Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
lang leve mp3.
dankzij de mp3 technologie ontdek ik veel bands. enja, als ik een band dan ook echt goed vind, koop ik het orgineel. de 'kleinere' bands worden juist populairder met mp3's. je ziet iemand niet zo gauw blindelings een cd/lp kopen als diegene toch niet weet wat voor luister plezier hijzelf er aan heeft. enja. als dan een band komt optreden bij jou in de buurt en je hebt toevallig een mp3 er van gedownload die je erg goed vind check je het concert ook al sneller. EN als je er echt van geniet koop je wat bij de merch en dan is dat ook weer opgelost. en die mp3-spelers... zijn makkelijk! scheelt je weer plek voor tal van cd opberghoesjes. en balen dat je die 'ene' cd niet hebt meegenomen en dat daarom een bus/trein (or whatever) verder saai gaat worden heb je dan ook niet. of je kapt helemaal met het beluisteren van muziek, ga dan een boek lezen ofzo.
|
Aangezien artiesten vaak maar €1 per verkochte CD krijgen is het downloaden van kleine bands niet zo erg denk ik... in alle opzichten... Ze krijgen uiteindelijk meer betaald als ze bijvoorbeeld in het openbaar gedraaid worden (een cafébaas die zo een kleine band heeft ontdekt), of wanneer ze door het vele gedownload toch beroemd worden en hun optredens allemaal uitverkocht raken...
De CD is meer iets voor platenmaatschappijen om een graantje mee te pikken van succesvolle bands (omdat platenmaatschappijen dus niks verdienen aan enkel optredende artiesten)... Het zou toch jammer zijn als de Indies hierdoor de nek wordt omgedraaid, maar echt goede Indies verzinnen hier wel wat op. Die zijn creatief genoeg, grote platenmaatschappijen houden liever vast aan de oude tradities en dit zal voor hen uiteindelijk slecht uitpakken denk ik...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sommige mensen zoeken dingen op voordat ze iets zeggen, gebruiken beargumentering en denken niet zelden ergens over na, voordat ze een uitspraak doen. Gelukkig ben jij nooit gehinderd door zulk soort lastigheden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + Ik moet wel dronken geweest zijn.. "gebrandde".. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je nu weer verder gaan met je leven.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
tips videoband | 72 | 05-12-2003 15:06 | |
Muziek |
Anti-Flags Terror State SSER | 31 | 21-10-2003 23:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wederom politie-invallen bij KaZaA-gebruikers Defenderzzz | 30 | 04-06-2003 12:49 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |