Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jouw ava heerscht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Open deuren intrappen, he? ![]() Dat verhaal van Samaris was echt ![]() ![]() al zijn willekeurige fouilleercontroles toch wel wettelijk toegestaan? Tenminste, zoiets lees ik steeds in de krant ![]() Ontopic: Er waren vandaag in de trein twee van die domme tienermeiden die om de zoveel tijd langsliepen en iets uitblaatten in een dronken uitspatting. ![]()
|||
Citaat:
Interessant. Dit vreemde gedrag moet ik nader bestuderen. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Omhooggevallen vind ik dan weer grappig uit jouw mond klinken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het toppunt van kansloosheid is vandaag dat er hier een deurwaarderstagiare die bij mij op school zit langs komt en zijn vordering opeist terwijl hij wéét dat een gemeentelijke vordering altijd voorgaat...Dan moet je dus niet bij mij komen, want het is maandag, en ik hou niet van maandag. Dus ik verwijs hem door naar kamer 245c en J.de Boer, die beide niet bestaan...ik heb zo'n idee dat hij hier nog ergens rondloopt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de zender Fox |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mediatyconen die slechte journalistiek internationaal uitoefenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat jij het niet eens bent met mijn politieke standpunten moet je zelf weten. Dat je ze dan vervelend gaat noemen, is wel erg zwak. Je vind dat ik me superieur voordoe op dat vlak. Volgens mij heb je N&A nog niet goed bekeken, volgens mij verwar je me met een dozijn andere figuren die daar regelmatig posten. Als ik dan zoveel mensen verveel met zeurverhalen, vind ik het toch vreemd dat ik zoveel positieve reacties krijg, al dan niet via PM. Dat jíj het gezeur vind, kan ik niet helpen. Ik zou zeggen: we hebben een negeerlijst. Gebruik hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog kanslozer natuurlijk: Amerikanen die op Bush (gaan) stemmen. *Maar da's een inkoppertje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook niet gezegd dat jouw standpunten mij niet bevallen maar dat ze bij jou een superieur ondertoontje hebben. Ik wil je er nogmaals op wijzen dat lezen een hele belangrijke vaardigheid is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|