Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zware criminelen lopen hier rond...
|
![]() |
haha, mijn misdaad
![]() Met een behoorlijk dronken hoofd een deurmat gejat bij de bart-smit, en daarmaa achterop n scooter gezeten en vervolgens gepakt worden en een nachtje blijven pitten in een cel ![]() Echt een actie die totaal nergens op slaat, maar je enkel kan verzinnen als je gedronken heb hahaha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest ben ik heel braaf idd (ik ga snel even bedenken of ik echt niet iets heel stouts heb gedaan...)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een vuilnisbak in de fik gestoken, met pingpongballetjes.
echt die dingen branden geweldig als je een gaatje brand spuit het gas uit en de vlam is als een flamethrower.Als hij dan helemaal brandt kun je een beetje naar elkaar shotten en gooien. echt de moeite waard. ook nog snoep opeten in de winkel met m'n rug naar de eigenaar toe (ik heb nog nooit zo vlug iets gegeten , jah ik was 5 of 6) ook nog graffiti, iemands auto massacreren (hij stond in de weg toen ik passeerde met mijn fiets ik wist niet dat een achteruitkijkspiegel zo hard kon zijn, en een krasje van de ene kant naar de andere kant) dat was het ongeveer. |
![]() |
||
Citaat:
|
Stelt niet veel voor, maar het schoot me nog wel te binnen:
-Voor de ogen van 2 agenten de verkeersregels overlappen. En niet aangehouden worden. ![]() -Fikkie steken zowel binnens als buitenshuis (maar wie heeft dat nou niet gedaan..) -Doodsbedreigingen maken -Vuurwerk afsteken binnenshuis. ![]() -Een vuurpijl op iemand afgeschoten (niet bewust) en met een paar cm gemist. -Fietsen onder invloed (schijnt strafbaar te zijn) -Schending auteursrechten -Openlijke geweldpleging (voorbeeldje: een baksteen tegen iemand's hoofd gooien) -Door rood rijden |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik ben toch niet van plan m'n leven te beteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Euhmm ik heb n keer 2 fietse de gracht ingegooit, op school de telefoon in de fik gezet en toen moest iedereen t gebouw uit vanwege de rook
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 13:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
In groep 7 gingen we een keer kleien. Ik had een heel mooi beeldje gemaakt (hebben we nu nog steeds) van een meisje in badpak op een rots. Het meisje dat tegenover mij zat (zij pestte mij altijd, ze pestte trouwens iedereen) ging mijn beelddje na zitten maken en deed alsof het haar idee was. Daar was ik zo boos om dat ik, toen niemand keek, het hoofd van dat beeldje heb afgebroken.
![]() Maar goed, als dat nu mijn grootste misdaad is...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
wooh,nu ik erover nadenk,in de eerste heb ik veel dingen gedaan die niet door de beugel konden (ik was echt een eikeltje toen
![]() ik noem: - vuilnisbakken in brand steken - dingen opblazen met lawinepijlen - verkeersborden jatten - met een groepje jamin in en dan heel veel eten,en weinig afrekenen - ramen ingooien dat was het wel zon beetje,sinds de tweede heb ik eilijk alleen nog maar iemand met een kettingslot voor zijn gezicht geslagen (maar dat had ik hier al genoemd) en dergelijk bovenstaande dingen ben ik al lang ontgroeid.. |
![]() |
|
Toen ik in groep 2 zit heb ik de kralen van "het kralenbord" meegenomen. ( Zo'n bord met spijkers waar je dan kraaltjes op moest doen om figuren te maken)
Me ma kwam erachter en ik moest ze de volgende dag terug brengen en sorry zeggen tegen de juf. ![]() Ook nog es een lolly gejat uit de Jamin. Ik was 10 en voelde me zo schuldig dat ik het met een rood hoofd de volgende dag aan me mama had opgebiecht ![]() Tegenwoordig houd ik me niet meer zo bezig met illegale praktijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dierproeven op criminelen lindaxxxies | 500 | 17-06-2004 18:51 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |