Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja de stijd tussen de 3rd en Orochimaru duurt in de Animé idd te lang. Maar ja, wat doe je er aan ![]()
|
Verwijderd
|
Kheb net FMA episode 13 gezien. Man, wat een leipe aflevering. En er zit een kat in die cooler is als die soort uit DBZ, maar niet cooler dan de Trigun kat
![]() Hier zat op een gegeven moment ook dat bloedneus gedoe in, wanneer 1 knakker zet dat hij de opperleider van het leger wil worden, want dan moeten alle vrouwlijke alchmisten mini-rokjes aan. Er stond nog 1 vent bij en je zag al meteen langzaam wat bloed uit zijn neus sijpelen ![]() Dat gevecht tussen de full metal en de flame alchemist is ook best leip btw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die Hughes wordt ook steeds meer en meer gestoord met zijn dochter
![]() Maar damn, de serie is nu heel dramatisch(ep23 net gezien). Al doet me denken aan Tidus uit FFX, Zidane uit FF9 en Rudy uit Wild Arms1. Alleen vraag ik me af
Spoiler
We klote dat ik nu moet wachten op ep24. ![]() Damn, ik ga een schurfthekel krijgen aan anime. Zodra je 1 episode ziet wil je ze allemaal zien en op een gegeven moment moet je steeds weer wachten tot de volgende uit is, Aargh. Oh well, morgen maar beginnen met peacemaker te kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik volg momenteel de volgende series:
- Naruto - Full Metal Alchemist - .hack//sign. Kheb al afgerond: - Scrapped Princess - Full Metal Panic! fumoffu Kben nu driftig op zoek naar een nieuwe serie die al is afgerond, zodat ik tenminste met een gerust hart alles in een keer kan downloaden/kijken. Heeft iemand nog suggesties? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dragonball. Kun je je lol niet op met de hoeveelheid aflervingen
![]() Ik zit nu dus te wachten op de volgende Naruto en FMA en ik ga een dezer dagen eens beginnen met Peacemaker Kurogane te kijken ![]() EN hoe zit het met dat .hack. Zijn daar meerdere series van ofzo of begrijp ik het weer verkeerd? ![]() EDIT: Zo, net alweer FMA24 gezien ![]() Ik zit me nu wel af te vragen hoe de andere 4 zonden er uit zien. We hebben al Gluttony, Lust en Envy. Ze hebben Greed ook genoemd, waarbij Gluttony ook wees naar een kamer waar hij in zou zitten. Tijdens die aflevering zag je ook wie er in zat. Op zich zouden we dan Greed gezien hebben, maar wat ik dan niet snap is dat die vent, als hij wakker wordt, zegt dat het alweer 130 jaar is(dat hij daar vast zit neem ik aan). Hoe kan hij dan een van die lui zijn als hij al zo oud is terwijl hun (aangenomen) maker toch wel ietsjes jonger is ![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 14:15. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen ik heb hier nog Peace Maker Kurogane (nog steeds bezig.. Maar aan te raden is: serial experiment Lain.. Noir.. Cowboy Bebop.. Trigun.. Inu Yasha.. Hellsing..
|
Verwijderd
|
Trigun was erg cool. Flinke portie humor in het begin, maar erg serieus en veel cooler op het eind.
Ik heb net de 1e 3 eps van Peace Maker gezien. Ik vind het tot nu toe een beetje een vage serie. Actie is wel goed te doen, maar de humor(voor zover aanwezig) is niet veel soeps. Behalve dat varkentje ![]() Ik heb tot en met ep 11 nu al op de schijf staan, dus ik kijk hem wel gewoon. Misschien ga ik hem nog leuk vinden. |
![]() |
|
.hack bestaat uit:
.hack//sign .hack//Liminality (deze lopen paralel met de games, waarvan deel 1 hier over 3 dagen uitkomt) .hack//Legend Of The Twilight Voor degene die et nog niet gezien hebben: Full Metal Panic heerst ook.
||
Citaat:
Ik lees met de Anime mee....de anime geeft mij meer impact dan de manga...(de muziek = SWEEET!!)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net ep 76 gezien van naruto. Was een nogal saaie aflevering. Wederom zie je de hokage tegenover de slangenmeneer staan, en niks doen. Je komt wel een hoop te weten over de geschiedenis van Gaara, maar ik vind flashbacks over het algemeen wat vervelend, zeker als ze een hele serie in beslag nemen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() episode 76 ik vond hem eigenlijk best wel vet... vooral hoe Gaara op dat dak met die gast afrekent (hoewel ik dacht in de Manga dat dat een vrouwtje was, maar goed ![]() tja dat ze Orochimari en Sarutobi telkens laten zien begint ook wel duf te worden eigenlijk, maar ja. De volgende ep. gaat wel vet worden denk ik... en die daarna... en daarna en daarna ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hii Devianne | 0 | 10-11-2009 15:05 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Nieuw Anime Topic.. AJMouse | 500 | 04-11-2004 23:52 | |
Films, TV & Radio |