Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 11:44
Liss
Liss is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 08-04-2004 @ 08:32 :
..28 mei om 9.00u 's ochtends gaat het gebeuren..
En, alles goed gegaan?
Oud 01-06-2004, 16:37
Chimera
Chimera is offline
Ik ben benieuwd, daar haar laatste post vandaag om 12:42 was, maar ze niks laat horen in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:25
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-06-2004 @ 17:37 :
Ik ben benieuwd, daar haar laatste post vandaag om 12:42 was, maar ze niks laat horen in dit topic.
ja, ik ben ook zeer benieuwd waarom ze niets vertelt hier... misschien toch niet zo'n succes als ze hoopte...
Oud 01-06-2004, 17:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Misschien kan ze er nog niet zoveel over vertellen?

Maar ben wel benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-06-2004 @ 18:36 :
Misschien kan ze er nog niet zoveel over vertellen?
Ik kan me voorstellen dat je aardig wat kan vertellen over zo'n operatie, en over 't resultaat.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 08:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 01-06-2004 @ 18:25 :
ja, ik ben ook zeer benieuwd waarom ze niets vertelt hier... misschien toch niet zo'n succes als ze hoopte...
Maak je niet druk, ik wist gewoon niet dat dit topic ge-upt was.

Wacht even, ik heb ergens een verslagje op internet gezet.. Het is wel lang, maar voor wie het leuk vindt:

Nacht van tevoren niet veel geslapen bij mijn vriend, maar al met al toch niet heel ziek of zenuwachtig geweest.
Om 7.50 vertrokken we vanuit maastricht naar het az vesalius, om 8.10 waren we er al.
Vriendje nog ff sigaretje gerookt, en wij naar binnen. Aan de balie kwam het eerste probleem: we hadden geen bewijs van mn ziekenfondsverzekering bij ons. 'Ik kan u echt niet inschrijven mevrouw!'. Ik al helemaal in de stress. Al met al lukte het toch allemaal en wezen ze mijn kamer voor 2 personen. Ik legde mijn spullen neer en zo, en ben wat gaan kletsen met vriendjelief. De zuster kwam met een vragenlijstje en vertelde me dat ik rond 13.30 geholpen zou worden. DAMN, dat was 4 1/2 uur wachten!!!
Dokter d'Hondt zou me komen roepen om te betalen en af te tekenen, en daarna moest ik mijn sexy kleedje aan en een pilletje onder de tong nemen.
Om half 10 ging de deur al open: 'De dokter roept u'!' Mooi, mijn vriend was net weg om een sigaretje te roken. Nou, ik naar het kamertje van d'Hondt, nog even wat gepraat en getekend enzo, en hij heeft heeele mooie foto's gemaakt van mijn tietjes en toen bleek dat ik al om 11u mocht!! Yes!
Ik terug naar de kamer met vriendje, pilletje genomen, kleedje aan, even plassen en wachten maar.
Rond 10.50 kwamen ze me halen en ging ik met mijn bedje naar de operatiekamer.
Eerst nog even in die tussenruimte gelegen (hoe heet dat??) en toen het OK- bedje op.
Eerst een hoop gefriemel met het infuus dat fout gestoken was waardoor ik een megadikke hand kreeg en toen kreeg ik m in mijn arm.
Heleboel plakkertjes en een verwarmde deken over me heen, mutsje op, toen het zuurstofmasker en na korte tijd was ik weg.
Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer was ik geloof ik een beetje in paniek, kan me weinig herinneren, ook niet hoe ik terug op mn kamertje ben geraakt.
Nou, alles ging nog redelijk, met vriendje gepraat en zo, mams even op bezoek, en om 4u kreeg ik wat water. Ik merktte wel dat ik mijn ogen geen seconde kon openhouden, ik zakte telkens weer weg...
Daarna, om 5u, brachten ze me wat eten. Opeens werd ik misselijk en kreeg ik het heet (erg vreemd als je Novaban (=een middel tegen ziek worden) in je infuus hebt gekregen.. Die had ik dus verdorie NIET gekregen, terwijl ik het honderd keer had gevraagd. Leuk hoor). En ja, toen begon het overgeven. Ik moést opstaan van de verpleging, anders mocht ik niet naar huis. Lachen joh, want steeds als ik opstond moest ik overgeven. Toch maar gedaan.. Ik was echt kapot, enige wat ik deed was slapen en kotsen.
Uiteindelijk ben ik in de stoel naast het bed gaan zitten en is mijn vriend een rolstoel gaan halen. Ondertussen moest ik weer overgeven.
In de auto aangekomen weer. Thuis aangekomen weer. Bij het plassen weer. Joy...
Toen ik eenmaal lekker in bed lag thuis, viel ik binnen de minuut en slaap en heb ik van overgeven geen last meer gehad. Wel heb ik de hele nacht ontzettende erge pijn gehad.
Nu gaat het een stuk beter, mede dankzij de pillen. Ik ben al heel gelukkig als ik een strakker truitje aanheb, het zijn echt mooie tietjes geworden. Ik schat ze op grote C, kleine D, en omdat ze vooral aan de zijkant uitsteken (ZANDLOPERFIGUURTJE!!!!) lijkt het van voren behoorlijk groot. Echt super, vind ik.
Vrijdag verband eraf (dat JEUKT man!!!) en de vrijdag erna de hechtingen eruit.
Al met al ben ik dolgelukkig dat ik het heb gedaan.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 08:38.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 08:37
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
dReZ schreef op 28-05-2004 @ 13:51 :
waarom betaalt je vriend mee terwijl hij het zo het nu is ook goed vind?
In eerste instantie heeft hij het bijna 3 jaar lang tegengesproken. Puur om mijn mening te doen veranderen. Op een gegeven moment had hij toch wel door dat ik het 100% serieus meende en het, hoe dan ook, zou laten doen. Op zo'n moment kan je weinig anders doen dan diegene zoveel mogelijk te helpen en steunen. Daarom is hij me tegemoet gekomen.
Zelfde idee als mijn moeder: zij was er echt fel op tegen, wilde er niets van weten, maar nu helpt ze me toch heel goed met alles.
Oud 02-06-2004, 08:42
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
~Mups~ schreef op 31-05-2004 @ 14:38 :
Ok... ff voor de duidelijkheid: waarom zet je in vredesnaam dit topic neer als je toch niet tegen opmerkingen kan?! Dan zeg je: zeur niet, of jullie onderbouwen je argumenten niet... Maar jou argumenten stellen al helemaal niks voor?! Als ik jou was zou ik eens serieus gaan kijken wat die operatie allemaal inhoud. Jij denkt wel dat je nu een 'lekker mokkel met dikke tieten' wordt.
Ten eerste: jij denkt ook gewoon écht dat ik niet weet wat zo'n operatie inhoudt he? Lieve god.. Waar denk je dat consults voor dienen, dan? En denk je dat zo'n chirurg alleen maar zegt: 'Zo meisje, ik zou inderdaad maar lekkere grote tieten laten maken, prachtig. Bovendien zitten er totaal geen risico's aan'. Sure.

Ten tweede: ik durf nu inderdaad van mezelf te zeggen dat ik een 'lekker mokkel met dikke tieten' ben ja, best wel.
En dat was ook echt waar ik het voor deed; lekkere hitsige pubertjes en 70- plussers die naar me kijken, en dan de slet gaan uithangen in de kroeg. Mijn vriend ga ik natuurlijk dumpen, daar ben ik nu te sexy voor.
Citaat:
(btw: je zegt ze hoeven er nooit meer uit... ga jij nog maar eens heel goed de beschrijvingen van borstvergrotingen lezen... Over een tien of twintig jaar ben jij namelijk zeker weten weer in het ziekenhuis te vinden!!!)
Kan me niet herinneren dat ik dat ergens heb gezegd?
Er is één soort prothese waar je levenslange garantie op hebt. Dat houdt dus in dat áls ze vervangen moeten worden, je dat niet hoeft te betalen. Die protheses heb ik niet. Ik moet zeker over zo'n 10 tot 15 jaar terug voor vervanging, en dat doe ik met alle liefde.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 08:47.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 08:48
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 09:30 :
Maak je niet druk, ik wist gewoon niet dat dit topic ge-upt was.

Wacht even, ik heb ergens een verslagje op internet gezet.. Het is wel lang, maar voor wie het leuk vindt:

Nacht van tevoren niet veel geslapen bij mijn vriend, maar al met al toch niet heel ziek of zenuwachtig geweest.
Om 7.50 vertrokken we vanuit maastricht naar het az vesalius, om 8.10 waren we er al.
Vriendje nog ff sigaretje gerookt, en wij naar binnen. Aan de balie kwam het eerste probleem: we hadden geen bewijs van mn ziekenfondsverzekering bij ons. 'Ik kan u echt niet inschrijven mevrouw!'. Ik al helemaal in de stress. Al met al lukte het toch allemaal en wezen ze mijn kamer voor 2 personen. Ik legde mijn spullen neer en zo, en ben wat gaan kletsen met vriendjelief. De zuster kwam met een vragenlijstje en vertelde me dat ik rond 13.30 geholpen zou worden. DAMN, dat was 4 1/2 uur wachten!!!
Dokter d'Hondt zou me komen roepen om te betalen en af te tekenen, en daarna moest ik mijn sexy kleedje aan en een pilletje onder de tong nemen.
Om half 10 ging de deur al open: 'De dokter roept u'!' Mooi, mijn vriend was net weg om een sigaretje te roken. Nou, ik naar het kamertje van d'Hondt, nog even wat gepraat en getekend enzo, en hij heeft heeele mooie foto's gemaakt van mijn tietjes en toen bleek dat ik al om 11u mocht!! Yes!
Ik terug naar de kamer met vriendje, pilletje genomen, kleedje aan, even plassen en wachten maar.
Rond 10.50 kwamen ze me halen en ging ik met mijn bedje naar de operatiekamer.
Eerst nog even in die tussenruimte gelegen (hoe heet dat??) en toen het OK- bedje op.
Eerst een hoop gefriemel met het infuus dat fout gestoken was waardoor ik een megadikke hand kreeg en toen kreeg ik m in mijn arm.
Heleboel plakkertjes en een verwarmde deken over me heen, mutsje op, toen het zuurstofmasker en na korte tijd was ik weg.
Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer was ik geloof ik een beetje in paniek, kan me weinig herinneren, ook niet hoe ik terug op mn kamertje ben geraakt.
Nou, alles ging nog redelijk, met vriendje gepraat en zo, mams even op bezoek, en om 4u kreeg ik wat water. Ik merktte wel dat ik mijn ogen geen seconde kon openhouden, ik zakte telkens weer weg...
Daarna, om 5u, brachten ze me wat eten. Opeens werd ik misselijk en kreeg ik het heet (erg vreemd als je Novaban (=een middel tegen ziek worden) in je infuus hebt gekregen.. Die had ik dus verdorie NIET gekregen, terwijl ik het honderd keer had gevraagd. Leuk hoor). En ja, toen begon het overgeven. Ik moést opstaan van de verpleging, anders mocht ik niet naar huis. Lachen joh, want steeds als ik opstond moest ik overgeven. Toch maar gedaan.. Ik was echt kapot, enige wat ik deed was slapen en kotsen.
Uiteindelijk ben ik in de stoel naast het bed gaan zitten en is mijn vriend een rolstoel gaan halen. Ondertussen moest ik weer overgeven.
In de auto aangekomen weer. Thuis aangekomen weer. Bij het plassen weer. Joy...
Toen ik eenmaal lekker in bed lag thuis, viel ik binnen de minuut en slaap en heb ik van overgeven geen last meer gehad. Wel heb ik de hele nacht ontzettende erge pijn gehad.
Nu gaat het een stuk beter, mede dankzij de pillen. Ik ben al heel gelukkig als ik een strakker truitje aanheb, het zijn echt mooie tietjes geworden. Ik schat ze op grote C, kleine D, en omdat ze vooral aan de zijkant uitsteken (ZANDLOPERFIGUURTJE!!!!) lijkt het van voren behoorlijk groot. Echt super, vind ik.
Vrijdag verband eraf (dat JEUKT man!!!) en de vrijdag erna de hechtingen eruit.
Al met al ben ik dolgelukkig dat ik het heb gedaan.
hmmjah .. van dat infuus .. en dat novaban wat je niet gekregen hebt .. AMATEURS ..
hoop dat de rest wel naar tevredenheid gegaan is .. ?

hmmjah .. schrijf je toch op als je iemand dat wil geven ..
en .. infuus raak prikken da kan ik nog
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 09:13
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 09:48 :
hmmjah .. van dat infuus .. en dat novaban wat je niet gekregen hebt .. AMATEURS ..

Het leuke is dat de verpleegster het TWEE KEER heeft opgeschreven, waarvan 1 keer gemarkeerd met fluorstift, en de dokter zelf zei ook dat het goed zou komen.
Overmorgen vraag ik het hem wel hoor, want dit vind ik niet leuk.
De rest ging perfect.
Oud 02-06-2004, 09:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 10:13 :

De rest ging perfect.
Tot nu toe dan :X
Oud 02-06-2004, 09:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 10:32 :
Tot nu toe dan :X
Fijn dat je het me zo gunt. Pessimist.
Oud 02-06-2004, 09:43
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 10:36 :
ff technisch vraagje ..
hoe hebben ze 't gedaan eigenlijk .. achter de borstspier ?
en waat hebbenn ze de sne gemaakt ? .. beetje on opvallend mag ik hopen ..
of zie je daar zoieso nix meer van strax ??
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 09:48
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 10:43 :
ff technisch vraagje ..
hoe hebben ze 't gedaan eigenlijk .. achter de borstspier ?
en waat hebbenn ze de sne gemaakt ? .. beetje on opvallend mag ik hopen ..
of zie je daar zoieso nix meer van strax ??
Ik heb ze achter de borstspier ja, dat zou bij mijn grootte het mooiste en natuurlijkste ogen.
De snee zit in de borstplooi, dus onder de borst. Het littekentje wordt naar verloop van tijd vrijwel onzichtbaar.
Oud 02-06-2004, 09:51
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 10:48 :
Ik heb ze achter de borstspier ja, dat zou bij mijn grootte het mooiste en natuurlijkste ogen.
De snee zit in de borstplooi, dus onder de borst. Het littekentje wordt naar verloop van tijd vrijwel onzichtbaar.
jah is wat meer werk dus .. maar dan heb je ook wat ..
hoe is 't er nu trouwens mee ? .. geen pijn meer ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:10
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 10:51 :
jah is wat meer werk dus .. maar dan heb je ook wat ..
hoe is 't er nu trouwens mee ? .. geen pijn meer ?
Jawel, vooral bij het opstaan. 9 uur in dezelfde klotehouding gelegen en dan opstaan. Lekker..
Maar ik heb mn tietjes he.
Oud 02-06-2004, 10:28
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 11:10 :
Jawel, vooral bij het opstaan. 9 uur in dezelfde klotehouding gelegen en dan opstaan. Lekker..
Maar ik heb mn tietjes he.
nou tietJES zijn 't dus niet meer

heu .. kan je niet beter op je rug slapen dan ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:31
Drez
Drez is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 09:37 :
In eerste instantie heeft hij het bijna 3 jaar lang tegengesproken. Puur om mijn mening te doen veranderen. Op een gegeven moment had hij toch wel door dat ik het 100% serieus meende en het, hoe dan ook, zou laten doen. Op zo'n moment kan je weinig anders doen dan diegene zoveel mogelijk te helpen en steunen. Daarom is hij me tegemoet gekomen.
Zelfde idee als mijn moeder: zij was er echt fel op tegen, wilde er niets van weten, maar nu helpt ze me toch heel goed met alles.
okee
nou veel plezier ermee dan maar ofzo
Oud 02-06-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 09:48 :

Je wilt niet weten hoe vaak iets wordt vergeten en een infuus misprikken is echt geen uitzondering. Dus die rolleyes zijn erg overbodig.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:44
Raven
Raven is offline
Citaat:
Milk schreef op 02-06-2004 @ 11:40 :
Je wilt niet weten hoe vaak iets wordt vergeten en een infuus misprikken is echt geen uitzondering. Dus die rolleyes zijn erg overbodig.
heb zls_ medische richting af dus wet er wel iets van ;-)

en .. 'n ader missen is best wel lomp .. als je ff geduld hebt lukt 't in een keer .. mits je geen spartelend kind hebt .. :-)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 10:36 :

Weet je, ik ga niet eens uitleggen wat ik ermee bedoel. Ik lees al alle pagina's mee ik erger me steeds meer aan jou. Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen.
Oud 02-06-2004, 10:50
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 11:28 :
nou tietJES zijn 't dus niet meer

heu .. kan je niet beter op je rug slapen dan ?
Ik zal wel moeten!! Ik slaap met een stuk of 4 kussens in mijn rug, zo'n beetje rechtop zeg maar. Heerlijk, echt.
Ben dolblij als ik er 's ochtends uit kan.
Oud 02-06-2004, 10:51
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 11:49 :

Weet je, ik ga niet eens uitleggen wat ik ermee bedoel. Ik lees al alle pagina's mee ik erger me steeds meer aan jou. Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen.
Zeggen ze dat ík snel op mn teentjes ben getrapt..
Oud 02-06-2004, 10:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 11:51 :
Zeggen ze dat ík snel op mn teentjes ben getrapt..
Ben je ook. Je regeert compleet gefrustreerd op elke reactie waarvan jij dénkt dat ze tegen je bedoelt zijn. Je loopt jezelf al 4 pagina's lang te bewijzen dat dit ECHT ECHT ECHT ECHT is wat je wilt en dat het je HELEMAAAAAAAAAAAL NIETS kan schelen wat anderen ervan denken. Als je echt zo zeker was dan ben je niet zo verschrikkelijk defensief tegen mensen die het goed bedoelen.
Oud 02-06-2004, 10:53
Raven
Raven is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 11:49 :

ik snap jou probleem om eerlijk te zijn ook niet helemaal ..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 11:53 :
ik snap jou probleem om eerlijk te zijn ook niet helemaal ..
Ik doelde erop dat de afgelopen 4 dagen misschien wel goed zijn gegaan, maar dat dat totaal geen beeld geeft van wat de komende tijd gaat brengen. En dat ik voor haar hóóp (gezien wat ik heb meegemaakt) dat het goed blijft gaan..

Oud 02-06-2004, 11:00
Raven
Raven is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 11:54 :
Ik doelde erop dat de afgelopen 4 dagen misschien wel goed zijn gegaan, maar dat dat totaal geen beeld geeft van wat de komende tijd gaat brengen. En dat ik voor haar hóóp (gezien wat ik heb meegemaakt) dat het goed blijft gaan..

hmmja .. maar mis kan je dan beter ook door laten schemeren dat je 't d'r wel gunt ..

ik vind ook dat je er goed over na moet denken maar 't is haar afweging he .. als zij zich zo beter voelt .. (en daar kan ik me wat bij voorstellen ) moet ze 't doen ..

en .. die technieken worden ook steeds beter he ..

Cayenne ? wat voor implantaten heb je trouwens ?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 12:00 :
hmmja .. maar mis kan je dan beter ook door laten schemeren dat je 't d'r wel gunt ..
Klopt, maar het was ook niet duidelijk dat ik het er NIET gun. En dát is mijn probleem.

Maar goed, als zij er blij mee is, wie ben ik dan om het af te keuren. Ik begrijp het dan welliswaar niet zo goed, maar als het echt zo nodig was als dat ze vertelt (en niet wat ze uitdraagt), dan gun ik haar alle plezier en geluk ondanks alles.

Ben de kwaadste niet, misschien een beetje te eerlijk af en toe
Oud 02-06-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 11:44 :
heb zls_ medische richting af dus wet er wel iets van ;-)

en .. 'n ader missen is best wel lomp .. als je ff geduld hebt lukt 't in een keer .. mits je geen spartelend kind hebt .. :-)
Het ligt eraan of je aanleg hebt, ik ben geprikt door iemand toen voelde ik het niet eens en ik ben een keer 3x misgeprikt in mijn hand.. en ik ben echt geen spartelend kind

Ik zeg niet dat je er niet iets vanaf weet, ik vind de rolleyes alleen wat overbodig. Mijn opa is ook regelmatig blauw bij de ene en soms voelt ie totaal niets als hij door een ander geprikt wordt. Of je iets weet of niet, het is gewoon een gave!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:54
Raven
Raven is offline
[QUOTE]Milk schreef op 02-06-2004 @ 12:17 :
Het ligt eraan of je aanleg hebt, ik ben geprikt door iemand toen voelde ik het niet eens en ik ben een keer 3x misgeprikt in mijn hand.. en ik ben echt geen spartelend kind

Ik zeg niet dat je er niet iets vanaf weet, ik vind de rolleyes alleen wat overbodig. Mijn opa is ook regelmatig blauw bij de ene en soms voelt ie totaal niets als hij door een ander geprikt wordt. Of je iets weet of niet, het is gewoon een gave!
[/QUOTE

hmmjah ..
de gave zit meer in 't omgaan met mensen denk ik ..
derest is 'n handigheidje

toen met die meningokokken vaccinatie heb ik nog mee geholpen .. ( laatste stage was dat) ik kreeg alle schijtbroekkies
hmmjah .. me buurvrouw was daar ook .. die had zoiets da's wel 'n leuk karweitje voor jou

op de een of andere manier om ik niet bedreigend over .
(ondanks mijn forum naam )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:21
Verwijderd
[QUOTE]Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 12:54 :
Citaat:
Milk schreef op 02-06-2004 @ 12:17 :

[/QUOTE

hmmjah ..
de gave zit meer in 't omgaan met mensen denk ik ..
derest is 'n handigheidje

toen met die meningokokken vaccinatie heb ik nog mee geholpen .. ( laatste stage was dat) ik kreeg alle schijtbroekkies
hmmjah .. me buurvrouw was daar ook .. die had zoiets da's wel 'n leuk karweitje voor jou

op de een of andere manier om ik niet bedreigend over .
(ondanks mijn forum naam )
Laatste keer offtopic

Ik blijf er toch bij dat het niet zomaar een handigheidje is hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:39
Raven
Raven is offline
Citaat:
Milk schreef op 02-06-2004 @ 14:21 :
Laatste keer offtopic

Ik blijf er toch bij dat het niet zomaar een handigheidje is hoor.
ok .. ik voel me gevleid
*grinnik*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:10
murwari
murwari is offline
Qamra jij ging toch iets nuttigers doen? Misschien ook maar beter.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 14:29.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
murwari schreef op 02-06-2004 @ 15:10 :
Qarma jijging toch iets nuttigers doen? Misschien ook maar beter.
Spuitelf!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:39
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 12:00 :

Cayenne ? wat voor implantaten heb je trouwens ?
McGhan 410 mm
Oud 03-06-2004, 13:20
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 15:39 :
McGhan 410 mm
wow hebben die dingen tegenwoordig ook van die aparte namen joh klinkt net als een naam van een nieuw type auto

anyway veel succes met je neppe tieten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:22
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 03-06-2004 @ 14:20 :
wow hebben die dingen tegenwoordig ook van die aparte namen joh klinkt net als een naam van een nieuw type auto

Maar veel plezier/sterkte met je nieuwe tieten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:25
Verwijderd
ah verschrikkelijk.
je hebt het toch al gedaan, maar het lijkt mij een vrij armzalige oplossing voor je complex. dan kan je elke keer wel iets nieuws vinden wat aan verbetering toe is en uiteindelijk wordt ook jij een oud lelijk gerimpeld mokkel met grote hangende tieten. tenzij je daar natuurlijk ook weer wat aan laat doen, zo blijf je bezig.
het lijkt mij altijd wat zinvoller om de wortels van het probleem aan te pakken, en gewoon te leren tevreden te zijn met jezelf. maar ach.

het lijkt me ook een erg vervelend idee dat er 2 van die kunstmatige dingen in je lijf zitten die er niet horen en die je niet eens nodig hebt.

maar goed, succes met je tieten
ik bedoel het ook niet kwaad, maar het lijkt me gewoon de easy way out en wat dit soort dingen betreft is dat bijna nooit de 'juiste' manier omdat het dan op een andere manier wel weer terugkomt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:30
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
sensual schreef op 03-06-2004 @ 14:22 :

Maar veel plezier/sterkte met je nieuwe tieten
Danke
Oud 03-06-2004, 13:31
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
oops ik kijk nu naar men post en '' neppe tieten '' oogt misschien wat denigrerend maar zo is het niet bedoeld. Sterkte en hopen dat de pijn snel verdwijnt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:35
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
loos schreef op 03-06-2004 @ 14:25 :
ah verschrikkelijk.
je hebt het toch al gedaan, maar het lijkt mij een vrij armzalige oplossing voor je complex. dan kan je elke keer wel iets nieuws vinden wat aan verbetering toe is en uiteindelijk wordt ook jij een oud lelijk gerimpeld mokkel met grote hangende tieten. tenzij je daar natuurlijk ook weer wat aan laat doen, zo blijf je bezig.
het lijkt mij altijd wat zinvoller om de wortels van het probleem aan te pakken, en gewoon te leren tevreden te zijn met jezelf. maar ach.

het lijkt me ook een erg vervelend idee dat er 2 van die kunstmatige dingen in je lijf zitten die er niet horen en die je niet eens nodig hebt.

maar goed, succes met je tieten
ik bedoel het ook niet kwaad, maar het lijkt me gewoon de easy way out en wat dit soort dingen betreft is dat bijna nooit de 'juiste' manier omdat het dan op een andere manier wel weer terugkomt.
Dat denk ik niet ze is nu 19. Over 10 jaar is de wereld toch naar de filistijnen. Ik vind het een goede investering En als je kijkt naar de voordelen alleen al. Ze zal veel zekerder van derzelf zijn en ' happier ' door het leven gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:41
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 03-06-2004 @ 14:35 :
En als je kijkt naar de voordelen alleen al. Ze zal veel zekerder van derzelf zijn en ' happier ' door het leven gaan.
Ben je dan meteen zekerder van jezelf als je grotere tieten hebt? Ik denk dat daar toch meer voor nodig is..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:46
martin24
martin24 is offline
Cool! Waar blijven de foto's in het gewaagd topic? Voor en na foto's? Zou best cool zijn!

Ben wel nieuwsgierig!
Oud 03-06-2004, 13:48
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
sensual schreef op 03-06-2004 @ 14:41 :
Ben je dan meteen zekerder van jezelf als je grotere tieten hebt?
Moet je niet aan mij vragen, maar aan haar.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:49
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 03-06-2004 @ 14:31 :
oops ik kijk nu naar men post en '' neppe tieten '' oogt misschien wat denigrerend maar zo is het niet bedoeld. Sterkte en hopen dat de pijn snel verdwijnt.
Lief, dankje.

Citaat:
sensual schreef op 03-06-2004 @ 14:41 :
Ben je dan meteen zekerder van jezelf als je grotere tieten hebt? Ik denk dat daar toch meer voor nodig is..
Nou, nee. Het was het voornaamste punt van onzekerheid bij mij. Ik ben erg slank, en daardoor voelde ik me onvrouwelijk. Ik heb wel een kont, maar had dus geen borsten. Nu heb ik ze, en is alles mooi in verhouding. Natuurlijk, ik wil ook graag een gavere huid en rechtere ondertanden, maar dat zijn geen gigantische problemen voor me.
En ik moet zeggen dat ik nú al veel zekerder van mezelf ben. En dat terwijl het verband nog tot aan mn strot zit en ik alleen vesten aan kan.
Oud 03-06-2004, 14:50
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
martin24 schreef op 03-06-2004 @ 14:46 :
Cool! Waar blijven de foto's in het gewaagd topic? Voor en na foto's? Zou best cool zijn!

Ben wel nieuwsgierig!
Ik heb nog geen nafoto's, operatie is pas 6 dagen geleden. Over 5 weken of zo. Maar denk echt niet dat ik die hier op s.com ga plaatsen hoor..
Oud 03-06-2004, 14:58
Endomychus
Endomychus is offline
Dus je was onzeker over je lichaam en hebt het daarom gedaan? Pff dan kun je beter daar aan gaan werken... Jezus van cup 75a naar een D ! Ziek gewoon zoiets doe je toch niet. Met die 3000 euro had een land in Afrika een dag lang eten gehad
Oud 03-06-2004, 14:59
martin24
martin24 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 15:50 :
Ik heb nog geen nafoto's, operatie is pas 6 dagen geleden. Over 5 weken of zo. Maar denk echt niet dat ik die hier op s.com ga plaatsen hoor..
Aha. Een voor foto mag natuurlijk ook Dan houden we een NA foto tegoed.

Maar als je dat niet durft moet je dat natuurlijk niet doen, maar met photoshop kun je redelijk onherkenbaar knippen en plakken
Oud 03-06-2004, 15:01
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 03-06-2004 @ 15:58 :
Dus je was onzeker over je lichaam en hebt het daarom gedaan? Pff dan kun je beter daar aan gaan werken... Jezus van cup 75a naar een D ! Ziek gewoon zoiets doe je toch niet. Met die 3000 euro had een land in Afrika een dag lang eten gehad
Dan kun je net zo goed al het geld wat je verdient niet uitgeven Dat is natuurlijk onzin wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:01
martin24
martin24 is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 03-06-2004 @ 15:58 :
Met die 3000 euro had een land in Afrika een dag lang eten gehad
Pff.. En met het geld dat verspild wordt in de overheid kunnen de mensen jaren eten! Zo werkt dat nou eenmaal niet. Beetje makkelijk roepen vind ik.

Als iemand onzeker is over haar borsteren, dan is dat een eigen keuze om ze te vergroten, een schuldgevoel proberen aan te praten door over Afrika te beginnen vind ik wel heel makkelijk!

Ik hoop dat de nieuwe borsten bevallen!

Regels voor berichten