![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wacht even, ik heb ergens een verslagje op internet gezet.. Het is wel lang, maar voor wie het leuk vindt: Nacht van tevoren niet veel geslapen bij mijn vriend, maar al met al toch niet heel ziek of zenuwachtig geweest. Om 7.50 vertrokken we vanuit maastricht naar het az vesalius, om 8.10 waren we er al. Vriendje nog ff sigaretje gerookt, en wij naar binnen. Aan de balie kwam het eerste probleem: we hadden geen bewijs van mn ziekenfondsverzekering bij ons. 'Ik kan u echt niet inschrijven mevrouw!'. Ik al helemaal in de stress. Al met al lukte het toch allemaal en wezen ze mijn kamer voor 2 personen. Ik legde mijn spullen neer en zo, en ben wat gaan kletsen met vriendjelief. De zuster kwam met een vragenlijstje en vertelde me dat ik rond 13.30 geholpen zou worden. DAMN, dat was 4 1/2 uur wachten!!! Dokter d'Hondt zou me komen roepen om te betalen en af te tekenen, en daarna moest ik mijn sexy kleedje aan en een pilletje onder de tong nemen. Om half 10 ging de deur al open: 'De dokter roept u'!' Mooi, mijn vriend was net weg om een sigaretje te roken. Nou, ik naar het kamertje van d'Hondt, nog even wat gepraat en getekend enzo, en hij heeft heeele mooie foto's gemaakt van mijn tietjes en toen bleek dat ik al om 11u mocht!! Yes! Ik terug naar de kamer met vriendje, pilletje genomen, kleedje aan, even plassen en wachten maar. Rond 10.50 kwamen ze me halen en ging ik met mijn bedje naar de operatiekamer. Eerst nog even in die tussenruimte gelegen (hoe heet dat??) en toen het OK- bedje op. Eerst een hoop gefriemel met het infuus dat fout gestoken was waardoor ik een megadikke hand kreeg en toen kreeg ik m in mijn arm. Heleboel plakkertjes en een verwarmde deken over me heen, mutsje op, toen het zuurstofmasker en na korte tijd was ik weg. Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer was ik geloof ik een beetje in paniek, kan me weinig herinneren, ook niet hoe ik terug op mn kamertje ben geraakt. Nou, alles ging nog redelijk, met vriendje gepraat en zo, mams even op bezoek, en om 4u kreeg ik wat water. Ik merktte wel dat ik mijn ogen geen seconde kon openhouden, ik zakte telkens weer weg... Daarna, om 5u, brachten ze me wat eten. Opeens werd ik misselijk en kreeg ik het heet (erg vreemd als je Novaban (=een middel tegen ziek worden) in je infuus hebt gekregen.. Die had ik dus verdorie NIET gekregen, terwijl ik het honderd keer had gevraagd. Leuk hoor). En ja, toen begon het overgeven. Ik moést opstaan van de verpleging, anders mocht ik niet naar huis. Lachen joh, want steeds als ik opstond moest ik overgeven. Toch maar gedaan.. Ik was echt kapot, enige wat ik deed was slapen en kotsen. Uiteindelijk ben ik in de stoel naast het bed gaan zitten en is mijn vriend een rolstoel gaan halen. Ondertussen moest ik weer overgeven. In de auto aangekomen weer. Thuis aangekomen weer. Bij het plassen weer. Joy... Toen ik eenmaal lekker in bed lag thuis, viel ik binnen de minuut en slaap en heb ik van overgeven geen last meer gehad. Wel heb ik de hele nacht ontzettende erge pijn gehad. Nu gaat het een stuk beter, mede dankzij de pillen. Ik ben al heel gelukkig als ik een strakker truitje aanheb, het zijn echt mooie tietjes geworden. Ik schat ze op grote C, kleine D, en omdat ze vooral aan de zijkant uitsteken (ZANDLOPERFIGUURTJE!!!!) lijkt het van voren behoorlijk groot. Echt super, vind ik. Vrijdag verband eraf (dat JEUKT man!!! ![]() Al met al ben ik dolgelukkig dat ik het heb gedaan.
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 08:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfde idee als mijn moeder: zij was er echt fel op tegen, wilde er niets van weten, maar nu helpt ze me toch heel goed met alles.
|||
![]() |
Citaat:
Ten tweede: ik durf nu inderdaad van mezelf te zeggen dat ik een 'lekker mokkel met dikke tieten' ben ja, best wel. ![]() En dat was ook echt waar ik het voor deed; lekkere hitsige pubertjes en 70- plussers die naar me kijken, en dan de slet gaan uithangen in de kroeg. Mijn vriend ga ik natuurlijk dumpen, daar ben ik nu te sexy voor. Citaat:
Er is één soort prothese waar je levenslange garantie op hebt. Dat houdt dus in dat áls ze vervangen moeten worden, je dat niet hoeft te betalen. Die protheses heb ik niet. Ik moet zeker over zo'n 10 tot 15 jaar terug voor vervanging, en dat doe ik met alle liefde.
Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 08:47. |
![]() |
||
Citaat:
hoop dat de rest wel naar tevredenheid gegaan is .. ? hmmjah .. schrijf je toch op als je iemand dat wil geven .. en .. infuus raak prikken da kan ik nog ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overmorgen vraag ik het hem wel hoor, want dit vind ik niet leuk. De rest ging perfect.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoe hebben ze 't gedaan eigenlijk .. achter de borstspier ? en waat hebbenn ze de sne gemaakt ? .. beetje on opvallend mag ik hopen .. of zie je daar zoieso nix meer van strax ?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De snee zit in de borstplooi, dus onder de borst. Het littekentje wordt naar verloop van tijd vrijwel onzichtbaar.
||
Citaat:
hoe is 't er nu trouwens mee ? .. geen pijn meer ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik heb mn tietjes he. ![]()
||
Citaat:
![]() heu .. kan je niet beter op je rug slapen dan ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou veel plezier ermee dan maar ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en .. 'n ader missen is best wel lomp .. als je ff geduld hebt lukt 't in een keer .. mits je geen spartelend kind hebt .. :-) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je, ik ga niet eens uitleggen wat ik ermee bedoel. Ik lees al alle pagina's mee ik erger me steeds meer aan jou. Ik ga maar weer eens iets nuttigs doen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben dolblij als ik er 's ochtends uit kan.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind ook dat je er goed over na moet denken maar 't is haar afweging he .. als zij zich zo beter voelt .. (en daar kan ik me wat bij voorstellen ) moet ze 't doen .. en .. die technieken worden ook steeds beter he .. Cayenne ? wat voor implantaten heb je trouwens ? |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, als zij er blij mee is, wie ben ik dan om het af te keuren. Ik begrijp het dan welliswaar niet zo goed, maar als het echt zo nodig was als dat ze vertelt (en niet wat ze uitdraagt), dan gun ik haar alle plezier en geluk ondanks alles. Ben de kwaadste niet, misschien een beetje te eerlijk af en toe ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat je er niet iets vanaf weet, ik vind de rolleyes alleen wat overbodig. Mijn opa is ook regelmatig blauw bij de ene en soms voelt ie totaal niets als hij door een ander geprikt wordt. Of je iets weet of niet, het is gewoon een gave! |
![]() |
|
[QUOTE]Milk schreef op 02-06-2004 @ 12:17 :
Het ligt eraan of je aanleg hebt, ik ben geprikt door iemand toen voelde ik het niet eens en ik ben een keer 3x misgeprikt in mijn hand.. en ik ben echt geen spartelend kind ![]() Ik zeg niet dat je er niet iets vanaf weet, ik vind de rolleyes alleen wat overbodig. Mijn opa is ook regelmatig blauw bij de ene en soms voelt ie totaal niets als hij door een ander geprikt wordt. Of je iets weet of niet, het is gewoon een gave! [/QUOTE hmmjah .. de gave zit meer in 't omgaan met mensen denk ik .. derest is 'n handigheidje toen met die meningokokken vaccinatie heb ik nog mee geholpen .. ( laatste stage was dat) ik kreeg alle schijtbroekkies ![]() hmmjah .. me buurvrouw was daar ook .. die had zoiets da's wel 'n leuk karweitje voor jou op de een of andere manier om ik niet bedreigend over . (ondanks mijn forum naam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Zweepje schreef op 02-06-2004 @ 12:54 :
Citaat:
![]() Ik blijf er toch bij dat het niet zomaar een handigheidje is hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *grinnik* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() anyway veel succes met je neppe tieten |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar veel plezier/sterkte met je nieuwe tieten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En ik moet zeggen dat ik nú al veel zekerder van mezelf ben. En dat terwijl het verband nog tot aan mn strot zit en ik alleen vesten aan kan.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als je dat niet durft moet je dat natuurlijk niet doen, maar met photoshop kun je redelijk onherkenbaar knippen en plakken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand onzeker is over haar borsteren, dan is dat een eigen keuze om ze te vergroten, een schuldgevoel proberen aan te praten door over Afrika te beginnen vind ik wel heel makkelijk! Ik hoop dat de nieuwe borsten bevallen!
|
|