Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
downloaden van kleine bands is GOED.....omdat kleine bands niet spelen om rijk te worden maar omdat ze het leuk vinden, bovendien krijgen ze alleen maar meer fans door mp3tjes te verspreiden...
maaar..........als er een cd is van een kleine band moetje die natuurlijk altijd kopen, ook al vind je het lichtelijk ruk |
![]() |
|
ik down. en als het leuk is koop ik. zonder mp3s zou ik lang niet zo veel muziek kennen en dus ook zeker niet zo veel muziek kopen als nu. dus ik vind je stelling voor mijn persoonlijke situatie onzin, maar ja er zijn ook mensen die alleen downen en branden. Ik weet niet van welk soort er meer zijn, maar ik denk wel dat de mensen die zich in de underground muziekjes interesseren eerder geneigd zijn om ook geld uit te geven voor een cd, terwijl mainstreamers het minder doen... denk ik..
|
Verwijderd
|
wel waar, deel van hun inkomens die via de cd's binnenkwam daalt erg, en ik denk niet dat juist de kleinere labels/bands dit echt kunnen hebben. maar het is wel een goede reclame, als je de mp3 op internet af kan luisteren en vervolgens de cd gaat kopen, al doen de meeste mensen dit niet maar goed. en juist omdat je het ook op internet kan beluisteren krijgt de band meer bekendheid en worden de optredens misschien wel meer bezocht.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik koop CD's van bands die ik leuk vind. Hoe week ik of bands leuk zijn? Precies! Door MP3tjes te luisteren. Zonder MP3tjes zou ik veel minder CD's (vooral van 'kleine' bands) gekocht hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ow, dus je doet conservatorium of rockacademy RadioheadAnne. Vergeet dan alle critiek van mij op jou maar. Als je 1 van die 2 opleidingen doet dan heb je in alles gelijk en dan heb ik opeens heel veel respect voor je. Veel meer dan voor andere mensen.
![]() Dit doet me trouwens denken aan een mooie quote van een meisje op dit Forum ooit. "Ik ben niet dom, want ik zit op 't gymnasium." Geweldige quote was dat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
tips videoband | 72 | 05-12-2003 15:06 | |
Muziek |
Anti-Flags Terror State SSER | 31 | 21-10-2003 23:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wederom politie-invallen bij KaZaA-gebruikers Defenderzzz | 30 | 04-06-2003 12:49 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |