Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben geen wiknuddewonder.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat mag dus niet...
||
Citaat:
![]() mja, dat betoog vond ik ook een beetje lullen over die tabel. neem aan dat dat wel goed is. toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
A=vraag naar muziekbestanden B=prijs van muziekCD's dus positief |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vraag: "Hoe noemen we een samengaan van detailhandelaren en aanbieders van internetbedrijven in de bedrijfskolom" Ik ben van mening dat integratie ook kan. Nee, ik ben niet bijdehand ![]() Mensen die bij een detailhandelaar werken spreken over 'downstream' en 'upstream'. Zij bedoelen daarmee een bepaald gedeelte van de cd-stroom vanaf de fabriek tot aan de klant. In de loop van de tijd kan zo'n bedrijfskolom korter worden bijvoorbeeld door het omzeilen van bepaalde processen. Als er een internetbedrijf bij de detailhandelaar wordt toegevoegd, kunnen er processen omzeild worden. Zo kan de detailhandelaar bepaalde producten alleen via internet aanbieden en hoeven ze bepaalde dingen niet op te slaan. Er wordt dan een proces als opslag van bepaald goed omzeild. Bedrijfkolom wordt korter. Parallellisatie begrijp ik nu nog niet hoe dat klop. De bedrijfstak wordt breder bij dit begrip, maar ze hebben het over het samengaan in de bedrijfskolom, gezien de vraag. Nja, ik heb het fout, dus zal dan wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Samengaan IN de bedrijfskolom ja(parallelisatie), dus niet BINNEN de bedrijfskolom(integratie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zou integratie zijn als die winkel met cd's bijvoorbeeld ook een eigen fabriek had waar die CDs in elkaar geflanst werden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een broodbakker die opeens ook fietsen gaat verhandelen. Er is totaal geen verband tussen beide, waardoor je dus een onsamenhangend geheel van producten krijgt ( ook wel bekend als diversificatie )
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|