Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 08:14
Verwijderd
Is er al iets bekend over supports?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 08:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ufke schreef op 02-03-2004 @ 09:14:
Is er al iets bekend over supports?
ik support die band wel
Oud 02-03-2004, 09:43
DeadNation
DeadNation is offline
De band zegt zelf dat ze 21st century digital boy ook op stranger than fiction hebben gezet zodat de nieuwe fans(die ze dachten te krijgen of kregen) kennis konden maken met t oude werk. Ik gok dat t label daar misschien om gevraagd heeft, omdat t hitpotentie zou kunnen hebben.

Ik vind de oude versie uiteraard vele malen beter klinken.
Oud 03-03-2004, 01:01
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Iemand vroeg eerder of How could Hell be any worse nog te verkrijgen was. Het is moeilijk om de orginele te krijgen. Maar hij zal wel bij de re-issue albums zitten. Licht aangepast maar nog steeds redelijk goed.
Oud 03-03-2004, 08:26
DeadNation
DeadNation is offline
80-85 brengen ze opnieuw uit. Nu onder de naam How could hell be any worse?, maar de ep's etc. staan er ook op.

Het origineel is wel te krijgen op ebay voor een slordige 30 a 40 dollar(niet al te duur dus in tegenstelling tot de ep's en Into The Unknown, die voor 100+ dollar gaan). Uiteraard niet op cd, want ja dat was er toen nog niet.
Oud 03-03-2004, 09:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 09:26:
80-85 brengen ze opnieuw uit. Nu onder de naam How could hell be any worse?, maar de ep's etc. staan er ook op.

Het origineel is wel te krijgen op ebay voor een slordige 30 a 40 dollar(niet al te duur dus in tegenstelling tot de ep's en Into The Unknown, die voor 100+ dollar gaan). Uiteraard niet op cd, want ja dat was er toen nog niet.
Je kan 80-85 bestellen bij bol.com... 12,50 ofzo, maar ze zeggen dat dat slechte kwaliteit is (cd dan, vanwege dat het uit 1980 komt) is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 10:37
DeadNation
DeadNation is offline
Kwaliteit schmaliteit. Tis fuckin hardcore punk uit begin 80 ja. Dan kun je wel ongeveer nagaan hoe t klinkt. Fuckin cool naar mijn mening, maar nee het klinkt niet zoals albums van nu. De opnames worden voor de heruitgave een beetje opgeschoont dus misschien moet je daarop wachten. Ik vind t geluid goed en de songs zijn super. Fuck armageddon this is hell, Damned to be free, world war 3....superrrrr!
Oud 03-03-2004, 10:57
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 09:26:

Hmmm valt idd mee.

Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 11:14
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 03-03-2004 @ 11:57:
Ehm... ze brengen How could hell be any worse uit als re-issue album en niet 80-85. Check maar op site van epitaph en thebrpage.net. Tis geen orgineel maar wordt wel opnieuw uitgebracht.

En de kwaliteit van 80-85 dat hoort zo. Ik hoop dat ze bij de re-issues niet al te veel verkloot hebben aan de oude nummers.
80-85 is geen origineel album schat. Het bestaat uit How Could Hell be Any Worse? en de 2 ep's. De re-issue van How could hell... is niets meer dan een geremasterde, van het originele how could hell... artwork voorziene versie van 80-85.

En met dat verkloten zal t wel meevallen. Ze hebben tenslotte niet aan de mix gezeten.
Oud 03-03-2004, 11:18
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Hmmm je hebt idd gelijk. Ik dacht dat ze gewoon het orginele How could hell be any worse zouden uitgeven. Toch is het wel iets anders. Een aantal nummers van 80-85 staat niet meer op de heruitgegeven How could hell be any worse
Oud 03-03-2004, 11:31
Artus
Artus is offline
die 80-85 uit 1991 is nog best verkrijgbaar volges mij hoor
ik heb die ook teminste, aangezien ik geen zin had om die 2 ep's+lp te gaan zoeken, al wil ik how could hell be any worse eigenlijk nog wel hebben. naja en into the unknown is volgens mij echt nergens meer te vinden

en wat kwaliteit betreft, how could hell be any worse klinkt echt niet zo slecht, alleen die eerste EP heeft een echt baggergeluid, maar de nummers zijn moddervet, dus who cares
Oud 03-03-2004, 11:35
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Artus schreef op 03-03-2004 @ 12:31:
die 80-85 uit 1991 is nog best verkrijgbaar volges mij hoor
ik heb die ook teminste, aangezien ik geen zin had om die 2 ep's+lp te gaan zoeken, al wil ik how could hell be any worse eigenlijk nog wel hebben. naja en into the unknown is volgens mij echt nergens meer te vinden

en wat kwaliteit betreft, how could hell be any worse klinkt echt niet zo slecht, alleen die eerste EP heeft een echt baggergeluid, maar de nummers zijn moddervet, dus who cares
80-85 ligt nog in de winkels idd. Die 2 ep's en lp zoeken is niet moeilijk...ze betalen wel. Into the unknown is ook wel te vinden, maar die gaat helemaal voor een astronomisch bedrag. Bootlegs zijn er ook wel.

En ik vind niks van die ouwe shit slecht klinken. Dat is t geluid van die tijd. Je moest eens weten wat voor dingen ik luister die nog 10x zo "slecht" klinken.
Oud 03-03-2004, 11:39
Artus
Artus is offline
ja inderdaad into the unknown zou me echt veel gaan kosten. ik had er op kazaa 3 nummers van kunnen vinden, the dichotomy, een akoestisch nummer en billy gnosis en ik vond die laatste alleen echt goed eigenlijk. nouja echt supergoed eerlijk gezegd, is nog steeds een van mn favo BR-nummers, maar ik ben ook wel benieuwd naar de rest. als ik een keer geld te veel heb zal ik m misschien wel s kopen

en wat betreft die kwaliteit, het geluid van how could hell be any worse was ongeveer te standaard toen (als je t vergelijkt met bands als circle jerks enz.), maar die allereerste EP klinkt toch weer een tree lager. maar zoals ik al zei boeit t me weinig, als t maar een beetje degelijk gespeeld is en goeie nummers zijn
Oud 03-03-2004, 11:41
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Het is pas erg als je aan oude albums te veel gaat veranderen. Gaat de orginele sound er helemaal af.

Heeft iemand hier Into the Unknown wel is beluisterd? Is het echt zo erg dat BR zich ervoor moest schamen en het niet meer uit wil brengen? Ik zou hem zelf wel willen kopen als ie wat beter te betalen zou zijn.
Oud 03-03-2004, 11:43
Artus
Artus is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 03-03-2004 @ 12:41:
Heeft iemand hier Into the Unknown wel is beluisterd? Is het echt zo erg dat BR zich ervoor moest schamen en het niet meer uit wil brengen? Ik zou hem zelf wel willen kopen als ie wat beter te betalen zou zijn.
daar ging het ze niet om hoor, het was gewoon een nogal experimenteel album wat ze toevallig in kleine oplage hebben uitgebracht. maar echt helemaal tevreden waren ze dr niet mee nee.
maar zoals ik al zei ik ken er 3 nummers van, waarvan billy gnosis (voorloper van het nummer Billy op no control) zo op elk ander BR-album had kunnen staan. de andere 2 nummers waren nogal....anders
Oud 03-03-2004, 11:48
TommytheCat
TommytheCat is offline
vorige week eindelijk Against the Grain gekocht
Oud 03-03-2004, 11:50
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ja ik weet dat het voor BR nogal experimenteel was, maar ik heb zelf nooit gehoord. Het schijnt dat het meer Hard/Rock stijl was. Ik bedoelde dan ook niet dat ze zich erom moeten schamen. Maar dat doen ze zowat wel.
Oud 03-03-2004, 11:53
Artus
Artus is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 03-03-2004 @ 12:50:
Ja ik weet dat het voor BR nogal experimenteel was, maar ik heb zelf nooit gehoord. Het schijnt dat het meer Hard/Rock stijl was. Ik bedoelde dan ook niet dat ze zich erom moeten schamen. Maar dat doen ze zowat wel.
ja nouja the dichotomy is nogal een 80's hardrock nummer ja... op zich wel vaag dat een hardcoreband opeens zo'n album uitbrengt, vonden ze zelf ook wel klote. maar nu willen mensen juist dat ze m opnieuw uitbrengen omdat ie zo moeilijk te verkrijgen is
Oud 03-03-2004, 12:38
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
8 juni komt trouwens de nieuwe cd uit. Maar dat is een verzamel album, net als punkrock songs, alleen van suffer en generator enzo...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 13:31
DeadNation
DeadNation is offline
Nee. Dan komt er echt een nieuw studioalbum uit geen verzamel. En punkrock songs of hoe die schijf heet met die superlelijke layout heb ik mooi laten liggen. Bad Religion baalt er zelf van dat ze die shit hebben uit gebracht.

Als mensen willen kan ik Into The Unknown vandaag of morgen wel eff uploaden. Tis gewoon een beetje new wave achtig. Paar goede songs zoals Time and Disregard en Million Days.
Oud 03-03-2004, 13:34
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 14:31:
Nee. Dan komt er echt een nieuw studioalbum uit geen verzamel. En punkrock songs of hoe die schijf heet met die superlelijke layout heb ik mooi laten liggen. Bad Religion baalt er zelf van dat ze die shit hebben uit gebracht.

Als mensen willen kan ik Into The Unknown vandaag of morgen wel eff uploaden. Tis gewoon een beetje new wave achtig. Paar goede songs zoals Time and Disregard en Million Days.
Kut, nu snap ik die advertentie
Maja, die oude cd's, No Control enzo worden opnieuw uitgebracht.
Punk rock songs vond ik eigenlijk wel goed
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:44
DeadNation
DeadNation is offline
Ach tis een compilatie van de albums op atlantic/sony/dragnet + wat b sides etc. Afschuwelijk artwork wat probably zonder medeweten van BR is gebruikt voor die verzamel.
Oud 03-03-2004, 16:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
stop met die onzinnige discussie. Ik heb d'r zin an
Oud 03-03-2004, 17:29
DeadNation
DeadNation is offline
Wat voor onzinnige discussie....het gaat over BR. Shut up!
Oud 03-03-2004, 18:04
Artus
Artus is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 14:31:

dat zou ik wel supercool vinden

en punkrocksongs had BR nix mee te maken, ze waren van atlantic af, dus die konden doen met de muziek wat ze wilden, dus die profiteerden ff mee van het succes van process of belief door een verzamel-cd uit te brengen

dacht dat t zo zat teminste
Oud 03-03-2004, 19:42
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 18:29:
Wat voor onzinnige discussie....het gaat over BR. Shut up!
Je zou bijna Bad Religion day erin betrekken. Maar k heb zowel zin in het concert als de DVD en hun nieuwe album.

Tsja k vind t ook vaag van Atlantic. Eerst geen nieuw contract aanbieden (gelukkig maar want daardoor of om andere redenen gingen ze weer naar epitaph en leverde ze een flink goed album af) en wel achter de rug van BR nog ff wat geld verdienen.
Oud 03-03-2004, 21:02
Artus
Artus is offline
BR wilde juist zelf weg van atlantic
Oud 03-03-2004, 21:04
Verwijderd
Atlantic is voor homo's.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:12
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Epitaph is toch veel beter
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 21:47
DeadNation
DeadNation is offline
Het is niet gek dat Sony/Dragnet dit doet(op atlantic is die verzamelaar niet uitgekomen naar mijn weten). Ze bezitten de rechten op dat materiaal toch al(wat opzich al fuckin belachelijk is) dus wat kost het ze om dit uit te brengen? Alleen productiekosten. Enkel winst dus.
Oud 03-03-2004, 21:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 03-03-2004 @ 22:47:
Het is niet gek dat Sony/Dragnet dit doet(op atlantic is die verzamelaar niet uitgekomen naar mijn weten). Ze bezitten de rechten op dat materiaal toch al(wat opzich al fuckin belachelijk is) dus wat kost het ze om dit uit te brengen? Alleen productiekosten. Enkel winst dus.
Ja of niet... Want wat als je al die cd's al hbt, waarvan de nummers op punkrock songs staan. Dan ga je denk ik niet 26 euro er voor neertellen.
Er staan wel wat live dingen op
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 22:20
Artus
Artus is offline
dan kan je net zo goed die livedingen ff downloaden
heb ik ook gedaan
Oud 07-03-2004, 21:38
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik lees net dat Randy waarschijnlijk the support act van Bad Religion zal zijn. Wellicht ook voor in de O13 the support act.
Oud 07-03-2004, 21:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 07-03-2004 @ 22:38:
Ik lees net dat Randy waarschijnlijk the support act van Bad Religion zal zijn. Wellicht ook voor in de O13 the support act.
volgens mij heb ik die al es eerder gezien in de melkweg...
Oud 07-03-2004, 21:50
Verwijderd
Ja, bij NOFX.

Maar goed. Zweedse band. Dus geil.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:39
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Yep Randy is bevestigd.
Oud 15-03-2004, 22:32
DeadNation
DeadNation is offline
Aaaargh......ik kan die kutband maar niet ontlopen.
Oud 16-03-2004, 08:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 15-03-2004 @ 23:32:
Aaaargh......ik kan die kutband maar niet ontlopen.
wie wil jou nou niet als fan, zo dedicated als je bent
Oud 16-03-2004, 08:40
Freggol
Freggol is offline
Word volgens mij ansich wel een feestje, en waarschijnlijk ook helemaal uitverkocht.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 10:12
Verwijderd
Randy zuigt grote rooie bonen
blij dat ik ze niet hoef te zien

maar BR is zo vet
jammer dat ik ze moet missen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 10:13
TommytheCat
TommytheCat is offline
waar klinkt randy naar?
Oud 16-03-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
TommytheCat schreef op 16-03-2004 @ 11:13:
waar klinkt randy naar?
naar koeienstront
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 10:17
TommytheCat
TommytheCat is offline
dat klinkt veelbelovend
Oud 16-03-2004, 10:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
waar klinkt randy naar?
candy
Oud 16-03-2004, 22:51
skeleton
skeleton is offline
Zoo.. mijn kaartje is ook binnen
( na zaterdag voor nix naar de stad te zijn geweest omdat ticketservice technische storingen had :/ )
Oud 16-03-2004, 23:30
harrie84
harrie84 is offline
Citaat:
waar klinkt randy naar?
je moeder!
Oud 17-03-2004, 10:59
DeadNation
DeadNation is offline
Tracklisting:

1. Overture
2. Sinister Rouge
3. Social Suicide
4. Atheist Peace
5. All There Is
6. Los Angeles Is Burning
7. Let Them Eat War
8. God’s Love
9. To Another Abyss
10. The Quickening
11. The Empire Strikes First
12. Beyond Electric Dreams
13. Boot Stamping On A Human Face Forever
14. Live Again – The Fall Of Man

Cover:

HIER
Oud 17-03-2004, 11:14
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Wel een leuke cover. Het zegt alleen niet al te veel over de kwaliteit van het album, want ik vond die van The New America ook flink goed, maar dat is toch niet een van hun beste albums.

Maar aan de tracklist te zien wordt het een steengoed album. Toch wel grappig om die reacties op de website van epitaph te zien, ze geven hem nu al 5 sterren

Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 11:42
DeadNation
DeadNation is offline
Natuurlijk kun je niet aan de cover zien of t goed word. De songtitels beloven iniedergeval wel veel.
Oud 17-03-2004, 17:07
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Randy is te vergelijken met uhmm The Hives.
Veel catchy refreintjes en veel energieke punk/rock and roll liedjes.

Tips: Cheaters,A man in uniform, Addicts of communication
Reageren

Regels voor berichten