![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vroeg me nog een paar dingetjes af: *Hoeveel korter wordt mn haar, en is er ook een lengte dat het eigenlijk te lang is en daardoor te lastig wordt dreads te zetten? *Als je al spuizig haar van jezelf hebt, krijg je dan ook dreads die veel spuiziger zijn? *En ik zie die eerste maand dat ik niet kan wassen nog steeds niet zitten. Krijg je niet allemaal van die witte puntjes in je haar dan? En ik hoorde dat je met citroensap in een plantenspuit je haar kan ontvetten. Klopt dat? En meer tips om je haar die eerste maand toch een beetje schoon en lekker ruikend te houden? En ik ben even aan het denken wanneer het verstandigste is om ze te zetten. Ik wil ze nu zo snel mogelijk eigenlijk, maar in augustus heb ik 3 weken echt vrij (ook van mn bijbaantje enzo), dus als het echt gaat jeuken enzo is het wel fijn als ik gewoon thuis kan zijn enzo ![]() Maar misschien hoef ik wel niet zoveel te werken, dan kan ik ze ook nu doen. En begin juli is mn ov nog geldig, want een treinkaartje wordt ook zo duur.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoeveel korter ligt aan de lengte van je haar, jouw haar is wel superrrrrr lang dus echt opvallend veel korter zal het niet worden. Misschien is het wel lekker er een stukje af te halen voor je dreads zet, mij lijkt het heel lastig zulk lang haar goed te touperen enz. Mijn haar was 'spuizig' denk ik (ik neem aan dat dit een Limburgs synoniem voor 'pluizig' is?) maar mn dreads vallen wel mee. Beetje 'waas' bovenop, maar dat ligt ook aan mijn slechte behandeling de laatste tijd... ![]() Niet wassen viel mij mee, maar wel wassen kan best. Ook zwemmen in zout water schijnt goed te zijn, dan kun je ze dus misschien het best voor de vakantie nemen, lekker veel naar zee en tegen het begin van volgend collegejaar zijn ze al prachtig! (en voor dat kleine beetje jeuk hoef je echt niet thuis te blijven, als je de hele dag vrij hebt om te krabben gaat het denk ik ook meer jeuken dan wanneer je lekker aan het werk bent en geen tijd hebt er over na te denken!) tof tof tof dat je het gaat doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En spuizig is pluizig ja. Ik dacht dat dat ook wel een Nederlands woord was, want in het Limburgs klinkt het nog anders ![]() Tis alleen zo jammer dat er geen zee is in Limburg ![]() Ik verheug me nu echt al op het moment dat ik ze heb. En eergisteren was ik nog aan het twijfelen ![]() Ooh, en na hoeveel tijd kun je er kraaltjes enzo in doen? Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga je je neppe er alweer uithalen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus laat je moeder mensen met mooie dreads zien? Of laat foto's zien van mensen die hun dreads eruit hebben gehaald? Want volgens mij hou je dan nog best een redelijk kapsel over.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Alleen de terugweg wordt lastig als het lang gaat duren, want dan gaan er geen treinen meer terug, maar ik kan als het goed is bij een vriendinnetje in Utrecht blijven slapen. En het is de dag naar Werchter, dus ik zal wel ontzettend moe zijn ![]() Woei, ik heb er echt zin in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd!! |
![]() |
||
Citaat:
Binnenkort ook eindelijk mijn site maar eens online, maar ik ben niet zo goed in site's bouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() is die duur?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb dreads gezet, ja, maar ik wist ff niet dat je nu echte wilde ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben van maandag t/m woensdag beschikbaar, evt ook op donderdag en vrijdag vanaf 9 juli.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 |