Advertentie | |
|
![]() |
|
je bent als bassist pas heilig als je:
A certain shade of green van Incubus foutloos mee kun spelen en alles van Primus foutloos mee kunt bassen en mee kan zingen en als je met je ogen dicht Bombtrack van Rage Against the Machine kan spelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vriendjespolitiek! ik hou het wel bij Angela dan ![]()
|
Je bent pas über bassist als je Maxwell Murder van Rancid kan bassen, inclusief solo. En je moet dik zijn, want alleen dikke bassisten zijn goede bassisten. Met ogen dicht, pijp in mond, naakt, een arm, en geen vingers kunnen bassen telt ook.
|
Ik begin zo met m'n 3e jaartje gitaar, heb beperkte bandervaring, maarja, dat zoeken jullie niet
![]() Overigens ben ik van mening dat punkbands niet persé een zanger hoeven te hebben omdat overal microfoons moeten staan en iedereen mag zingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb jimmy pas ff gesproken. hij wilde wel bij ons komen drummen. ik heb em de nummers doorgegeven die we wilden coveren en ff onze site doorgegeven. hij zou meteen gaan oefenen.
nog meer goed nieuws: mijn stage is waarschijnlijk in Eindhoven dus repeteren is voor mij geen probleem! ik denk alleen dat we de eerste repetitie even moeten uitstellen tot na de vakantie. ik heb vrij weinig tijd want ik moet veel werken en ga binnenkort twee weekjes op vakantie. dus na pukkelpop lijkt me beter.
|
Dit is een merge van alle "bandleden gezocht"-topics. Volgens het beleid dat vanaf vandaag geldt zullen deze topics worden ondergebracht in één fonkelnieuwtopic op Muziek. Deze topic blijft hier staan tot er een muziekforumbaas online is om de boel aan te maken en te mergen. Excuses voor de onoverzichterlijkheid die bij het mergen is ontstaan.
Dank voor de aandacht.
|
|
|