Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
bassgirl schreef op 23-05-2004 @ 15:09 :
maar mannen... als jullie nou een meisje leuk vinden he en je kent haar niet.. hoe doe je dan?
Veel kijken. Beetje op haar letten en als van zaal wisselt daar ook heengaan.
Heb er echter niet al te veel ervaring mee ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 17:51
Wammus
Wammus is offline
Ik had van mijn vriendin door dat ze me leuk vond toen ze op een filmavond ineens bij me op schoot kwam zitten. Ik ben niet zo snel in het doorhebben van "subtiele" hints. Heb vaak gedacht dat iemand me leuk vond en dat het achteraf niet zo bleek te zijn. En andersom ook.
Oud 23-05-2004, 18:05
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 04-04-2004 @ 20:39 :
wat is een niet subtiele hint dan?

Ey ik heb deze week nog niet geneukt, en niemand wil...
Die is nog net effe een tikkie te subtiel...
Oud 23-05-2004, 19:43
bassgirl
bassgirl is offline
ik ken een hele leuke jongen... hij kijkt me steeds aan net wat langer als normaal zeg maar, en als ik voorbij loop kijkt hij'(ook) achterom, en soms zegt ie zachtjes hoi .. (ik ken m niet weet nieteens zn naam)
maar zou dit wat betekenen..? of kan t ook gewoon zijn van ohw ff vriendelijk doen ofzo
Oud 23-05-2004, 21:00
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 23-05-2004 @ 20:43 :
ik ken een hele leuke jongen... hij kijkt me steeds aan net wat langer als normaal zeg maar, en als ik voorbij loop kijkt hij'(ook) achterom, en soms zegt ie zachtjes hoi .. (ik ken m niet weet nieteens zn naam)
maar zou dit wat betekenen..? of kan t ook gewoon zijn van ohw ff vriendelijk doen ofzo
Volgens mij vindt 'ie je leuk

Ik spreek toevallig uit ervaring want ik zei laatst zelfs overhard 'hoi!' tegen een leuk meisje en ze vatte um niet maar aangezien zij degene was die begon met flirtten ga ik het maar eens over een andere boeg gooien (dit is te subtiel blijkt, maar daar was ik al achter dus)
Oud 23-05-2004, 21:19
rubenrtv
rubenrtv is offline
ik zat laatst een hele tijd tijdens een cultureel programma naast 1 meisje, we zaten een beetje elkaar te plagen en te kijken hoe ver we konden gaan. toen ik even later terug kwam zei een vriendin van r: 'nu wil ik naast [mij] zitten'. is dit dan een hint of niet? ik heb namelijk vaker het gevoel gehad bij haar.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:46
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 23-05-2004 @ 20:43 :
Wel ik doe dit ook, maar ik ben gewoon heel vriendelijk. De meeste mensen vinden dat raar. Dus ik denk dat hij je wel mag.
Oud 25-05-2004, 18:35
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Als ik een jongen leuk vind, laat ik da in het begin niet teveel merken,maar ik spreek dan bijvoorbeeld af met zijn beste vriend, zodanig dat ik zeker weet dat hij ook in de buurt zal zijn !!

Ik schenk hem veel aandacht, en laat af en toe wel es iets vallen als : 'amaai wat ben je lief' of 'je bent een schat'

En als ik er echt helemaal voor ga, dan zoek ik veel lichamelijk contact zo eens over de neus strelen ofzo !!
Oud 28-05-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 03-04-2004 @ 19:02 :
als ik twijfel denk ik altijd: zei is zo knap en ik zo lelijk ik heb het vast verkeerd gezien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
the_only_fieke schreef op 25-05-2004 @ 19:35 :
Als ik een jongen leuk vind, laat ik da in het begin niet teveel merken,maar ik spreek dan bijvoorbeeld af met zijn beste vriend, zodanig dat ik zeker weet dat hij ook in de buurt zal zijn !!

Ik schenk hem veel aandacht, en laat af en toe wel es iets vallen als : 'amaai wat ben je lief' of 'je bent een schat'

En als ik er echt helemaal voor ga, dan zoek ik veel lichamelijk contact zo eens over de neus strelen ofzo !!
Kijk, dat is tenminste duidelijk
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:46
Verwijderd
Even een expertise vraag aan de dames: als een meisje zegt: "Jij doet mee voor de-liefste-man-van-het-jaar competitie," is dat een hint hè?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:28
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 31-03-2004 @ 15:57 :
jullie subtiele hints zijn vaak domme acties waardoor je gaat denke "wat moet die muts van me"

HAHhahahhahhahaHHAHHAHHAHA en dan vervolgens zegge omdat je niet reageerd zo wat ben jij verlegen zeg.
SNap dat dan kind ik toon geen interesse in je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 28-05-2004 @ 12:46 :
Even een expertise vraag aan de dames: als een meisje zegt: "Jij doet mee voor de-liefste-man-van-het-jaar competitie," is dat een hint hè?
zou goed kunnen, tenzij er daadwerkelijk zo'n competitie is waar jij je voor hebt ingeschreven
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 28-05-2004 @ 12:46 :
Kan, hetg kan ook zijn dat je gewoon lief bent en verder niks... kweet het niet... ben niet zo goed in dit soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 23:42
Garfield
Garfield is offline
Citaat:
ja en als je dan denkt: 'jaa misschien vindt ie me dan toch wel leuk!' dan betekent t weer niks...........mannen....snapdrnixvan
herkenbáár !
Oud 30-05-2004, 00:53
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Citaat:
boer schreef op 03-04-2004 @ 19:02 :
ik heb heb nooit door, en als ik twijfel denk ik altijd: zei is zo knap en ik zo lelijk ik heb het vast verkeerd gezien.
Dat is nou ook mijn filosofie...
Ik hoor nog wel eens van: Hey, die meid keek wel erg geïnteresseerd, of van: heey die vond je eerst heel leuk.
En dan heb ik zoiets van: right.....
Maar daar in tegen zoek ik soms op de verkeerde momenten wel ergens wat achters
Wij van het mannelijk geslacht zijn denk ik gewoon niet gemaakt voor dat soort signalen....
Dan toch maar die steen door de voorruit
Oud 30-05-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
FreedomCall schreef op 31-03-2004 @ 15:49 :
nooit.
idd

en moeite er voor doen ho maar
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 02:17
Deefje
Deefje is offline
Citaat:
SHAZZ schreef op 07-04-2004 @ 11:40 :
Hey

Ik zat zo te denken aan een nieuwe tactiek om te zorgen dat die jongen die ik leuk vind er langzaamaan achter komt.

Wat nou als ik tegen hem vertel, als hij vraagt van hoe staat het met de jongens, het hele verhaal vertel zoals ik het omgaan tussen hem en mij ook tegen vriendinnen vertel. Dus dat ik zeg maar zeg van ja ken een leuke jongen bla bla (terwijl hij dan die leuke jongen is ). En dan na verloop van tijd steeds meer dingen zeggen van als ik m es gezien heb met uitgaan dan zeggen van ja ik kwam die jongen weer tegen met uitgaan. En dan steeds duidelijker zeggen..

Is dat wat?

Zouden jullie t dan door hebben?

xxx Shazz
deze methode heeft me een hele tijd geleden wekenlang verdriet en jaloezie gebracht
Oud 01-06-2004, 10:36
Alistar
Alistar is offline
Toen mijn vriend vroeg of ik nog vrijgezel was, zei ik tegen m: Ja......om nog ff subtiel dr achteraan te plakken: alweer veels te lang. Voor hem was dat een behoorlijk duidelijke hint, ikzelf zou dat nooit als hint opvatten
Oud 01-06-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 01-06-2004 @ 11:36 :
Toen mijn vriend vroeg of ik nog vrijgezel was, zei ik tegen m: Ja......om nog ff subtiel dr achteraan te plakken: alweer veels te lang. Voor hem was dat een behoorlijk duidelijke hint, ikzelf zou dat nooit als hint opvatten
hmmm dat zou ik ook niet als een hint opvatten... of er moet echt een of andere superduidelijke blik bijkomen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Skittles schreef op 01-06-2004 @ 11:36 :
Dat is een hint naar alle mannen op de wereld, dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:34
Verwijderd
Een duidelijke hint voor mij was eens: "Je bent m'n vriendje." Dus ik zeg: "Ow ok."
Een week later bel ik 'r nog s, zegt ze: "Je moet het niet zo serieus nemen." Waarop ik zeg: "Ow ok."
Een dag later stuur ik haar een sms met de mededeling: "Nou weet ik natuurlijk ook allemaal niet meer of ik je vriendje nog ben, maar het is in elk geval uit." Waarop zei zegt: "Die snap ik niet."

Tsja, aparte humor zullen we maar zeggen.

Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:32
Bking
Bking is offline
Ik ben waarsijnlijk ook zo'n jongen die er weinig van snapt en daarom toch maar even hier vragen.
Ik ben laatst bij vriendin die ik wel hel erg leuk vind op haar uitnodiging filmpje wezen kijken, was erg gezellig maar verder nix gebeurd. Nu smst ze vrij veel en vroeg ze me zaterdag weer om samen met haar, bij haar thuis voetbal te gaan kijken. Kan ik dit als hints opvatten??? Ik ben namelijk bang een vriendschap kwijt te raken als ik iets onderneem/ het haar vertel.
Oud 21-06-2004, 12:24
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Bking schreef op 21-06-2004 @ 00:32 :
Ik ben waarsijnlijk ook zo'n jongen die er weinig van snapt en daarom toch maar even hier vragen.
Ik ben laatst bij vriendin die ik wel hel erg leuk vind op haar uitnodiging filmpje wezen kijken, was erg gezellig maar verder nix gebeurd. Nu smst ze vrij veel en vroeg ze me zaterdag weer om samen met haar, bij haar thuis voetbal te gaan kijken. Kan ik dit als hints opvatten??? Ik ben namelijk bang een vriendschap kwijt te raken als ik iets onderneem/ het haar vertel.
Wat ik letterlijk heb gezegd was "Misschien is het beter als we komende tijd IETS minder contact met elkaar hebben, ik begin je een beetje te leuk te vinden, en dat is misschien niet al te goed."

In mijn geval vroeg ze waarom het niet goed was blabla uiteindelijk kwam eruit dat het van 2 kanten kwam...

Maarja zoiets moet je dus wel alleen zeggen als je ook daadwerkelijk iets minder contact met haar wil als ze jou niet zo zitten als jij haar.

OF het echt hints zijn, I dunno, ik ben ook man , maar je kan ook nog even afwachten, totdat je misschien duidelijkere hints krijgt, of zelf hints geven :]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:40
Dinootje
Dinootje is offline
Ik stotter, wordt rood, durf ze niet aan te kijken en doe er alles aan om niet bij hem in de buurt te zijn
Oud 21-06-2004, 22:18
Verwijderd
Als je d'r slecht behandelt en ze toch lief blijft.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2004 @ 23:18 :
Oe wat een pijnlijke waarheid
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 09:29
ghansje
ghansje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2004 @ 23:18 :
true
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 09:53
Fuzzly
Fuzzly is offline
Als ik dit zo allemaal lees, ben ik eigenlijk benieuwd naar hoe mijn beste vriendin er achter is gekomen dat ik haar leuk vind!
Me beste vriendin begint mij steeds leuker te vinden.
Dit is volgens mij ook een hint:

Meiden die de jongen slaan die ze leuk vinden (plagen)

Ja toch
Oud 22-06-2004, 11:53
Toscane
Toscane is offline
'Plagen is kusjes vragen'

Stond een keer in de telegraaf. Er was een onderzoek geweest naar het flritgedrag van verschillende landen en Nederlanders schijnen dus dmv van plagen te flirten.

Ik denk dat het wel klopt in zekere zin.
Oud 22-06-2004, 12:54
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 22-06-2004 @ 12:53 :
'Plagen is kusjes vragen'

Stond een keer in de telegraaf. Er was een onderzoek geweest naar het flritgedrag van verschillende landen en Nederlanders schijnen dus dmv van plagen te flirten.

Ik denk dat het wel klopt in zekere zin.
Oke, thx
Oud 25-06-2004, 21:10
filia dei
filia dei is offline
ey, ey, ik heb een idee als je nou 't volgende gesprek voert:

Jij: Ben jij verlieft op mij?
Hij: Ja
Jij: Mooi zo ik ook op jou

of

Hij: Nee
Jij: Wat jammer nou dan had je de duizend en dertienste
persoon geweest die op mij verliefd is. En kon je een date
met mij winnen. Natuurlijk geheel op jou kosten.

Denk je dan dat ze 't doorhebben?
Ik bedoel... als 't ja is heb je mooi mazzel. En als 't nee is sta je niet voor gek. Ik bedoel dan denkt ie gewoon dat 't een grapje is niet?
Of werkt dat niet?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:28
Weylyn
Weylyn is offline
LoL, die is in ieder geval we duidelijk
Reageren

Regels voor berichten