Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spijkerman: Wat voor dingen dan? Vrouw: Tja, dan moet je zelf maar eens komen... Spijkerman: Ik kijk wel uit!!! ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De fragmenten van Lucille Werner die geholpen werd door een Get the Picture kandidaat en 'Aart Snikkelbaard' waren ook geweldig.
||
Citaat:
![]() ik kijk er niet echt lekker naar iig, beetje gespannen over het feit dat hij niet zo grappig is.. jammer |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verder vond ik de show toch wat tegenvallen, eigenlijk. Oh en vergeet niet: Keep the soul alive! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het ook erg storend dat Bert en Jack bij sommige interviews al van te voren dingen belachelijk gaan maken. Je nodigt toch iemand uit om er eerst dingen van te horen en pas dáárna te besluiten of je het dom vindt of niet? Zij hebben altijd van te voren al hun mening klaar en gaan dan óf alles ophemelen óf alles gigantisch afkraken. Erg vervelend om naar te kijken.
||
Citaat:
Verdonk: Ja hoor... En als ik niet kan slapen, tel ik asielzoekers die over een hek springen. Spijkerman: Maar waar ligt de grens dan? Verdonk: Nou, daar komen ze snel genoeg achter. Barvrouw: Zo, dus jij zit op judo? Geesink: Nee, ik zit op judoka. Spijkerman: Heeft er iemand nog iets zinnigs te zeggen? Boris: ja, ík!.... Keep the soul alive! ![]() Idioot dat Spijkerman sinds een aflevering of 2 zegt "ik wil het gaan afronden". Het is juist de bedoeling dat er gesuggereerd wordt dat men echt in een bar zit en die gesprekken spontaan lopen. Hij praat net alsof hij nog aan de grote tafel zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en imiteer jij ook iemand? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Terug naar Kopspijkers, ik vond Peter Heerschop een stuk leuker dan Bert Visscher, vooral zijn briljant flauwe openingsgrappen over de zelfdenkende stofzuiger. Het tenenleesinterview was slecht en volledig nikszeggend. Ik zat steeds maar te wachten tot Spijkerman een keer ging vragen hoe het kwam dat je uit iemands tenen zijn karakter kon aflezen, maar nee. Er werd weer bijna alleen gefocust op malligheid, en niet eens enorm grappige. Alex Klaassen was wel leuk als cliché homo en Martine Sandifort als Ruth Jacot al helemaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de show ook magertjes. Peter Heerschop was wel ok, met dat zoenen. (Dat meisje dat vertelde had echt een ir-ri-tan-te stem!), die konijnendiscussie werd overheerst door Jack en Peter waardoor de gasten niet meer aan het woord kwamen ( ![]() De fragmenten waren flauw (doorlopend muziekje, Lucille die een boer laat, enz.) en de bar was wel aardig, maar Jack lijkt eerder altijd zo geirriteerd (dat ie niet aan het woord kwam) dat het gewoon niet grappig overkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Ook de opzet van de konijnendiscussie was duidelijk zo bedoeld. Ik vond het geniaal. "Bemoeien jullie je er nou 'ns even niet mee!" Ze maakten een anders slaapverwekkend onderwerp imo erg leuk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik zit echt niet te wachten op een Jack Spijkerman en een Peter Heerschop die (al dan niet afgesproken) elkaar gaan lopen aanvallen over een konijn in een hokje. En ons konijn zat ook in een hokje, maar is wel 12 jaar geworden.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
2. Omdat er nog veel meer in zit dan Jack Spijkerman. De cabaretiers zijn meestal erg leuk met hun zang en ook de bar kan er meestal wel mee door.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integreren in 't 'Smulbos' :D mmuddy | 119 | 13-04-2004 16:58 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers 2004 thirza | 17 | 03-01-2004 15:37 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers Verwijderd | 47 | 28-09-2003 19:42 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers begint weer! Blisss | 40 | 27-03-2003 11:39 | |
Films, TV & Radio |
vanavond weer.............. KOPSPIJKERS! DJ Incompetent | 98 | 08-06-2002 20:06 | |
Films, TV & Radio |
kopspijkers on the moon | 4 | 25-03-2002 13:07 |