![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tja, ik ben nog niet zo lang fb, maar ik ben wel al langer lid en post al langer. Ik merk ook dat ik wat minder post op mijn eigen forum. tja, ik heb ook andere dingen te doen. Op het moment even het examen. En daarnaast moet ik ook nog eens alles in de gaten houden. Vergeet niet dat daar ook veel tijd in gaat zitten. Daar vergis je je in. En daarnaast trekken niet alle topics mij aan om te antwoorden of is iets wat ik wil zeggen al gezegd en lever ik niet echt een nuttige bijdrage. Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 12:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Optie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, wat dat betreft geven de Admins niet echt het goeie voorbeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja.. ik snap wel wat je bedoeld, maar ik denk dat je daar toch echt naar die persoon mee moet gaan.. hier kan je het wel over zn algemeen hebben maarja, ik denk ook niet dat als alle fb's meer gaan posten DK weer meteen goed wordt denk je niet? |
![]() |
||
Citaat:
Maar de fora met bepaalde topics moet wel strickt gemodereerd worden, en je kunt daar een leuke aanzet geven door een goed topic te openen. Dark Angel was daar in mijn tijd IMHO erg goed in. |
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeld: op psych komen veel tere zieltjes. Iemand die bot reageert op iemand die duidelijk in de put zit, mag je wat mij betreft meteen bannen. Ik vind dat het beleid veel forumgerichter zou moeten. |
![]() |
||
Citaat:
Ook moeten onzintopics verwijderd worden, maar 'chatten' is niet per definitie slecht, zolang het niet voornamelijk onzinnige onliners zijn. |
![]() |
|
|