Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-05-2004 @ 13:08 :
Niet specifiek vandaag nee
Ah nee, je gaat me niet vertellen dat ik het begin van het 'beledig Tofke' jaar heb gemist...
Advertentie
Oud 25-05-2004, 12:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Milk schreef op 25-05-2004 @ 13:09 :
Ah nee, je gaat me niet vertellen dat ik het begin van het 'beledig Tofke' jaar heb gemist...
Jaar?
Oud 25-05-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-05-2004 @ 13:09 :
Jaar?
Decennium?
Oud 25-05-2004, 12:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Milk schreef op 25-05-2004 @ 13:10 :
Decennium?
Ik dacht dat 'ie ouder was dan 10? Ah, dat verklaart een hoop
Oud 25-05-2004, 12:15
Lente
Lente is offline
door al die wisselfora die uiteindelijk allemaal blijven blijven er weinig onderwerpen over voor de kantine he. en dan krijg je al die suffe 'spelletjes'
Oud 25-05-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-05-2004 @ 13:12 :
Ik dacht dat 'ie ouder was dan 10? Ah, dat verklaart een hoop
Oud 25-05-2004, 12:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lente schreef op 25-05-2004 @ 13:15 :
door al die wisselfora die uiteindelijk allemaal blijven blijven er weinig onderwerpen over voor de kantine he. en dan krijg je al die suffe 'spelletjes'
Dat lijkt me onzin. Je kunt het best over interessante onderwerpen hebben, maar zondeer dat het compleet serieus en on-topic moet blijven. Daarvoor lijkt DK me uitermate geschikt. Sowieso is het de bedoeling van 't forum dat het voor de leden leuk blijft, en als iedereen uitgeluld is over een bepaald onderwerp maakt het geen fluit uit of het offtopic gaat.
Oud 25-05-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-05-2004 @ 09:30 :
Hey, wie zij dat modereren ooit leuk was?

Maargoed, nogmaals, het verschilt per persoon, maar er zijn IMHO op dit moment veel te weinig echt goede FBs. Ik heb het niet over jou specifiek. En komop, lighten up, die reply was sowieso een verkapte comment op je uiterlijk
Ik klaag ook niet over het modereren hoor. Heb je mij nooit horen zeggen en ik vind het ook wel leuk hoor. Ik zeg alleen wat me opvalt. Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen ofzo. En ja, ik zag t wel. Dank je

Tja, ik ben nog niet zo lang fb, maar ik ben wel al langer lid en post al langer. Ik merk ook dat ik wat minder post op mijn eigen forum. tja, ik heb ook andere dingen te doen. Op het moment even het examen. En daarnaast moet ik ook nog eens alles in de gaten houden. Vergeet niet dat daar ook veel tijd in gaat zitten. Daar vergis je je in. En daarnaast trekken niet alle topics mij aan om te antwoorden of is iets wat ik wil zeggen al gezegd en lever ik niet echt een nuttige bijdrage.

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 12:41.
Oud 25-05-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 25-05-2004 @ 10:14 :
Dat is mischien wat overdreven maar 154 posts in drie maanden in een forum dat je modereert is imho iets te weinig.
Tja, daar hoef je niet bij mij mee aan te komen natuurlijk, maar misschien kunnen jullie eens proberen een 'gesprek' (pm?) aan te gaan met tofke (aangezien ik aanneem dat het over hem gaat) en niet zo als kleine kinderen gaan oordelen en veroordelen etc..
Optie?
Oud 25-05-2004, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 13:40 :
Tja, daar hoef je niet bij mij mee aan te komen natuurlijk, maar misschien kunnen jullie eens proberen een 'gesprek' (pm?) aan te gaan met tofke (aangezien ik aanneem dat het over hem gaat) en niet zo als kleine kinderen gaan oordelen en veroordelen etc..
Optie?
Nah, ga ik 'em constant z'n taalfouten zitten verbeteren, vindt 'ie vast niet leuk
Oud 25-05-2004, 13:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 13:38 :
Tja, ik ben nog niet zo lang fb, maar ik ben wel al langer lid en post al langer. Ik merk ook dat ik wat minder post op mijn eigen forum. tja, ik heb ook andere dingen te doen. Op het moment even het examen. En daarnaast moet ik ook nog eens alles in de gaten houden. Vergeet niet dat daar ook veel tijd in gaat zitten. Daar vergis je je in. En daarnaast trekken niet alle topics mij aan om te antwoorden of is iets wat ik wil zeggen al gezegd en lever ik niet echt een nuttige bijdrage.
Oh, ik weet dat het een hoop tijd kost hoor, maar dat zijn nou eenmaal de lasten. Het is ook goed dat je zelf gewoon als lid blijft posten, maar helaas doet niet iedereen dat. Ik vind danook dat als je het forum niet meer 'leuk' vindt, je er mee moet kappen, niet eens per week moet komen kijken.

Maarja, wat dat betreft geven de Admins niet echt het goeie voorbeeld.
Oud 25-05-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-05-2004 @ 14:01 :
Oh, ik weet dat het een hoop tijd kost hoor, maar dat zijn nou eenmaal de lasten. Het is ook goed dat je zelf gewoon als lid blijft posten, maar helaas doet niet iedereen dat. Ik vind danook dat als je het forum niet meer 'leuk' vindt, je er mee moet kappen, niet eens per week moet komen kijken.

Maarja, wat dat betreft geven de Admins niet echt het goeie voorbeeld.
Ja, weet ik, maar denk dat veel mensen zich daarin vergissen. Als ik een dag er niet ben geweest ofzo door een of ander iets kan ik al heeeeel veel terug gaan lezen.. Zelfs op zo'n rustig forum als t mijne gaat t dan nog snel
maarja.. ik snap wel wat je bedoeld, maar ik denk dat je daar toch echt naar die persoon mee moet gaan.. hier kan je het wel over zn algemeen hebben maarja, ik denk ook niet dat als alle fb's meer gaan posten DK weer meteen goed wordt denk je niet?
Oud 25-05-2004, 13:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 14:27 :
hier kan je het wel over zn algemeen hebben maarja, ik denk ook niet dat als alle fb's meer gaan posten DK weer meteen goed wordt denk je niet?
Oh, ik had het eigenlijk ook niet over DK, dat is IMHO juist een forum waar je mensen een beetje vrij moet laten. Geen onzin of spam ofzo, maar ook niet te strickt sluiten. Off-topic gaan is gewoon discussieevolutie, en de leukste discussies zijn vaak juist die offtopic gaan, en/of waarin een beetje gegeind wordt.

Maar de fora met bepaalde topics moet wel strickt gemodereerd worden, en je kunt daar een leuke aanzet geven door een goed topic te openen. Dark Angel was daar in mijn tijd IMHO erg goed in.
Oud 25-05-2004, 13:46
Verwijderd
denk je niet dat het zou helpen om even heel streng te zijn zodat het weer allemaal normaal loopt en iedereen 'zn plek weet'? Dat er even hard wordt aangepakt zodat je daarna weer wat losser kan zijn?
Oud 25-05-2004, 13:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 14:46 :
denk je niet dat het zou helpen om even heel streng te zijn zodat het weer allemaal normaal loopt en iedereen 'zn plek weet'? Dat er even hard wordt aangepakt zodat je daarna weer wat losser kan zijn?
Op DK bedoel je? Nee, het enige wat je dan bewerkstelligd is dat het aantal topics flink afneemt, en je weer van die simpele opsomtopics krijgt. Ik weet niet wat het beleid betreffende DK op dit moment is, maar hier heb je geen erg strikt beleid nodig.

Voorbeeld: op psych komen veel tere zieltjes. Iemand die bot reageert op iemand die duidelijk in de put zit, mag je wat mij betreft meteen bannen. Ik vind dat het beleid veel forumgerichter zou moeten.
Oud 25-05-2004, 14:04
Verwijderd
en hoe denk je dan dat het op dk weer rustig wordt met minder topics als men zoveel chat etc en onzintopics opent?
Oud 25-05-2004, 14:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-05-2004 @ 15:04 :
en hoe denk je dan dat het op dk weer rustig wordt met minder topics als men zoveel chat etc en onzintopics opent?
Definieer 'rustig'? Ik heb nooit gezegd dat het rustig moet zijn. DK is ook het 'grootste' forum, dus hij zou slecht zijn als het 'rustig' zou zijn.

Ook moeten onzintopics verwijderd worden, maar 'chatten' is niet per definitie slecht, zolang het niet voornamelijk onzinnige onliners zijn.
Oud 25-05-2004, 14:44
Verwijderd
ja oke, rustig en rustig.. t moet natuurlijk geen dooie boel hier worden en zoals ik al eerder zei gaat iedereen wel een keertje offtopic maar ik zie het nu toch al redelijk vaak gebeuren dat er echt onzintopics worden geopend waar alleen maar in gechat en weet ik veel wat wordt.. is het dan niet een kwestie om dat aan te pakken? om ze de concequenties te laten zien?
Oud 25-05-2004, 15:05
Boogie
Boogie is offline
Dit soort topics horen op Beleidszaken, maar daar staat al zoiets dergelijks.

Regels voor berichten