![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zullen inmiddels misschien zoveel 'leden' hebben, dat ze het rustig aan doen met de invites oid... 'k weet het ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hee..Ik heb echt al heel lang gezocht naar iemand die invites had.. maar heb echt niemand kunnen vinden..
als iemand toevallig nog een invite heeft.. zou ik het fijn vinden als diegene die wil sturen naar: simon_ven@hotmail.com alvast bedankt, Ik zal als ik een invite heb.. als ik die ooit krijg.. dan ook 1 naar iemand anders sturen van het forum hier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dat geval moet je maar eens flink gaan spammen denk je ook niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend mailt vrij veel en die heeft er ook nog geen gehad. Maakt dus kennelijk weinig uit. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
1: immetjeh@hotmail.com
2:jorg_breda@hotmail.com 3. snoopytje_8787@hotmail.com 4. jordana1985@hotmail.com 5. miss_sunshine1986@hotmail.com 6. jose_thuis@hotmail.com 7: soda_luvv@hotmail.com 8: ufkecore@hotmail.com 9: mischka_k apenstaart hotmail punt com 10: annet666@hotmail.com 11: debora[vier][nul][zeven] [apenstaartje] hotmail [punt com] 12: mikaitovkai@hotmail.com 13: vjlangen2 [@] hotmail.com 14: marcelmarks16[@]hotmail.com 15: martin555martin@hotmail.com 16: mr_blackshoe_and_ass@hotmail.com 17: linyxlin_AT_hotmail_DOT_com 18: tha_tran34(apenstaarthotmaildotcom) 19: lo_go_crazy@hotmail.com 20: manowarriors(a)hotmail(punt)com 21: limpgirlie@hotmail.com 22: p.vereijken@hccnet.nl 23: [afbeelding] 24: [afbeelding] 25: saskiasas@hotmail.com 26: telluriet1[@]hotmail.com 27: trudiewudy[@]hotmail.com 28: vicious_me (@) hotmail. com 29: fregglesmeggle@hotmail.com om maar door te gaan met het lijstje ( ik hoop dat ik geen mensen passeer! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij is Google inmiddels grotendeels gestopt met het uitgeven van invites. Ik heb er redelijk wat verspreid, maar de laatste tijd krijg ik geen nieuwe meer. Heb er nu nog 2 over, moet nog even bedenken aan wie ik die ga geven.
|
Okay, ik heb even gekeken maar ik vind GMail-invites weggeven aan de bovenste in de lijst maar saai. Daarom ga ik een invite weggeven aan iemand die iets leuks/liefs doet, iets origineels & ludieks.
Dus, stuur me een PM als je iets bedacht hebt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() niemand heeft invites gehad etc. dus zijn der ook geen meer uitgedeelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() majaa... ik word echt steeds gekker van hotmail ![]() die irritante kuren :@ |
![]() |
||
![]() |
Ik stelde een vraag aan Gmail over hoe 't ging met de invitations. Dit antwoord kreeg ik:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit : na vijf minuutjes krijg ik mijn verstuurde mail via gmail.com netjes binnen in mijn hotmail box, niets aan de hand dus. Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 14:51. |
![]() |
|
Maar om een invite van iemand te krijgen hoef je je niet eerst ergens aan te melden oid? Degene die je uit kan nodigen hoeft alleen maar een E-mail adres in te vullen? Das best wel chill. Als er nog iemand een invite over heeft dan zou ik ook best graag Gmail krijgen =P Dus als iemand zo lief wil zijn... ^^ nietalleskan@hotmail.com is mijn adres =P
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ga maar door met 't lijstje dan.
[B]1: immetjeh@hotmail.com 2:jorg_breda@hotmail.com 3. snoopytje_8787@hotmail.com 4. jordana1985@hotmail.com 5. miss_sunshine1986@hotmail.com 6. jose_thuis@hotmail.com 7: soda_luvv@hotmail.com 8: ufkecore@hotmail.com 9: mischka_k apenstaart hotmail punt com 10: annet666@hotmail.com 11: debora[vier][nul][zeven] [apenstaartje] hotmail [punt com] 12: mikaitovkai@hotmail.com 13: vjlangen2 [@] hotmail.com 14: marcelmarks16[@]hotmail.com 15: martin555martin@hotmail.com 16: mr_blackshoe_and_ass@hotmail.com 17: linyxlin_AT_hotmail_DOT_com 18: tha_tran34(apenstaarthotmaildotcom) 19: lo_go_crazy@hotmail.com 20: manowarriors(a)hotmail(punt)com 21: limpgirlie@hotmail.com 22: p.vereijken@hccnet.nl 23: [afbeelding] 24: [afbeelding] 25: saskiasas@hotmail.com 26: telluriet1[@]hotmail.com 27: trudiewudy[@]hotmail.com 28: vicious_me (@) hotmail. com 29: fregglesmeggle@hotmail.com 30: supermientje25@hotmail.com [Edit] Typefoutje [/Edit]
|
Hellaas mensen heeft er iemand die dit rooster het gemaakt mij er niet tussen gezet. Ik sta op de dertiende plek < ga maar na op pagina 2 . ik sta daar tussen : mikaito... & vjlang... Dus bij deze een gecorrigeerde lijst!!
B]1: immetjeh@hotmail.com 2:jorg_breda@hotmail.com 3. snoopytje_8787@hotmail.com 4. jordana1985@hotmail.com 5. miss_sunshine1986@hotmail.com 6. jose_thuis@hotmail.com 7: soda_luvv@hotmail.com 8: ufkecore@hotmail.com 9: mischka_k apenstaart hotmail punt com 10: annet666@hotmail.com 11: debora[vier][nul][zeven] [apenstaartje] hotmail [punt com] 12: mikaitovkai@hotmail.com 13: drummingdevil (apestaart ) hotmail(punt).com 14: vjlangen2 [@] hotmail.com 15: marcelmarks16[@]hotmail.com 16: martin555martin@hotmail.com 17: mr_blackshoe_and_ass@hotmail.com 18: linyxlin_AT_hotmail_DOT_com 19: tha_tran34(apenstaarthotmaildotcom) 20: lo_go_crazy@hotmail.com 21: manowarriors(a)hotmail(punt)com 22: limpgirlie@hotmail.com 23: p.vereijken@hccnet.nl 24: 25: 26: saskiasas@hotmail.com 27: telluriet1[@]hotmail.com 28: trudiewudy[@]hotmail.com 29: vicious_me (@) hotmail. com 30: fregglesmeggle@hotmail.com 31: supermientje25@hotmail.com
|
![]() |
Omdat ik in een aardige bui ben en omdat ik me verveel heb ik van het lijstje een makkelijker aan te passen versie gemaakt (met[list ]). (misschien is deze daad aardig genoeg om van Manuz een invite te krijgen, want ik heb mn invite van die pipo op e-bay nog niet gekregen)
|
![]() |
|
www.spymac.com ? Ook 1 GB aan ruimte...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|