Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 11:53
scala
scala is offline
Citaat:
Winner schreef op 14-05-2004 @ 12:17 :
Oh pah-lease... Die reactie kan slaan op alles varierend van 'Ephram koopt een Lamborghini' tot en met 'Ephram verlaat Everwood en wordt monnik in Tibet.'
Tis gewoon een reactie op de spoiler en aangezien iedereen normaal dan ook weer reageert in een spoiler, lijkt me dat niet al te veel moeite om dat ook te doen?
En ja, die reactie kan overal op slaan maar je gaat er toch naar raden en je kan er toch iets uit afleiden dus 'pah-lease' doe gewoon wat je gevraagd wordt
Advertentie
Oud 14-05-2004, 12:22
Verwijderd
Jaa, reacties op spoilers moeten ook in spoilertags. Anders kun je soms idd dingen afleiden die je eigenlijk helemaal niet wil weten.

@Mrs. Butterfly: wil je jouw reactie op mijn spoiler ook even in spoiler tags zetten?
Oud 14-05-2004, 13:29
phmpruim
phmpruim is offline
Spoiler
Oud 15-05-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 14-05-2004 @ 13:22 :
Jaa, reacties op spoilers moeten ook in spoilertags. Anders kun je soms idd dingen afleiden die je eigenlijk helemaal niet wil weten.

@Mrs. Butterfly: wil je jouw reactie op mijn spoiler ook even in spoiler tags zetten?
ik zou t graag voor je doen, maar ik kan um niet meer wijzigen... en nu?
Oud 15-05-2004, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 15-05-2004 @ 22:50 :
ik zou t graag voor je doen, maar ik kan um niet meer wijzigen... en nu?
nja, het is ook niet dat het nou heel veel verklapt ofzo. Het zal meer mensen nieuwsgierig maken En tis toch al bijna weer dinsdag
Oud 16-05-2004, 22:16
Verwijderd
Ik heb vandaag het voorstukje voor dinsdag op tv gezien. Ik kon nog weglopen toen ik nog niks belangrijks gezien had, maar ik was te zwak

Wat ik zag:
Spoiler
Oud 16-05-2004, 22:20
BCR
BCR is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 23:16 :
Ik heb vandaag het voorstukje voor dinsdag op tv gezien. Ik kon nog weglopen toen ik nog niks belangrijks gezien had, maar ik was te zwak

*Oeh, snel ff spoiler gewist*

Ik zag dat voorstukje ook! Maar ik was sterk genoeg om weg te zappen! Maar t begon gelijk al aardig belangrijk, volgens mij..
Oud 16-05-2004, 22:23
Briseïs
Briseïs is offline
Ik was te laat met zappen.
Oud 16-05-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 16-05-2004 @ 23:20 :
*Oeh, snel ff spoiler gewist*

Ik zag dat voorstukje ook! Maar ik was sterk genoeg om weg te zappen! Maar t begon gelijk al aardig belangrijk, volgens mij..
Ik was net opgestaan om naar de keuken te lopen, en ik kon nog doorlopen, maar ik ben gewoon blijven staan. Ik wilde wel lopen, maar het ging niet
Oud 17-05-2004, 11:42
scala
scala is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 23:42 :
Ik was net opgestaan om naar de keuken te lopen, en ik kon nog doorlopen, maar ik ben gewoon blijven staan. Ik wilde wel lopen, maar het ging niet
ik heb ook niet gezapt
Oud 17-05-2004, 12:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb het voorstukje niet gezien, maar was weer eens te zwak om te spoiler over te slaan... dus weet ik het nu ook
Oud 17-05-2004, 13:21
BCR
BCR is offline
Wat een zwakkelingen hier allemaal
Oud 17-05-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 13-05-2004 @ 14:45 :
Ik vond het echt een hippe aflevering. Ephram is cool. En ik ga die spoilers niet lezen. Nee. Ik ga ze niet lezen.
Me2. Morgen

(god, dat ik zo naar een serie uitkijk. belachelijk )
Oud 17-05-2004, 14:10
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-05-2004 @ 14:23 :
Me2. Morgen

Nee, ik heb nu geen zin in morgen, dat brengt me alleen maar dichter bij mijn muziekexamen
Oud 17-05-2004, 14:10
scala
scala is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-05-2004 @ 14:23 :
gelukkig bestaat dit topic voor mede-slachtoffers
Oud 17-05-2004, 21:32
phmpruim
phmpruim is offline
ik weet nog niets van morgen
geen voorstukje gezien, geen spoilers gelezen
Oud 17-05-2004, 21:39
Verwijderd
Voorstukje belooft veel Wel was het voorstukje van vorige week niet echt een afspiegeling van wat er in die aflevering gebeurde...
Spoiler

Ik heb dus zin in morgen

Oh ja, en vorige week vond ik het einde met Irv en zijn vrouw (naam kwijt ) zo mooi...
Oud 17-05-2004, 21:46
phmpruim
phmpruim is offline
naam kwijt? schaam je!

*schaamt zichzelf ook*
Oud 17-05-2004, 21:54
Briseïs
Briseïs is offline
Edna? Oid.
Oud 17-05-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 17-05-2004 @ 22:54 :
Edna? Oid.
Ja, dank je
Oud 18-05-2004, 09:55
alpha
alpha is offline
..eindelijk.. is het dinsdag.. moet ik weg!! moet ik het weer opnemen en dan hoor ik woensdag van alles op school terwijl ik het nog niet gezien heb..
Oud 18-05-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-05-2004 @ 22:39 :
Voorstukje belooft veel Wel was het voorstukje van vorige week niet echt een afspiegeling van wat er in die aflevering gebeurde...
Spoiler

Ik heb dus zin in morgen

Oh ja, en vorige week vond ik het einde met Irv en zijn vrouw (naam kwijt ) zo mooi...
Dat komt omdat dat een algemeen net5dinsdagavondstukje was. Met ook Will & Grace en nog een andere serie erbij.
Er is vorige week ook een normaal voorstukje geweest, en dat kwam wel overeen met de aflevering.
Oud 18-05-2004, 18:40
Verwijderd
nog even hoihoihoi
Oud 18-05-2004, 19:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 18-05-2004 @ 19:40 :
nog even hoihoihoi
Nog 3 minuten
Oud 18-05-2004, 20:06
Verwijderd
Och, arme Justin
Oud 18-05-2004, 20:18
Verwijderd
Eindelijk die zoen!

alleen Ephram was wel slecht opgemaakt, slechte foundation op zijn kaak enzo
Oud 18-05-2004, 20:29
BCR
BCR is offline
Aaaaaaaawh
Oud 18-05-2004, 20:31
BCR
BCR is offline
Ik vind Madison en Ephram echt zo cool

En die Tommy. Waar is die gast van? Bekende kop.

En het voorstukje was echt super.
Oud 18-05-2004, 20:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wieha... geweldige aflevering vandaag
Gebeurde heerlijk veel zonder dat het 'too much' werd
Briljant
Oud 18-05-2004, 20:39
Verwijderd
hmm...wat kan je daar van genieten! Madison heeft het zo lief gebracht daar op dat bankje! weer bekend everwood*snik* moment... zoooo leuk!!!hun verliefdheid straalt gewoon dwars door de beeldbuis heen, ik voel het helemaal stralen! die jongen was idd heel erg lekker, best bekend, maar heb geen idee waar van. mooie kleren had hij aan trouwens! hmm...
Oud 18-05-2004, 20:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 18-05-2004 @ 21:31 :
En die Tommy. Waar is die gast van? Bekende kop.
Hij speelde in Minority Report
Oud 18-05-2004, 20:49
anzie
anzie is offline
Ik vond het zooooo'n mooie aflevering, egt zo'n tranentrekker hehe... ik vind madison en ephram heel leuk zo samen!! En die jongen vind ik ook wel bij Amy passen (al had ik tog wel liever amy en ephram) Ik vond het einde ook al zo zielig, linda en andy maar ik vond Bright dan weer erg grappig, hoe hij karaoke deed bij die meisjes haha
Ben benieuwd hoe het verder gaat tussen Amy en Tommy!
Oud 18-05-2004, 20:51
Verwijderd
haha klopt, karaoke was supergrappig! hij is altijd zo gewild bij de jonge meisjes he, dat maakt hem heel schattig. ook toen hij op die bruiloft van de blinde man en zijn vriendin met ieder meisje moest dansen, en ze allemaal voor hem in de rij stonden.. zo grappig en schattig!
Oud 18-05-2004, 20:59
Gruppie
Gruppie is offline
idd echt een mooie aflevering!

1ste scene in de videotheek met bright en ephram was ook vooral met ' the pianist' ..

Ik vond delia weer super; dat gezicht (en 2 maal ) nadat ze Madison gevraagd had voor d'r feestje

Harry met de ballonnen en rozen. Bright met karaoke. Ik kan nog wel even doorgaan!

Ik vind Tommy ook erg goed bij Amy passen... Ik vraag me af of Amy zijn mobiel nog heeft

en ephram en madison, tja ik moest er ff aan wennen, maar ze zijn nu wel lief saampjes..

en ephram heeft zijn muzikaliteit niet van een vreemde
(heb echt meerdere keren deze aflevering met tranen in mijn ogen gezeten)
Oud 18-05-2004, 21:01
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 18-05-2004 @ 21:45 :
Hij speelde in Minority Report
Ik moest aan Britney Spears denken toen ik m zag... heeft hij niet een keer in een clip van haar gespeeld ofzo?
Oud 18-05-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 18-05-2004 @ 22:01 :
Ik moest aan Britney Spears denken toen ik m zag... heeft hij niet een keer in een clip van haar gespeeld ofzo?
Ik moest denken aan 'sometimes' volgens mij, die clip op een strand, al een hele tijd geleden. Maar het zal hem niet zijn.

Verder leuke ep, ik was alleen nogal met schoolwerk bezig, dus heb niet veel gezien (wel alles gehoord).
Oud 18-05-2004, 21:15
Verwijderd
Die jongen leek ontzettend op een vaste gast in het café waar ik werk Wiehaa!
Oud 18-05-2004, 21:23
karinn
karinn is offline
Tommmmmmmmy

Een goede aanwinst! Deze aflevering vond ik weer zooo mooi! Benieuwd hoe het loopt tussen Tommy en Amy; ze worden gelukkig of die Tommy blijkt heel fout te zijn..... ben benieuwd wat het word!
Oud 18-05-2004, 21:27
Verwijderd
Voorspelling:
Haar ouders vinden hem niet goed genoeg voor haar, eisen dat ze er mee stopt, zij gaat er achter de rug van haar ouders toch mee door, totdat hij haar echt kwetst en ze huilend terug rent.

En nee, ik heb helemaal niks gelezen over de komende afleveringen, dus ik verklap niks, het zijn puur mijn eigen verwachtingen
Oud 18-05-2004, 21:29
scala
scala is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 18-05-2004 @ 21:39 :
hun verliefdheid straalt gewoon dwars door de beeldbuis heen, ik voel het helemaal stralen!
halleluja lol

Het was wel een hilarische afl, vooral het karaoke stukje, geweldig wat zong ie, indepent woman ofzo bright the 'wingman' dehlia is ook zo grappig!

Verder was het in het begin btje triest, vooral met die stotterende jongen die werd afgewezen en Andy keek écht heel verdrietig maar later werd het juist weer heel koel, met Ephram&Madison <3 echt te leuk, hoewel ik me afvraag wat ze met Andy gaan doen, hoe zal hij reageren als ie erachter komt

&Tommy vond ik niet bijster boeiend maar het lijkt me wel goed voor Amy, iemand die haar afleidt en haar enigszins 'begrijpt'..ze speelt het trouwens wel heel goed imho

Btw. over het voorstukje eerder:
Spoiler
Oud 18-05-2004, 21:30
karinn
karinn is offline
Hoe heet die Tommy in het echt dan? Ik kan het niet echt ergens vinde....

Ik denk dat het ook dramatisch word tussen Tommy en Amy... afwachten maar!
Oud 18-05-2004, 21:55
jet
jet is offline
ik wist dit allemaal al.. maar het is toch wel ontzettend fijn
Oud 18-05-2004, 22:01
phmpruim
phmpruim is offline
geweldige aflevering

bright was weer fantastisch! coole gast is dat
En delia blijft geweldig, fijn dat die weer eens een rol had

Ephram en Madison, ik zag het de eerste aflevering al aankomen! Leuk stel, komt wel goed hoop ik

Amy en Tommy, hoop dat het goed gaat. Amy depressief was niet leuk, ze mag wel een keer weer iets fijns meemaken. En Tommy lijkt haar heel goed te begrijpen . En die telefoon? waar zou die zijn?

Andy en Linda, zielig einde. Maar vond Andy en Nina een leuker stel. Van Nina horen we trouwens nooit meer wat, hoe is het met haar?

en ik miste de stem aan het eind, maar dat pastte natuurlijk ook niet goed bij dat zielige stukje
Oud 18-05-2004, 22:25
jet
jet is offline
Spoiler

dit was een halve verdenking... maar lees toch maar niet
Oud 19-05-2004, 09:11
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 18-05-2004 @ 23:01 :
En die telefoon? waar zou die zijn?

en ik miste de stem aan het eind, maar dat pastte natuurlijk ook niet goed bij dat zielige stukje
Ik zat ook al met die telefoon. Ik riep zo naar mn zusje (die het toch niet kon weerstaan te blijven staan kijken voor ze naar boven ging ) ze heeft zn telefoon nog! dan gaan ze vast en zeker elkaar weer zien onder de smoes dat ze zijn telefoon nog heeft

en die stem mis ik ook. al paar afleveringen. elke keer was er wel een soort van 'boodschap' maar dat mis ik wel een beetje de laatste tijd.. ben ik de enige?
Oud 19-05-2004, 09:16
Verwijderd
Citaat:
scala schreef op 18-05-2004 @ 22:29 :
Btw. over het voorstukje eerder:
Spoiler
jaa, dat dacht ik ook meteen. Ik vond het al erg dat ik dat voorstukje helemaal had gezien, en nou is het ook nog eens van meer dan deze aflevering

Ik vond het een heerlijke aflevering!

Ik ken Tommy ook ergens van, maar ik heb Minority Report nooit gezien, dus daar kan het niet van zijn. Het is wel een leuke aanwinst voor de serie. Ik vond de stukjes tussen hem en Amy ook superleuk. In de regen op dat bankje

Ephram en Madison waren ook lief! Eerst Ephram die zo'n zijn best deed haar te negeren, maar dat lukte niet echt. Hij vond het ook verschrikkelijk om te doen volgens mij.. Maar het eindigde toch wel weer goed

Ik wil ook een jongen die met zn gitaar een liedje voor mij gaat zingen onder mn raam <3 En al die rozen en ballonnen. En Dr. Abbott maar zeggen hoe verschrikkelijk zoiets was, en daarna wel wat meenemen voor zn vrouw

En Justin was zielig. Hij stond daar zo te zingen en hij werd afgewezen Ik vond toen Linda Andy afwees ook zielig
Oud 19-05-2004, 09:26
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Bright = Komt hij tussen Ephram en Madison zitten en zegt kan je misschien opschuiven je zit zo dicht om mijn lip.
Ehpram en Madison vond ik ook heel leuk samen, op het laatst; Get your but out to high school.
En hoe Tommy over Amy vertelde.
Oud 19-05-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef op 19-05-2004 @ 10:26 :
Bright = Komt hij tussen Ephram en Madison zitten en zegt kan je misschien opschuiven je zit zo dicht om mijn lip.
Joh.. en zij zich echt zo zwaar beledigd voelen haha

Ephram was wel heel slecht in het negeren van madison. het lag echt al vanaf het begin vast dat zij iets zouden krijgen met elkaar. Beetje voorspelbaar, jammer.

Bright wordt echt steeds grappiger
Oud 19-05-2004, 11:29
the tourist
the tourist is offline
Nouhou, ik ben het vergeten op te nemen
Ik download de aflevering wel een keer ofzo...
Oud 19-05-2004, 11:49
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
karinn schreef op 18-05-2004 @ 22:30 :
Hoe heet die Tommy in het echt dan? Ik kan het niet echt ergens vinde....
Hij heet Paul Wasilewski; staat gewoon op de officiële Everwood-site bij deze aflevering als gastacteur.

Regels voor berichten