![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind electric juist super goed, een paar mindere tracks ertussen maar dat mag de pret niet drukken ![]() Oja Saian Supa Krew is ILL ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() anti pop consortium.
||
Citaat:
vooral recycled assasins is dope ![]() knockturnal is denk k wel onderschat, er zijn weinig mensen die hem kennen (hier kent iedereen hem waarschijnlijk wel) maar hij heeft een dope flow en met dank aan dre heeft die dope beats. ice cube
||
Citaat:
![]() livin legends zijn voor mij redelijk onbekend. maar wat k er van gehoord heb is cool. maar kan dus niet echt een oordeel geven ugly duckling
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() The L.O.X. en ice cube is cool! Amerikkka's most wanted is zelfs een van mijn favoriete albums ![]()
||
Citaat:
doet ie op mee
||
Citaat:
In Alchemist heb ik me niet verdiept, oftewel geen mening nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
G.Z.A. (Liquid Swords is een van mijn favoriete CDs) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Yeah, it's fucking Vinnie Pazz Daddy ![]() En outerspace, pff die laat ik aan iemand anders over, het komt me wel heeeel bekened voor maar kan er effe geen nummers bij bedenken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
jean grae is dope... 1 van de weinige vrouwlijke rappers die vrouwlijk blijven. foxy brown, eve, lil' kim e.a. raken dat vrouwelijke kwijt. maar jean dus niet. staat trouwens een dope collabo met masta ace op a long hot summer en op vrouwelijke rapartiesten door te gaan--> free
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat nummer met Masta Ace is inderdaad goed, Soda & soap heet het geloof ik. Free ken ik niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij heette dat nummer iets met temptation. was voor een soundstrack.
|
|