Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ha! eens geen eten.
Ronde spiegel,met stalen (?) kronkels rondom met aan de uiteenden diamanten dingen. zeer schoon. en niet uit te leggen. van vriendin gekregen 4 fnac bonnen van 5 euro ketting en oorbelletjes. alle 2 met rode steentjes. hetisdanookeensetje. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ha! plots stonden vriendinnen aan de deur. Met ijscoupe.
![]() Dus Ijscoupe Bus slagroom Gekleurde bolletjes Aardbei saus Koekjes voor in de ijscoupe en paaseitjes. en snoepmuizen. maar die eet ik niet. en ontbijt van vriendin. een banaan met Banaaaaan erop [jongetje noemt zo. ![]() een kiwi een appelsien een chocomousse een eclair een boterkoek. en een lief briefje ha!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een afspraak voor de narcose-meneer
Een u-zit-in-de-oproep-lijst- voor de uroloog 2 hamburgers met curry + ik ben dik gevoel Nieuw geheugen kaartje digi cam, was m'n oude kwijt [256] Vivemaria is sexy, dat ondergoed ![]() Japie je hebt een PM ![]() Ridder je moet economie leren anders mag je strax posten : "een dikke 2 voor economie" in het aanwinsten topic. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik doe zo min mogelijk aanwinsten omdat ik geld moet sparen om naar een vriend in Engeland te gaan (laatste aanwinsten bier/nachtbuskaartje)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nieuwe shizzle malle pietje | 500 | 08-12-2007 13:45 | |
Lifestyle |
wat heb je aan? Verwijderd | 500 | 02-12-2004 10:27 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag allemaal uitgespookt? cha0s | 500 | 18-10-2004 12:57 | |
Lifestyle |