Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 04-11-2004 @ 00:18 :
Laatste film Eliphant of zoiets, over die amerikaanse jongens die de school uitmoorden.
Wát een film.
Advertentie
Oud 04-11-2004, 21:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
White Chicks, die is zo ontiegelijk lachen!!
Oud 04-11-2004, 21:23
Verwijderd
Plan 9 From Outer Space, van de "Worst Director Of All Time" Edward D. Wood, Jr.

Vond de film zo slecht nog niet
Oud 04-11-2004, 21:49
King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-11-2004 @ 22:23 :
Plan 9 From Outer Space, van de "Worst Director Of All Time" Edward D. Wood, Jr.

Probleem is dat Ed Wood dacht dat ie een SERIEUS produkt en meesterwerk had geleverd.....
Oud 04-11-2004, 22:29
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 04-11-2004 @ 22:49 :
Probleem is dat Ed Wood dacht dat ie een SERIEUS produkt en meesterwerk had geleverd.....

Wat te denken van Glen Or Glenda en Bride Of The Atom/Monster. Die twee moet ik nog zien trouwens.

Tim Burton heeft iig wel een prachtig en verhelderend (doch komisch bedoeld) portret van Ed Wood neergezet
Oud 04-11-2004, 23:35
Verwijderd
On The Waterfront

Vond hem goed. Erg sterke rol van Marlon Brando in zn jonge jaren.
Oud 05-11-2004, 02:00
Verwijderd
The Butterfly Effect.

Vermakende film, maar achteraf wel een aantal minpunten bespeurd.
Oud 05-11-2004, 09:26
Verwijderd
Wimbledon, ondanks dat ik tennis absoluut niets aan vind, vond ik t nu erg leuk om naar te kijken... de film verder is zeer oke! (heb ook zwak voor engeland, miss komt het daardoor )
Oud 05-11-2004, 13:05
heavinly
heavinly is offline
A Cinderella Story. *ahum* Dat was in de categorie: Ik heb zin om naar een film te gaan waarbij ik niet hoef na te denken. En dat was deze. Hij was best leuk eigenlijk, als je ervan houdt. Chad Michael Murray <3 is altijd wel leuk om te kijken, alleen vind ik Hilary Duff vrij vervelend. Maar al met al een vermakelijke film.
Oud 05-11-2004, 16:46
Dmnq
Dmnq is offline
phone booth
Oud 05-11-2004, 20:36
kiek
kiek is offline
Jeux d'enfants (ook wel 'Love me if you dare' )
Begon wel leuk (wel een beetje een Amelié rip-off) maar eindigde minder
Oud 05-11-2004, 22:43
*oma*
*oma* is offline
AVP en et was (...)
Oud 05-11-2004, 22:47
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Down To Earth

Matige film met Chris Rock waarbij de grootste grap wel niet was dat hij als een oude blanke man aan het swingen was op rapmuziek. En die grap werd vijf keer herhaald. Niet grappig dus. Ik heb hem nu gezien, maar dat was ook de enige keer dat ik hem gezien heb. Niet waard om nog een keer te kijken.
Oud 05-11-2004, 23:28
PV
PV is offline
Dawn of the Dead, best oke, wordt niet al te afgezaagd, leuke schrikmomenten enzo wel een beetje voorspelbaar maar ach dat mag op zijn tijd
Oud 06-11-2004, 02:15
Verwijderd
Glen Or Glenda, van Ed Wood. Meer een statement over travestie dan een echte film, met onsamenhangende beelden en slechte montage zoals we dat van Ed Wood gewend zijn

Confessions Of A Dangerous Mind , van George Clooney. Interessant verhaal over een televisieprogramma-maker die een (zogenaamd?) dubbelleven leidde als hitman van de CIA. Aantal bekende acteurs en actrices maakten het de moeite waard.
Oud 06-11-2004, 02:38
Verwijderd
In china they eat dogs. - Vette film. Heb m al 100 keer gezien maar t blijft lachen om Puk.

Kill bill 2. - Leuke film, af en toe had om kunnen lachen, maar toch mis ik de iets. Het eerste deel vond ik iets teveel actie, het tweede deel iets teveel gelul. Het Superman verhaal is wel geweldig.
Oud 06-11-2004, 02:53
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-11-2004 @ 16:23 :

Die film was eerder vreselijk saai dan echt slecht. Dat hele gedeelte waar de wetenschappers alles lopen uitleggen

Net The Incredibles gezien. Erg leuk, Pixar blijft sterke films maken.
Oud 06-11-2004, 07:57
Verwijderd
House of sand and fog

Ik vond het wel een leuke film. Mn mening veranderde steeds terwijl de film verder ging,

&bruce almighty: leuke film. heel grappig af en toe, serieus af en toe. maar ja. zeker leuke film

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 19:07.
Oud 06-11-2004, 11:11
Verwijderd
Fighter in the wind

Deze film wilt denk ik teveel hebben, maar is bij niets echt goed gelukt. behalve de gevechten, die zien er redelijk smooth uit. Voor de rest is het verhaal wat ongeloofwaardig, banden tussen personages redelijk oppervlakkig. Personages waren ook niet diepzinnig, en sommige acties worden nooit verklaard. De film bevat veel stijl maar weinig inhoud. Toch is de film erg vermakelijk, en dat is het belangrijkste wat een film moet zijn
Oud 06-11-2004, 11:18
xineof
xineof is offline
call of duty, ik vond het een hele heftige film. Wel erg indrukwekkend, en het roept ook echt weerzinwekkende gevoelens op (vooral in het stuk dat de russische jonge soldaten die terugtrekken worden neergeschoten door hun eigen officieren).
Oud 06-11-2004, 11:53
Verwijderd
Lost in Translation. Ik had 'm nog niet gezien maar hij is echt mooi. Weinig tekst, veel beelden waar je zelf veel bij kunt verzinnen, veel scenes die niet zo gaan als je verwacht, daar hou ik wel van
Oud 06-11-2004, 14:07
11568
11568 is offline
The blair witch project. Voor het eerst weer sinds jaren volgens mij. En wat voor slechte kutfilm het ook mag zijn volgens iedereen, ik vond hem weer doodeng en ik heb hem uit gezet bij "OH MY GOD IT'S A HOUSE!", kutttttt, hartkloppingen zowat :/
Oud 06-11-2004, 14:27
kiek
kiek is offline
Enemy at the gates; soms saai en slecht uitgewerkt, maar verder zag Jude dr weer smakelijk uit dus
Oud 06-11-2004, 15:16
Verwijderd
Modern Times

Oude Charlie Chaplin-film. Silent film, maar wel met hier en daar een gesproken woord en geluidseffecten. Erg vermakelijk, en verbaasde me ook over de maatschappij-kritische houding van zijn films (of politiek geladen zoals The Great Dictator). Had altijd het idee dat Charlie Chaplin slechts luchtig vermaak was.
Cool hoor.
Oud 07-11-2004, 10:27
King Ralph
King Ralph is offline
Hellboy - Dom maar grappig

House Of Sand And Fog - Ik had een 'm van te voren te hoog ingeschat, had een meesterwerk verwacht, maar bleek gewoon een ver boven het gemiddelde film te zijn. Kingsley and Connelly waren voortreffelijk.
Oud 07-11-2004, 11:11
Verwijderd
Uzumaki, vreemde film, maar wel vet cool
Oud 07-11-2004, 12:41
Cheops
Cheops is offline
Monster
Interessante film, zeker wel de moeite waard, ik vind Charlize Theron erg overtuigend spelen
Oud 07-11-2004, 13:53
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Master and Commander: The Far Side of the World

Best aardige film, had het niet verwacht, actie gehalte viel best mee waardoor de film zelf eigenlijk wel op een goed verhaal ruste. Genre spreekt me normaal gesproken niet snel aan, maar dit was echt een grote meevaller.
Oud 07-11-2004, 16:40
kiek
kiek is offline
My life without me: ik was bang dat het zo'n 'standaard' drama ging worden, maar vond m erg goed. Erg ontroerend, goed acteerwerk

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 16:42.
Oud 07-11-2004, 17:33
Verwijderd
The Treasure Of The Sierra Madre

Goed.
Oud 07-11-2004, 19:02
Verwijderd
Lost in translation. - Mooie film. Veel mooie beelden.
Oud 07-11-2004, 19:39
Verwijderd
White Oleander. Gisterenavond/nacht het einde gezien met mijn vriend. Is wel een goede film, maar ik heb deze keer niet zo heel erg opgelet.
Oud 08-11-2004, 10:45
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Aliens

In de caterogie: klassiekers die je een keer gezien moet hebben, heb ik ook deze maar gekeken. Erg aardige film. Vond de manier waarop er spanning opgebouwd werd uit het eerste deel mooier en leuker, dit keer dus gewoon een lompe actiefilm. Hoor dat ik de andere delen nu maar beter niet moet gaan kijken, maar toch trekt het me wel.
Oud 08-11-2004, 21:26
the tourist
the tourist is offline
Clueless, geweldig Ik wil ook een mobiel met antenne.
Oud 09-11-2004, 09:02
artnael
artnael is offline
Finding Nemo (ja, alweer gekeken)

De surfdude-schildpadden blijven tof
Oud 09-11-2004, 10:32
Blubje
Blubje is offline
21 Grams --> Mooi Hoewel t bij mij echt een half uur duurde voor ik door had hoe de chronologie in elkaar stak en wie nou eigenlijk wie was (uiteindelijk bleken er maar 3 hoofdrollen te zijn, maar ik zag eerst niet dat het dezelfde mensen waren, maar dan in de toekomst of t verleden ). Verder erg sterk verhaal. Zeker de moeite waard. Maar zeker geen film om te kijken als je niet in de stemming bent voor een serieuze film.

Clueless --> tenminste, stukjes ervan. Blijft geweldig *Project!!* Heb m opgenomen, dus ga m vandaag maar weer eens helemaal kijken, is lang geleden
Oud 09-11-2004, 10:35
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Leon - The Proffesional

Had ik al een tijdje op dvd (r1) maar steeds er niet van gekomen om te kijken. Dit was de uncut international version en die is echt wel beter dan de versie die je steeds op tv te zien krijgt. Deze versie diept veel meer uit wat betreft de personages. Het is ook gelijk een stuk interessanter om te kijken.
Oud 09-11-2004, 10:44
amateurfeminist
amateurfeminist is offline
Leon.. ik heb de engelstalige DVD via inet besteld en ik kan er naar blijven kijken (wist niet dat er ook een uncut is?)..

gister Clueless gekeken.. blijft leuk als je echt niks beters te doen hebt Talk to the haaannddd..!
Oud 09-11-2004, 11:20
Verwijderd
The Matrix
Was cool
Oud 09-11-2004, 13:02
Darko
Darko is offline
The day after tomorrow.. heb expres zo lang gewacht, omdat ik verwachtte dat het nogal een domme film zou worden met een enorm voorspelbaar einde.. Ik had gelijk.
Oud 09-11-2004, 14:55
niña
niña is offline
erm.. spiderman 2 en daarvoor freaky friday. Bij de tekenfilms vond ik spidey kick, maar zo in de films..
Freaky Friday was gewoon simpel vermaak.
Oud 09-11-2004, 15:50
kiek
kiek is offline
Clueless <3333
Oud 09-11-2004, 16:59
Remqo
Remqo is offline
Kill Bill 2.

Goeie film. Geweldig mannetje, die Pai Mei
Oud 09-11-2004, 20:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
Bloody Bill

Geinige Mexicaanse zombiefilm. Lekker weird, lekker gory.
Oud 09-11-2004, 21:05
Verwijderd
Shark Tale.

Precies zoals ik dacht. Niet erg leuk, ik vond de film veel te druk en Oscar irritant. Er zaten vrij veel Disney na-aperige dingen in die niet werkten en ik vond de grote hoeveelheid hiphopachtige shit ook vervelend.
Geen concurrent voor Nemo en hij haalt het niveau van Shrek ook bij lange na niet.
Oud 10-11-2004, 10:46
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Shrek II

Al gezien in de bioscoop, maar had hem op dvd nog niet gekeken. Het valt me nu pas op hoe kort hij is, maar hij is wel leuk
Oud 10-11-2004, 12:01
Verwijderd
American Beauty voor de 2e keer: <3
Oud 10-11-2004, 12:23
Verwijderd
In de bios: Spiderman 2

DVD: Shrek 2
Wat heb ik gelachen om die film. Meesterlijke humor!
Oud 10-11-2004, 15:46
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Doc Holliday schreef op 10-11-2004 @ 13:23 :
DVD: Shrek 2
Wat heb ik gelachen om die film. Meesterlijke humor!
Are we there yet ???
Oud 10-11-2004, 16:15
Rioto
undead - mwhaa
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten