![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het wel met hamer&sikkel eens dat het nogal krom is dat iedereen zegt dat je stíl moet zijn tijdens de sex. Stil zijn lijkt mij juist uit den boze, dat betekent namelijl meestal toch dat je er niets aan vindt. Als je het lekker vindt of op z'n minst je inspant, dan ga je al hijgen, toch? En dan is het niet meer stil.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ken een veel foutere opmerking die na de seks wel eens gemaakt is bij mij
"bedankt" dan kan ik zo boos worden. ik bewijs je geen daad ofzo, of geen dienst. en tijdens de seks als ze gaan schelden. mijn ex heeft n keer "slet" tegen me gezegt tijdens de seks, en toen was mn zin meteen over ![]() maar dingen tegen elkaar zeggen vind ik wel kunnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
....erm...wat is een wap relatie........ ![]() |
![]() |
|
Sex en stil moeten zijn...ik heb het heus niet over de poedel van Tante Sjaan, maar ik heb het wel over sex! Ik wil kunnen zeggen dat het zo lekker is, wat ik voel, wat ik wil, en het windt me ook op om van mijn partner te horen wat hij met me wil gaan doen, en wat hij zelf vindt van wat ik met hem doe, wat hij van me vindt.
Ik ben zelfs zo erg dat ik exen bespreek. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet zozeer de ex als persoon, maar de handelingen die hij verrichte. En soms is het wel opwindend, om anderen te bespreken. Ik doe er ook niet moeilijk over als hij zijn exen de revue laat passeren. Ze zijn maar ex hoor, en ik ben toch beter... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan er dus niet mee zitten. Maar het ligt aan de persoon in kwestie en de verhouding die je hebt. Met de een komt het niet eens ter sprake, van de ander word je er juist wel geil van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had het over sex, niet over verliefdheid. *denkt* Nee. Dan nog. Ook al ben ik helemaal hoteldebotel, dan nog vind ik het opwindend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
"Ik moet morgen vroeg op, hoelang wil je nog dat ik doorga?"
Gelijk duidelijk gemaakt dat als hij er geen plezier aan beleefde, en zeker na die opmerking ik ook niet meer, dat hij er dan gelijk weer af mocht gaan... grrrr wat was ik toen pist zeg! ![]() Daarna nooit meer gebeurd en drastisch verbeterd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Jee wat heb je een rood hoofd"
Ja zal best, dat hoef ik effe niet te horen hoor.. ![]() Verder hoeft het absoluut niet stil te zijn, ik vind geile praat echt superopwindend tijdens de sex, maar dan wel echt geile praat, en niet ineens van die moodbreakende opmerkingen ertussendoor.
|
Verwijderd
|
Laatst floepte zijn penis eruit net voordat hij klaarkwam, maar omdat we schildpadjes deden en ik dan altijd mijn hand daar heb liggen gingen hij gewoon door, met dus bewegen tussen mijn hand en mijn vagina in, en net op het moment dat hij klaarkwam zei ik 'hee, hij is eruit'. Mjah
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
laatst:
Hij: "Ik kan er nix van" Ik: "uh...." ![]() even later Ik: Weetje ik ben best wel moe, best wel dronken, je mag wel door gaan maar het lukt je toch niet. op 1 avond Hij: "Ik ben nou niet echt wat je zegt monogaam" later Ik:"Heel leuk enzo wat je nu doet maar ik vind het lekkerder als je..." Hij: "Oke en nou oprotten.." (het leukste was nog dat dat was nadat ik klaar was gekomen) Hij: "Nog een keer?" Ik: "Joah doe maar" even later Ik: "Ja hou maar weer op dat wordt nix" Hij: "Nee ik wil niet dat je iets bij mij doet" Hij: "Ja nu ga ik echt slapen hoor!" Ik: *kijk zielig* Hij: "Nee ook geen kusjes meer" Ik: *kijk nog zieliger* Hij: *zoent* *duwt deur uit* one night stands ![]() Ik:"Kut dat orkest begint ook weer met oefenen ![]() Ik:"Goh ik had het laatst nog met je moeder over masturberende gehandicapten en vrouwen die gehandicapten daar bij helpen" Ik: "Het spijt me maar ik hou het echt niet langer vol" Ik: "Niet dat standje ik moet pissen" volgens mij ben ik echt koningin van foute opmerkingen maken tijdens de seks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zou mij niet afschrikken hoor.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-04-2004 om 21:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
whahaha dat is de ergste die ik tot nu toe heb gehoordt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
een erectie Blondfun | 35 | 04-09-2004 21:44 | |
Seksualiteit |
allerergste opmerking tijdens sex poesiefox | 139 | 18-06-2003 13:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |