Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 22:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-09-2004 @ 23:28 :
Met andere woorden: je wilt alleen neppe, niet-gemeende positieve reacties van: "Oh je bent zo zielig.." en "oh wat erg?"

Wat sommigen nodig hebben om zich goed te voelen... bevestiging van hun eigen triestheid...
Ik denk heel vaak op dit forum: 'Ja, fijn, wat moeten wij daarmee?' of 'wat een aansteller/aanstelster!' Maar ja, ik ben zo iemand die dat dan gewoon voor zich houdt, want die ander heeft er toch niets aan.
Advertentie
Oud 08-09-2004, 22:35
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2004 @ 23:31 :
Wat sommigen nodig hebben om zich goed te voelen, inderdaad, Kim.

Of je kan natuurlijk ook gewoon je negatieve commentaar voor je houden en iets anders zoeken om je goed te laten voelen ipv. Mark aan te vallen. T'is maar een idee.
Sorry, maar ik ben dat gezeik van hem zat... elke dag hetzelfde gezeur.
Kijk, dat je je een keer kut voelt, kan ik helemaal inkomen. Maar om elke dag te klagen op een internetforum met de bedoeling van: "Kijk mij zielig zijn" nee, dank je. Naar mijn mening word je niet beter van bevestiging van je eigen triestheid
Oud 08-09-2004, 22:37
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:34 :
Ik denk heel vaak op dit forum: 'Ja, fijn, wat moeten wij daarmee?' of 'wat een aansteller/aanstelster!' Maar ja, ik ben zo iemand die dat dan gewoon voor zich houdt, want die ander heeft er toch niets aan.
Laat me raden, dat denk je ook bij mij?

Maar het zit 'm meer in het feit dat je dit elke dag post, niet dát je het post.
Oud 08-09-2004, 22:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-09-2004 @ 23:35 :
Sorry, maar ik ben dat gezeik van hem zat... elke dag hetzelfde gezeur.
Kijk, dat je je een keer kut voelt, kan ik helemaal inkomen. Maar om elke dag te klagen op een internetforum met de bedoeling van: "Kijk mij zielig zijn" nee, dank je. Naar mijn mening word je niet beter van bevestiging van je eigen triestheid
Ben je me zat: daar heb je de negeerlijst voor. Mij een zorg! Ik post niet om zielig gevonden te worden. Ik post om m'n hart te luchten. Vandaar de titel 'Lucht je hart-topic'. En er zijn véél meer mensen die iedere dag in dat topic posten, en ook een heleboel mensen die iedere dag in dit topic posten. Oók als het niet goed gaat. Die ga je toch ook niet allemaal afkraken? Nee, alleen mij... Grow up, please!
Oud 08-09-2004, 22:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-09-2004 @ 23:37 :
Laat me raden, dat denk je ook bij mij?

Maar het zit 'm meer in het feit dat je dit elke dag post, niet dát je het post.
Lijkt me sterk dat ik dit elke dag post, als het pas sinds vanavond uit is...
Oud 08-09-2004, 22:40
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:39 :
Ben je me zat: daar heb je de negeerlijst voor. Mij een zorg! Ik post niet om zielig gevonden te worden. Ik post om m'n hart te luchten. Vandaar de titel 'Lucht je hart-topic'. En er zijn véél meer mensen die iedere dag in dat topic posten, en ook een heleboel mensen die iedere dag in dit topic posten. Oók als het niet goed gaat. Die ga je toch ook niet allemaal afkraken? Nee, alleen mij... Grow up, please!
Ik had het erover dat je elke keer dezelfde reactie post. Niet dát je er post
Oud 08-09-2004, 22:41
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:40 :
Lijkt me sterk dat ik dit elke dag post, als het pas sinds vanavond uit is...

Dit niet, bijvoorbeeld dat ze op vakantie was: en je elke dag jezelf quote

Mag ik een gok doen: je bent heel gevoelig?
Oud 08-09-2004, 22:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-09-2004 @ 23:40 :
Ik had het erover dat je elke keer dezelfde reactie post. Niet dát je er post
Kijk even goed rond in het LJHtopic op Psych. Dat ze op Terschelling zat is al enkele weken geleden hoor...
Oud 08-09-2004, 22:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 08-09-2004 @ 23:41 :

Dit niet, bijvoorbeeld dat ze op vakantie was: en je elke dag jezelf quote

Mag ik een gok doen: je bent heel gevoelig?
Ja.

Oud 08-09-2004, 22:42
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:41 :
Kijk even goed rond in het LJHtopic op Psych. Dat ze op Terschelling zat is al enkele weken geleden hoor...
Zullen we dit maar via pm doen, dit gaat een beetje te ver offtopic
Oud 08-09-2004, 22:43
Verwijderd
Waarom is het trouwens uit?
Oud 08-09-2004, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:43 :
Waarom is het trouwens uit?
We stonden er allebei niet meer voor 100% achter. Zij zei "dat ze niet meer verliefd" was. Ikzelf twijfelde ook heel erg of we wel door moesten gaan. Op zich had ik het nog wel willen proberen, maar zij vond het beter van niet. Begrijp ik wel, misschien is het zo ook maar beter. Wil niet zeggen dat ik het toch niet rot vind.
Oud 08-09-2004, 22:51
Verwijderd
Niet meer verliefd? God, wat een lame excuus, met alle respect. Alsof je verliefd moet zijn om iets met elkaar te hebben. Alsof de gesprekken ineens helemaal niet meer leuk zijn zonder verliefdheid, alsof het knuffelen niet meer fijn is zonder verliefdheid, alsof de seks dan niet meer goed is.
Oud 08-09-2004, 22:52
langejongen
langejongen is offline
Ben weer een beetje gek op een gewone vriendin en fitnessmaatje maar ik twijfel nog wel. Weet niet wat zij ervan vindt.

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 22:56.
Oud 08-09-2004, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:51 :
Niet meer verliefd? God, wat een lame excuus, met alle respect. Alsof je verliefd moet zijn om iets met elkaar te hebben. Alsof de gesprekken ineens helemaal niet meer leuk zijn zonder verliefdheid, alsof het knuffelen niet meer fijn is zonder verliefdheid, alsof de seks dan niet meer goed is.
Seks? Uhm... ze is 15...

Mja, als zij zich er niet meer prettig bij voelt, dan is het gewoon over. Kun je lame vinden of niet, maar dat verandert er toch niets aan.
Oud 08-09-2004, 22:54
Verwijderd
Nee, maar dat maakt het niet minder lame. Kerel, wat moet je ook met meisjes van vijftien. Daar is je hart niet bij in goede handen hoor.
Oud 08-09-2004, 22:55
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:51 :
Alsof je verliefd moet zijn om iets met elkaar te hebben. Alsof het knuffelen niet meer fijn is zonder verliefdheid.
Nou ik heb nog nooit geknuffeld met een meisje waar ik goed mee kan praten en wat ook een gewone vriendin van me is-hoewel ik wel weer wat voor haar voel, ( zie m'n vorige post hier.)- en waar ik geen liefdesrelatie mee heb. Doe ik iets verkeerd??
Oud 08-09-2004, 22:56
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:54 :
Nee, maar dat maakt het niet minder lame. Kerel, wat moet je ook met meisjes van vijftien. Daar is je hart niet bij in goede handen hoor.
En wel bij...?
Oud 08-09-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 08-09-2004 @ 23:55 :
Nou ik heb nog nooit geknuffeld met een meisje waar ik goed mee kan praten en wat ook een gewone vriendin van me is-hoewel ik wel weer wat voor haar voel, ( zie m'n vorige post hier.)- en waar ik geen liefdesrelatie mee heb. Doe ik iets verkeerd??
Knuffelen met iemand waar je geen seksuele gevoelens voor hebt kan ook heel fijn zijn. Dan is het gewoon vriendschappelijk knuffelen. Of zie ik het nu vreemd?
Oud 08-09-2004, 23:04
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-09-2004 @ 23:57 :
Knuffelen met iemand waar je geen seksuele gevoelens voor hebt kan ook heel fijn zijn. Dan is het gewoon vriendschappelijk knuffelen. Of zie ik het nu vreemd?
Nee, ik zie het idd ook al vriendschappelijk knuffelen. Maar hoe lok je dat uit?? En hoe kom je erachter dat de ander dat ook wil??
Oud 08-09-2004, 23:05
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
langejongen schreef op 09-09-2004 @ 00:04 :
Nee, ik zie het idd ook al vriendschappelijk knuffelen. Maar hoe lok je dat uit?? En hoe kom je erachter dat de ander dat ook wil??
Eeuh... omarmen als je ziet dat iemand het moeilijk heeft?
Oud 09-09-2004, 21:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
langejongen schreef op 09-09-2004 @ 00:04 :
Als de ander dat ook wil, dan voel je dat echt wel aan. Dat groeit vanzelf zo. Of niet, natuurlijk. Maar als je goed bevriend bent, voel je dat vanzelf aan. Beste vriendin nr.1 houdt er wel van om te knuffelen, die is heel aanrakerig en strelerig enzo, maar beste vriendin nr.2 helemaal niet. Die zal alleen maar een knuffel geven als er echt iets aan de hand is, anders niet. Vind ik heel jammer, maar ik weet dat na al die tijd wel.

@ Nare Man: Even het oudste cliché bovengehaald wat ik kon bedenken: 'Liefde kent geen leeftijd'.
Oud 09-09-2004, 21:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:52 :
Seks? Uhm... ze is 15...
OMG het meisje waar je het steeds over had was 15 . Niet te geloven ...
Oud 09-09-2004, 21:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 22:19 :
OMG het meisje waar je het steeds over had was 15 . Niet te geloven ...
Sinds wanneer is 3 jaar leeftijdsverschil een probleem? Mensen op dit deelforum die 8 jaar verschillen in leeftijd worden aangemoedigd en ik krijg zo'n rare reactie...

Morgen wordt ze 16, boeien...
Oud 09-09-2004, 21:34
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 22:23 :
Sinds wanneer is 3 jaar leeftijdsverschil een probleem? Mensen op dit deelforum die 8 jaar verschillen in leeftijd worden aangemoedigd en ik krijg zo'n rare reactie...

Morgen wordt ze 16, boeien...
Het leven is niet eerlijk
Oud 09-09-2004, 21:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 09-09-2004 @ 22:34 :
Het leven is niet eerlijk
Life's a bitch... and then you die.
Gejat uit de Large
Oud 10-09-2004, 09:25
Silvie
Silvie is offline
Soms heb ik van die buien dat ik iemand (niet een speciaal iemand) heel erg mis. Gewoon iemand die me vast kan houden en me liefde kan geven. En de andere keer heb ik zoiets van: Lang leve het vrijgezellen leventje. Ligt er net aan hoe me bui is enzo. En dan zie je om je heen van die lieve stelletjes en dan denk ik; dat wil ik ook weer.

Maarja. Verder gaat het wel goed.
Oud 10-09-2004, 14:29
pink*lady
pink*lady is offline
ik voel me erg single
Oud 10-09-2004, 14:38
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Goed.
Oud 10-09-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Silvie schreef op 10-09-2004 @ 10:25 :
Soms heb ik van die buien dat ik iemand (niet een speciaal iemand) heel erg mis. Gewoon iemand die me vast kan houden en me liefde kan geven. En de andere keer heb ik zoiets van: Lang leve het vrijgezellen leventje. Ligt er net aan hoe me bui is enzo. En dan zie je om je heen van die lieve stelletjes en dan denk ik; dat wil ik ook weer.

Oud 10-09-2004, 15:24
Briseïs
Briseïs is offline
Nog steeds kut. Ik vind dat het over moet zijn.
Oud 10-09-2004, 15:27
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Silvie schreef op 10-09-2004 @ 10:25 :

zo denk ik er ook over, alleen ga ik dan vaak even nadenken over wie het kan zijn.. helaas bestaat die lijst dan vaak uit 3 mensen of meer en is bij iedereen wel wat aan de hand waarom het problemen op zou kunnen leveren (al een vriend, leeftijd, zusje van een goede vriend, enz.), dus loop ik daar een tijd over te denken zonder actie te ondernemen en zonder te beslissen voor wie ik eventueel zou willen gaan..

Maarja. Verder gaat het wel goed
Oud 10-09-2004, 15:33
JroenJ
JroenJ is offline
Citaat:
muisje1986 schreef op 29-08-2004 @ 12:15 :
Weer single, liefdesverdriet en depressief....
Ik dus ook
Oud 10-09-2004, 15:50
stuivertje
stuivertje is offline
Gefrustreerd, en hij heeft het niet eens door, of wil het gewoon niet zien.
Wel komen deze frustraties voort uit liefde, tis dan ook nog lang niet over.
Oud 10-09-2004, 16:01
indigo
indigo is offline
Damn. Ik ben verliefd. En hij ook op mij. Maar hij woont veel te ver weg en ik zie 'm pas over vier weken weer...
Oud 10-09-2004, 16:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Goed man, donderdag daten haha
Oud 10-09-2004, 20:10
ImportEnskudeër
ImportEnskudeër is offline
Verliefd, maar weet niet of het wederzijds is
Oud 10-09-2004, 21:20
Verwijderd
Volgens mij ben ik toch echt wel verliefd En voor de verandering hij ook. Wauw, Morgan met een relatie
Oud 10-09-2004, 21:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-09-2004 @ 22:37 :
Life's a bitch... and then you die.
Gejat uit de Large
het is een stukje uit een lyric...
Oud 10-09-2004, 22:16
Hagel
Hagel is offline
kut
Oud 11-09-2004, 13:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-09-2004 @ 22:45 :
het is een stukje uit een lyric...
Kan ook. Maar ik had het uit de Large. Boeiend.
Oud 11-09-2004, 13:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hagel schreef op 10-09-2004 @ 23:16 :
kut
Oud 11-09-2004, 13:46
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
waardeloos
Oud 11-09-2004, 15:07
stuivertje
stuivertje is offline
we zitten nu officieel in een dip.
Oud 12-09-2004, 11:17
Verwijderd
Verliefd en begin er nu toch wel achter te komen dat het op z'n minst een beetje wederzijds is
Oud 12-09-2004, 14:34
Cruz
Cruz is offline
Hou mega veel van hem en mis hem nu heel erg
Oud 12-09-2004, 15:20
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Dankzij mijn rooster en een nieuw schoolgebouw dat vrij ver van ons oude gebouw afligt, zie ik dr doordeweeks nauwelijks meer, alleen nog in het weekend echt, hoewel dat ook al vrij druk is... Ik krijg echt weer zin in vakantie daardoor
Oud 12-09-2004, 17:00
Dís
Dís is offline
schitterend
ik ga ermee trouwen
Oud 12-09-2004, 17:07
stuivertje
stuivertje is offline
dip is over. We moeten alleen even wennen aan een nieuwe structuur. Hou erg veel van hem, en baal gewoon nog een beetje dat hij het zooo druk heeft....
Oud 12-09-2004, 17:22
snoopy
snoopy is offline
goeoeoeoed!
Hij was dit weekend weer zo lief voor me
Hoe kun je nou na 2 jaar nog zo verliefd zijn

Regels voor berichten