Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-03-2004 @ 21:43:
ohh stom
Sorry beeb
Advertentie
Oud 22-03-2004, 21:04
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-03-2004 @ 21:56:
Dan moet je net Ruelf hebben (weet niet of ze rookt) die draagt 6 dagen hetzelfde! Dan ruik je het wel! Maar als je frisse kleertjes draagt stink je niet echt naar rook... Behalve na een avondje goed doorpaffen in de kroeg oid.
Je bent soms echt precies Noé alleen dan net iets genuanceerder
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 22-03-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 22-03-2004 @ 22:04:
Je bent soms echt precies Noé alleen dan net iets genuanceerder
Moet ik dat als een compliment zien? Ik ben cooler hoor, kijk maar naar mn sig
Oud 22-03-2004, 21:09
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-03-2004 @ 22:06:
Moet ik dat als een compliment zien? Ik ben cooler hoor, kijk maar naar mn sig
Haha ja jou, bij Noé is het 9 van de 10 keer alleen een opmerking met een roloog erachter, bij jou komt daarna meestal ook nog iets zinnigs
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 22-03-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 22-03-2004 @ 22:09:
Haha ja jou, bij Noé is het 9 van de 10 keer alleen een opmerking met een roloog erachter, bij jou komt daarna meestal ook nog iets zinnigs
Scherpe analyse
Oud 22-03-2004, 21:14
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Mensen wat zijn jullie weer ontzettend off-topic, foei!

On-topic: Ik kan zelf niet echt goed tegen rook. Heb geen astma ofzo, maar ik krijg er wel snel last van.
'T ironische is alleen dat m'n vriend dus wel rookt...
Maar iig al minder dan toen ik 'm ontmoette dus da's wel positief dacht ik zo
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 22-03-2004, 21:54
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Ik mag ook echt zelf weten dat ik het ontzettend dom en meeloperig van je vind.

ach, ik doe het als ik er echt zin in heb, en dat is niet zo vaak. En niet zo beoordelen `niet iedereen is totally tegen roken.

en nu basta.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 22-03-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 22-03-2004 @ 22:54:
ach, ik doe het als ik er echt zin in heb, en dat is niet zo vaak. En niet zo beoordelen `niet iedereen is totally tegen roken.

en nu basta.
Ik ben niet totally tegen roken maar je rookt nu alleen maar om er bij te horen. Anders zou je of gewoon niet roken en gewoon wel.
Oud 22-03-2004, 22:00
merels
Avatar van merels
merels is offline
er zijn genoeg mensen die af en toe roken. of jij opent je ogen niet.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 22-03-2004, 22:01
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
! am mE schreef op 22-03-2004 @ 22:56:
Ik ben niet totally tegen roken maar je rookt nu alleen maar om er bij te horen. Anders zou je of gewoon niet roken en gewoon wel.
roken is een ontspannende bezigheid
Oud 22-03-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-03-2004 @ 22:56:
Ik ben niet totally tegen roken maar je rookt nu alleen maar om er bij te horen. Anders zou je of gewoon niet roken en gewoon wel.
Da's wel heel erg bekrompen Em.
Oud 22-03-2004, 22:11
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Idd een beetje onzin om te zeggen of je rookt wel of je rookt niet. Er zijn ook mensen die af en toe roken omdat ze het lekker vinden maar niet verslaafd willen raken ofzo, dus een sigaretje roken omdat ze er op dat moment echt behoefte aanhebben.
(niet dat ik zo'n persoon ben, maar ze zijn er wel)
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-03-2004, 10:19
lapzwansruud
Avatar van lapzwansruud
lapzwansruud is offline
ik ben nu bijna 18 en heb gerookt van mijn 15e tot 17e
bijna 3 jaar dus
ik rookte 1 pakje in 2 dagen
m'n mening over roken is nu helemaal veranderd en ik vindt
het nu een onnodige, zielige nep-gewoonte
iedereen kan er vanaf komen as hij/zij wil
dat het lekker is of je echt niet kan stoppen is nonsens
iedereen kan van de gewoonte om te roken een gewoonte maken
van het niet-roken.
verder geen onzin praatjes
__________________
Joe joe, de groeten van Ruud.
Oud 23-03-2004, 10:21
Coubaly
Coubaly is offline
Citaat:
lapzwansruud schreef op 23-03-2004 @ 11:19:
ik vindt
Komop, heb jij ooit gehoord van spelling en interpunctie? Je schrijft hetzelfde als mijn broertje van 10, met totaal geen stijl en evenveel expressie. Wanneer leren mensen zoals jij het nu eens?
Oud 23-03-2004, 10:44
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu net 7 dagen gestopt
ik wil stoppen omdat mn gezondheid al slecht genoeg is zonder roken. ik heb astma en bronchitis (of hoe je dat ook schrijft), en ik heb dus heel erg veel last van hoesten. ik vind een sigaretje af en toe heerlijk, maar ik heb er qua gezondheid gewoon last van. daarbij kan ik beter nu stoppen dan dat ik nu doorga en het later probeer. ik denk dat als ik nu volhoud, het me misschien wel zal lukken deze keer. het is gewoon zo moeilijk, als er alleen maar mensen om je heen zijn die roken. ik word er zo vaak mee geconfronteerd...kloterokers
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 23-03-2004, 11:13
Nrackhnir
Avatar van Nrackhnir
Nrackhnir is offline
jep rook ook ongeveer 1 tot anderhalf pakje sigaretten op een dag en met shaggelientje doe ik er ongeveer 3 a 4 dagen mee
maar moet nodig gaan stoppen anders zit er een leuke keelonsteking aan te komen :/
__________________
Hak en kerf en maak kapot, slijp je bijl en sla ze bot, Geen paaps gespuis zal overleven, In doodsangst is de kerk aan het beven ..
Oud 23-03-2004, 14:15
sorry
sorry is offline
ik rook alleen chocolade sigaretten.
Oud 23-03-2004, 14:27
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
! am mE schreef op 22-03-2004 @ 21:38:
Ik mag ook echt zelf weten dat ik het ontzettend dom en meeloperig van je vind.
et voilà, weer van datte
Oud 23-03-2004, 14:30
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-03-2004 @ 21:40:
Eh ja.. Voor mij wel althans.
ooo exo, en ik maar denken dat ik je zwoel mijn richting zag uitkijken telkens ik een saffie aanstak
Oud 23-03-2004, 14:32
ladii_inge
ladii_inge is offline
heb af en toe gerookt.. niet vast... was in mijn 'verkeerde' tijd zeg maar.. nu heb ik er spijt van
Oud 23-03-2004, 14:42
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
! am mE schreef op 22-03-2004 @ 22:56:
Ik ben niet totally tegen roken maar je rookt nu alleen maar om er bij te horen. Anders zou je of gewoon niet roken en gewoon wel.
Ja inderdaad, je rookt niet een beetje.
Je bent ook niet een beetje zwanger.
Je bent zwanger of niet.
Je rookt of niet.
Merels rookt, basta!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 23-03-2004, 14:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
*kuch* poll *kuch*

Je eerste vraag is of men rookt of nog nooit gerookt heeft, hiermee sluit je mensen uit die wel ooit gerookt hebben, maar dit niet meer doen.

Ik heb zelf ooit een blauwe maandag gerookt, op de middelbare school. Vond het wel lekker, maar vooral ook stoer natuurlijk. Vrij snel ook weer mee gestopt, vond het niet lekker meer. Af en toe nog wel een sigaret/sigaar gehad, maar na een paar trekjes heb ik er wel genoeg van.
Oud 23-03-2004, 14:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-03-2004 @ 21:56:
Behalve na een avondje goed doorpaffen in de kroeg oid.
Pff, je hoeft niet te roken om naar rook te stinken na het uitgaan. Doe ook meestal kleren aan die'k al een paar dagen gedragen heb, blijf niet wassen.
Oud 23-03-2004, 14:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
! am mE schreef op 22-03-2004 @ 22:56:
Anders zou je of gewoon niet roken en gewoon wel.
Wat een onzin. Er zijn zat mensen die alleen roken als ze uitgaan.
Oud 23-03-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 23-03-2004 @ 15:55:
Wat een onzin. Er zijn zat mensen die alleen roken als ze uitgaan.
Inderdaad, en dat vind ik dom. Minstens 90% van die mensen doen dit omdat ze zich dan stoer voelen en denken dat hun vriendjes en vriendinnetjes dit ook allemaal heel stoer vinden. Maar deze vriendjes en vriendinnetjes doen het allemaal omdat ze denken dat de andere vriendjes en vriendinnetjes het stoer vinden. Dus ze roken allemaal omdat ze denken dat de anderen het stoer vinden. Kortom: het slaat nergens op. Ik vind je pas echt stoer als je niet rookt en dan bedoel ik ook helemaal niet.
Oud 23-03-2004, 16:00
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
mja ik rook ook bijna alleen als ik uitga maar ik ben eeeeeeecht niet zo iemand die rookt om stoer te zijn. ik ga ook uit in een hoodie+wijde broek terwijl mn vriendinnetjes mooie [uitgaans] kleren aanhebben. de mensen waar ik mee uitga roken voor het grootste deel niet eens.

ik heb gewoon met mezelf afgesproken dat ik alleen wil roken als ik uitga, meer niet.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 23-03-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 23-03-2004 @ 16:42:
Inderdaad, en dat vind ik dom. Minstens 90% van die mensen doen dit omdat ze zich dan stoer voelen en denken dat hun vriendjes en vriendinnetjes dit ook allemaal heel stoer vinden. Maar deze vriendjes en vriendinnetjes doen het allemaal omdat ze denken dat de andere vriendjes en vriendinnetjes het stoer vinden. Dus ze roken allemaal omdat ze denken dat de anderen het stoer vinden. Kortom: het slaat nergens op. Ik vind je pas echt stoer als je niet rookt en dan bedoel ik ook helemaal niet.
Foei Emma.
Ik rook afentoe omdat ik het lekker vind.
Net als dat ik weleens drink omdat ik het lekker vind.
Als je zo zwart wit denkt zit er ook niks tussen een niet-drinker en een alcoholist?
Oud 23-03-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 23-03-2004 @ 11:44:
het is gewoon zo moeilijk, als er alleen maar mensen om je heen zijn die roken. ik word er zo vaak mee geconfronteerd...kloterokers
Weet je ook eens hoe anderen zich voelden als jij in hún buurt was, tot op zeven dagen geleden
Oud 23-03-2004, 16:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-03-2004 @ 16:42:
Inderdaad, en dat vind ik dom. Minstens 90% van die mensen doen dit omdat ze zich dan stoer voelen en denken dat hun vriendjes en vriendinnetjes dit ook allemaal heel stoer vinden.
Als je het op pubers op een schoolplein (been there, done that) hebt okay, maar mensen van rond de 18 die alleen in 't weekend roken doen dat volgens mij toch over 't algemeen omdat ze het gewoon lekker vinden. Die 90% lijkt me dus heel erg overdreven, zo 'stoer' is roken niet.
Oud 23-03-2004, 17:48
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 23-03-2004 @ 17:00:
mja ik rook ook bijna alleen als ik uitga maar ik ben eeeeeeecht niet zo iemand die rookt om stoer te zijn.
ik ga ook uit in een hoodie+wijde broek terwijl mn vriendinnetjes mooie [uitgaans] kleren aanhebben.
maar wat heeft dat met het wel of niet roken te maken
Oud 23-03-2004, 18:15
merels
Avatar van merels
merels is offline
als jullie het zo willen zien, dan rook ik toch.
maar ik blijf het wel bekrompen vinden.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 23-03-2004, 19:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat maakt het uit of je rookt, meeroken is toch ook dodelijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 23-03-2004, 19:47
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-03-2004 @ 18:48:
maar wat heeft dat met het wel of niet roken te maken
ze bedoelt dat ze niet perse mooie kleren aan hoeft om stoer te zijn, net als dat ze niet rookt om stoer te doen maar omdat ze het lekker vindt
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-03-2004, 19:58
Verwijderd
ik draag al nike, genoeg kapitalistische invloed.
Oud 23-03-2004, 20:54
Cyra
Avatar van Cyra
Cyra is offline
ja
een jaar
4 sigaretten per dag..

Kwil stoppen.. HEb geen zin
Oud 23-03-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-03-2004 @ 17:10:
Foei Emma.
Ik rook afentoe omdat ik het lekker vind.
Net als dat ik weleens drink omdat ik het lekker vind.
Als je zo zwart wit denkt zit er ook niks tussen een niet-drinker en een alcoholist?
Maar jij bent een beeb

Ja, misschien is het zwart-wit en ok, er zijn vast mensen die af en toe roken omdat ze het lekker vinden maar dat vind ik alsnog dom. En geef toe, heel veel van de mensen die (af en toe) roken doen het toch echt alleen maar om stoer te doen.
Oud 24-03-2004, 08:02
Verwijderd
ik rook:

*als ik het koud heb
*als ik bij peter ben
*zolang het gratis is
*bijna nooit

Oud 24-03-2004, 10:04
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-03-2004 @ 17:25:
Weet je ook eens hoe anderen zich voelden als jij in hún buurt was, tot op zeven dagen geleden
shut up

nee, maar serieus, als ik weet dat er iemand in de buurt is die probeert te stoppen, dan ga ik niet voor haar neus een sigaret aansteken en rook uitblazen in die persoon zn richting. dat is gewoon gemeen...
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 24-03-2004, 10:06
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-03-2004 @ 21:55:


Ja, misschien is het zwart-wit en ok, er zijn vast mensen die af en toe roken omdat ze het lekker vinden maar dat vind ik alsnog dom. En geef toe, heel veel van de mensen die (af en toe) roken doen het toch echt alleen maar om stoer te doen.
ik denk echt dat het best wel meevalt.
en ja, die mensen zijn idd dom.
maar ik kan nu nog steeds niet beslissen of ik een échte roker ben/was of niet. als ik door de weeks alleen in den haag ben dan rook in bijna nooit. en als ik bij mijn vriend en zijn vrienden ben, die enorm veel roken, dan doe ik het automatisch ook. het is het fenomeen 'sociaal roken', je rookt als het gezellig is en er mensen om je heen zijn die het ook doen.
ik denk dat er meer mensen zijn die op die manier roken dan mensen die roken om stoer te zijn.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 24-03-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-03-2004 @ 11:04:
shut up

nee, maar serieus, als ik weet dat er iemand in de buurt is die probeert te stoppen, dan ga ik niet voor haar neus een sigaret aansteken en rook uitblazen in die persoon zn richting. dat is gewoon gemeen...
Waarom is dat gemeen? Dan ga je er al vanuit dat die persoon zwak is en niet zonder medeweten en hulp van anderen kan stoppen. Ik vind dat je dat niet moet doen, als iemand wil stoppen moet hij er ook tegenkunnen dat zijn vrienden of kroeggenoten misschien wél roken. Anders kan hij nooit meer naar buiten gaan, dan komt-ie bij de eerste de beste tabakszaak alweer in de verleiding.
Oud 24-03-2004, 14:02
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee goed, dat is ook zo.
maar aangezien de verleiding de eerste paar weken dat je bent gestopt het ergst is, probeer ik nu zo min mogelijk met mensen om te gaan die roken. ik denk dat het na een tijdje wel wat makkelijker wordt als ik er niet meer de hele tijd aan denkt, en het me dan wel beter zal lukken om niet meteen ook een sigaret op te willen steken zodra ik iemand anders het zie doen.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 24-03-2004, 19:56
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-03-2004 @ 18:48:
maar wat heeft dat met het wel of niet roken te maken
niet met roken, wel met erbij willen horen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 24-03-2004, 20:39
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
okay
Oud 26-03-2004, 11:58
Cyra
Avatar van Cyra
Cyra is offline
Citaat:
guess what schreef op 13-03-2004 @ 18:22:
Ik kocht vandaag sigaretten voor 3,90! omg, het is nu dus echt onbetaalbaar.
dan moet je West gaan roken..
Pcies het zelfde als Marlboro, van dezelfde fabrikant alleen 3 euro

kvraag nu gwn nog welke merken nog 3,30 zijn .. luckies zijn dat meestal nog, gewoonweg omdat mminder mensen luckies roken
Oud 26-03-2004, 12:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-03-2004 @ 21:55:
Maar jij bent een beeb

Ja, misschien is het zwart-wit en ok, er zijn vast mensen die af en toe roken omdat ze het lekker vinden maar dat vind ik alsnog dom. En geef toe, heel veel van de mensen die (af en toe) roken doen het toch echt alleen maar om stoer te doen.
dat 'roken om het stoer doen,' welke malloot heeft dat ooit bedacht? Misschien dat je met die peer pressure meuk kunt aankomen als je 't over 13-jarige pubers hebt maar verder heeft 'stoer doen' er echt bar weinig mee te maken. Mensen roken ook niet om stoer te doen, maar omdat ze het lekker vinden ('t is moeilijk om voor te stellen) en/of omdat ze verslaafd zijn.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 26-03-2004, 12:55
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Ik rook ongeveer een half pakje per dag. Lucky Strike
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Oud 26-03-2004, 15:07
meh?
Avatar van meh?
meh? is offline
Rook je of heb je nog nooit gerookt? heb wel al een paar keer gerookt... (kost veel te veel geld da ik nie heb)
__________________
Don't hold on, go get strong or don't you know there's no modern romance...
Oud 26-03-2004, 18:07
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Nee ik rook niet
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 26-03-2004, 18:27
Verwijderd
ohhh ik rook nu bijna al 2 jaar niet meer!!!!!

niet van te voren plannen wanneer je gaat stoppen, gewoon op een gegeven moment, bij de laatste sigaret uit je pakje denken, okay nu ga ik eens stoppen.
gewoon doen.
Oud 28-03-2004, 18:45
Cruz
Cruz is offline
Ik rook niet, omdat ik het enorm vind stinken, het is ongezond, het is veel te duur... Ik irriteer me er gewoon een btje aan Het is met vrienden enzo altijd hetzelfde: w8 even, even nog een sigaretje roken! Blabla Ik moet altijd w88 op die kutsigaret van een ander
__________________
What Goes Around Comes Around
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen'
df
124 05-10-2015 06:19
Lichaam & Gezondheid enquete roken
rare
51 20-06-2012 15:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête over roken
LuCernaA
2 31-05-2008 08:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Lichaam & Gezondheid rokende ouders -> rokende kinderen?
Verwijderd
50 19-07-2003 20:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti-rook spotjes
Yamyam
77 30-10-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.