, en ik zag het programma Mash (wat ik trouwens slecht vind, twee genres door elkaar, brrr) en ik zag Madonna met The Hives.
Graag zou ik willen weten welk lied The Hives aan het zingen waren. Ik denk dat ze witte pakken aanhadden. Denk, want Madonna haar kop scheen erdoor. |
![]() |
||
Citaat:
En t zijn zwarte pakken.
|
![]() |
hey,
ik zoek een wat ouder r&b liedje...ik ken alleen een beetje tekst... baby when you're crying? I get so ...... ow how I like it, I tried but I can't fight it..ow you're dancing real close.... ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
||
Citaat:
Meerdere artiesten o.a. Blue, maar das niet echt oud ofzo.....verder nog Next, ken ik niet maar wie weet...anders moet je daarmee even verder zoeken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja het is dus de versie van next, ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan het einde van jackass hebben ze zo'n heel mooi nummer, het nummer lijkt echt van vroeger. Je hoort het filmpje in het begin en aan het einde, als ze een blik van 2063 doen, weet iemand misschien welk nummer ik bedoel. Iedereen die de film heeft gezien weet het denk ik wel.
Dit draaide ze ook op qlimax ( de trailer!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier staat de soundtrack van de film.. misschien staat het daar tussen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar de week daarvoor weet ik niet, kan je vast wel ergens vinden lijkt mij.. |
![]() |
|
ik was gister naar de film School of Rock geweest, zat echt helemaal te rocke daar whaha, maarja daar gaat t niet om....
...waar het wel om gaat.. in die film kwam er een nummer voor, nouja, niet het hele nummer maar hij klonk zo bekend! ik weet niet of dit overkomt maar het was iets van "tu tu tuuuuuu, tu tu tudu" op electrische gitaar... ik vroeg me af of iemand misschien doorheeft welk nummer ik bedoel danku alvast! michelle
||
Citaat:
ik heb die film niet gezien, maar tututututu zit ook in dit nummer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
deze misschien. voortaan deze site eerst even zelf proberen |
![]() |
||
Citaat:
downloaden... ![]() Weet iemand nog goede nummers om te downloaden?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Allemaal naar Feestje! geweest? foute film, never mind, maar aan het eind komt zoown vet mooi liedje van Trijntje Oosterhuis, tijdens de aftiteling zeg maar, het is een langzaam liedje. Weet iemand misschien de titel??
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die is van No doubt
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan het ook gewoon opzoeken! kijk hier eens Volgende keer zelf proberen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 |