Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 10:56
Spelleider!
Spelleider! is offline
Bij deze is EspumaX uit het spel gegooid, ze heeft tot nu toe nog niet 1x gestemd en is helemaal niet actief.
Espumax is gediskwalificeerd, ze was een dorpeling.
en ja, BQ en ik hebben overlegd
- Lopi & BQ (tegelijk posten is niet handig )

[edit]
en een lijstje:
1. Jet666
2. a*rainbow*girl
3. light fighter
4. owlbeer
5. phmpruim
6. JC Superstar
7. Ripper
8. Spoonie
9. MieX
10. Dukko
11. debotjuh
12. Charmed Prue
13. zjoerd
14. xx
15. Hi
16. Huppelmeis
17. Keyser Saus
18. Foefighter
19. Silver rain
20. L
21. Wilco984
22. AngelLena
23. Bèta-babe
24. Hasseltboy
25. Espumax

diskwalificaties krijgen de kleur paars

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 10:59.
Advertentie
Oud 21-03-2004, 11:58
light fighter
light fighter is offline
kan ik een pm krijgen met de functies van iedereen ben ik wel benieuwd naar en ik zal zwijgen als het graf
Oud 21-03-2004, 16:39
Spelleider!
Spelleider! is offline
Het is gelijkspel. De weerwolven mogen stemmen tot morgen 17.00
Btw voor de mensen die niet hebben gestemd: als jullie de volgende 2 keer ook niet stemmen, liggen jullie er uit net als Espumax, want die had ook 3 keer niet gestemd.
Oud 21-03-2004, 19:19
owlbeer
owlbeer is offline
Ik speel vals

(mag er alweer gestemd worden?)
Oud 21-03-2004, 19:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 21-03-2004 @ 20:19:
(mag er alweer gestemd worden?)
Nee, nog niet.

Persoonlijk zou ik het wel handig vinden als de weerwolven tegelijkertijd met hun stem voor het ophangen van iemand ook direct hun stem voor degene die ze willen opvreten indienen. Dan slaan ze 2 vliegen in 1 klap en kan het spel wat vlugger doorgaan.
Oud 21-03-2004, 19:37
jet
jet is offline
Citaat:
Ripper schreef op 21-03-2004 @ 20:34:
Nee, nog niet.

Persoonlijk zou ik het wel handig vinden als de weerwolven tegelijkertijd met hun stem voor het ophangen van iemand ook direct hun stem voor degene die ze willen opvreten indienen. Dan slaan ze 2 vliegen in 1 klap en kan het spel wat vlugger doorgaan.

maar dan gaan ze overleggen... en zoniet, word misschien degenen die word opehangen ook opgegeten.. ofzo
Oud 22-03-2004, 16:06
Spelleider!
Spelleider! is offline
We hebben nog steeds een gelijke stand, dat betekend dat de weerwolven eerst iemand op mogen eten, dan komen er 2 stemmingen voor ophangen en dan is alles weer normaal

Voor 17.00 moeten de stem binnen zijn, de tovenaar en ziener mag natuurlijk ook weer pm'en

- Lopi
Oud 23-03-2004, 14:22
Spelleider!
Spelleider! is offline
De weerwolven probeerden owlbeer op te eten, maar dat is niet gelukt.

Misschien is het btw handig om die 2 hangrondes in 1 te doen ofzow? Dat jullie dan jullie top 2 van mensen die volgens jullie opgehangen moeten worden, pmen. Dat gaat een stuk sneller. Kzal het zo even naar AlopiA pmen.
Dus pm voor de zekerheid maar je top 2 van mensen die je wilt ophangen, dan kijken AlopiA en ik wel of we die 2 dan tegelijk doen of apart.
Oud 23-03-2004, 15:26
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 23-03-2004 @ 15:22:
De weerwolven probeerden owlbeer op te eten, maar dat is niet gelukt.

mwoehahahaha Mag ik de tovenaar bij deze hartelijk bedanken. Kutweerwolven

Ik ben lekker geen weerwolf
Oud 24-03-2004, 08:00
Severus
Severus is offline
Volgens mij zijn Foefighter, Dukko en a *rainbow* girl de weerwolven... vooral laatstgenoemde is bij mij zeer verdacht, omdat ze bij het vorige spel veel meer van zich liet horen en nu in dit spel opeens niet meer...
Oud 24-03-2004, 08:09
Verwijderd
Doet bekentenis

jah, ik ben een weerwolf

dus stem snel op mij
Oud 24-03-2004, 08:32
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Ripper schreef op 24-03-2004 @ 09:00:
Volgens mij zijn Foefighter, Dukko en a *rainbow* girl de weerwolven... vooral laatstgenoemde is bij mij zeer verdacht, omdat ze bij het vorige spel veel meer van zich liet horen en nu in dit spel opeens niet meer...
Mijn rijtje was Jet666, Foefighter en Dukko..

Maar goed ik heb het vorige spel ook niet in de gaten gehouden..
Oud 24-03-2004, 08:32
Tandpasta
Tandpasta is offline
Lukt 't allemaal een beetje?
Oud 24-03-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Tandpasta schreef op 24-03-2004 @ 09:32:
Lukt 't allemaal een beetje?
ja joh.

gaat perfect allemaal. vanaf morgen ben ik waarschijnlijk van dit spel verlost.
Oud 24-03-2004, 10:34
owlbeer
owlbeer is offline
Ik denk Dukko, Beta Babe en a*rainbow*girl
Oud 24-03-2004, 10:45
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 24-03-2004 @ 11:34:
Ik denk Dukko, Beta Babe en a*rainbow*girl
Beetje redenring mag ook wel... Waarom?? Why me??
Oud 24-03-2004, 10:54
Silver rain
Silver rain is offline
Er zijn er nu die gewoon namen roepen (al dan niet om zichzelf minder verdacht te willen maken) zonder te vertellen waarom ze dat denken. Zo komen we niet ver ey?
Oud 24-03-2004, 11:07
MieX
MieX is offline
Ik verdenk als belangrijkste wilco984, vraag me niet naar een redenering maar ik weet t echt heel zeker, medeweerwolven zijn volgens mij keyser saus en a*rainbow*girl, maar die weet ik niet zeker.
Oud 24-03-2004, 12:05
Verwijderd
Jet666
Spoonie
Hi

deze 3 houden zich te erg op de achtergrond.

dat is mijn uiterst scherpe conclusie
Oud 24-03-2004, 12:08
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-03-2004 @ 13:05:
Jet666
Spoonie
Hi

deze 3 houden zich te erg op de achtergrond.

dat is mijn uiterst scherpe conclusie
Mee eens alleen zou ik ipv Jet666 voor a rainbow girl kiezen... Wel om ongeveer de zelfde redenen.
Oud 24-03-2004, 12:10
Silver rain
Silver rain is offline
In de vorige spellen was het meestal juist zo dat degenen die precies de goede hoeveelheid posten weerwolven waren, omdat ze niet willen opvallen

en waarom verdenkt iedereen a rainbow girl? Ze is niet de enige die niet post (als je van die redenering uitgaat)

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 12:13.
Oud 24-03-2004, 12:17
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 24-03-2004 @ 13:10:
In de vorige spellen was het meestal juist zo dat degenen die precies de goede hoeveelheid posten weerwolven waren, omdat ze niet willen opvallen

en waarom verdenkt iedereen a rainbow girl? Ze is niet de enige die niet post (als je van die redenering uitgaat)
Niet posten houd in dat mensen je niet ontdekken, op die manier zul je dus nooit jezelf verdacht kunnen maken... Naarmate het spel vorderd worden er toch mensen uitgegooid die meestal iets stoms hebben gezegd zoals: "Ik ben de wolf".. ook al menen ze dat niet..

a rainbow girl (veronderstellend dat ze een wolf is) houdt zich wel heel erg op de achtergrond.. samen met nog een paar.. daar moet toch een wolf tussen zitten die de stille tactiek speelt..

Ach jah t'is maar een gok.. zeker weten doe ik het ook niet..
Oud 24-03-2004, 12:52
hi
hi is offline
Citaat:
Ripper schreef op 24-03-2004 @ 09:00:
Maar het is toch niet slim om heel erg op de voorgrond te staan als ziener of tovenaar? Wie moeten/mogen er nu stemmen want dat is mij niet helemaal duidelijk als ik de post van de spelleider kijk?
Oud 24-03-2004, 13:03
Verwijderd
Haha, eindelijk durf ik te posten. Omdat niemand theoriëen postte, dacht ik dat ik dadelijk een waarschuwing zou krijgen ofzo.

Op dit moment verdenk ik:
Foefighter, Keyser Saus & Wilco984.
(Er is toch zo'n manier om te kijken of je de waarheid spreekt. Als je je duim en wijsvinger op elkaar kunt houden heb je gelijk. En toen heb ik dat maar gedaan bij het kijken wie de weerwolven zijn en ik kwam bij deze drie uit. Slaat misschien nergens op, maar anders weet ik het ook niet).

Edit: ik denk dat de weerwolven vooral in het achterste gedeelte van de lijst staan. Ik verdenk jet666 en a*rainbow*girl juist het minste (net als owlbeer en ripper - duh, en MieX en Spoonie verdenk ik ook totaal niet).

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 13:54.
Oud 24-03-2004, 13:23
Sjoerd
Sjoerd is offline
Watik nog weet is dat ik op: Jet666, Rainbow*girl* en Charmed Prue heb gestemd..
Oud 24-03-2004, 13:43
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 24-03-2004 @ 14:23:
Watik nog weet is dat ik op: Jet666, Rainbow*girl* en Charmed Prue heb gestemd..
doden praten niet..
Oud 24-03-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 24-03-2004 @ 13:52:
Maar het is toch niet slim om heel erg op de voorgrond te staan als ziener of tovenaar? Wie moeten/mogen er nu stemmen want dat is mij niet helemaal duidelijk als ik de post van de spelleider kijk?
De dorpelingen moeten toch 2 namen opsturen?

@ zjoerd: haha, waarom had je op mij gestemd?
Oud 24-03-2004, 13:46
foefighter
foefighter is offline
ik ga voor jet666 en a rainbowgirl en dat alleen op mijn gevoel
Oud 24-03-2004, 14:05
jet
jet is offline
ik heb de laatste drie rondes op a*rainbow*girl gestemd.. ze is namelijk (zoals iemand al zei) zo stil deze rondes, itt andere rondes. ook is zij in de drie wwspellen nog nooit weerwlf geweest, dus nu zou het wel kunnen
beetje slap gelul allemaal..

wel lief dat julile mij verdenken, maar ik was het het ena laatste spel al weerwolf..
Oud 24-03-2004, 14:09
Verwijderd
Ik geloof absoluut niet dat a*rainbow*girl een weerwolf is. Stil zijn of juist erg veel praten is volgens mij helemaal niet typerend voor een weerwolf. Ik denk dat het mensen zijn die normaal mee doen.
Oud 24-03-2004, 14:10
jet
jet is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 24-03-2004 @ 15:09:
Ik geloof absoluut niet dat a*rainbow*girl een weerwolf is. Stil zijn of juist erg veel praten is volgens mij helemaal niet typerend voor een weerwolf. Ik denk dat het mensen zijn die normaal mee doen.
ja.. en met de meest doordachte verdenking komen

eigenlijk kom je er gewoon nooit achter
Oud 24-03-2004, 14:22
Verwijderd
Jullie moeten gewoon allemaal eens dat waarheidsspelletje doen, wat ik een paar reply's terug had gedaan. Ik denk dat ik erg in de buurt zit.

Alleen twijfel ik nog over Keyser Saus, als hij het niet is dan is het béta-babe.

Ik denk toch echt dat het tussen de nummertjes 14 en 23 zit. Tenminste dat gaf mijn 'waarheidsspelletje' aan.
Oud 24-03-2004, 14:30
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 24-03-2004 @ 15:22:
Jullie moeten gewoon allemaal eens dat waarheidsspelletje doen, wat ik een paar reply's terug had gedaan. Ik denk dat ik erg in de buurt zit.
Ja, dat wil ik best proberen, ik snap t alleen niet. Ik kan altijds m'n wijsvinger en duim op elkaar houden. Beetje extra uitleg graag?
Oud 24-03-2004, 14:37
Verwijderd
*huilt naar de maan*

shit, ik verraad mezelf
Oud 24-03-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Bèta-babe schreef op 24-03-2004 @ 15:30:
Ja, dat wil ik best proberen, ik snap t alleen niet. Ik kan altijds m'n wijsvinger en duim op elkaar houden. Beetje extra uitleg graag?
Oké.
Je kunt het alleen doen of met iemand anders, en de wijsvinger kan ook de middelvinger zijn:

Je plaatst bv. je rechterduim en wijsvinger op elkaar. Je stelt je dan de vraag bv.: Is nummer 1, 2, 3 etc. een weerwolf? Vasthouden als het een weerwolf is. De ander probeert dan je jouw vingers uit elkaar te trekken, als dit lukt was het fout of 'lieg je', en als je je vingers makkelijk op elkaar kunt houden terwijl de ander je vingers van elkaar probeert af te trekken, dan spreek je de waarheid, of in dit geval: is het een weerwolf.

Als je het alleen wilt doen kun je bijvoorbeeld de vingers van je linkerhand in het rondje (dat is ontstaan als je je duim en wijs/middelvinger op elkaar houdt) duwen. Als je je linkervingers dan spreidt dan gaan de rechterduim en middel/wijsvinger van elkaar, tenzij je de waarheid spreekt.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is uitgelegd?

Edit: aan Wilco984 (dit bericht hierna): Oké

Edit: aan zjoerd (twee berichten hierna): ik heb in ieder geval niet op je gestemd.

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 17:26.
Oud 24-03-2004, 14:51
wilco984
wilco984 is offline
Vanaf nu stel ik voor om de rest van het topic weer te sparen.. voor na de stemronde.. anders kunnen we het spel niet meer afmaken.. Dank je!
Oud 24-03-2004, 15:16
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 24-03-2004 @ 14:43:
De dorpelingen moeten toch 2 namen opsturen?

@ zjoerd: haha, waarom had je op mij gestemd?
Ik stemde op de "bekende" namen, ik dacht dat die eerer werden uitgekozen als weerwolf.
Wie had er eigenlijk op mij gestemd? en waarom?
Veel mensen zeggen bijna niks omdat ze dan ook nieks kunnen zeggen waarbij ze zichzelf verlinken. (tenminste bij mij dan.)
Oud 24-03-2004, 17:20
Spelleider!
Spelleider! is offline
Spoonie ( dorpeling ) is opgehangen. De dorpelingen mogen nu nog 1 keer stemmen en dan mogen de weerwolven enz weer.
De ronde duurt tot morgen 17.00

Maar ik kan ook julie 2e stemmen meerekenen ( ik heb bij iedereen de eerste stem geteld voor de stand van de tweede ronde, behalve bij de mensen die op spoonie hebben gestemd ). Dat gaat dan wel een stuk sneller.
Wat vinden jullie het handigst?

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 17:27.
Oud 24-03-2004, 18:15
Verwijderd
het is nu net zo lekker spannend.. laten "de dorpelingen" nu nog allemaal nog maar een stem insturen.
Oud 24-03-2004, 18:15
MieX
MieX is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 24-03-2004 @ 18:20:
Maar ik kan ook julie 2e stemmen meerekenen ( ik heb bij iedereen de eerste stem geteld voor de stand van de tweede ronde, behalve bij de mensen die op spoonie hebben gestemd ). Dat gaat dan wel een stuk sneller.
ik denk inderdaad wel dat dat makkelijk is, hebben we een keer lekker snel de uitslag van een stemronde
Oud 24-03-2004, 18:47
Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Hmm meningen zijn dus verdeeld, jullie als spelleiders moeten zelf maar kiezen lijkt me, en wel zo snel mogelijk, anders gaan mensen weer voor niks stemmen ofzo, of denken ze dat ze niet hoeven stemmen en slaan zo hun beurt over enz enz...
Oud 24-03-2004, 18:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 24-03-2004 @ 18:20:
Ik heb het liefst dat jullie onze 2e stemmen meerekenen, ik heb net als MieX zin in een snelle uitslag.
Oud 24-03-2004, 20:22
Spoonie
Spoonie is offline
hoe kunnen jullie nu mij ophangen ik ben maar een onschuldig lepoltje als jullie nu ff verder hadden gekeken op pagina 3 had je er al achter kunnen komen dak ik nooit een weerwolf kon zijn.

stelletje stelletje........DORPELINGEN
Oud 24-03-2004, 20:30
xx
xx is offline
Van mij mogen ook de tweede stemmen geteld worden! Anders wordt het idd wat onduidelijk.

xx
Oud 24-03-2004, 20:32
xx
xx is offline
weer even een lijstje:
1. Jet666
2. a*rainbow*girl
3. light fighter
4. owlbeer
5. phmpruim
6. JC Superstar
7. Ripper
8. Spoonie
9. MieX
10. Dukko
11. debotjuh
12. Charmed Prue
13. zjoerd
14. xx
15. Hi
16. Huppelmeis
17. Keyser Saus
18. Foefighter
19. Silver rain
20. L
21. Wilco984
22. AngelLena
23. Bèta-babe
24. Hasseltboy
25. Espumax

oh jee nu ben ik natuurlijk gelijk verdacht na het plaatsen van dit lijstje.......xx
Oud 25-03-2004, 11:22
MieX
MieX is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 24-03-2004 @ 21:22:
hoe kunnen jullie nu mij ophangen ik ben maar een onschuldig lepoltje als jullie nu ff verder hadden gekeken op pagina 3 had je er al achter kunnen komen dak ik nooit een weerwolf kon zijn.

Ik heb nog een keer op pagina 3 gekeken, maar ik zie nergens bewijs dat jij geen weerwolf was..
Oud 25-03-2004, 14:06
Spelleider!
Spelleider! is offline
De stand is gelijk, de weerwolven mogen tot morgen 17.00 stemmen.
Ik was gisterenavond niet meer online, anders had ik het al eerder kunnen melden

[edit by Lopi]
en natuuurlijk ben je me weer 2 seconden voor
[/edit by Lopi]

[edit by BQ]
willen de weerwolven trouwens eerst een pm sturen ( zonder overleg) met wie ze willen ophangen? en daarna een pm sturen met wie ze willen opeten?
Stuur trouwens voor het opeten maar jullie top2, voor het geval dat degene die jullie willen opeten wordt opgehangen.
[/edit by BQ]

[edit by Lopi]
en jullie mogen niet chatten, stelletje chatters! zie hoe zuinig wij zijn met onze triple-edit!
[/edit by Lopi]

Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 14:12.
Oud 25-03-2004, 14:11
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 24-03-2004 @ 21:22:

jij was irritant

@Charmed Prue: Nu weet ik zeker dat jij ook een weerwolf bent. Anders zou je a*rainbow*girl niet zo hard beschermen die jou mede weerwolf maatje is

you guys are so dead
Oud 25-03-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 25-03-2004 @ 15:11:
jij was irritant

@Charmed Prue: Nu weet ik zeker dat jij ook een weerwolf bent. Anders zou je a*rainbow*girl niet zo hard beschermen die jou mede weerwolf maatje is

you guys are so dead

Je hebt het heel erg bij het foute eind. Ik wil mijn hand in het vuur steken voor a*rainbow*girl, zij is naar mijn mening absoluut geen weerwolf.
Ik denk dat ik namelijk heel erg gelijk heb.
De reden dat ik haar verdedig is dat ik niet wil dat er nog meer dorpelingen worden opgehangen.

Ik kan je waarschijnlijk niet overtuigen, maar serieus - ik ben echt geen weerwolf.

Stem maar op a*rainbow*girl als je haar niet vertrouwt, dan zul je zien dat ze een dorpeling is - het zou mijn shocken als zij een weerwolf was. Echt, dan zou mijn intuïtie wel erg fout zijn.
Oud 25-03-2004, 17:15
Severus
Severus is offline
*vertrouwt niet wat Charmed Prue zegt*

Ik word al die gelijkstanden onderhand wel erg zat, zo komt er geen schot in.

Regels voor berichten