![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, die reactie kan overal op slaan maar je gaat er toch naar raden en je kan er toch iets uit afleiden dus 'pah-lease' doe gewoon wat je gevraagd wordt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zag dat voorstukje ook! Maar ik was sterk genoeg om weg te zappen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (god, dat ik zo naar een serie uitkijk. belachelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is vorige week ook een normaal voorstukje geweest, en dat kwam wel overeen met de aflevering. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder leuke ep, ik was alleen nogal met schoolwerk bezig, dus heb niet veel gezien (wel alles gehoord). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het was wel een hilarische afl, vooral het karaoke stukje, geweldig ![]() ![]() ![]() Verder was het in het begin btje triest, vooral met die stotterende jongen die werd afgewezen en Andy keek écht heel verdrietig ![]() &Tommy vond ik niet bijster boeiend maar het lijkt me wel goed voor Amy, iemand die haar afleidt en haar enigszins 'begrijpt'..ze speelt het trouwens wel heel goed imho Btw. over het voorstukje eerder:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en die stem mis ik ook. al paar afleveringen. elke keer was er wel een soort van 'boodschap' maar dat mis ik wel een beetje de laatste tijd.. ben ik de enige? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het een heerlijke aflevering! Ik ken Tommy ook ergens van, maar ik heb Minority Report nooit gezien, dus daar kan het niet van zijn. Het is wel een leuke aanwinst voor de serie. Ik vond de stukjes tussen hem en Amy ook superleuk. In de regen op dat bankje ![]() Ephram en Madison waren ook lief! Eerst Ephram die zo'n zijn best deed haar te negeren, maar dat lukte niet echt. Hij vond het ook verschrikkelijk om te doen volgens mij.. Maar het eindigde toch wel weer goed ![]() Ik wil ook een jongen die met zn gitaar een liedje voor mij gaat zingen onder mn raam <3 En al die rozen en ballonnen. En Dr. Abbott maar zeggen hoe verschrikkelijk zoiets was, en daarna wel wat meenemen voor zn vrouw ![]() En Justin was zielig. Hij stond daar zo te zingen en hij werd afgewezen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ephram was wel heel slecht in het negeren van madison. het lag echt al vanaf het begin vast dat zij iets zouden krijgen met elkaar. Beetje voorspelbaar, jammer. Bright wordt echt steeds grappiger |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |