Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
k zal jullie ook maar ff lastig vallen:
-(nieuwe) "vale" spijkerbroek..die ik opeens niet zo leuk meer vind omdat ik er volgens iedereen een dikke kont in krijg ![]() - rood shirtje - felgroen vestje van only met rode strepen... - ondergoed (duh!) - simpele zwarte schoenen..(te simpel mja..tis vakantie he! en bovendien heb ik net voor mn lol buiten in de kou gestaan en elke puntschoenen drager weet dat dat niet uit te houden is)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom zou dat niet uit te houden zijn? |
![]() |
|
Blauwe indian rose spijkerbroek
Roze/wit gestreepte bloes Zwart/grijs geruite trui (Het was vanochtend moeilijk opstaan na de vakantie. Beetje verslapen ![]()
|
zwart shirtje, carhartt
zwarte rok van ribstof tot net over de knie, h&m zwarte panty, echt hema bruin/beige beenwarmers met ieniemienie gele stipjes, only ofzo zwarte ballerina's mini-parel armband (is eigenlijk een ketting) zwart haarbandje lekker zwart enzo ![]() en dadelijk m'n pyjama ![]() |
![]() |
|
![]() |
- Heel donkere spijkerbroek met flair
![]() - Witte longsleeve met ronde hals, Benetton - Rose wollen trui met v-halsje, RL - Dun felrose riempje, echt hema volgens mij - Rose (verwassen) allstars - Parelknopjes - parelkettinkje van de markt ![]() - amor amor - haar hoog in een rommelig staartje met een wit elastiekje ![]() Heb met een vriendinnetje afgesproken dus vandaar dat ik al zo vroeg klaar ben ![]()
|
ondergoed - hema oid
wit bodyshop shirt met roze/rode print grijs shirt met lange mouwen en een turquoise (?) boordje en opdruk: Angels flying school - only rode ribbroek - overzeas sneakers bruin met rode streepjes - Quick haar los ringen rode diamantglitter oorbellen - six roze sokken hema LotR ketting |
![]() |
|
- Oude spijkerbroek die aan elkaar hangt dmv veiligheidsspelden (Clockhouse)
- Rood t shirtje met 'lief' erop (Proloog) - Zwart blazertje (H&M) - Zarte heupstring - Rood/zwarte bh (Zara) - Twee verschillende zwarte sokken ![]() - Skateschoenen (Globe)
|
![]() |
-zwarte pantys,40 denier
-paarse sokken -geitenwollensokken -felrood ribbrokje,boven de knie,met plooitjes aan rechterkant H&M -spaghettibandjes met allemaal verschillende kleurtjes H&M -zwart-ding-dat-je-over-je-hoofd-moet-trekken-in-een-rare-stof-met-geborduurde-bloemetjes-mouwen-en-hals -zwarte vreselijke trui. :-| -koptelefoon met moloko. -ondergoed
|
ck boxershort
witte sokken van marks & spencer icepick joggingbroek death threat t-shirt MOSH zipup hoodie joggingbroeken zijn De ill shit.
|
nu heb ik dit aan:
zwarte sportschoenen TH donkere spijkerbroek Tripper rood wit blauwe riem met zo'n alto sluiting van bij shoeby fashion voor 7.95 wit t-shirt donkerblauw vest (meer pumavest achting) met gele streppen en ritssluiting van RL en een muts van Diesel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |