Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar dan gaan ze overleggen... en zoniet, word misschien degenen die word opehangen ook opgegeten.. ofzo
|
We hebben nog steeds een gelijke stand, dat betekend dat de weerwolven eerst iemand op mogen eten, dan komen er 2 stemmingen voor ophangen en dan is alles weer normaal
![]() Voor 17.00 moeten de stem binnen zijn, de tovenaar en ziener mag natuurlijk ook weer pm'en ![]() - Lopi
|
De weerwolven probeerden owlbeer op te eten, maar dat is niet gelukt.
Misschien is het btw handig om die 2 hangrondes in 1 te doen ofzow? Dat jullie dan jullie top 2 van mensen die volgens jullie opgehangen moeten worden, pmen. Dat gaat een stuk sneller. Kzal het zo even naar AlopiA pmen. Dus pm voor de zekerheid maar je top 2 van mensen die je wilt ophangen, dan kijken AlopiA en ik wel of we die 2 dan tegelijk doen of apart.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben lekker geen weerwolf ![]()
|
Volgens mij zijn Foefighter, Dukko en a *rainbow* girl de weerwolven... vooral laatstgenoemde is bij mij zeer verdacht, omdat ze bij het vorige spel veel meer van zich liet horen en nu in dit spel opeens niet meer...
||
Citaat:
Maar goed ik heb het vorige spel ook niet in de gaten gehouden..
|
Er zijn er nu die gewoon namen roepen (al dan niet om zichzelf minder verdacht te willen maken) zonder te vertellen waarom ze dat denken. Zo komen we niet ver ey?
|
In de vorige spellen was het meestal juist zo dat degenen die precies de goede hoeveelheid posten weerwolven waren, omdat ze niet willen opvallen
en waarom verdenkt iedereen a rainbow girl? Ze is niet de enige die niet post (als je van die redenering uitgaat)
Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
a rainbow girl (veronderstellend dat ze een wolf is) houdt zich wel heel erg op de achtergrond.. samen met nog een paar.. daar moet toch een wolf tussen zitten die de stille tactiek speelt.. Ach jah t'is maar een gok.. zeker weten doe ik het ook niet..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, eindelijk durf ik te posten. Omdat niemand theoriëen postte, dacht ik dat ik dadelijk een waarschuwing zou krijgen ofzo.
Op dit moment verdenk ik: Foefighter, Keyser Saus & Wilco984. (Er is toch zo'n manier om te kijken of je de waarheid spreekt. Als je je duim en wijsvinger op elkaar kunt houden heb je gelijk. En toen heb ik dat maar gedaan bij het kijken wie de weerwolven zijn en ik kwam bij deze drie uit. Slaat misschien nergens op, maar anders weet ik het ook niet). Edit: ik denk dat de weerwolven vooral in het achterste gedeelte van de lijst staan. Ik verdenk jet666 en a*rainbow*girl juist het minste (net als owlbeer en ripper - duh, en MieX en Spoonie verdenk ik ook totaal niet). Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 13:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ zjoerd: haha, waarom had je op mij gestemd? |
![]() |
|
ik heb de laatste drie rondes op a*rainbow*girl gestemd.. ze is namelijk (zoals iemand al zei) zo stil deze rondes, itt andere rondes. ook is zij in de drie wwspellen nog nooit weerwlf geweest, dus nu zou het wel kunnen
beetje slap gelul allemaal.. wel lief dat julile mij verdenken, maar ik was het het ena laatste spel al weerwolf..
||
Citaat:
eigenlijk kom je er gewoon nooit achter ![]()
|
Verwijderd
|
Jullie moeten gewoon allemaal eens dat waarheidsspelletje doen, wat ik een paar reply's terug had gedaan. Ik denk dat ik erg in de buurt zit.
Alleen twijfel ik nog over Keyser Saus, als hij het niet is dan is het béta-babe. Ik denk toch echt dat het tussen de nummertjes 14 en 23 zit. Tenminste dat gaf mijn 'waarheidsspelletje' aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het alleen doen of met iemand anders, en de wijsvinger kan ook de middelvinger zijn: Je plaatst bv. je rechterduim en wijsvinger op elkaar. Je stelt je dan de vraag bv.: Is nummer 1, 2, 3 etc. een weerwolf? Vasthouden als het een weerwolf is. De ander probeert dan je jouw vingers uit elkaar te trekken, als dit lukt was het fout of 'lieg je', en als je je vingers makkelijk op elkaar kunt houden terwijl de ander je vingers van elkaar probeert af te trekken, dan spreek je de waarheid, of in dit geval: is het een weerwolf. Als je het alleen wilt doen kun je bijvoorbeeld de vingers van je linkerhand in het rondje (dat is ontstaan als je je duim en wijs/middelvinger op elkaar houdt) duwen. Als je je linkervingers dan spreidt dan gaan de rechterduim en middel/wijsvinger van elkaar, tenzij je de waarheid spreekt. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is uitgelegd? Edit: aan Wilco984 (dit bericht hierna): Oké ![]() Edit: aan zjoerd (twee berichten hierna): ik heb in ieder geval niet op je gestemd. Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
Wie had er eigenlijk op mij gestemd? en waarom? Veel mensen zeggen bijna niks omdat ze dan ook nieks kunnen zeggen waarbij ze zichzelf verlinken. (tenminste bij mij dan.) |
![]() |
|
Spoonie ( dorpeling ) is opgehangen. De dorpelingen mogen nu nog 1 keer stemmen en dan mogen de weerwolven enz weer.
De ronde duurt tot morgen 17.00 Maar ik kan ook julie 2e stemmen meerekenen ( ik heb bij iedereen de eerste stem geteld voor de stand van de tweede ronde, behalve bij de mensen die op spoonie hebben gestemd ). Dat gaat dan wel een stuk sneller. Wat vinden jullie het handigst?
Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 17:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
hoe kunnen jullie nu mij ophangen ik ben maar een onschuldig lepoltje als jullie nu ff verder hadden gekeken op pagina 3 had je er al achter kunnen komen dak ik nooit een weerwolf kon zijn.
stelletje stelletje........DORPELINGEN ![]()
|
![]() |
weer even een lijstje:
1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11. debotjuh 12. Charmed Prue 13. zjoerd 14. xx 15. Hi 16. Huppelmeis 17. Keyser Saus 18. Foefighter 19. Silver rain 20. ![]() ![]() 21. Wilco984 22. AngelLena 23. Bèta-babe 24. Hasseltboy 25. Espumax oh jee nu ben ik natuurlijk gelijk verdacht na het plaatsen van dit lijstje.......xx |
![]() |
||
Citaat:
|
De stand is gelijk, de weerwolven mogen tot morgen 17.00 stemmen.
Ik was gisterenavond niet meer online, anders had ik het al eerder kunnen melden ![]() [edit by Lopi] en natuuurlijk ben je me weer 2 seconden voor ![]() [/edit by Lopi] [edit by BQ] willen de weerwolven trouwens eerst een pm sturen ( zonder overleg) met wie ze willen ophangen? en daarna een pm sturen met wie ze willen opeten? Stuur trouwens voor het opeten maar jullie top2, voor het geval dat degene die jullie willen opeten wordt opgehangen. [/edit by BQ] [edit by Lopi] en jullie mogen niet chatten, stelletje chatters! zie hoe zuinig wij zijn met onze triple-edit! ![]() ![]() [/edit by Lopi]
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 14:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Charmed Prue: Nu weet ik zeker dat jij ook een weerwolf bent. Anders zou je a*rainbow*girl niet zo hard beschermen die jou mede weerwolf maatje is ![]() you guys are so dead ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt het heel erg bij het foute eind. Ik wil mijn hand in het vuur steken voor a*rainbow*girl, zij is naar mijn mening absoluut geen weerwolf. Ik denk dat ik namelijk heel erg gelijk heb. De reden dat ik haar verdedig is dat ik niet wil dat er nog meer dorpelingen worden opgehangen. Ik kan je waarschijnlijk niet overtuigen, maar serieus - ik ben echt geen weerwolf. Stem maar op a*rainbow*girl als je haar niet vertrouwt, dan zul je zien dat ze een dorpeling is - het zou mijn shocken als zij een weerwolf was. Echt, dan zou mijn intuïtie wel erg fout zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 54 Fantôme | 500 | 15-12-2008 21:07 | |